Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Avg 03, 2009 3:37 pm

Dakle zanima me da li je moguce 2.0 ts 8V motor prepraviti sa Motronic M1.7 na Motronic M2.10.3 ili 4 sa 16V motora? I koje su prepravke u pitanju osim kablova?
Jedini razlog zbog koga bi radio ovako nesto je kod kljuc...
Profesionalna lopuza ce lako upaliti auto i sa tim kodom,ali obican lopovcic koji krade "muzike" nece uspeti! :mad:
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Sre Avg 05, 2009 2:37 pm

Bas sam se nadao da je neko probao ovo... :( Mada saznao sam da i M1.7 ima kod,tako da ipak odustajem od M2.10. Sada me zanima koja je realna cena za ECU M1.7,instalaciju,imobilajzer,kontakt bravu i naravno kljuceve? :confused:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Sre Avg 05, 2009 4:20 pm

Moje pitanje je ko uopste krade alfe?

nisu skupe... prodaju se tesko... trziste auto otpada ne cveta sa njima... cene im padaju sumanuto brzo...

Realno u srbiji ti nece ukrasti alfu... nema profita u tome... da imas golf ili passat pa da razmisljas o tome. mozda sad 159 to je fancy auto... ali ove obicne... 99% ljudi ih ne ceni i ima ih toliko malo u procentu sa ostalim markama da sansa da zavalja "vrelu" za delove nikakva...
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Sre Avg 05, 2009 5:02 pm

Ma da,ali ne plasim se tih sto kradu za delove i slicno,plasim se od onih narkosa i gancija koji marisu muzike i ostale zanimljive stvarcice koje se u tom trenutku nadju u kolima,a ako vide da je auto star i nema elektroniku verovatno ce im pasti na pamet da ga ukradu radi izivljavanja,unistavanja itd... :mad:
Mom drugaru su obili yuga radi cd player-a,a osim sto su marnuli to,onaj deo oko kontakt brave je bio polomljen i zice iz brave iscupane...mada nisu ga odvezli jer nije imao akumulator... :rolleyes:
Znam da je mala verovatnoca da se desi nesto od gore pomenutih stvari ali sta znam... :rolleyes:
Takodje znam da bi pao smeh ako kazem gde planiram da ubacujem kod kljuc tako da to za sada ostaje tajna...mada predpostavljate vec... :grin:
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Avg 09, 2009 2:44 pm

Dani odluke.... :rolleyes:
Zanima me od prilike koje su cene kompova kod nas,ML4.1,M1.7 i 2.10?
Takodje me zanimaju cene instalacije za gore pomenute... :this:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Avg 09, 2009 4:12 pm

Najbolje da okrenes par otpada i vidis... znas da cene toga zavise od, vremena, doba godine, politickih desavanja, utakmica i da li mu je zena dala sinoc ili dete dobilo keca u skoli... nikada ne mozes znati mogu da ti kazem od 50-250... sto i jeste tako ali ti nista ne znaci... jedan otpad ceni elektriku drugi ne... cene su sarene... niko ne garantuje nista...
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 5:16 pm

Posto nisam dobio konkretan odgovor na ovo pitanje,dizem temu iz mrtvih! ;)
Dakle da li TS 8V koji je imao ML4.1 ili M1.7 moze da se prapravi na M2.10.4? :confused:
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 6:47 pm

ajde da kazemo ovako...

naravno da moze...

sad ide drugi deo, koliko si preman da radis na tome...

dakle pogledaj senzore, dali 8v ima sve ulazne senzore koji trebaju tom kompu...

i onda pogledaj da li je moguce uraditi reprogramiranje doticnog...

dakle ako je odgovor na oba pozitivan... sve sto te sprecava je volja...

sve zice se daju prevezati... konektori napraviti... ecu programirati... pitanje je da li zelis i koliko da se zezas sa tim... dali dobitak opravdava xxx dana zezanja...

plug & play nije i nikada nece biti... zice ce uvek biti duze ili krace ili na pogresnoj strani...
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 6:57 pm

malo sam pogledao i na prvi pogled mislim da se ne isplati truditi se...

imas dokumentaciju na:

http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/Se ... %2016v.pdf

na prvu loptu vidim da ima par stvari koje fale 8v:

Cam angle sensor
lambda sensor
knock sensor


vapour recovery solenoid valve
EGR

i kontrolise i ventilator...

i ima tachometric senzor...

to su na prvi pogled glavne razliek u konstrukciji sistema...

po meni najveci problem je can angle sensor... i knock sensor... jer gde ih staviti... svaki motor je drugaciji i svaki komp je kalibrisan prema motoru... tj. njegovoj buci... a cam angle sensor ne znam kako je uglavljen na 16v ali 8v nema nista od potrebnih istalacina na glavi i bregastim, tako da bi to moralo da se pravi nekako...

mislim da je lakse ubaciti 16v ceo unutra... ovo je je8an1e bez potrebe... za 3x manje truda mozes da stavis MS, VEMS ili nesto trece i dobijes vishe...
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 7:45 pm

Najvise mi se svidja sto 2.10 nema "L" protokomer... :yahoo:
Gledao sam dokumentaciju ranije,i mene najvise brine senzor bregaste i knock,gde se uopste postavlja knock? Znam za sta je(bar mislim da znam) ali nisam video gde stoji... :scratch:
Trebalo bi da komp moze da se reprogramira,uskoro nabavljam jedan i krecem da ga proucavam... :D
Hocu da probam to,bas me zanima kako ce raditi 8V sa njim,na netu nigde nisam nasao da je neko probao tako nesto,mada i ako jeste svakako cu biti prvi kod nas... :)
Ne isplati se to,ali verovatno cu probati,ako nista drugo bar bi potrosnja trebala da bude za nijansu manja,i ono jos bitnije,svaki ima ALFA CODE! :devil_finger:
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 11:03 pm

Knock senzor i da postavis, konfigurisan je za jedan opseg ferkvencije koji se javlja na motoru. U celoj prichi ima bash dosta varijabila koje ugrozhavaju njegov rad i sumnjam da ce ishta registrovati chak i da motor knock-uje kao LUD, a bez njega ce sistem funkcionisati bez problema.

Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 11:09 pm

Znaci knock senzor se moze izbaciti? Video sam ovaj video,za takvu preradu ne treba nista da se budzi na motoru,a i cini mi se da mnogo mirnije radi za M1.7,kako ce tek raditi sa M 2.10... :)
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 11:11 pm

cam angle senzor... ne znam kako ces namestiti... ne znam ni kako izgleda na 16v motorima... da li se moze prilagoditi 8v glavi...

ako se brines samo za protokomer... skupi 350e i kupi neki aftermarket controler koji prevodi protokomer na protokomer... i resi problem sa tim... mislim da je mnogo manje patnje za vishe dobitka i nema rasturanja struje...
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Ned Dec 06, 2009 11:19 pm

Protokomer je izmedju ostalog,zanima me kako ce se motor uopste ponasati sa drugim kompom...
Za sta sluzi senzor bregaste ako vec postoji senzor radilice?
Inace svuda pise da ECU kontrolise ventilator(e) ali ja ne mislim da je tako,na mojoj bivsoj Alfi i jos par njih sa M2.10.4 je termoprekidac povezan direktno sa relejima ventilatora,jedino ako je i ECU povezan sa relejima pa ako termoprekidac zakaze ECU pali ventilator(e) da se motor ne shebe... :rolleyes:
I da,sta je taj "tachometric" senzor? Znaci li to da komp dobija podatke koliko auto ide? :confused:
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 12:00 am

Slika
Nije dobro,nije dobro.... :worried:
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 12:01 am

Vucko_Alfista napisao:Jedini razlog zbog koga bi radio ovako nesto je kod kljuc...
Profesionalna lopuza ce lako upaliti auto i sa tim kodom,ali obican lopovcic koji krade "muzike" nece uspeti! :mad:
Hmm .. a zar nije prostije ugraditi neki malo bolji aftermarket alarm sa imobilajzerom :scratch: ili nesto u tom fazonu ??
Sumnjam da je to u danasnje vreme nesto suludo skupo :grin: .
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 12:06 am

Moze ali ovo je sigurnije,alarm ne komunicira sa kompom...
Ako imobilajzer ne ocita kod sa kljuca,auto ce verglati kao da je ECU iskljucen...
Znam da za profi lopova ne postoji prepreka,ali vec sam napisao od cega se najvise plasim... :rolleyes:
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 12:32 am

Meni po 3 dana stoji otkljucana Alfa :oops: :blush: :oops: i niko je ni ne pogleda.
Malo,malo pa zaboravim da cvaknem alarm kad ulazim u zgradu :doh: .

Doduse,skidam plocicu od radija skoro uvek :grin: .
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 12:35 am

Nemoj da se zezas,zakljucavaj uvek auto... ;)
Jednostavno se plasim da mi je neko ne otera,meni je postala kao clan prodice... :)
Neki misle da nisam normalan zbog toga...
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 10:56 am

Do 2 sam sinoc gledao neke seme i mislim da bi ovo radilo,samo da se resi taj senzor bregaste...
Da li neko zna koliko zubaca ima venac za senzor radilice na 16V a koliko na 8V motoru? Ako se i to poklapa,onda.... :)
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 1:00 pm

Trebalo bi da su svi 60-2 (bosch shema) a postavljanje zavisi kako je sistem podeshen da okida. Na V6 npr tdc je 120 stepeni posle nedostajucih zuba.
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 1:06 pm

Bitno je da ima isti broj zuba,posle je najmanji problem namstiti senzor...
A kako se namesta na 16V tek treba da ispitam...
Nego koliko je ustvari bitan taj senzor bregaste? :scratch:
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 1:43 pm

Pa kada ce ti okinuti varnica i koji cilindar? :D
Korisnikov avatar
Vuk 166
Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98
Lokacija: NI
Lokacija: 18000
Postovi: 1392
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:20 pm

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 1:45 pm

Pa ima senzor radilice... :confused:
Jedino ako je jedan za paljenje a drugi za ubrizgavanje... :doh:
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Sa M1.7 na M2.10.3/4?

Pon Dec 07, 2009 2:00 pm

Ups oprosti, prevideo sam pitanje obzirom da prichamo o radilici pa odgovorio za senzor radilice...

Senzor bregaste je bitan u kontekstu ubrizgavanja, bez njega je sistem "corav" i nece raditi.

Povratak na “Area Servizio”