Citajuci problematiku alfinih varijatora koliko sam mogao vidjeti svi imaju problema sa masinom 16v i to razlog zato sto varijator ostane bez ulja kod prvog paljenja, sta je sa ovim varijator na masinama od 8v (AR155) koja je razlika od 16v pa traju koliko i motor i vrlo rijetko se kvare. Koliko sam obavjesten da stari varijatori se manje stepeni zakrecu od novih pa je to ko razlog njihove dugovjecnosti, ne znam koliko je istina jer boljka novih je sto ostaju bez ulja a ne to se vise zakrecu.
Druga stvar, ako neko zna da mi kaze kod motora 8v u kom polozaju treba da stoji varijator kad se ozubljuje motor (steluje paljenje), kako se manifestuje pokvarem varijator kod 8v, dizel zvuk ili nesto drugo, kod prijatelja se cuje neki cudan zvuk oko 3 000 obrtaja koji se dodavajuci gas na vece obrtaje gubi, inace motor generalno uradjen (leteci, stojeci lezajevi,karike,ventili). Sumljam na varijator pa reko da li je neko imo iskustvo sa istim, motor je bio pregrijavan i zestoko pomjeso permant sa uljem (oko litar tecnosti bilo u ulju kad smo ispustili iz kartera) kontam da je od toga strado i varijator.
Varijator na motoru 8v
- chale
- Garaža: Alfa Romeo 155 2,0TS 8v
- Lokacija: Sarajevo
Post
Varijator na motoru 8v
My name is Romeo, Alfa Romeo!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!
DENTRO IL MIO PETTO BATTE IL CUORE SPORTIVO!