Stranica 1 od 1
Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 4:59 pm
od B@ne J
Vrednost lambda sonde je zakucana na 0.6 (ne znam cega

) tako,kaze majstor koji je ocitao vrednosti,i kaze da je smesa bogata,to je treca lambda koju sam zamenio u poslednjih 10000km i ona je NGK,da li je moguce da je opet "riknula":( ?
Kakve su posledice voznje sa bogatom smesom i sta bi moglo da uzrokuje ovaj problem ako nije lambda?Na dijagnostici pokazuje da je sve u redu

Re: Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 5:07 pm
od alfaskorpion
Potrazi razlog zbog kojeg ti crkavaju sonde ? Dali trosi ulje ?
Re: Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 9:48 pm
od Blade
Evo iz iskustva ja stelovo protokomer i meni je bogata smesa ali bolje to nego siromasna
Siromasna ne ide kako treba i oce da sprzi motor (ne bukvalno)
Bogatija smesa - posledice puno trosi
Zlotokomer definitivno i meni

E sad meni je boxer 1.7 8v i pravi problem bosch-ovo sranje

Ne znam kako je na 1.4 ts
Re: Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 10:25 pm
od mishkom
Zato ko ima 145icu boxer sa weber ubrizgavanjem ne misli...
Jedino moze da ga shebe regulator pritiska goriva i onaj nepovratni ventil.. Strasno skupo

Re: Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 10:44 pm
od B@ne J
alfaskorpion napisao:Potrazi razlog zbog kojeg ti crkavaju sonde ? Dali trosi ulje ?
Kako da znam da sonde crkavaju,jel postoji neki nacin da ih ispitam?sve sam ih menjao na pamet zato sto auto puno trosi
Potrosi oko 0.5l ulja na 5000km od prilike...
Re: Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 11:00 pm
od Blade
Proveri protokomer definitivno a sonda je ok ko ima servis manual za 1.4 ts nek ti proveri kolika otpornost treba da bude na sondi ja mislim da je ok a ne trosi ti ulja mnogo
A koje ulje sipas ako je neko redje onda treba jos malko da cugne

Kako je merio sondu hladnu zagrejanu ili bas vrelu ?
Re: Bogata smesa
Poslato: Čet Maj 14, 2009 11:46 pm
od B@ne J
ulje je selenia 20k,merio je kad je zagrejan auto na radnu temperaturu

Re: Bogata smesa
Poslato: Pet Maj 15, 2009 12:55 pm
od Stex
Jel čuvaš te zamenjene sonde?
Re: Bogata smesa
Poslato: Pet Maj 15, 2009 3:45 pm
od Blade
El moguce da niko nema service manual za 145

ae nek neko proveri kolika opornost na sondi treba da bude za 1.4 ts

Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 6:09 pm
od Kazea
3 Oma izmedju 1. i 2. pina gde inace dolazi napon akumulatora.
To je u sustini grejac lambda sonde a izmedju 3. i 4. pina meri se napon koji varira od 0 do 0,9V.
Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 6:39 pm
od Blade
Tako sam i mislio hvala Kazea dobra ti je sonda zlotokomer treba da proveris

Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 6:55 pm
od Kazea
Ma i ja imam problem sa tim protokomerom ali ne znam kako da ga proverim.
U Auto dati pise samo provera napona akumulatora izmedju 1. i 3. pina a to mi nista ne znaci.
Da li vredi ciscenje. Plasim se da ga nisam ostetio kad mi je jedan majstor posle ciscenja nekim sredstvom posle jos to produvao kompresorom za pumpanje guma.
Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 7:18 pm
od Blade
Moze da se nasteluje za prvo vreme meni dva puta majstor stelovao ali sam ga treci put ubo pa radi skoro kako je radila pre problema sa protokomerom

Moj je L-jetronic sad ne znam kakav je kod vas

Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 7:43 pm
od Kazea
Moj je Bosch-ov, ne znam ostale pojedinosti, a radi se o Alfi 146 1.4TS, 1998.
Gde moze da se nabavi i po kojoj ceni. Nov, polovan sve jedno samo da radi.
Nadam se da moze samo da se promeni ulozak a ne ceo u kompletu. Ulozak ima 4 konektora.
Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 8:19 pm
od B@ne J
Stex napisao:Jel čuvaš te zamenjene sonde?
Ne..to sam ostavio majstoru koji mi je menjao,mislis da su bile ispravne ili!?
Kazea napisao:Moj je Bosch-ov, ne znam ostale pojedinosti, a radi se o Alfi 146 1.4TS, 1998.
Gde moze da se nabavi i po kojoj ceni. Nov, polovan sve jedno samo da radi.
Nadam se da moze samo da se promeni ulozak a ne ceo u kompletu. Ulozak ima 4 konektora.
Imas kod nekog lika u BG-u ne znam kako se zove,valjda ce se neko setiti,spominjan je na forumu ranije,samo protokomere radi,kinezi su valjda 40-50 eur,BOSCH oko 80eur,naravno samo ulozak
Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 10:41 pm
od Gocy
Pazi, ja nemam plin i smejaces se kad ti ovo napisem.
Kada sam kupio 166 imao sam problem zabog loseg kvaliteta benzina koji je prodavan u gradu. Izduvao sam sve sto je bilo u rezervoaru sa Bg pumpi i krenula je mora.
Stalno mi je svetlelo na tabli da su izduvni gasovi losi sto je moglo da utice na brzi kraj sonde. Trebalo mi je negde oko 3 meseci da nadjem pumpu cije ce gorivo odgovarati sondi kako ne bi izgorela

.
Svuda sam poceo da tocim po 10l samo da ga isprobam. I neces da verujes, na kraju pronasao pumpu koja ima odgovarajuci "kvalitet" benzina.
Sad ces prsnuti u smeh

. Tosic.
Nego da se vratim na temu. Kako mi se cini, a mogu i to proveriti, pumpe u Nisu imaju samo dva snabdevaca plina i to ne bi trebali da predstavlja problem, mislim to sto je smesa bogata uopste nije minus.
U ulici u kojoj je Vojkan, kilometar nize samo sa suprotne strane(ako se nije preselio), imas proverenog majstora za plin sa moje strane, ako se ne varam zove se Zoki.
Svrati, objasni i pitaj za savet!!!
Re: Bogata smesa
Poslato: Pon Maj 18, 2009 11:26 pm
od Vuk 166
Tosic?!? On mi je bio komsija 13 godina,to je muljator kakvog svet nije video...

Njegov benzin si mogao da pijes umesto vode...cak i kosilica nije htela da radi kako treba...

Mozda se sad popravio...

Re: Bogata smesa
Poslato: Uto Maj 19, 2009 8:50 am
od B@ne J
Gocy napisao:Pazi, ja nemam plin i smejaces se kad ti ovo napisem.
Kada sam kupio 166 imao sam problem zabog loseg kvaliteta benzina koji je prodavan u gradu. Izduvao sam sve sto je bilo u rezervoaru sa Bg pumpi i krenula je mora.
Stalno mi je svetlelo na tabli da su izduvni gasovi losi sto je moglo da utice na brzi kraj sonde. Trebalo mi je negde oko 3 meseci da nadjem pumpu cije ce gorivo odgovarati sondi kako ne bi izgorela

.
Svuda sam poceo da tocim po 10l samo da ga isprobam. I neces da verujes, na kraju pronasao pumpu koja ima odgovarajuci "kvalitet" benzina.
Sad ces prsnuti u smeh

. Tosic.
Nego da se vratim na temu. Kako mi se cini, a mogu i to proveriti, pumpe u Nisu imaju samo dva snabdevaca plina i to ne bi trebali da predstavlja problem, mislim to sto je smesa bogata uopste nije minus.
U ulici u kojoj je Vojkan, kilometar nize samo sa suprotne strane(ako se nije preselio), imas proverenog majstora za plin sa moje strane, ako se ne varam zove se Zoki.
Svrati, objasni i pitaj za savet!!!
hahahahaha pa Zoki mi je ugradio plin,nisi dobro procitao,bogata mi je smesa na benzinu,sa plinom nemam problema,na plin ide perfektno! mislim ide i na benzinu ali trosi jedno 3l vise nego plina
A sto se Tosic pumpe tice,tamo ni zvake ne bih uzeo hahahahaahahha
Re: Bogata smesa
Poslato: Uto Maj 19, 2009 9:19 am
od Stex
B@ne J napisao:Stex napisao:Jel čuvaš te zamenjene sonde?
Ne..to sam ostavio majstoru koji mi je menjao,mislis da su bile ispravne ili!?
Mislim da su ispravne, a jedna bi mi baš dobro došla. Uzmeš sondu i brener, zakačiš analogni UNIMER na izlaze i ako radi, dok greješ, ispravna je. Tako možeš i da spališ naslage oko sonde koje je sprečavaju da radi kako treba. Kako mi je majstor rekao, glavni uzrok crkavanja sonde je voda u benzinu, u šta sam se lično uverio

.
Re: Bogata smesa
Poslato: Uto Maj 19, 2009 10:02 am
od B@ne J
Aaaaa nisi trebao da mi kazes to...sad cu da popizdim sto sam ih menjao a nisam proverio

Re: Bogata smesa
Poslato: Uto Maj 19, 2009 10:40 am
od Kazea
Sto se tice lambda sondi mislim da mnogi majstori grese i kad vide na dijagnostici da je greska na lambda sondi oni sta ce nego crkla lambda sonda. Lambda sonda je senzor koji regulise kvalitet smese (siromasna ili bogata) i nije ona kriva ona samo ocitava i salje signal ECU koji na osnovu tih podataka, podataka od protokomera i jos drugih senzora odredjuje vreme otvaranja brizgaca za ubrizgavanje goriva. Znaci ona se trudi da ispegla smesu ali ako nesto drugo ne valja ona ode u neki limfe mode i radi po nekom defaultu.
Problem se najcesce javlja kod automobila koji imaju ugradjen plin i nikad ne moze da bude idealan sistem tj. vozilo koji koristi dva pogonska goriva. ECU ce uvek da se buni kad predjemo na plin. Na plinu kad dodje do siromasne smese lambda sonda to registruje, ECU posalje signal brizgaljkama da povecaju vremenski interval brizgaljkama a one su iskljucene i emulator samo laze ECU i ulazimo u zacaranu petlju. Kad onda predjemo da vozimo na benzin informacije od ECU koje su bile poslate brizgaljkama tj. vremena njihovih otvaranja su toliko velika da je smesa uzasno bogata tj. sm**i na sumpor ili pokvarena jaja.
Onda ljudi skidaju kleme sa akumulatora ili na dijagnostici resetuju ECU i onda sve dolazi u red. Posle izvesnog vremena opet se javlja greska na lambda sondi ali to treba ignorisati jer ona radi svoj posao a ne kupovati nove i nove i trositi pare sto majstori rade.
Eto to je to. Nadam se da sam mnogima pomogao.