Coveka muka natera pa izmislja svasta....tako i ja. Naime, odem ja da zamenim filter vazduha kad kuciste (srafovi) izlomljeno (poklopac i 2 od 3 mesta za srafove). Kazu da im je to boljka.... Elem sta sad? Zovi oglase, juri trazi(naravno polovno) nema...svi imaju isti problem... K&N filter??? Nadjem ja neku kopiju istog ali ne bih da se bas masina preterano dere pa samo uvucem filter (K&N copy) u kuciste. Kako sada to sve pricvrstiti? Praviti neke nosace? Trbalo bi da uvljaci hladniji vazduh..... i odem kod drugara koji ima prodavnicu za sanitarije, cevi..... i nadjem gumu (prsten) za cevi (neki kao reduktor ili tako nesto) sto se koristi kao prelaz za keramickih cevi na plasticne fi 125mm kao da je neko pravio za otvor na kucistu filtera za vazduh. Navukoh lepo tu gumu na filter, filter u kuciste taman stade skoro do kraja, nema vibracija, zvuk ostao isti, vuce hladan vazduh, auto ide ko zmija (alfa)....
Mozad je ovo jedno od losih resenja ali radi......nisam mehanicar, elektricar pa nemojte biti pregrubi prema meni ja samo da podelim svoje iskustvo......
AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
- peya
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp (2011)
- Lokacija: Srbija
- Lokacija: Beograd
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Viper
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Audi Q5 2.0 TDI Quattro
Kawasaki ER-6n
Yamaha Tmax 500 - Lokacija: Kac
- Lokacija: Kać
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
Naravno slike vredi vise nego reci, daj slike obavezno, nego i kod mene je bio isti problem, polomljeni sarafi koji drze poklopac medjutim moj majstor je snalazljiv pa je to sve sredio i namestio.
Razbusio je rupe u kutiji filtera i stavio sarafe za lim i drzi ekstra.
Razbusio je rupe u kutiji filtera i stavio sarafe za lim i drzi ekstra.
"I lived with you for twenty years: how many deeds,events and men went by! Today, i remember them,each and every one.I have, for Alfa the tenderness of a first love.The pure affection of a child for his mother."
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
UPOZORENJE:
ne bavite se K&N filterima, odnosno bilo kojim filterima vazduha koji se impregniraju uljem. to ulje ozbiljno unistava protokomer sa filmom koji koristi vecina Alfi proizvedenih posle 1995.
*na stare protokomere sa klapnom i potenciometrom nema stetnih uticaja.
naravno, K&N vas nece ni u snu upozoriti na to.
ne bavite se K&N filterima, odnosno bilo kojim filterima vazduha koji se impregniraju uljem. to ulje ozbiljno unistava protokomer sa filmom koji koristi vecina Alfi proizvedenih posle 1995.
*na stare protokomere sa klapnom i potenciometrom nema stetnih uticaja.
naravno, K&N vas nece ni u snu upozoriti na to.

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
sto znaci deki da je kod mene mogu K&N-a da metnem
, rezmisljao sam o tome ali videcemo

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
Pa nije bas da nema uticaja... i stari protokomeri sa klapnom imaju onaj senzor koji je veoma osetljiv... kada sam kupio auto imao je K&N filter na sebi... uredno nauljen... kako sam ga skinuo i ocistio doticni senzor auto mi je prodisao...
tako da se ja licno ne bih slozio da nema uticaja... bilo koji filter koji ima tecnu komponentu treba izbegavati... na svemu sem na karburatorima... kapiram da na njih nema uticaj
sva ostala elektronika, bilo senzor temperature ili map ili bilo sta trece ne voli da ima nista na sebi... tj. mora biti suv i cist da bi radio kako treba... osim ako nije pravljen da bude potopljen u tecnost...
poz.
tako da se ja licno ne bih slozio da nema uticaja... bilo koji filter koji ima tecnu komponentu treba izbegavati... na svemu sem na karburatorima... kapiram da na njih nema uticaj

sva ostala elektronika, bilo senzor temperature ili map ili bilo sta trece ne voli da ima nista na sebi... tj. mora biti suv i cist da bi radio kako treba... osim ako nije pravljen da bude potopljen u tecnost...
poz.
- peya
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp (2011)
- Lokacija: Srbija
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
Slike stizu ovih dana..... Sto se tice K&N filtera u pavu si... mada ova kopija koju sam stavio daleko je od K&N-a!!!! Izgleda kao on ali tu se zavrsava svaka slicnost...nauljen? Ne bih rekao... za 1400 din.!!!!! Videcemo sta ce se desiti... za sada je sve pod kontrolom, proveravao sam i protokomer da vidim da nije slucajno "masan"... nista sve je za sada u najboljem redu.....
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
pa ja ne znam jel pod obavezno moraju da se naulje??? sta ce mu faliti i ako je suv, navodno nauljen skuplja vise prasine, sto je tacno, ali ako se lepo upakuje ne bi trebalo da bude problemaiako je suv 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
Pa u teoriji treba ih nauljiti... e sad trebalo bi sprovesti neki test sa i bez ulja... sto mozda i postoji ali nisam realno trazio...
realno sam procitao par ovakvih review-ova i svi kazu skoro isto...
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
tako da mislim da me ne zanima K&N nikako za te pare... imam jedan za 75-icu ali realno nisam primetio nista posebno oko njega... niti da mi auto ide bolje niti da da se cuje drugacije... ipak je samo panel filter... tako da ne mogu ocekivati nesto od toga realno...
iovako svi automobili koji su presli preko 100.000 vec imaju istrosen motor i pohabanu unutrasnjost tako da od svih tih navodnih konja nije ostalo mnogo... mozda mozes sa tim filterom da dobijes tih 5ks na novom automobilu u prvih 20-30.000 km i to je to... posle sam siguran da nema vishe poente niti bilo kakvog poboljsanja...
a posebno ne kod turbo motora... jer atmo mozda i dobije nesto slobodnijim protokom vazduha, nesto... ali turbo motor usisava vazduh... i to ga usisava sa mnogo vecom snagom nego sto filter moze pruziti otpor ikada... tako da to na turbo motorima je bas besmisleno...
realno sam procitao par ovakvih review-ova i svi kazu skoro isto...
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
tako da mislim da me ne zanima K&N nikako za te pare... imam jedan za 75-icu ali realno nisam primetio nista posebno oko njega... niti da mi auto ide bolje niti da da se cuje drugacije... ipak je samo panel filter... tako da ne mogu ocekivati nesto od toga realno...
iovako svi automobili koji su presli preko 100.000 vec imaju istrosen motor i pohabanu unutrasnjost tako da od svih tih navodnih konja nije ostalo mnogo... mozda mozes sa tim filterom da dobijes tih 5ks na novom automobilu u prvih 20-30.000 km i to je to... posle sam siguran da nema vishe poente niti bilo kakvog poboljsanja...
a posebno ne kod turbo motora... jer atmo mozda i dobije nesto slobodnijim protokom vazduha, nesto... ali turbo motor usisava vazduh... i to ga usisava sa mnogo vecom snagom nego sto filter moze pruziti otpor ikada... tako da to na turbo motorima je bas besmisleno...
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa romeo GT q2
Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 33 1.7 16v
Alfa Romeo 166 3.2
Alfa Romeo 75 Karburatori
Alfa Romeo Spider 916
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
Ja imam od nerdjajuceg celika bez odrzavanja
(Dry Metallic Mesh filter) i jedino sto sam primetio jeste zvuk kad usis povuce vazduh da se smrznes 


Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
Prva. S2 33 1.7
Druga. S3 33 1.7 P4
Treca. Macchina bella 156 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2
Peta. 166 FL 3.2
Šesta. GT Q2
Sedma. S3 33 1.7 16v
Osma. Alfa Romeo 75 Karburatori
Deveta. Alfa Romeo Spider 916
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
ma i ja bih samo zbog zvuka, nikad nisam verovao u neki dobitak snage sem subjektivnog osecaja iste, tako da bez obzira na neka merenja i sl. varijante ti dobici su ipak minimalni i ne verujem da se nesto posebno osete ali jbg, zvuk je lep, mada opet zavisi od auta do auta i od filtera do filtera
inace K&N je skup ipak, ali mislio sam da probam neke kopy varijante, sta znam, ima ortak nesto pa mozda uzmem od njega da vidim sta je i kako pa ako mi se svidi...
inace K&N je skup ipak, ali mislio sam da probam neke kopy varijante, sta znam, ima ortak nesto pa mozda uzmem od njega da vidim sta je i kako pa ako mi se svidi...

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- peya
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp (2011)
- Lokacija: Srbija
- Lokacija: Beograd
Post
Re: AR 156 Moguce resenje za filter vazduha
Ma ovo sto sam ja uradio (stavio K&N copy) je zbog toga sto mi se cinilo kao trenutno jedino resenje. Kuciste filtera t.j. poklopac se raspao (takav je bio kada sam uzeo auto), bio je vezan nekom zicom. Kroz naprsline i rupe je uvlacio prasinu i pravio probleme. Ovim sam resio problem. Nema razlike u zvuku, auto, cinimi se, ide lakse.... Nema drugog resenja sem novog kucista za vazduh (zbog poklopca). poklopac je bio usrafljen i na drugim mestima ali par promena filtera i to se raspalo
slede slike mog resenja.. 











