
Idemo iz pocetka kada sam sklopio motor (zupcasti sto mi je puko) posle stelovanja ler gasa jer je ler bio na 1500 rpm nisam imao problema naravno kod majstora je radjeno, Alfa radila na +-50 1000 rpm.
Posto majstor koji mi odrzava Alfu zatvorio servis do daljneg (izgleda) a obrtaji pali na 500 rpm a u voznji jos gore, auto do 3500 obrtaja vuce upola slabije a jedva uspe da dodje do maksimalnih 4000 rpm i nece vise, doduse i nisam preterivao ali uz breg npr Ugrinovacka jedva se popne trecom (moze 5 opusteno probano xxx puta)

Resenje posto mi se zurilo a nisam imao kome odmah da se obratim malo literatura malo forum malo internet i ja resio da sam sredim problem.
Prvo Lambda sonda ok izmerim mlaka na 0.50v kada radi padne voltaza na 0.28v +-0.02v prepostavka ispravna .
Protokomer koji mi je otvoren ranije i stelovan ne znam zasto al i njega nastelujem tako da Alfa ne dimi i da se ne oseca gorivo na auspuhu dobijem miran rad motora i tako.

Fino stelovanje leptira na usisu da se cuje klik 1 mm pre dodavanja gasa na sajli .

I za kraj fino stelovanje ler gasa na 950 rpm kada je zagrejana i kad je hladna radi na 1500 rpm.

E sad problem, na auspuhu mi izlazi para i kaplje blago crna voda od garezi koja je u aspuhu ko da vozim na plin koji nemam ugradjen iskljucivo na bezolovni

Para bez mirisa i ukusa i dole crna voda


Zardjace mi sve iznutra **bote

Alfa se ponasa eXtremno bolje u voznji mada ni to nije to kao pre pucanja zupcastog a probao sam da razvucem naravno kada sam dobro zagrejao Alfu jedan krug max 5500 rpm i to ne bas najbolje ali na kratko nisam preterivo (Isla je barem do 7000+) i od 4000 je ubrzavala puno bolje sve do nekih 6800

Inace stavljen je pre dva meseca protocni filter da ne pravi on problem ?

Treba da zamenim dihtunge sa glave sto idu na izduvnu granu malko falsira tu izgleda ali samo jos to mi pada na pamet.
Ljudi svaka pomoc dobro dosla, sta je pametno raditi

