Problem sa plinom kada je u funkciji automatski sauh-gasi se
Poslato: Pon Mar 16, 2009 11:29 pm
Zdravo, molio bih za pomoc tj. za objasnjenje sta se desava u sledecoj situaciji:
Imam ALFU 155, 1,8 SPORT TSPARK sa sekvencionim plinom. Do pre mesec dana sve je bilo u redu kod jutarnjeg paljenja na plin (tj. prvo pali na benzin i kad predje 2000 obrtaja prebacuje na plin) kada se aktivira automatski sauh... pod sauhom radi bez problema na oko 1500 obrtaja jedno 7-10 minuta dok se motor ne zagreje. Ako krenem u voznju, normalno radi da bi se na otprilike 3-5 kilometara ili posle 5 minuta ili kada stanem na semafor SAMO UGASIO MOTOR. Onda posle dugog verglanja (skoro minut) pocne da hvata i opet upali a dotle sam napravio guzvu iza sebe. Ja mislim da iz nekog razloga motor "PRESISA" ali to se desava samo sa plinom ! Kada otpocetka vozim na benzin, to se uopste ne desava... kada sauh odradi svoje, broj obrtaja padne na 900 na leru i nikada nije presisao. Pitanje je:
STA SE TO DESAVA SA PLINSKIM UREDJAJEM U OVOJ SITUACIJI - NAPOMINJEM DA SE TO DESAVA SAMO KADA SE PALI PO HLADNIJEM VREMENU I RADI AUTOMATSKI SAUH! kASNIJE SE TO VISE NE DESAVA CAK I BOLJE IDE NA PLIN NEGO NA BENZIN KADA JE MOTOR ZAGREJAN! iMA LI TU NEKIH FILTERA I DALI MI SE SMESI MAJSTOR???!!!
Hvala na odgovoru !
Viktor Maricic - Kraljevo
Imam ALFU 155, 1,8 SPORT TSPARK sa sekvencionim plinom. Do pre mesec dana sve je bilo u redu kod jutarnjeg paljenja na plin (tj. prvo pali na benzin i kad predje 2000 obrtaja prebacuje na plin) kada se aktivira automatski sauh... pod sauhom radi bez problema na oko 1500 obrtaja jedno 7-10 minuta dok se motor ne zagreje. Ako krenem u voznju, normalno radi da bi se na otprilike 3-5 kilometara ili posle 5 minuta ili kada stanem na semafor SAMO UGASIO MOTOR. Onda posle dugog verglanja (skoro minut) pocne da hvata i opet upali a dotle sam napravio guzvu iza sebe. Ja mislim da iz nekog razloga motor "PRESISA" ali to se desava samo sa plinom ! Kada otpocetka vozim na benzin, to se uopste ne desava... kada sauh odradi svoje, broj obrtaja padne na 900 na leru i nikada nije presisao. Pitanje je:
STA SE TO DESAVA SA PLINSKIM UREDJAJEM U OVOJ SITUACIJI - NAPOMINJEM DA SE TO DESAVA SAMO KADA SE PALI PO HLADNIJEM VREMENU I RADI AUTOMATSKI SAUH! kASNIJE SE TO VISE NE DESAVA CAK I BOLJE IDE NA PLIN NEGO NA BENZIN KADA JE MOTOR ZAGREJAN! iMA LI TU NEKIH FILTERA I DALI MI SE SMESI MAJSTOR???!!!
Hvala na odgovoru !
Viktor Maricic - Kraljevo