Stranica 1 od 2
Dijagnostika za 33
Poslato: Uto Mar 10, 2009 6:52 pm
od magic33
Ubi se tražeći po netu ali ne mogu da nađem,a video sam pre nekih 2 meseca na nekom sajtu(mislim da je na srpsko-hrvatskom) spisak grešaka i šemu za povezivanje na konektor za samodijagnostiku kod AR33.Pošto sam video da kod mene postoji takav konektor,rešio sam da napravim to.Al ne lezi vraže sad ne mogu da nadjem.Zato ako neko zna ili ima snimljeno neka postavi na forum.Unapred hvala
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Čet Mar 12, 2009 11:14 pm
od magic33
Nije valjda da niko nije video?
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pet Mar 13, 2009 9:09 am
od Stefan Zailac
Nisam video ali ideja je odlična.
Pokušaću i sam malo da njuškam.

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pet Mar 13, 2009 11:15 pm
od mishkom
Sta ce ti dijagnostika? Imas usi

To ti je dovoljno

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Mar 14, 2009 6:04 pm
od magic33
Čuješ krupnije stvari,al glupe sitnice zbog kojih izgubiš dva dana pod haubom malo teže ide na uvce
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pon Mar 16, 2009 12:41 am
od magic33
Ha,ha našo sam ga.I nije na srpskom jbg.
http://www.sanderfamily.com/
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pet Apr 03, 2009 11:57 pm
od magic33
Uređaj za samodijagnostiku gotov.Provereno na ECU i radi.Čita greške,resetuje,sve OK.Sutra ili ovih dana postavljam slike i sve što ide.Zamolio bih administratora ukoliko postoji mogućnost da promeni naslov teme u "Dijagnostika za AR33 16V" ili dijagnostika za bosch motronic ml 4.1,da ne bi došlo do zabune jer nisam siguran da je isto i kod ostalih modela 33
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 1:32 am
od maki
Nije lose ali ima bolji sistem,program + interfejs i direktno pise koja je greska.
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 2:16 pm
od magic33
Jeste,al ovo me košta 80 rsd.
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 3:24 pm
od Tihomirce
Evo ko sve koristi isti ECU
Motronic ML 4.1
33-ka 1.7 IE 16V 307.46/307.47 1990-1994god
75-ca 1.6 IE 061.01/061.02 1990-1992god
75-ca 1.8 IE 061.68/61.201 1988-1992god
75-ca 2.0 TS 062.24 1987-1992god
75-ca 3.0 V6 61.503 1987-1992god
164-ka 2.0 TS 064.16 1988-****god
164-ka 2.0 TS 064.20 1988-1993god
164-ka 3.0 V6 064.10/064.12 1988-1992god
164-ka 3.0 V6 Quadrifoglio 064.301 1990-1992god
164-ka 2.0 TB 64.101/64.102 1992-1998god koji koristi još jedan
Kači da vidimo delo , mnogima će to odgovarati

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 9:57 pm
od magic33
Dijagnostički konektor koji se nalazi pored ECU-a(barem je tako kod mene)služi za tzv.treptajuću dijagnostiku.U manualu za 33 16V označen je kao T2.Ima četiri kontakta.Kontakt 1(svetloplavo-crvena žica) i kontakt 2(pink) su za lampicu.Može od 12V,a ja sam koristio LED redno vezan sa otpornikom 560 oma.Treba voditi računa o polarizaciji diode.Kontakti 3(svetloplavo-žuta) i 4(crna) se spajaju sa tasterom(bez samodržanja).
Trptajući kod ima četiri bloka(cifre) za svaku grešku.Jedan treptaj-broj 1,devet treptaja-broj 9.Pauza između blokava(cifara) je duža od pauze između treptaja.
Kad uštakamo uređaj u T2 konektor aktiviranje samodijagnostike vrši se na sledeći način:
1.Dajte kontakt
2.Pritisnite taster 5 sekunde
3.Treptanje počinje
4.Lampica počinje dugo da svetli(oko 2 i po sekunde).Brojimo treptaje koji nam daju broj.Dugi treptaj odvaja svaku seriju kratkih treptaja.Ukoliko je kod serije treptaja 4-4-4-4 to znači da ECU nije zabeležio nikakvu grešku.
5.Svaka zapamćena greška zahteva novo pritiskanje tastera oko 3 sekunde(sistem će ponavljati zadnju sekvencu treptaja,sve dok se taster ne pritisne 3 sekunde).
6.Kada se sve greške prikažu lampica počinje seriju dugih treptaja
Greške snimljene na ECU mogu biti resetovane na dva načina:
1.Skidanjem minus kleme sa akumulatora najmanje 10 sekundi
2.nakon serije dugih treptaja(sve greške prikazane) pritisnuti taster 10 sekundi.
Ako se lampica ugasi prilikom startovanja motora ili neposredno nakon startovanja,ECU je registrovao da nema grešaka.Ukoliko lampica i dalje svetli,bar jedna greška nije izbrisana.

T2 dijagnostički konektor

konektor koji se uključuje u T2(ima ga u italijanskim vozilima,ja ga skinuo sa pokvarene kontakt brave od keca)

gotova stvar

i naravno shema povezivanja
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 10:13 pm
od Tihomirce
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 10:44 pm
od magic33
Slede kodovi grešaka za koje znam.Ako neko zna još neke neka dopiše.
4-4-4-4: Nije nađena greška
1-2-1-1: Preveliki napon(veći od 16V)
1-2-1-2: Kratak spoj prema masi senzora minimuma leptira gasa(trottle)
1-2-1-3: Kratak spoj prema masi senzora maximuma leptira gasa
1-2-1-4: a)Izmerena temperatura rashladne tečnosti veća od 140°C ili kratak spoj prema plusu
b)Izmerena temperatura ispod -35°C ili je kolo u prekidu
1-2-2-1: Indikacija sa protokomera se ne slaže sa brojem obrtaja motora i pozicijom motora ler gasa.Kratak spoj prema plusu sa protokomera ili minusu protokomera ili je kolo u prekidu
1-2-2-2: a)kratak spoj prema masi motora ler gasa ili je kolo u prekidu
b)kratak spoj prema plsu motora ler gasa
1-2-2-3: Lambda sonda očitala vrednosti ispod minimuma ili iznad maximuma za korekciju
1-2-2-4: a) Lambda sonda šalje u ECU vrednosti veće od 1.009V ili manje od 0.0928V
b)Lambda sonda prijavljuje grešku duže od 3 sekunde
1-2-2-5 a)Temperatura izmerena na usisu protokomera veća od 140°C
b)temperatura izmerena na usisu protokomera manja od -35°C
Proveriti ponovo najmanje 3 minuta nakon startovanja motora i da je minimum leptira gasa aktiviran najmanje pola minuta nakon onih tri minuta
1-2-4-3: a)Relej benzinske pumpe u kratkom spoju prema masi ili je kolo u prekidu
b)relej benzinske pumpe u kratkom spoju prema plusu
Napomena:ECU prijavljuje ovu grešku samo u fazi koja zahteva rad pumpe(startovanje ili rad motora)
1-2-5-1: RAM/EPROM memorija ECU ne radi korektno.Potrebna zamena ECU-a.
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 10:47 pm
od magic33
Tihomirče koliko vidim sa one šeme trebalo bi da bude isto povezivanje(lampica i taster).E,sad ne znam kakav je dijagnostički konektor na 164
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sub Apr 04, 2009 10:59 pm
od Tihomirce
Isto ide za sve , evo kako je kod tebe
a kod mene

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pon Apr 06, 2009 11:03 am
od Stefan Zailac
Tihomirce napisao:Evo ko sve koristi isti ECU
Motronic ML 4.1
33-ka 1.7 IE 16V 307.46/307.47 1990-1994god
75-ca 1.6 IE 061.01/061.02 1990-1992god
75-ca 1.8 IE 061.68/61.201 1988-1992god
75-ca 2.0 TS 062.24 1987-1992god
75-ca 3.0 V6 61.503 1987-1992god
164-ka 2.0 TS 064.16 1988-****god
164-ka 2.0 TS 064.20 1988-1993god
164-ka 3.0 V6 064.10/064.12 1988-1992god
164-ka 3.0 V6 Quadrifoglio 064.301 1990-1992god
164-ka 2.0 TB 64.101/64.102 1992-1998god koji koristi još jedan
Kači da vidimo delo , mnogima će to odgovarati

Pa i ja imam Motronic 4.1 , a moja je 1.7ie
@magic33> svaka ti se dala!

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pon Apr 06, 2009 12:07 pm
od Tihomirce
Ko tebe bi trbalo da bude
L3.1 Jetronic
1.7 IE 307.36 1712cc 1990-1994god 77Kw

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pon Apr 06, 2009 12:48 pm
od Stefan Zailac
Motronic 4.1 Ziher
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pon Apr 06, 2009 1:16 pm
od flojd
Nemogu sad da nadjem Stefane ali kod nas bi trebalo da bude Motronic 3.1 ubrizgavanje bez protokomera
evo ga Alfa Romeo 33 AR 30737A Motronic MP 3.1
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Pon Apr 06, 2009 8:11 pm
od magic33
Ljudi nemojte ništa da vas čudi.Ili je promenjeno ili su ovi u Alfi stavljali šta je kome stiglo pod ruku.Zasluge pripadaju onom tipu iz Australije,ja sam samo iskopirao,napravio i probao da li radi.Tri dana sam zimus proveo tražeći zašto neće da upali.Vidim da gorivo ne dolazi u cilindre.Proverim pumpu-radi.Ispred filtera ide gorivo,iza ide.Sve do injektora u redu.Izmerim napon na injektorima-nema ga.Tek u manualu nadjem shemu i vidim da postoji relej za ECU preko koga su vezani injektori.Relej odrađivao posao ali nekako ulazila vlaga i oksidisali kontakti pa napon nije bio dovoljan i ECU nije slao signal za injektore.Promenio relej i odmah upalio.E da sam tada imao ovo bilo bi dovoljno 5 minuta a ne tri dana.
LED i taster sam platio 80 dinara.Konektor sam skinuo sa neispravne brave od Z101,kutija od nekog punjača za mobilni telefon i četvorožilni kabl(4x1,5).E,da ide i otpornik koji sam imao al on ne košta više od 20din.
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Uto Apr 07, 2009 7:57 am
od Stefan Zailac
flojd napisao:Nemogu sad da nadjem Stefane ali kod nas bi trebalo da bude Motronic 3.1 ubrizgavanje bez protokomera
evo ga Alfa Romeo 33 AR 30737A Motronic MP 3.1
Tačno Flojd
Bio sam brzoplet. Provereno u workshop-u.
Nego jel važi onda ova dijagnostika i za MP 3.1?

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Uto Apr 07, 2009 10:40 am
od flojd
Ma nisam siguran da sam video ovakav konektor kod mene!
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Uto Apr 07, 2009 10:58 am
od Stefan Zailac
Nije isto. Ovaj ima 3 pina. Crna, crveno-bela i plavo-bela žica.
Joj pa ideja je sjajna hoću i ja ovo

Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Uto Apr 07, 2009 6:14 pm
od magic33
Nažalost,to je T1 konektor tzv. "Alfa tester".Bilo je 33-ojki sa Motronic 3.1 ECU-om i sa L3-Jetronicom.Mislim da to nije isti sistem i da oba nemaju T2 konektor za samodijagnostiku.Žao mi je drugari
Re: Dijagnostika za 33
Poslato: Sre Apr 08, 2009 7:11 am
od Stefan Zailac