Dijagnostika za 33
-
ma
- Drug Član
Post
Dijagnostika za 33
Ubi se tražeći po netu ali ne mogu da nađem,a video sam pre nekih 2 meseca na nekom sajtu(mislim da je na srpsko-hrvatskom) spisak grešaka i šemu za povezivanje na konektor za samodijagnostiku kod AR33.Pošto sam video da kod mene postoji takav konektor,rešio sam da napravim to.Al ne lezi vraže sad ne mogu da nadjem.Zato ako neko zna ili ima snimljeno neka postavi na forum.Unapred hvala
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
- mishkom
- Lokacija: Negotin
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Čuješ krupnije stvari,al glupe sitnice zbog kojih izgubiš dva dana pod haubom malo teže ide na uvce
-
ma
- Drug Član
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Uređaj za samodijagnostiku gotov.Provereno na ECU i radi.Čita greške,resetuje,sve OK.Sutra ili ovih dana postavljam slike i sve što ide.Zamolio bih administratora ukoliko postoji mogućnost da promeni naslov teme u "Dijagnostika za AR33 16V" ili dijagnostika za bosch motronic ml 4.1,da ne bi došlo do zabune jer nisam siguran da je isto i kod ostalih modela 33
Post
Re: Dijagnostika za 33
Nije lose ali ima bolji sistem,program + interfejs i direktno pise koja je greska.
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Dijagnostika za 33
Evo ko sve koristi isti ECU
Motronic ML 4.1
33-ka 1.7 IE 16V 307.46/307.47 1990-1994god
75-ca 1.6 IE 061.01/061.02 1990-1992god
75-ca 1.8 IE 061.68/61.201 1988-1992god
75-ca 2.0 TS 062.24 1987-1992god
75-ca 3.0 V6 61.503 1987-1992god
164-ka 2.0 TS 064.16 1988-****god
164-ka 2.0 TS 064.20 1988-1993god
164-ka 3.0 V6 064.10/064.12 1988-1992god
164-ka 3.0 V6 Quadrifoglio 064.301 1990-1992god
164-ka 2.0 TB 64.101/64.102 1992-1998god koji koristi još jedan
Kači da vidimo delo , mnogima će to odgovarati
Motronic ML 4.1
33-ka 1.7 IE 16V 307.46/307.47 1990-1994god
75-ca 1.6 IE 061.01/061.02 1990-1992god
75-ca 1.8 IE 061.68/61.201 1988-1992god
75-ca 2.0 TS 062.24 1987-1992god
75-ca 3.0 V6 61.503 1987-1992god
164-ka 2.0 TS 064.16 1988-****god
164-ka 2.0 TS 064.20 1988-1993god
164-ka 3.0 V6 064.10/064.12 1988-1992god
164-ka 3.0 V6 Quadrifoglio 064.301 1990-1992god
164-ka 2.0 TB 64.101/64.102 1992-1998god koji koristi još jedan
Kači da vidimo delo , mnogima će to odgovarati
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Dijagnostički konektor koji se nalazi pored ECU-a(barem je tako kod mene)služi za tzv.treptajuću dijagnostiku.U manualu za 33 16V označen je kao T2.Ima četiri kontakta.Kontakt 1(svetloplavo-crvena žica) i kontakt 2(pink) su za lampicu.Može od 12V,a ja sam koristio LED redno vezan sa otpornikom 560 oma.Treba voditi računa o polarizaciji diode.Kontakti 3(svetloplavo-žuta) i 4(crna) se spajaju sa tasterom(bez samodržanja).
Trptajući kod ima četiri bloka(cifre) za svaku grešku.Jedan treptaj-broj 1,devet treptaja-broj 9.Pauza između blokava(cifara) je duža od pauze između treptaja.
Kad uštakamo uređaj u T2 konektor aktiviranje samodijagnostike vrši se na sledeći način:
1.Dajte kontakt
2.Pritisnite taster 5 sekunde
3.Treptanje počinje
4.Lampica počinje dugo da svetli(oko 2 i po sekunde).Brojimo treptaje koji nam daju broj.Dugi treptaj odvaja svaku seriju kratkih treptaja.Ukoliko je kod serije treptaja 4-4-4-4 to znači da ECU nije zabeležio nikakvu grešku.
5.Svaka zapamćena greška zahteva novo pritiskanje tastera oko 3 sekunde(sistem će ponavljati zadnju sekvencu treptaja,sve dok se taster ne pritisne 3 sekunde).
6.Kada se sve greške prikažu lampica počinje seriju dugih treptaja
Greške snimljene na ECU mogu biti resetovane na dva načina:
1.Skidanjem minus kleme sa akumulatora najmanje 10 sekundi
2.nakon serije dugih treptaja(sve greške prikazane) pritisnuti taster 10 sekundi.
Ako se lampica ugasi prilikom startovanja motora ili neposredno nakon startovanja,ECU je registrovao da nema grešaka.Ukoliko lampica i dalje svetli,bar jedna greška nije izbrisana.
T2 dijagnostički konektor
konektor koji se uključuje u T2(ima ga u italijanskim vozilima,ja ga skinuo sa pokvarene kontakt brave od keca)
gotova stvar
i naravno shema povezivanja
Trptajući kod ima četiri bloka(cifre) za svaku grešku.Jedan treptaj-broj 1,devet treptaja-broj 9.Pauza između blokava(cifara) je duža od pauze između treptaja.
Kad uštakamo uređaj u T2 konektor aktiviranje samodijagnostike vrši se na sledeći način:
1.Dajte kontakt
2.Pritisnite taster 5 sekunde
3.Treptanje počinje
4.Lampica počinje dugo da svetli(oko 2 i po sekunde).Brojimo treptaje koji nam daju broj.Dugi treptaj odvaja svaku seriju kratkih treptaja.Ukoliko je kod serije treptaja 4-4-4-4 to znači da ECU nije zabeležio nikakvu grešku.
5.Svaka zapamćena greška zahteva novo pritiskanje tastera oko 3 sekunde(sistem će ponavljati zadnju sekvencu treptaja,sve dok se taster ne pritisne 3 sekunde).
6.Kada se sve greške prikažu lampica počinje seriju dugih treptaja
Greške snimljene na ECU mogu biti resetovane na dva načina:
1.Skidanjem minus kleme sa akumulatora najmanje 10 sekundi
2.nakon serije dugih treptaja(sve greške prikazane) pritisnuti taster 10 sekundi.
Ako se lampica ugasi prilikom startovanja motora ili neposredno nakon startovanja,ECU je registrovao da nema grešaka.Ukoliko lampica i dalje svetli,bar jedna greška nije izbrisana.
T2 dijagnostički konektor
konektor koji se uključuje u T2(ima ga u italijanskim vozilima,ja ga skinuo sa pokvarene kontakt brave od keca)
gotova stvar
i naravno shema povezivanja
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Slede kodovi grešaka za koje znam.Ako neko zna još neke neka dopiše.
4-4-4-4: Nije nađena greška
1-2-1-1: Preveliki napon(veći od 16V)
1-2-1-2: Kratak spoj prema masi senzora minimuma leptira gasa(trottle)
1-2-1-3: Kratak spoj prema masi senzora maximuma leptira gasa
1-2-1-4: a)Izmerena temperatura rashladne tečnosti veća od 140°C ili kratak spoj prema plusu
b)Izmerena temperatura ispod -35°C ili je kolo u prekidu
1-2-2-1: Indikacija sa protokomera se ne slaže sa brojem obrtaja motora i pozicijom motora ler gasa.Kratak spoj prema plusu sa protokomera ili minusu protokomera ili je kolo u prekidu
1-2-2-2: a)kratak spoj prema masi motora ler gasa ili je kolo u prekidu
b)kratak spoj prema plsu motora ler gasa
1-2-2-3: Lambda sonda očitala vrednosti ispod minimuma ili iznad maximuma za korekciju
1-2-2-4: a) Lambda sonda šalje u ECU vrednosti veće od 1.009V ili manje od 0.0928V
b)Lambda sonda prijavljuje grešku duže od 3 sekunde
1-2-2-5 a)Temperatura izmerena na usisu protokomera veća od 140°C
b)temperatura izmerena na usisu protokomera manja od -35°C
Proveriti ponovo najmanje 3 minuta nakon startovanja motora i da je minimum leptira gasa aktiviran najmanje pola minuta nakon onih tri minuta
1-2-4-3: a)Relej benzinske pumpe u kratkom spoju prema masi ili je kolo u prekidu
b)relej benzinske pumpe u kratkom spoju prema plusu
Napomena:ECU prijavljuje ovu grešku samo u fazi koja zahteva rad pumpe(startovanje ili rad motora)
1-2-5-1: RAM/EPROM memorija ECU ne radi korektno.Potrebna zamena ECU-a.
4-4-4-4: Nije nađena greška
1-2-1-1: Preveliki napon(veći od 16V)
1-2-1-2: Kratak spoj prema masi senzora minimuma leptira gasa(trottle)
1-2-1-3: Kratak spoj prema masi senzora maximuma leptira gasa
1-2-1-4: a)Izmerena temperatura rashladne tečnosti veća od 140°C ili kratak spoj prema plusu
b)Izmerena temperatura ispod -35°C ili je kolo u prekidu
1-2-2-1: Indikacija sa protokomera se ne slaže sa brojem obrtaja motora i pozicijom motora ler gasa.Kratak spoj prema plusu sa protokomera ili minusu protokomera ili je kolo u prekidu
1-2-2-2: a)kratak spoj prema masi motora ler gasa ili je kolo u prekidu
b)kratak spoj prema plsu motora ler gasa
1-2-2-3: Lambda sonda očitala vrednosti ispod minimuma ili iznad maximuma za korekciju
1-2-2-4: a) Lambda sonda šalje u ECU vrednosti veće od 1.009V ili manje od 0.0928V
b)Lambda sonda prijavljuje grešku duže od 3 sekunde
1-2-2-5 a)Temperatura izmerena na usisu protokomera veća od 140°C
b)temperatura izmerena na usisu protokomera manja od -35°C
Proveriti ponovo najmanje 3 minuta nakon startovanja motora i da je minimum leptira gasa aktiviran najmanje pola minuta nakon onih tri minuta
1-2-4-3: a)Relej benzinske pumpe u kratkom spoju prema masi ili je kolo u prekidu
b)relej benzinske pumpe u kratkom spoju prema plusu
Napomena:ECU prijavljuje ovu grešku samo u fazi koja zahteva rad pumpe(startovanje ili rad motora)
1-2-5-1: RAM/EPROM memorija ECU ne radi korektno.Potrebna zamena ECU-a.
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Tihomirče koliko vidim sa one šeme trebalo bi da bude isto povezivanje(lampica i taster).E,sad ne znam kakav je dijagnostički konektor na 164
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
Post
Pa i ja imam Motronic 4.1 , a moja je 1.7ie
@magic33> svaka ti se dala!
Re: Dijagnostika za 33
Tihomirce napisao:Evo ko sve koristi isti ECU
Motronic ML 4.1
33-ka 1.7 IE 16V 307.46/307.47 1990-1994god
75-ca 1.6 IE 061.01/061.02 1990-1992god
75-ca 1.8 IE 061.68/61.201 1988-1992god
75-ca 2.0 TS 062.24 1987-1992god
75-ca 3.0 V6 61.503 1987-1992god
164-ka 2.0 TS 064.16 1988-****god
164-ka 2.0 TS 064.20 1988-1993god
164-ka 3.0 V6 064.10/064.12 1988-1992god
164-ka 3.0 V6 Quadrifoglio 064.301 1990-1992god
164-ka 2.0 TB 64.101/64.102 1992-1998god koji koristi još jedan
Kači da vidimo delo , mnogima će to odgovarati
Pa i ja imam Motronic 4.1 , a moja je 1.7ie
@magic33> svaka ti se dala!
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Dijagnostika za 33
Nemogu sad da nadjem Stefane ali kod nas bi trebalo da bude Motronic 3.1 ubrizgavanje bez protokomera
evo ga Alfa Romeo 33 AR 30737A Motronic MP 3.1
evo ga Alfa Romeo 33 AR 30737A Motronic MP 3.1
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Ljudi nemojte ništa da vas čudi.Ili je promenjeno ili su ovi u Alfi stavljali šta je kome stiglo pod ruku.Zasluge pripadaju onom tipu iz Australije,ja sam samo iskopirao,napravio i probao da li radi.Tri dana sam zimus proveo tražeći zašto neće da upali.Vidim da gorivo ne dolazi u cilindre.Proverim pumpu-radi.Ispred filtera ide gorivo,iza ide.Sve do injektora u redu.Izmerim napon na injektorima-nema ga.Tek u manualu nadjem shemu i vidim da postoji relej za ECU preko koga su vezani injektori.Relej odrađivao posao ali nekako ulazila vlaga i oksidisali kontakti pa napon nije bio dovoljan i ECU nije slao signal za injektore.Promenio relej i odmah upalio.E da sam tada imao ovo bilo bi dovoljno 5 minuta a ne tri dana.
LED i taster sam platio 80 dinara.Konektor sam skinuo sa neispravne brave od Z101,kutija od nekog punjača za mobilni telefon i četvorožilni kabl(4x1,5).E,da ide i otpornik koji sam imao al on ne košta više od 20din.
LED i taster sam platio 80 dinara.Konektor sam skinuo sa neispravne brave od Z101,kutija od nekog punjača za mobilni telefon i četvorožilni kabl(4x1,5).E,da ide i otpornik koji sam imao al on ne košta više od 20din.
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
Post
Bio sam brzoplet. Provereno u workshop-u.
Nego jel važi onda ova dijagnostika i za MP 3.1?
Re: Dijagnostika za 33
Tačno Flojdflojd napisao:Nemogu sad da nadjem Stefane ali kod nas bi trebalo da bude Motronic 3.1 ubrizgavanje bez protokomera
evo ga Alfa Romeo 33 AR 30737A Motronic MP 3.1
Bio sam brzoplet. Provereno u workshop-u.
Nego jel važi onda ova dijagnostika i za MP 3.1?
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo
-
ma
- Drug Član
Post
Re: Dijagnostika za 33
Nažalost,to je T1 konektor tzv. "Alfa tester".Bilo je 33-ojki sa Motronic 3.1 ECU-om i sa L3-Jetronicom.Mislim da to nije isti sistem i da oba nemaju T2 konektor za samodijagnostiku.Žao mi je drugari
- Stefan Zailac
- Contact:
- Garaža: Nešto strano i privremeno...
- Lokacija: Pancevo
- Lokacija: Pančevo