Citao sam. Cackali su danima da mu nadju neke krupne mane, ali... Ispao problem sa motorom, pa im smeta sto je prekidac za peta vrata na krovu
Mislim da su teska srca priznali da je auto extra, jer u zivotu nisam citao pristrasnije novine i neobjektivnije!
Ako je na testu 5 automobila, a 3 su nemacke proizvodnje, ta 3 nemca moraju da podele prva 3 mesta kakvi god da su. Sramota je da Golf VI cak ni u opciji nema xenon farove, a verovatno za elektro-prozore i za centralnu treba da se doplati.
Jel taj test izasao u zadnjem broju??? Taj Auto Bild sam prestao zato i da kupujem,zbog neobjektivnosti i pristrasnosti... Imam i dalje broj gde je test 147 na 100 000 km ali i tu su je teska srca nahvalili....Mrzim nemacka kola !!!!
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Tacno,147 su jednostavno morali da nahvale,a za 159-ku su priznali da je zadala domaci zadatak,i da ima ono sto druga auta nemaju.Cak su naglasili da je "ono" na kontrolnoj tabli PRAVI ALUMINIJUM (a ne neka plastika farbana u sivo).Sama ta cinjenica da su ze iznenadili govori o tome kakvi su materijali u njemackim automobilima,koje oni testiraju i dizu u zvijezde.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Secam da je jednom bio test Alfe 159 3.2 , audija a4 3.2 i bmw 330i (nemacka kola pisem namerno malim slovima ) i bez obzira sto su to top verzije tih modela ALFA je imala daleko najbolju opremu , a na audiju je moralo da se doplati za sve preko zadnjih podizaca do bocnih vazduznih jastuka/// I jos tada su rekli da je Alfa zadala domaci zadatak sa modelom 159.
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Ma bre seru pa se mazu! Neznam kako da ublazim ovu frazu... Sve savrseno, i odjednom slucajno CRKO MOTOR!?? Eeee, motor da jedan u milijardu i to bash kod njih na tom nemackom testu crkne na 14.000km...ma nadzebem im se dlakavih nemica, da im "muMa minuMa".
Al kao, ma nema frke, zamenili su im u servisu, pod garancijom... I do 100.000 km-NISTA! Nikakav problem.
E bre bacio sam 99 din na to sranje od novina, jer sam video Alfu na testu. A novine iscepane sa prese sisle...ja se vratim u kiosk da zamenim, i ok...stignem kuci, a ono od nazad prorezano 10ak strana...Fush.
I ne, nemoze se koristiti "AutoDeBild" ni u shumi.
A, ne pominju samar koji su sami sebi lupili: Test posle 100.000 km, Passat B7 TDI, riknula mu pumpa na 35.000 km! Sta reci, to je strasnije...
Najobjektivniji auto-casopisi i TV emisije koje se bave tom tematikom su iz Engleske. Pomenucu samo "Top Gear", "Fifth Gear" i "Car &Driver". Oni ne stede nikoga, pa ni svoju auto-industriju, oni od svega naprave show sa objektivnim gledistem...
čitalo se čitalo se...
i meni se najviše dopao komentar o polozaju dugmeta za peta vrata, a onda sam bila oduševljena trudom da se umanji apsurdnost kvara motora, i to zbog malog nekog šrafa....
Auto Bild jeste najpristrasniji auto casopis, ali ovde su bili ok prema Alfi 159. Desilo se s motorom sto se desilo i nisu zbog toga pljuvali po autu. Ocigledno se radi o nesretnom slucaju.
Verovatno bi druga prica bila da se 159 mnogo dobro prodaje jer se nemacka glasila toga najvise plase. Posto Alfa 159, nazalost, predstavlja ezoteriju na putevima Nemce bas briga.
Trenutno im je glavni pik pljuvanje po neprikosnovenoj Toyoti RAV4 ne bi li se njihov VW Tiguan probio.
Bas na njihovom testu da se nadje taj mali, metalni opiljak koji je napravio havariju na motoru... Ma, nemojte molim vas!
Pregorela mu sijalica na zadnjoj tablici ali i to su morali da pomenu kao i da se plase da je "opet cuveni problem sa elektronikom kod Alfe poceo da se pojavljuje..."