Stranica 1 od 1

Ciscenje dizni na 2.0jts

Poslato: Ned Nov 09, 2008 12:23 pm
od bojann
Da li je neko radio? koja je cena?Koje svecice idu za jts,,da li samo NGKa ili ima neka zamena?

Poslato: Ned Nov 09, 2008 11:56 pm
od ilija156
MASS COMPANI je uvoznik za NGK svecice, kupujes L. PLATINUM cena je oko 1500din.po komadu .Moze zamena ali se zamene nestavljaju na bombine i one se menja ju na 15000km a org na 90.000-120.000(zavisi).Znaci kupujes dve velike i dve male original koje idu ispod bombina i tako isto zamene ako hoces..(8kom)...sto se tice dizni mozes sam da ih skines veoma je lako bilo je 5 eur. po komadu (4) i idi samo u servis nemoj one preko oglasa koji kazu crkle su dve ako hoces imam ja dobre polovne po 25eur....

Poslato: Pon Nov 10, 2008 12:31 am
od Semi
Jts ima 4 svecice i uzmi NGK

4

Poslato: Uto Nov 11, 2008 9:37 am
od bojann
Jeste ima 4 svecice,, pa me zato interesuje,, veoma je diskutabilno,, motor mi podrhtava na leru i nem snagu na visokim obrtajima, ali zato na niskim ide kao iz topa,, glupo je menjati svecice ako je to neko uradio u italiji pre 10.000 km ,, da li mogu da se skinu u pogledaju u kakvom su stanju?
a dizne treba ocistiti bez obzira?

Poslato: Uto Nov 11, 2008 1:48 pm
od Gost
Srbine brate. Ako vec imas alfu sa JTS lepo kupi ono sto ide za nju a ne neke zamene kao sto se to radi na golfu 2. Nadji nekog dobrog majstora da ti to iskontrolise, ovde imaju njihovi brojevi telefona na forumu i blago tebi da lepo vozis svoju masinu bez podrhtavanja i trzanja. Inace dizne se ciste na oko 20000-25000 km. :lool:

Poslato: Uto Nov 11, 2008 7:39 pm
od Gost
Bez majstora i to dobrog koji zna da radi jts motore ne preduzimaj nista sam.Ja dizne nikad nisam cistio ali znam da za taj motor nisu tako jevtine(20.-evra).Svecice jesu NGK ali jts ima 4 kom.Obavezno majstor!!!! :facts:

s

Poslato: Uto Nov 11, 2008 9:44 pm
od bojann
Evo ljudi sta mi kaze danas desha preko telefona,, kaze on, ja nikad nisam imao prilike da cistim dizne na jts motoru ,, a sitno podrhtavanje na leru je normalno, tako sam cuo!!
eto profesiuonalac nije imao priliku da cicti dizne na jts motoru,, pa to kao da ima 3 alfe u beogradu sa tim motorom!?>Sipao sam aditiv pa cemo da vidimo,, sutra cu da zovem italijana od kog sam kuopio kola i koji je bio prvi vlasnik pa da ga pitam sta je menjao da ja ne bi bacao nove svecice i stavljao druge

Poslato: Uto Nov 11, 2008 10:40 pm
od ilija156
Ma idi u AMAG kod proverenih ljudi rade maserati a ne jts nije neka to lova koliko su mi samo puta rekli sta je uzrok kvara...sitan je to kvar za njih da bi te oni navukli.

Poslato: Sre Nov 12, 2008 11:34 pm
od Gost
Idi kod Sinise dao sam ti njegov br.on zna JTS motore napamet!

Poslato: Čet Nov 13, 2008 7:56 pm
od Semi
Bojane, aj javi ako nesto odradis sa diznama, da vidimo kakvi su rezultati ;)

Poslato: Čet Nov 13, 2008 10:47 pm
od Gost
A ko je tebi uopste rekao da su ti dizne za ciscenje?To sto ti je Desa rekao je tacno , sitna podrhtavanja na leru su normalna stvar za jts motor.Valjda znas kakva je koncepcija jts motora zato on tako i radi.Ne resavaj stvari opisujuci simptome majstoru preko telefona nego idi da vidi i cuje sta je sa autom!Pozz :?

Poslato: Pet Nov 14, 2008 12:21 am
od Gumetina
Dizna kao i svaka druga moze da se zaprlja, bez obzira sto je redovno menjan filter goriva itd. Naslage parafina, karbona i sl. djubreta nastalog zbog nepravilnog sagorevanja , dobrog goriva, mesecevih mena itd.

E sad, injektori kod redovnog da ga nazovemo tako niskopritisnog ubrizgavanja rade na cca 3 bara, i takvi uslovi pranja mogu da se uspostave i u samoj ultrazvucnoj kadi, znaci pumpa koja tera medijum za pranje kroz diznu koja pulsira i usput se kuva u kadi tj trese na 44khz ne bi li sa nje nesto pootpadalo...

Problem kod ciscenja jts injektora je sto je potreban pritisak od 30-50bar-a da bi bilo sta .ozbiljno. proterao kroz injektor, a takvih pumpi nema bas ....

Ok, sipacemo aditiv u rezervoar ?
Nemojte molim vas, rezervoar kao i svi ostali delovi sistema ubrizgavanja talozi djubre, a aditiv ce uspesno da ga odlepi sa zidova i sprovede najkracim putem do filtera, pumpe, injektora i uspesno Vam pokvari zabavu na duze staze...

Sta cemo ondak ?

Postoji metoda zove se .wynns. , naime kanister pun deterdzenta se stavi pod pritisak pneumatike (kompresora na npr 3bar-a za normalna kola) i prikljuci na FUEL RAIL...

u nasem slucaju JTS pumpu visokog pritiska koju goni bregasta, i pusti se auto da radi dok ne potrosi sav deterdzent...

Meni je ovo sve logicno, mozda sam nesto i prevideo, u svakom slucaju pogledati koji je ulazni pritisak goriva u pumpu jts-a :)

pozzz

e

Poslato: Pet Nov 14, 2008 3:32 pm
od bojann
Hvala na detaljnom odgovoru!Pricas mi o metodi ciscenja preko one tehnologije gde nije potrebno skidati dizne sa motora,, e pa ja sam upravo cuo da tim metodom ne mogu dobro da se ociste,, ili su to rekli ljudi koji ne poznaju jts motor i ne znaju na kom pritisku rade te dizne!!
Ja cu da probam jos jednu metodu ciscenja dizni a to je sto cesce auto raspaljivati po auto putu i voziti na malo visim obrtajima ,, gradska voznja nam upropastava motor,, definitivno!
Slusao sam coveka iz nemacke koji je pricao kako kratki gradski intervali voznje propustaju gorivo u karter i tako smanjuju viskoznost ulja u istom,, naravno to dovodi do veceg habanja,,simptom se zove hladan start motora,, prilikom svakog starta dizna ubrizga u cilindar gorivo a ono se ne upali u prvom krugu ,, tako da to gorivo ulazi u prostor za ulje i razvodnjava ga!!porebna je duza voznja da se temperatura ulja zadrzava bar 15 minuta na maximumu i da gorivo ispari!!
Ovu pricu je ispricao strucnjak u nekoj nemackoj fabrici motora,, bila emisija tako da vam ne prenosim moje licno misljenje

e

Poslato: Pet Nov 14, 2008 3:34 pm
od bojann
Taktika je sledeca,, ne mogu vise da se opterecujem i da osluskujem motor,, bas me briga da li secka na leru ili ne ,, kazu ljudi da je to normalno,,niti cu da menjam svecice niti da cistim dizne do proleca,, a posle cemo da vidimo da li ima promena i kakvih

Poslato: Pet Nov 14, 2008 4:42 pm
od Gumetina
ipak, proveri zdravlje protokomera... :)

Poslato: Pet Nov 14, 2008 5:27 pm
od ilija156
meni je opet eksplodirala usisna grana..punio sam akumulator stavio ga i bez gasa kresnuo i buuum,sad sam skinuo usisnu i nosim je na varenje danas sam nosio jedan komad na probu i pokusali da zavare i uspelo je...mozda nisam trebao odmah da kresnem dok komp se ne stabilizuje sa ventilima..nemam plin. a inace je vozim na kratke relacije i to retko zato sto sam vozac u firmi i stalno sam na putu sa sluzbenim autom.

Poslato: Pet Nov 14, 2008 10:43 pm
od Gost
ilija156 napisao:meni je opet eksplodirala usisna grana..punio sam akumulator stavio ga i bez gasa kresnuo i buuum,sad sam skinuo usisnu i nosim je na varenje danas sam nosio jedan komad na probu i pokusali da zavare i uspelo je...mozda nisam trebao odmah da kresnem dok komp se ne stabilizuje sa ventilima..nemam plin. a inace je vozim na kratke relacije i to retko zato sto sam vozac u firmi i stalno sam na putu sa sluzbenim autom.
Samo ga ti plasi na kraju ce da proda auto :dugokosi:

e

Poslato: Sub Nov 15, 2008 6:42 pm
od bojann
Heheh, ma gde da ga prodam,,mislim da je najlepsi u gradu to godiste,, da se ne lazemo,, ali voleo bih da nema tip tronik i da ima 2,4jtd motor i to bi bilo idilicno!!
Ako budem imao velikih problema , lepo cu da kupim 1.9jt ili 2.4 i da ubacim u njega i kraj price,,

Poslato: Ned Nov 16, 2008 10:27 pm
od ilija156
Ljudi gde se nalazi knock senzor u 156, 1,8 jel ga ko menjao...da nije na bloku pozadi

e

Poslato: Pon Nov 17, 2008 12:19 am
od bojann
Ja mislim da je pozadi,,nisam siguran proveri, explozija u usisnoj grani je zbog lose struje,, sta si ti uradio povodom toga
moja teorija je da kada se otvore usisni ventili i smesa udje u cilindar pre njihovog zatvaranja svecica baci varnicu zbog neispravnog kabla,,tako dolazi do povratne eksplozije,, ali kako je svecica uspela da baci varnicu pre nulte tacke,, pitanje je?
Juce pricam sa likom koji je na masinskom fakultetu zavrsio sus motore i covek ne ume da mi objasni situaciju eksplozije u usisnoj grani,, dzaba mu fakultet!
Znaci trazi se problem prevremenog bacanja varnice...

Poslato: Pon Nov 17, 2008 12:47 am
od ilija156
e bas sam danas razmisljao o masinskom fakultetu posto se oni uvek negde oglasavaju i pametuju tacno cu otici kod njih pa nek rese ako su maheri...kablove sam stavio nove...zvao sam one iz ripnja ELEKON EXIPORT kazu to je nezahvalno poravljati i niko nece da da garanciju sta ako se ponovo desi oceli oni da plate usisnu..neznam dali se moze pomeriti vreme paljenja malo da klip zatvori,suta cu zvati servis.jedan decko kaze da pali sa punim gasom da se leptir otvori pa kad rikne izbijemu filter vazduha ,mada sumljam u to.mozda su bombine ko zna.