Ciscenje dizni na 2.0jts
Post
Ciscenje dizni na 2.0jts
Da li je neko radio? koja je cena?Koje svecice idu za jts,,da li samo NGKa ili ima neka zamena?
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
MASS COMPANI je uvoznik za NGK svecice, kupujes L. PLATINUM cena je oko 1500din.po komadu .Moze zamena ali se zamene nestavljaju na bombine i one se menja ju na 15000km a org na 90.000-120.000(zavisi).Znaci kupujes dve velike i dve male original koje idu ispod bombina i tako isto zamene ako hoces..(8kom)...sto se tice dizni mozes sam da ih skines veoma je lako bilo je 5 eur. po komadu (4) i idi samo u servis nemoj one preko oglasa koji kazu crkle su dve ako hoces imam ja dobre polovne po 25eur....
Post
4
Jeste ima 4 svecice,, pa me zato interesuje,, veoma je diskutabilno,, motor mi podrhtava na leru i nem snagu na visokim obrtajima, ali zato na niskim ide kao iz topa,, glupo je menjati svecice ako je to neko uradio u italiji pre 10.000 km ,, da li mogu da se skinu u pogledaju u kakvom su stanju?
a dizne treba ocistiti bez obzira?
a dizne treba ocistiti bez obzira?
-
Go
- Drug Član
Post
Srbine brate. Ako vec imas alfu sa JTS lepo kupi ono sto ide za nju a ne neke zamene kao sto se to radi na golfu 2. Nadji nekog dobrog majstora da ti to iskontrolise, ovde imaju njihovi brojevi telefona na forumu i blago tebi da lepo vozis svoju masinu bez podrhtavanja i trzanja. Inace dizne se ciste na oko 20000-25000 km. 

Post
s
Evo ljudi sta mi kaze danas desha preko telefona,, kaze on, ja nikad nisam imao prilike da cistim dizne na jts motoru ,, a sitno podrhtavanje na leru je normalno, tako sam cuo!!
eto profesiuonalac nije imao priliku da cicti dizne na jts motoru,, pa to kao da ima 3 alfe u beogradu sa tim motorom!?>Sipao sam aditiv pa cemo da vidimo,, sutra cu da zovem italijana od kog sam kuopio kola i koji je bio prvi vlasnik pa da ga pitam sta je menjao da ja ne bi bacao nove svecice i stavljao druge
eto profesiuonalac nije imao priliku da cicti dizne na jts motoru,, pa to kao da ima 3 alfe u beogradu sa tim motorom!?>Sipao sam aditiv pa cemo da vidimo,, sutra cu da zovem italijana od kog sam kuopio kola i koji je bio prvi vlasnik pa da ga pitam sta je menjao da ja ne bi bacao nove svecice i stavljao druge
-
Go
- Drug Član
Post
A ko je tebi uopste rekao da su ti dizne za ciscenje?To sto ti je Desa rekao je tacno , sitna podrhtavanja na leru su normalna stvar za jts motor.Valjda znas kakva je koncepcija jts motora zato on tako i radi.Ne resavaj stvari opisujuci simptome majstoru preko telefona nego idi da vidi i cuje sta je sa autom!Pozz 

-
Gu
- Drug Član
Post
Dizna kao i svaka druga moze da se zaprlja, bez obzira sto je redovno menjan filter goriva itd. Naslage parafina, karbona i sl. djubreta nastalog zbog nepravilnog sagorevanja , dobrog goriva, mesecevih mena itd.
E sad, injektori kod redovnog da ga nazovemo tako niskopritisnog ubrizgavanja rade na cca 3 bara, i takvi uslovi pranja mogu da se uspostave i u samoj ultrazvucnoj kadi, znaci pumpa koja tera medijum za pranje kroz diznu koja pulsira i usput se kuva u kadi tj trese na 44khz ne bi li sa nje nesto pootpadalo...
Problem kod ciscenja jts injektora je sto je potreban pritisak od 30-50bar-a da bi bilo sta .ozbiljno. proterao kroz injektor, a takvih pumpi nema bas ....
Ok, sipacemo aditiv u rezervoar ?
Nemojte molim vas, rezervoar kao i svi ostali delovi sistema ubrizgavanja talozi djubre, a aditiv ce uspesno da ga odlepi sa zidova i sprovede najkracim putem do filtera, pumpe, injektora i uspesno Vam pokvari zabavu na duze staze...
Sta cemo ondak ?
Postoji metoda zove se .wynns. , naime kanister pun deterdzenta se stavi pod pritisak pneumatike (kompresora na npr 3bar-a za normalna kola) i prikljuci na FUEL RAIL...
u nasem slucaju JTS pumpu visokog pritiska koju goni bregasta, i pusti se auto da radi dok ne potrosi sav deterdzent...
Meni je ovo sve logicno, mozda sam nesto i prevideo, u svakom slucaju pogledati koji je ulazni pritisak goriva u pumpu jts-a
pozzz
E sad, injektori kod redovnog da ga nazovemo tako niskopritisnog ubrizgavanja rade na cca 3 bara, i takvi uslovi pranja mogu da se uspostave i u samoj ultrazvucnoj kadi, znaci pumpa koja tera medijum za pranje kroz diznu koja pulsira i usput se kuva u kadi tj trese na 44khz ne bi li sa nje nesto pootpadalo...
Problem kod ciscenja jts injektora je sto je potreban pritisak od 30-50bar-a da bi bilo sta .ozbiljno. proterao kroz injektor, a takvih pumpi nema bas ....
Ok, sipacemo aditiv u rezervoar ?
Nemojte molim vas, rezervoar kao i svi ostali delovi sistema ubrizgavanja talozi djubre, a aditiv ce uspesno da ga odlepi sa zidova i sprovede najkracim putem do filtera, pumpe, injektora i uspesno Vam pokvari zabavu na duze staze...
Sta cemo ondak ?
Postoji metoda zove se .wynns. , naime kanister pun deterdzenta se stavi pod pritisak pneumatike (kompresora na npr 3bar-a za normalna kola) i prikljuci na FUEL RAIL...
u nasem slucaju JTS pumpu visokog pritiska koju goni bregasta, i pusti se auto da radi dok ne potrosi sav deterdzent...
Meni je ovo sve logicno, mozda sam nesto i prevideo, u svakom slucaju pogledati koji je ulazni pritisak goriva u pumpu jts-a

pozzz
Post
e
Hvala na detaljnom odgovoru!Pricas mi o metodi ciscenja preko one tehnologije gde nije potrebno skidati dizne sa motora,, e pa ja sam upravo cuo da tim metodom ne mogu dobro da se ociste,, ili su to rekli ljudi koji ne poznaju jts motor i ne znaju na kom pritisku rade te dizne!!
Ja cu da probam jos jednu metodu ciscenja dizni a to je sto cesce auto raspaljivati po auto putu i voziti na malo visim obrtajima ,, gradska voznja nam upropastava motor,, definitivno!
Slusao sam coveka iz nemacke koji je pricao kako kratki gradski intervali voznje propustaju gorivo u karter i tako smanjuju viskoznost ulja u istom,, naravno to dovodi do veceg habanja,,simptom se zove hladan start motora,, prilikom svakog starta dizna ubrizga u cilindar gorivo a ono se ne upali u prvom krugu ,, tako da to gorivo ulazi u prostor za ulje i razvodnjava ga!!porebna je duza voznja da se temperatura ulja zadrzava bar 15 minuta na maximumu i da gorivo ispari!!
Ovu pricu je ispricao strucnjak u nekoj nemackoj fabrici motora,, bila emisija tako da vam ne prenosim moje licno misljenje
Ja cu da probam jos jednu metodu ciscenja dizni a to je sto cesce auto raspaljivati po auto putu i voziti na malo visim obrtajima ,, gradska voznja nam upropastava motor,, definitivno!
Slusao sam coveka iz nemacke koji je pricao kako kratki gradski intervali voznje propustaju gorivo u karter i tako smanjuju viskoznost ulja u istom,, naravno to dovodi do veceg habanja,,simptom se zove hladan start motora,, prilikom svakog starta dizna ubrizga u cilindar gorivo a ono se ne upali u prvom krugu ,, tako da to gorivo ulazi u prostor za ulje i razvodnjava ga!!porebna je duza voznja da se temperatura ulja zadrzava bar 15 minuta na maximumu i da gorivo ispari!!
Ovu pricu je ispricao strucnjak u nekoj nemackoj fabrici motora,, bila emisija tako da vam ne prenosim moje licno misljenje
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
meni je opet eksplodirala usisna grana..punio sam akumulator stavio ga i bez gasa kresnuo i buuum,sad sam skinuo usisnu i nosim je na varenje danas sam nosio jedan komad na probu i pokusali da zavare i uspelo je...mozda nisam trebao odmah da kresnem dok komp se ne stabilizuje sa ventilima..nemam plin. a inace je vozim na kratke relacije i to retko zato sto sam vozac u firmi i stalno sam na putu sa sluzbenim autom.
-
Go
- Drug Član
Post
Samo ga ti plasi na kraju ce da proda autoilija156 napisao:meni je opet eksplodirala usisna grana..punio sam akumulator stavio ga i bez gasa kresnuo i buuum,sad sam skinuo usisnu i nosim je na varenje danas sam nosio jedan komad na probu i pokusali da zavare i uspelo je...mozda nisam trebao odmah da kresnem dok komp se ne stabilizuje sa ventilima..nemam plin. a inace je vozim na kratke relacije i to retko zato sto sam vozac u firmi i stalno sam na putu sa sluzbenim autom.

- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
e
Ja mislim da je pozadi,,nisam siguran proveri, explozija u usisnoj grani je zbog lose struje,, sta si ti uradio povodom toga
moja teorija je da kada se otvore usisni ventili i smesa udje u cilindar pre njihovog zatvaranja svecica baci varnicu zbog neispravnog kabla,,tako dolazi do povratne eksplozije,, ali kako je svecica uspela da baci varnicu pre nulte tacke,, pitanje je?
Juce pricam sa likom koji je na masinskom fakultetu zavrsio sus motore i covek ne ume da mi objasni situaciju eksplozije u usisnoj grani,, dzaba mu fakultet!
Znaci trazi se problem prevremenog bacanja varnice...
moja teorija je da kada se otvore usisni ventili i smesa udje u cilindar pre njihovog zatvaranja svecica baci varnicu zbog neispravnog kabla,,tako dolazi do povratne eksplozije,, ali kako je svecica uspela da baci varnicu pre nulte tacke,, pitanje je?
Juce pricam sa likom koji je na masinskom fakultetu zavrsio sus motore i covek ne ume da mi objasni situaciju eksplozije u usisnoj grani,, dzaba mu fakultet!
Znaci trazi se problem prevremenog bacanja varnice...
- ilija156
- Contact:
- Garaža: alfa GT
- Lokacija: Bgd
- Lokacija: BGD
Post
e bas sam danas razmisljao o masinskom fakultetu posto se oni uvek negde oglasavaju i pametuju tacno cu otici kod njih pa nek rese ako su maheri...kablove sam stavio nove...zvao sam one iz ripnja ELEKON EXIPORT kazu to je nezahvalno poravljati i niko nece da da garanciju sta ako se ponovo desi oceli oni da plate usisnu..neznam dali se moze pomeriti vreme paljenja malo da klip zatvori,suta cu zvati servis.jedan decko kaze da pali sa punim gasom da se leptir otvori pa kad rikne izbijemu filter vazduha ,mada sumljam u to.mozda su bombine ko zna.