U jednoj od poslednjih vesti 4car magazin prenosi navodno zvaničnu potvrdu iz kompanije Alfa Romeo da će nakon zvanične premijere modela Mi.To, naleto 2009. uslediti i premijera GTA verzije.
Za pogon Mi.To GTA odabran je turbo motor zapremine 1750cc sa 230 KS. Motor, preciznije zapremina motora, inspirisana je modelima Giulia i Giulietta iz šezdesetih.
Izvor:channel4.com/4car
Slika: Projetto955.it
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
kad bi se pojavio sa 230 KS, sve bi mu oprostio...i buljavu facu i Grande Punto gene... Ja bi jedan u istoj onoj bordo boji kao 8c sa detelinicama sa strane i tablice NS=17 50 ( ccm )
pa ako se ojavi sa tom snagom ode konkurencija, jaci bi bio od najjaceg minija a da nije tuning kuca... a mini mu je jedina prava konkurencija... sto kaze hemi oprostio bi mu ruznu facu....
Poskidaš mu sve oznake i dereš napaljence sa dojče makinama . Ko ja jednog jutros, sa crveno DI na golfu, na putu uz Moravu, potez Trešnjevica - Varvarin.
Jedva cekam taj GTA...Ako ce on imati 230ks,onda bi trebalo 159gta da ima makar 350,,ako to uopste ugleda svetlost dana.. Naleteo sam na ovu sliku Mita sa nazovimo trokrakim felnama i mnogo dobro mu stoje..
hm sto se tice 159 gta, ja sam davno jos negde citao da se tu stavlja ferarijev motor (posto je fiat kupio ferari) cak sam i video slike kako upasuju i prepravljaju sve napred da poprecno ubace motor koji je napravljen da ide centralno...da li ce uspeti u tome ? videcemo...ako uspeju -> ouch!
Alfa Romeo will launch the Alfa Romeo MiTo GTA at the Geneva Motor Show in March. The GTA trim level will see a massive power boost, and weight reduction, when compared to the standard MiTo. Sharing engineering with the Fiat Punto Abarth, the MiTo GTA will get 240 hp from its 1.8-liter turbocharged petrol engine. Weight will be trimmed all around the car, mainly from the use of different engineering elements. One unidentified source with the Italian automaker told Autocar, “The MiTo GTA will get more lightweight materials such as carbon fibre and aluminium, in keeping with our strategy to cut weight from all our vehicles in the future.”
Autocar suggests the hothatch will be more aggressive looking than the Mito. Some changes could include sharper features, new colour choices, and larger wheel arches.
If the deal between Chrysler and Alfa Romeo parent Fiat goes through, this car may even become available in the U.S., making it a true competitor to the MINI. The Alfa Romeo MiTo GTA will hold a 31 bhp power advantage over the MINI Cooper S JCW, while keeping the MiTo system that simulates limited-slip differential. When it goes on sale this summer, the GTA should also be about £2000 cheaper than the JCW.
Znachi vec sledeceg meseca bi trebalo da se pojavi na test stazama... i to sa 10 ks vishe od prvobitno najavljenih 230 ks... pa josh i znachajno olakshan... E, to volim da chujem, a jedva chekam i da vidim na delu...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
sve je to lepo ali dzaba kad mi je ruzna , po meni jedno od razocarenja ove marke (iako sam mislio da ovo nikad necu reci za neku alfu), samo da i dalje ne nastave da me razocaravaju :cray:
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Nista ne bi bilo toliko strasno da nije ovih hromiranih okvira na prednjim i zadnjim svetlima, istina trebalo bi da to da neku skupocenu notu i dozu luksuza, ali izgleda ocajno... Jos gore je kad na belu boju dodju crni ti okviri, za to nema reci... Negde je pisalo da je moguce dobiti ih u boji karoserije, trazio sam neku sliku na netu, ali nema, u svakom slucaju jedino tako ima bar nekog smisla...
Inace svi se zale na steering i premalo informacija koje volan prenosi sa puta, kao i na gomilu elektronike koja oponasa mehaniku sto nikad nije bilo u duhu Alfe, a opet opravdavaju to podilazenjem kupcima koji vole da na papiru imaju te gadget-e, a kako i da li rade, nije toliko ni vazno...