Stranica 1 od 2
I ja Veeeeliki problem 164 TS
Poslato: Uto Okt 07, 2008 12:03 pm
od Gost
Nema mnogo veze sa mozgom ali pravi veliki problem , po nekada iz pocetka , a naj lakse se primecivalo oko 2K kada ubrzavam , na trenutak obrtaljka padne dole , motor pokusa da iscupa nosace pa je jedno vreme miran pa opet iznenadi , sada je poceo konstantno kada dodam gas sa lera da pocne da pada pa tek onda prihvati ako se ne ugasi , e sada cudno je sto capne i obrtomer , a on uzima signal sa izlazakomutatora , odnosno sa bobine , znaci prekid = linija , sezor mrtve tacke -ecu-komutator , naravno prekontrolisani svi konektori , kontakti , zamenjen senzor , bobine kada rade rade kako treba , obe i obe prekinu kada stucne , nema pravila kada omane , a kada omane neprijatno , nema veze sa vlagom , temperaturom , dzombama po putu i sl , da li je neko imao iskustvo iz zone sumraka , ili ima ideju , naravno , skidana klema , proverene mase itd ????????????????
Poslato: Uto Okt 07, 2008 8:47 pm
od Tihomirce
Mozda cu da lupim

ali jesi li pregledao glavni relej , da neprekida on struju? :paleconfused:
Poslato: Uto Okt 07, 2008 8:48 pm
od alfaskorpion

meni se nesto slicno desavalo dok nisam promenio senzor rashladne tecnosti .
Poslato: Sre Okt 08, 2008 7:45 am
od Gost
Da je glavni relej palio bi lampice u tom momenti i tajmer bi ih drzao par sekundi na cekiranju , , samo struju na paljenju secne , zamenio , davac polozaja gasa , senzor mrtve tacke , jos da iskopam ecu ako nisam nikome dao , ... sumnjam na neki relej , ali ne znam da li ima samo za komutatore , da mi je el sema ....
Da li ti se ovako isto desavalo ili ga je samo gasio , ako se pregreje , ili pomisli trebalo bi da ga ugasi , meni secne mozda pola secunde - sekundu , i to nema pravila kada ce .
Poslato: Sre Okt 08, 2008 11:33 am
od Gost
Da li si probao da promenis kablove? Meni se upravo tako ponasao auto prosle godine i kao i ti, zamenio sam polovinu senzora dok nisam probao sa kablovima.
Pozdrav,
Vule
Poslato: Sre Okt 08, 2008 11:36 am
od alfaskorpion
bas slicno kao i tebi oko 2000-3000 rpm zastane , obrtaji padnu na sekund i vrate se i bas nije bilo pravila kada se to desavalo. Auto se nije gasio

Poslato: Sre Okt 08, 2008 12:29 pm
od Gost
Cekaj mislis na senzor , prekidac za nivo rashladne tecnosti ili na .PLAVI . senzor ???
Poslato: Sre Okt 08, 2008 4:08 pm
od alfaskorpion
na plavi .
Poslato: Čet Okt 09, 2008 7:14 pm
od Flavio
HHmmm,isti problem

.Meni je ludelo 2 dana(ili par desetina km) i onda nista

.Da bi se opet javilo.Ne cesto,uglavnom ispod 2.000 rpm secne,bukvalno na tren (manje od 1 sec).Imam utisak da cesce oce da zezne kad je hladniji motor.U voznji (konstantno,preko 2k rpm,nema zezanja).
Isto potpuno i na plinu i na benzinu

brljavi.Evo malog snimka,kad je ludeo non stop(prva 2 dana)
http://rapidshare.de/files/40646232/155 ... _.3GP.html .
Gasho,vidi jel ima nesto ovde
http://david.alfa-romeo.eu/alfa/AlfaRomeo164/ 
.
Poslato: Pet Okt 10, 2008 8:05 am
od Gost
Uh nije tako , to me i zbunjuje , kod mene je totalni prekid , znaci u delicu sekunce capne na nulu , ako je na leru i ne primeti se ustvari primetim sto ga registruje pa digne regulator , znaci kad radi na leru on digne posle kada capne , ako je u voznji ili dignem preko 2 K onda padne bukvalno na 0 , jedva primetno koliko je brzo ali ako sam pod ubrzavanjem oce da iscupa motor iz nosaca , , nista za vikend krecem sa plavim senzorom , pa komutatorima i na kraju ECU , pa javljam , lakse bi bilo sve od jednom ali sam cuo da nije jedinstven slucaj pa me interesuje sta je , samo da se ne zavrsi sa zamenom instalacije . Znam tipa koji je zbog sl problema rasturio auto u delove . Doduse tim se bavi pa mu je verovatno bilo isplativije .
Poslato: Pet Okt 10, 2008 12:17 pm
od Flavio
I kod mene kad ga zezne,dok sam u pokretu,hoce da se pokida

.
Nista,probaj pa javi

.
Poslato: Sre Okt 15, 2008 10:24 am
od Gost
Ha ja ispricao Mikici za ptoblem i njemu sutradan pocela superka isto da radi , ja zamenio plavi davac , halov sensor cak i akumulator = isto , zatim otkacio sens pozicije gasa , on digao bez prekidanja na 1.3 K , ponovo ga prikacio , i doduse par puta samo upalio ne pravi problem , ne znaci da je resen , cuo sam od nekih da je isti problem zadavao glavobolju ko loto , dve nedelje nista pa ceo dan izludjuje , znaci bez pravila , svi konektori ocisceni itd ..... stvarno sam ???????? auto je kod mene punih 6 god i nikakve probleme nije pravio , pada mi na pamet da je ljubomoran sto sam uzeo 156 i malo se dao na sredjivanje , tada je i poceo da pravi problem . Cekam da mi se ofarba hauba , pripremljena je , pa da vozim ako opet stuc menjam ECU , ako opet skidam gredu i menjam komp instalaciju sa bobinama , tj od A do S a sta je ..... ??? mozda neko i otkrije , bar da ne ide zima i da su dani duzi .
Poslato: Čet Okt 16, 2008 10:22 am
od Flavio
Klasican gremlin dakle

:x ...
Tnx za info svakako

.Ako nadjes leka,kucni ovde

.
Poslato: Uto Okt 28, 2008 12:43 pm
od Gost
Za sada , da kucnem u drvo ... posle zamene osigurackog boxa , ne trza i ne glupira se , s obzirom da je prosla tek dva dana .... mozda sam se rano obradovao , a sa druge strane posto je ucestalo na po par minuta pa sec , i da je drugar koji je resavao slican problem zamenio sve sem kutije , ja sam vec jednom menjao zbog konektora koji ide na ventilator unutasnji , stari otvorio da vidim , nalazi se viseslojna stampana folija , preduslovi za raznorazne gremline se bas tu lako nadju .
Poslato: Uto Okt 28, 2008 1:18 pm
od Flavio
Dobro da si se (valjda) resio bede

.I kod mene se proredilo to secanje ...
Probacu da vidim kakvo je kod mene podnozje osiguraca

.
Poslato: Pet Okt 31, 2008 12:21 am
od Gost
ja imao slican zez sa lanciom, da je bio mali prekid, a krivac bio senzor polozaja gasa, rastavio i video sa ima mali prekid na liniji, zalemio i teraj

Poslato: Pet Okt 31, 2008 10:56 am
od Gost
To je jedna od prvih stvari na koje sam i ja bio posumnjao , ali se po zameni nista nije promenilo , imao rezervni tako da nisam otvarao , mada sam jedan ranije popravljao ali se kod 164 manifestovalo otsustvom funkcije regulatora lera , mikro prekidac je bio otkazao . Nisam mnogo vozio 164 , sredjivao druge sitnice pred zimu , jerbo sa 156 ako padne sneg mogu samo da razgrcem puteve , za sada pu pu ne pravi problem vise .
Poslato: Pet Okt 31, 2008 12:27 pm
od vojaalfa
Kod mene su simptomi bili vrlo slicni: Kad je hladan desava se da obrtaji padnu na kratko s tim sto mi se palila i lampica za ubrizgavanje. Takodje preko 2000 rpm nema padanja obrtaja a i kad je motor vruc. Isao na dijagnostiku, stavio novu lambda sondu i tako isla bez problema 2-3000km. Onda je pocelo opet. Kupio polovnu sondu izvadio katalizator i zamenuo istu. Zasada radi kao bombona.
Poslato: Sub Nov 01, 2008 11:59 am
od Flavio
Vojo,koji motor i kakva usisna grana je kod tebe?
Imam neki trip da 8v sa palsticnim usisom nema skroz isti ECU kao 8v sa metalnom granom

...
Jel ti lampica ima ovakav simbol mozda

ili je ideogram mala dizna ?
Poslato: Sre Nov 05, 2008 1:51 pm
od Gost
Gremlini se povukli i namnozili , sada bukvalno ne moze da se vozi , zbunjuje sto pada obrtaljka , dodavanje gasa na prazno samo mala knedla , u voznji na leru ide kako treba , dodavanje gasa papucicom , zvuci nepojmljivi za vec ne cuveno , naravno udz cimanje da kida nosace , zamenjen jos jedan ecu = isto = komutatori = isto , za probu naponi na komutatore dovedeni direktno = isto , identicno se ponasa i na plinu i benzinu tako da je iskljucena opcija slab pritisak na pumpi , reg pritiska dizne i sl . Jedino nije menjana inatalacija , a jezim se od pomisli zameniti instalaciju , dodje mi da nekako nabudjim neke razvodnike sa platinama

.
Slicno bi se ponasao da je prezupcio st im da obrtaljka nebi zakucavala na nulu pa skakala ???????????? moram par dana da

Poslato: Sre Nov 05, 2008 10:20 pm
od Flavio
I dalje neznam sta to zeza ... Zamena cele el. instalacije

!?!!
Gde bre to

... nemoguce da je prob u samim zicama ...
Poslato: Čet Nov 06, 2008 8:37 am
od Gost
A sta drugo , sve periferije izmenjene , naponi prisutni , po nekada ali u voznji problem , nemaju veze rupe , toplo hladno... jedino a izvucem led kontrole , osciloskop na ups ...i zakacim na komutatore ?
Poslato: Čet Nov 06, 2008 10:49 am
od Flavio

:shrug:

...
Poslato: Pon Nov 10, 2008 10:01 am
od Gost
Obicno resenje naj slozenijih problema je naj jednostavnije i banalnije , krenem opet od koomutatora , jedan po po jedan iskljucujem , kablovi komb i kabl za svecicu koji se na testu ponasao normalno , plava varnica na 1 mm test svecica, ne probija na masu , svaki hiljaditi put uradi neki zvrn , i sve pobrljavi , a na ecu prijavi samo pad obrtaja , glupi grafit sa silikonom , stavim na problematicni neki stari sa bakelitnom kapicom , po gradu , odem za rumu , vratim se , lagano , maltretiranje = problem resen , 300 km bez stuca .
Poslato: Pon Nov 10, 2008 6:31 pm
od Flavio
To se i cini najlogicnije

... rece i Mikica
OVDE da su i kod njega bili kablovi ... ja skinuo malopre AR poklopac sa dekle pa da vidim ... jedan mi sumnjiv da ga poklopac nagnjecio

.