ALFA ROMEO 164 TS 2.0

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

ALFA ROMEO 164 TS 2.0

Ned Sep 07, 2008 1:03 pm

Cemu ovo sluzi ,
Slika
a uz to i neradi , kad raskacim kabal auto isto radi , ali mrsi i trza na malom gasu do oko 2300 obrtaja , a na leru je relativno miran . Isto se ponasa i na benzinu i na plinu , moze li mi ko dati kakav savet ? :idea:
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Ned Sep 07, 2008 2:32 pm

to je solenoid varijatora faze... i ne moze nikako isto da ide bez njega i sa njim...

trebalo bi debelo da se oseti posle 3000 rpm-a osim u slucaju da ne radi... onda bi se cuo kao traktor da klacka motor...
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Ned Sep 07, 2008 10:27 pm

To bi trebalo da znaci da ce moje muke nestati kad ga zamenim :lool: , gde ga ima u prodaji i imali kakve veze koje je godiste auto ? :o
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Sep 08, 2008 12:09 am

nov veoma tesko... ako i ima bice preskup... polovan je vec bolja opcija... jedino mi je cudno sto je crkao na 8v motoru oni bi trebalo da su neunistivi... kao i kod 75-ice.. isti motor, jos nisam cuo za neku kojoj je crkao varijator...

tehnicki bi auto trebalo da radi i bez njega jer je on mehanicki uredjaj... i samo bi trebalo da osetis manjak snage i cujes klackanje iz motora... ali bez drugih simptoma, kao sto je nestabilan ler itd... to nema veze sa varijatorom... koji iovako ne radi ispod 3000 rpma...

ako imas skakanje igle obrtnomera na leru ili nestabilan ler ili neko seckanje u voznji konstantnom brzinom pre bih pogledao senzor na radilici ili afm... razvodne ruke... kablove, svecice... nesto sa paljenjem u svakom slucaju... sam varijator tesko da ce praviti te probleme on nije odgovoran ni za sta od toga tako da ne moze ni da utice na te probleme...
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: ALFA ROMEO 164 TS 2.0

Pon Sep 08, 2008 1:15 am

Tihomirce napisao: neradi , kad raskacim kabal auto isto radi , ali mrsi i trza na malom gasu do oko 2300 obrtaja , a na leru je relativno miran . Isto se ponasa i na benzinu i na plinu
Takodje mislim da ti te probleme ne pravi varijator ... nisu ti simptomi itd.,sto rece vec JaMaL.

@JaMaL,moze li nekako da se proveri senzor radilice,bez zamene drugim i bez kacenja na dijagnostiku ?
Od cega strada inace ?

Sta je .afm. :oops: ??
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Sep 08, 2008 8:15 am

afm, maf, protokomer... ljudi to svakako zovu ali je jedna ista stvar... ona velika alu kutija posle filtera za vazduh koja ima onaj mali, preskupi , senzor element koji meri kolicinu i temperaturu ulaznog vazduha u motor...

To je ono na sta se svi zale da ne dopusta kolima da rade kako treba... :) zastarela tehnologija... jbg.. ko dobos kocnice...

inace senzora radilice ima par vrsta... par nacina rada... tako da je testiranje ne bas jednostavno... to jeste obican magnetni senzor ali je veoma osetljiv na mnogo faktora tako da neko samo testiranje nije preporucljivo... cak i samo stelovanje senzora nije jednostavno, sve opet zavisi od modela... jer ako ga je nesto cuknulo neki kamencic ili je poliven uljem ili vodom ili je samo od vibracija pomeren par mm oce da brljavi...

jedina dobra stvar je sto on nije skup i ne crkava uglavnom bez fizickog ili elektro ostecenja, tako da je jeftino naci drugi polovan ili nov i zameniti ga...
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Sep 08, 2008 4:08 pm

Hvala za objasnjenje ;) :cool !

Razumeo za .afm. ;) ... nisam odmah skontao da mislis na debi(l)metar :oops: :lool: .
Jasno i oko senzora polozaja ;) ... Pricamo u temi o 8v TS (znam da si imao/imas jos i TS) te sam zato pitao za detalje kod tog tipa ;) .
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Pon Sep 08, 2008 8:55 pm

Hvala na savetima :lool: , znaci ajmo ispocetka da trazimo , prvo razvodne ruke i kapa , pa senzor radilice i taj pusti protokomer :mad: ,nadam se da cu pronaci sta je uzrok :lool: . Moze li malo objasnjenja za varijator sta on tacno radi i kako da budem siguran u njegovu ispravnost/neispravnost ?
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pon Sep 08, 2008 9:15 pm

Varijator faze usisne bregaste je prost hidro-elektricni uredjaj koji omogucava pomeranje bregaste u obe strane kako bi se kontrolisala duzina otvaranja usisnih ventila... tj. VVTI sto bi japanci rekli... samo sto je alfa to imala jos 1985... i nisu napisali VTEC ili VVT-I na alfi 75... :) inace bi gepek 75-ice izgledao ovako... .Alfa Romeo 75 2.0 Twin Spark VVT-I Twin Cam.... malo je previshe...

nego...

Posto je sistem malo stariji i malo gluplji od modernih radi samo sledecu stvar... u standardnom polozaju ne radi nista... kao kad crkne... ali kada radi, ispod 3400rpm-a skracuje otvaranje ventila a preko 4300rpm znacajno produzava otvaranje... zavisi takodje od pritiska papucice gasa... tako da preko 3400 i preko 60% otvorenog leptira daje punu duzinu otvaranja ventila da bi dobio maximalnu snagu.. to je ono kada ti auto trosi 25l... :)

u svakom slucaju na twin spark motoru kada varijator radi preko 3400 rpm-a pod punim gasom se itekako oseca kad auto povuche... kad ne radi auto je jednostavno mrtav i vuce slabije u visim obrtajima... odnosno ima rupe u snazi... sto bi englezi rekli flat spots...

takodje ako nekoga zanima...:
normalan zvuk lera, ispravan varijator...
http://www.alfa156.net/tech/goodvariato ... 56-net.mp3
pokvaren varijator...
http://www.alfa156.net/tech/badvariator-alfa156-net.mp3
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pon Sep 08, 2008 11:57 pm

Tihomirce napisao:varijator ... kako da budem siguran u njegovu ispravnost/neispravnost ?
Da dodam na receno :mrgreen: .
Svi primeri i faktori neispravnosti na koje sam dosad nailazio,odnose se na varijator kod motora sa 16 ventila.I to prve serije istih,okvirno od '95. pa do '98.-'99.godine.
Kod ovih nasih,starijih,masina sa 8 ventila,nisu kvarljiva roba.Naravno,nista nije vecito =] ,ali dosad nisam cuo da je nekome crkao na ovom tipu motora.

E,sad opet malo ja :),da pitam.

Protokomer
Kad zeza itd.,ima li smisla razmisljati o novom?
Ima li to uopste za kupiti novo,ne otpad i to,nego bas nov?
Da li se tu mozda menja neki deo,kao sto se na 16v moze zameniti samo ulozak protokomera,ili mora ceo nov ?
Pitam za tip sa klapnom,kakav je na TS 8v motoru.

Ili je resenje,samo polovan a u boljem/ispravnom stanju ?
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Uto Sep 09, 2008 1:30 am

JaMaL napisao:Varijator faze usisne bregaste je prost hidro-elektricni uredjaj koji omogucava pomeranje bregaste u obe strane kako bi se kontrolisala duzina otvaranja usisnih ventila... tj. VVTI sto bi japanci rekli... samo sto je alfa to imala jos 1985... i nisu napisali VTEC ili VVT-I na alfi 75... :) inace bi gepek 75-ice izgledao ovako... .Alfa Romeo 75 2.0 Twin Spark VVT-I Twin Cam.... malo je previshe...

nego...

Posto je sistem malo stariji i malo gluplji od modernih radi samo sledecu stvar... u standardnom polozaju ne radi nista... kao kad crkne... ali kada radi, ispod 3400rpm-a skracuje otvaranje ventila a preko 4300rpm znacajno produzava otvaranje... zavisi takodje od pritiska papucice gasa... tako da preko 3400 i preko 60% otvorenog leptira daje punu duzinu otvaranja ventila da bi dobio maximalnu snagu.. to je ono kada ti auto trosi 25l... :)

u svakom slucaju na twin spark motoru kada varijator radi preko 3400 rpm-a pod punim gasom se itekako oseca kad auto povuche... kad ne radi auto je jednostavno mrtav i vuce slabije u visim obrtajima... odnosno ima rupe u snazi... sto bi englezi rekli flat spots...

takodje ako nekoga zanima...:
normalan zvuk lera, ispravan varijator...
http://www.alfa156.net/tech/goodvariato ... 56-net.mp3
pokvaren varijator...
http://www.alfa156.net/tech/badvariator-alfa156-net.mp3
Samo jos ovo da pitam oko varijatora , dali mu smeta ako se promeni redosled cablova na njemu (da im se zamene mesta ) ? :idea:
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Uto Sep 09, 2008 1:27 pm

Sto se redosleda kablo tice ne znam... ne bi trebalo da mozes da im zamenis mesta...

a sto se protokomera tice... o novom ne vredi razmisljati... jer neki se vishe ne prave za starije modele, oni koji se prave so od 500e pa na gore... za TS je konkretno 620e... polovan je realno jedina opcija ako ga nadjes na otpadu... on moze i da se steluje... samo posle par stelovanja to vishe nije to... samo naci na otpadu neki koji nije otvaran... posto 99% alfi i bmwa koje sam video imaju otvaran protokomer... neki ga lepo pedantno zaliju crnim silikonom i dremelom srede da se ne vidi... ali kada se skine sa kola i pogleda pod jakim svetlom sve se vidi...

e sad treba imati u vidu da ne moras da uzmes alfin... to je sve bosch... tako da pasuju i od drugih kola... gledas promer ulazne cevi i KS koliko ima taj motor...

2.5v6 75 ide bolje sa afm-om od 735i starog... na 3.0 isto pasuje sa nekog bmw-a i ide bolje jer ima vecu klapnu i promer cevi tako da je za manji motor manja i restrikcija...
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Uto Sep 09, 2008 3:10 pm

Moj protokomat je otvaran , cak sam i ja :oops: malo caprkao po njemu stelujuci otpor klapne preko opruge , velika verovatnoca da je u njemu problem , hvala na savetima pa cu pisati sta sam uradio .
Slika
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Sre Sep 10, 2008 10:44 pm

Hvala na objasnjenju i informacijama :cool ;) !
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Čet Sep 11, 2008 1:30 pm

:oops: ja jos samo ovo da pitam oko varijatora ?

Slika
Dali postoi mogucnost da je on zaglavio u nekom polozaju (recimo zadnjem) posto na preko 3000rpm lepo radi i odaziva se na gas veoma lepo .
Ja sam u horoskopu bik :glupan: , tako da nezamerite na mojoj tvrdoglavosti, a uz to volim sam da radim oko auta :mek .
A sto se tice protokomera nasao sam ( http://www.merkury-bg.biz/Catalozi/CD%2 ... tomeri.pdf )
da je na mom auto ovaj tip

Slika
ali na mom pise 0 280 202 202
po kubikazi i snazi mu odgovaraju ovi

Slika
ali je konektor nije isti , kolko vidim ovi su sa cetiri pina a moj je sa pet.
Dali bi mi odgovarao od Alfe V6 3000ccm :idea: ?
Slika
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Čet Sep 11, 2008 4:49 pm

Vidi,ne tvrdim 100% ali imam utisak da krivica :lool: koju pripisujes varijatoru ustvari pripada protokomeru-vrlo verovatno :lool: .

Drugo,koliko sam do sada u toku,ne mozes staviti .protokomer. od 16v motora(na 3. slici) umesto tvog .protokomera. (slika 2.).Drugi je princip rada,drugi je tip ubrizgavanja, ... da ne lupam o detaljima-ne moze u nekoj redovnoj upotrebi.
Da ne uzlazim u to moze li ili ne neka prepravka ili budz :lool: .Za takvo sto trebalo bi probati .search. po CBCu i neku dopunsku literaturu ;).

I trece,od 3.0V6,uzimajuci u obzir i @JaMalova objasnjenja ;)-ne moze!
Mislim,fizicki moze ali sumnjam da ce raditi zadovoljavajuce.Tvoj motor ima 144KS a 3.0 ima 188KS.Rekao bih da je prevelika razlika pa bi verovatno bili i neodgovarajuci parametri koje bi taj protokomer slao ECUu.Logicki,premali jer tvoja masina ima premali .cug. za 3.0 protokomer.
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Čet Sep 11, 2008 5:42 pm

Po onom katalogu sto sam nasao isti protokomer se ugradjivao u Opel
Calibra 90-95` ; Frontera 91-98` ; Omega 86-94` ; Vektra 89-95`
svi motori su 2000ccm i snage 85KW ;
i na Fronteri turbodizel 2300ccm 74 KW 91-95` .
Ima li jos kakva varijanta sem ovih sto sam ja nasao :confused: ,
postoji li bolja alternativa od ovih Opela :facts: ?
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Pet Sep 12, 2008 12:27 am

protokomer je bitno da mozes da zasrafis bez velikih prepravki i da ima isti konektor na sebi... ostalo se moze nastelovati... a i ecu bi posle reseta trebao sam da nauci ponesto... nije bitno na koji auto je isao samo da ima isti konektor... tako da kapiram da taj opel je najlakse naci...

razlika je velika... afm i maf sto imaju kasnije alfe nije ista stvar... zato je i konektor drugaciji... afm meri samo kolicinu vazduha koja prodje kroz zadatu jedinicu vremena... a maf meri zapreminu vazduha u koju racunicu ulazi i temperatura vazduha...

tako da ecu moze vrsiti korekcije prema totalnoj zapremini vazduha a ne samo relativnom protoku kao kod afm-a...

zato se ne mogu mesati... afm je mnogo gluplja stvar, ni maf nije extra kao map naprimer ali je vishi stepen tehnologije...

mislim da 3.0 afm ima kasniji model koji moze da meri i brzinu vazduha... ali nisam siguran...

a sto se tice varijatora... on se aktivira pritiskom ulja koji pravi elektricni solenoid... koji otvara ventilcice da bi menjao putanju ulja i podesavao ugao bregaste... ako crkne on bi samo trebalo da prestane da radi i vrati paljenje na sredinu... e sad u tom slucaju ne bi trebao da primetis problem nikakav u stabilnosti rada samo u nedostatku snage...
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Pet Sep 12, 2008 9:15 pm

Ja bi malo da mu dam jos snage , sta mi predlazete da trazim ,
kako bi mu odgovaro od 75-ce V6 2500ccm :shrug:,
u onom katalogu sto sam gledao nema 75-ce a ni vecih motora od 2000ccm.
Ili da trazim isti model kao sto je na autu ?
Slika
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Pet Sep 12, 2008 10:36 pm

Ja bih isao na sto slicniji potrebnom ako nema potpuno istog modela za naci ;).
Al to sam ja :) ...
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Ned Sep 14, 2008 5:25 pm

Malo sam telefoniraj zvao otpade u okolini :phone: ,
imaju protokomere samo od opela (kao sto mi je na kolima) :zvizduk: ,
cene od 50-100e :greedy: , na jednom mestu (Crkvine do Mladenovca ) trazi 2500din.
Nisam upucen u cene protokomera , dal da trazim dalje il da se zadrzim na ovom :confused: ?
Mogu samo da vam kazem da mi je krivo :tiltsad: sto vas necu upoznati posto 18-og krecem na odmor :bluesleep: ,
zelim vam lepo vreme i dobru zabavu cbczabava na skupu u Kragujevcu ,
sledeci nesmem ni pod kakvu :vesanje cenu da propustim .
Cim se vratim krecem u ozbiljno sredjivanje :pod auto: i ulepsavanje :mek auta ,
zeleo bi da ga dovedem u ovakvo stanje
Slika
nadam se da ce imati neki internetcafe u blizini da pogledam sta se desavalo u KG , pozdrav ciao .
Slika
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Ned Sep 14, 2008 7:29 pm

2500 din je super cena za protokomer, to i jeste neka cena od 30-100e svi traze... naravno 100 mu ne bih dao danas nikako posle 20 god ali ok... 30-60e moze da se podnese... za alfin original neotvaran naravno da bih dao 100 ali to se ne moze naci tako da... sta da ti kazem najbolje je da odes kolima tamo, objasnis liku u cemu je problem zasrafis ga i ako radi a znaces to posle 10 minuta jer moras da skines klemu da bi resetovao komp pre stavljanja, stavis i ako radi uzimas... ako ne ... logicno ne...

posto performanse protokomera, kao sto su otpornost opruge, voltaza i otpor izlaza itd nisu lako javno poznate stvari onda jedina metoda je probas i kupis... ne mozes znati drugacije...

a sto se snage tice to mozes postici i sam na svakom protokomeru... olaksavanjem opruge jer tako menjas otpor i celu racunicu po kojoj on racuna kolicinu goriva... dakle to moze kako da ti popravi snagu tako i je pokvari... bitno je da ne ostanes bez goriva...

auto sa viskom goriva sagoreva vishe benzina a onaj bez goriva radi toplije moze da ti napravi metalne kuglice od klipova za 2 dana... jer ce ih istopiti i izdeformisati... tako da ako sjebes potrosnju to je jos i ok ako ide bolje ali ako uguras previshe vazduha a komp mu ne da benzina da odnos ostane sto priblizniji 14.7 ili ispod mozes da napravis svasta... i pre nego sto pitas :lool: nisam cuo jos nacin da se izracuna taj odnos sa drugim protokomerom cak da znas njegove cifre... previshe je nepoznanica koje proizvodjaci automobila ne objasnjavaju kako rade i zasto tako da ih ne mozemo uracunati...

skoro sam saznao npr. da alfe rade na leru sa savrsenim 14.7:1 odnosom... ako se stavi aftermarket ecu bilo koji od MS2 do MoTeC-a niko ne moze da ih natera da rade na leru ispod 12.5:1... znaci mnogo zasicenije od fabrike... niko ne zna zasto niti kako je alfa proracunala ceo taj 14.7:1 ler.... isti vazi za dosta drugih automobila... posebno starijih, neke misterije njihove konstrukcije su ostale do danas koje se ne mogu ponoviti ni sa mnogo savremenijim hardwareom...
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Ned Sep 14, 2008 8:42 pm

Tako sam i ja mislio da uradim :idea: , zakacim i probam ,
malo ce da potraje posto imam plocu od plinskok uredjaja al nema veze,
ostalo mi je da telefoniraj zovnem drugara iz Cacka da pogleda tamo na jednom odpadu sta ima i koja je cena .
Jel moram da skidam klemu sa akumulatora il mogu da raskacim ECU , i koliko treba da bude vremenski raskacen da bi se resetovao ?
Slika
Korisnikov avatar
Tihomirce
Contact:
Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD
Lokacija: Arandjelovac
Lokacija: Arandjelovac
Postovi: 4379
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:24 pm

Sre Sep 17, 2008 11:32 am

Sta rekoste , jel moze samo ECU da se raskaci il mora klema ,
i koliko vremenski mu treba da bude raskacen da bi se resetovao ,
i kad ga ponovo zakacim jel treba nesto posebno da se radi il ga normalno palim , vidim da za ove novije 145/6-ice stave na kontakt pa skinu bez vadjenja kljuca pa pale bez stiskanja papucice gasa , jel to i kod mene treba :paleconfused: :confused: :paleconfused: ????
Slika
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Čet Sep 18, 2008 7:21 pm

Skini kleme,zameni deo,vrati kleme i pali ;).
Nista vise od toga.

Taman dok zamenis deo,resetovace se komp ;) .Nema dalje procedure.

Povratak na “Area Servizio”