Zamenio sam originalni desni far na 147JTD koji je stradao u udesu. Novi far je verovatno kineske proizvodnje... U novom faru se pojavio kondenz - zamaglila se unutrašnja površina (prednja providna plastika kroz koju prolazi svetlo)... Kako se ovo eliminiše...
Pozdrav. Dušan.
Kondenz - vlaga u farovima...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
najprostije: sacekas suvo i toplo vreme, a onda otvoris far otpozadi, povadis sve da bi mogao da .dise., ukljucis ga i pustis da ispari sva vlaga. ovo radi 100%.
*svako ko radi oko farova po ovakvom vremenu, ceka ga kondenz...
*svako ko radi oko farova po ovakvom vremenu, ceka ga kondenz...
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Ako posle susenja i vracanja po toplom vremenu nastavi da se kondezuje, znaci da negde pusta. Trebalo bi sto pre otkriti uzrok i sanirati ga, ili ako ne moz' se sanira, da izbusis 'odvod' toj vodi. U suprotnom, sve unutra korodira (istina, ne znam za 147, al' generalno je tako). 

- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Hvala na korisnim savetima, sve ću da uradim... Samo još jedno pitanje: šta je to .sve. što treba da izvadim, pre nego što uključim far da ispari sva vlaga? Da li je u pitanju zaštitni poklopac sa zadnje strane fara ili još nešto što ometa cirkulaciju vazduha pri ovakvom isušivanju?
Pozdrav. Dušan.
Pozdrav. Dušan.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Idealno bi bilo da ga skroz skines, potopis u kadu do otvora i vidis da li negde pusta (jos ako bi mogao da duvas u otvor, nabijes malo pritiska unutra i pratis gde izlaze baloncici - savrseno :cool). Posle toga, sipas malo destilovane vode da pokupi 'kamenac', prospes i osusis (moze i ubrzanom metodom - fen, samo pazljivo da ne istopis nesto).
Uocene napukline popunis nekom smesom za plastiku koja je otporna na povisene temperature, vratis na makinu i milina.
Uocene napukline popunis nekom smesom za plastiku koja je otporna na povisene temperature, vratis na makinu i milina.
