alfa 33 1.7 atomska i molekularna veza
Poslato: Uto Maj 06, 2008 10:48 pm
Dakle, kada se ravnjaju glave motora skida se neki sloj materijala i glava postaje .tanja. i smanjuje se kompresioni prostor, ali odnos kompresije raste a i kompresija motora. Posto je 33 boxer konstrukcije, leva i desna strana motora bi trebale biti .iste.. Ali ako je jedna glava .obrijana za 0.10mm a druga 0.20 da li ce to stvoriti neke probleme?
Neko ce reci 0.10 ili 0.20 .to nije nista. ok. Ali zasto sam onda uspeo da nadjem u Beogradu dihtung za taj motor koji je fabricki +0.20mm, u pitanju je PAYEN AA5550 gde i u katalogu stoji da je deblji od standarnog. Znaci fabrika je napravila dihtung koji je deblji za tih .zanemarivih. 0.2mm. Zasto?
Neke informacije koje ce mozda trebati nekom koga interesuje da objasni ovu dilemu:
zapremina motora 1712 cm3
zapremina jednog cilindra 428cm3
zapremina kompresionog prostora jednog cilindra 47.5cm3 ! ovo je fabricki podatak, i nije mi jasno kako je onda stepen kompresije, isto po fabrici 1:10
precnik klipa 8.7cm hod klipa 7.2cm
Eto, interesuje me zasto postoji 5! vrsta debljine dihtunga i za benzinske motore a ne samo za dizele, kada se koji stavlja?
Neko ce reci 0.10 ili 0.20 .to nije nista. ok. Ali zasto sam onda uspeo da nadjem u Beogradu dihtung za taj motor koji je fabricki +0.20mm, u pitanju je PAYEN AA5550 gde i u katalogu stoji da je deblji od standarnog. Znaci fabrika je napravila dihtung koji je deblji za tih .zanemarivih. 0.2mm. Zasto?
Neke informacije koje ce mozda trebati nekom koga interesuje da objasni ovu dilemu:
zapremina motora 1712 cm3
zapremina jednog cilindra 428cm3
zapremina kompresionog prostora jednog cilindra 47.5cm3 ! ovo je fabricki podatak, i nije mi jasno kako je onda stepen kompresije, isto po fabrici 1:10
precnik klipa 8.7cm hod klipa 7.2cm
Eto, interesuje me zasto postoji 5! vrsta debljine dihtunga i za benzinske motore a ne samo za dizele, kada se koji stavlja?