Stranica 1 od 1
POMOZITE MLADOJ DAMI-ALFA SKACE I DRMA KO LUDA!!!
Poslato: Sub Apr 05, 2008 11:57 pm
od Gost
laik sam za automobile, samo mi treba savet sta bi moglo da bude u pitanju, jer ideja vise nemamo ni moj brat koji je otklonio mnoge kvarove do sada na njoj, a ni bilo ko od majstora. Rec je o alfi 164 A1 limuzina, 90.godiste, snaga motora 107kw, radna zapremina motora 1962 pre nekoliko meseci auto je trzao na 2000 cim predje 2000 ide normalno, kada je na leru skala se pomera kao da neko daje gas, znaci ne miruje nikako, sada je poceo da trza ne samo na 2000 nekad i pre a nekad i kasnije, a onda se desi u toku voznje da se skala zalepi na nekih 3000 ili malo vise i motor krene da uji kao da ce auto da poleti, tada moj suprug pritisne kvacilo ili doda vise gasa i on ako se ne ugasi, prokine dalje i posle nekog vremena isto se ponovi. U pocetku smo u toj situaciji gasili naglo auto i odmah palili i sve bude ok, ali sada kada to uradimo situacija se ubrzo opet ponovi. Ulje trosi normalno, nedavno je cini nam se mesao ulje i vodu i to smo otklonili sada je po tom pitanju sve u redu. Gore navedeno javlja se i na benzinu i na plinu. Volim ovu alfu mozda vise nego moj muz ali sigurno manje od mog brata jere i on ima istu alfu samo benzinca, ali toliko muke u poslednjih godinu dana da dolazimo na ideju da je prodamo a nekad bi je od besa gurnulu sa mosta u reku !!!! POMAZITE
Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:30 am
od Nigy
Probali sa drugim protokomerom?

Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:38 am
od Gost
probali smo drugi protokomer isto
Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:40 am
od Gost
cuje se pucketanje u razvodnoj kapi, a treci klip kao da ne radi uopste, evo kaze mi suprug sad malo pre mu se ugasila u voznji i nekad nece da primi gas
Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:58 am
od Gost
puzla napisao:...POMAZITE...

...treba joj nežnosti...
-pomaĹ˝ite-poslaću ti broj da zvrcneš za savet.
Poslato: Ned Apr 06, 2008 1:42 am
od Gost
Moj tip je na kablove, kapu ili ruku. Probajte da nadjete nekog ko moze da vam ustupi te delove, cisto da probate kako se auto ponasa sa njima.
Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:50 pm
od Gost
ako auto varira na ler gasu, glavi obrtaje itd......
a probali ste drugi protokomer, sigurno vuce negde fals-vazduh.
to znaci da treba proveriti da li ulazi neki dodatni vazduh posle protokomera,
puklo crevo...spala selna sa creva...........vakumi na usisnoj grani itd....
najbolje bi bilo da upalis auto i probas da poslusas da li negde susti neki vazduh (skoro 100% sam siguran da ces cuti)
posto isto auto radi i na plin i na gorivo, zajednicko im je usis vazduha i razvod paljenja tj svecice kablovi itd.....
znaci treba sve to pogledati............................
spominjali ste da neradi jedan cilindar............... znaci...........kabl..razvod i na kraju ..............kompresija na tom cilindru.
nadam se da sam pomogao
jos nekih podataka bi dosta pomoglo u resavanju problema
malo je zeznuto kod 164 sto nemaju bas sve komunikaciju za dijagnostiku
pa se dosta toga radi peske bez dijagnostike
SVE JE OVO PREDPOSTAVKA (U SERVISU BO TO MNOGO BOLJE ISLO)
...
pozz Dragan
Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:57 pm
od Gost
hvala na odgovoru probacemo sve sto si rekao cim mi se muz vrati sa posla sa alficom, javicemo sta se desava ono sto nisam navela je da imamo problem i sa podizacima stakala, cini mi se da treba mnogo brze da se zatvaraju, bar su se brze zatvarali na hondi prelude 87. godiste koju sam imala pre alfe, tako da sumnjamo da je rec o struji, sad jedno glupo laicko pitanje postoji li negde centralno mesto koje se odnosi na struju odakle se dalje napaja sve u automobilu. izvinjavam se ako je mnogo glupo pitanjce
Poslato: Ned Apr 06, 2008 12:59 pm
od Gost
i da zaboravih, akumulator je ok skoro je menjan mozda je i ovo glupo, ali sta ces zensko sam tek se ucim
Poslato: Uto Apr 08, 2008 10:35 pm
od Gost
Evo da mozda pripomognem malo - moja Alfa se maltene potpuno isto ponasala. Sada je malo bolje mada jos uvek nije tip-top. Dakle da ne opisujem simptome - skoro potpuno isti uz par razlika tu i tamo.
Prva stvar koju su u servisu uradili je bilo da ociste dizne i provere creva za vazduh - ovo su ti vec preporucili. Znaci za ne poverovati kolika rupa je bila na crevu do protokomera - ziv sram me pojeo sto to nisam video
Zatim je na dijagnostici pokazala da ne valja neki evaporator ventil....

Desha je potrosio dosta vremena objasnjavajuci mi sta je jbni evaporator ventil, uglavnom i on je zamenjen.
Zamenjeni kablovi svecice.... Elem svaki korak je doveo do malog poboljsanja, ali i dalje nije idealno, trza kao luda s vremena na vreme.
Pre neki dan je ponovo nakacena na dijagnostiku koja je pokazala da ima problem sa strujom, tacnije ECU ostaje bez uzemljenja. Probali smo da dodatnim kablom uzemljimo motor i sasiju, ali nije pomoglo. Sad ostaje da je jedan dan ostavim kod elektricara da je nakaci na one njihove gadzete i da nadje koji kabl ne valja.
E i pade mi na pamet jos jedna stvar koja mi se desila pre nekog vremena - papucica gasa se zaglavljuje na 164-kama

Malo ulja na osovinu papucice bi trebalo da sredi stvar.
Pozdrav,
Vule
Poslato: Uto Apr 08, 2008 11:18 pm
od Gost
VuleR napisao:Evo da mozda pripomognem malo - moja Alfa se maltene potpuno isto ponasala. Sada je malo bolje mada jos uvek nije tip-top. Dakle da ne opisujem simptome - skoro potpuno isti uz par razlika tu i tamo.
Prva stvar koju su u servisu uradili je bilo da ociste dizne i provere creva za vazduh - ovo su ti vec preporucili. Znaci za ne poverovati kolika rupa je bila na crevu do protokomera - ziv sram me pojeo sto to nisam video
Zatim je na dijagnostici pokazala da ne valja neki evaporator ventil....

Desha je potrosio dosta vremena objasnjavajuci mi sta je jbni evaporator ventil, uglavnom i on je zamenjen.
Zamenjeni kablovi svecice.... Elem svaki korak je doveo do malog poboljsanja, ali i dalje nije idealno, trza kao luda s vremena na vreme.
Pre neki dan je ponovo nakacena na dijagnostiku koja je pokazala da ima problem sa strujom, tacnije ECU ostaje bez uzemljenja. Probali smo da dodatnim kablom uzemljimo motor i sasiju, ali nije pomoglo. Sad ostaje da je jedan dan ostavim kod elektricara da je nakaci na one njihove gadzete i da nadje koji kabl ne valja.
E i pade mi na pamet jos jedna stvar koja mi se desila pre nekog vremena - papucica gasa se zaglavljuje na 164-kama

Malo ulja na osovinu papucice bi trebalo da sredi stvar.
Pozdrav,
Vule
evaporator ventil.... je tj sta on radi.........
sva isparenja i pritisak u rezervoaru koji se stvori vremenom od buckanja i temperature komp kroz taj EVAP CANISTER DUTY PURGE vrati u usisnu granu na (takoreci dogorevanje) da nebi bezveze otislo u atmosferu... pametni konstruktori su smislili da se vrti u usisnu granu.
Usustini nema uticaja na rad motora, samo je bitno da grana nevuce fals-vasduh na njega.
Pozz Dragan
nepravim se pametan
nego cisto da objasnim
posto nevidim sta tu ima da se objasnjava jako dugo
Poslato: Uto Apr 08, 2008 11:50 pm
od Gost
momci hvala na savetima
pozz od puzlice
Poslato: Pet Apr 11, 2008 5:55 pm
od Gost
Poslato: Pet Apr 11, 2008 8:23 pm
od Gost
sramota me je da priznam ali jos nismo stigli nista da uradimo, posao kod privatnika odnosi mnogo vremena, trenutno smo u strasno guzvi, a alfica se sama od sebe sad malo bolje ponasa, kao da zna da smo u frci, cim odradimo nesto nadam se krajem nedelje imacemo vise vremena tokom dana da pokusamo nesto da otklonimo, obavezno javljam rezultate !! Vasi saveti mnogo vrede i svakako da cu odgovoriti, mozda nekom nas slucaj pomogne ako ga resimo naravno. Pozdrav
Poslato: Pet Apr 11, 2008 9:53 pm
od Viper
Ccccc tako se ne odnosi premo jednoj alfi.

resen problem-donekle
Poslato: Sre Jun 25, 2008 11:19 am
od Gost
evo ovako, promenili kapu, ruke, kad ono pici struja kroz nekoliko kablova, promenimo i te kablove i nista drma alfa jos vise, onda promenimo i svecice koje su tako reci nove, i stavimo stare, kad ono presta cimanje, a te stare svecice su nam zadavale probleme kod paljenja, zato smo ih i skinuli, medjutim sada sa njima pali bez problema, znači prestala da drma, ali i dalje se nekad ugasi u voznji, a skala brzinomera i dalje varira kao luda, alfa sama sebi daje gas. Takodje smo utvrdili da senzor radilice ne radi, navodno ne daje napon koji se navodi u autodati, tako da smo i njega promenili pre neki dan. Danas treba da promenimo brdo nekih senzora, brat je nasao nekoliko pa cemo da vidimo sta se desava. E da, stavili smo i nove kleme na akumulator, tako da videcemo sta ce biti kad danas promenimo senzore i jos neke stvarcice sto smo nabavili.
Pozz
Poslato: Pet Jun 27, 2008 5:16 pm
od speedfreak968
Ako radi neravnomerno na leru to moze da bude leptir gasa, step motor? mene je to zezalo na staroj 156 2.0 TS onoliko

Poslato: Uto Jul 22, 2008 7:39 pm
od Flavio
Kakva je sad situacija sa 164,sta ste radili ??