POMOZITE MLADOJ DAMI-ALFA SKACE I DRMA KO LUDA!!!
-
Go
- Drug Član
Post
POMOZITE MLADOJ DAMI-ALFA SKACE I DRMA KO LUDA!!!
laik sam za automobile, samo mi treba savet sta bi moglo da bude u pitanju, jer ideja vise nemamo ni moj brat koji je otklonio mnoge kvarove do sada na njoj, a ni bilo ko od majstora. Rec je o alfi 164 A1 limuzina, 90.godiste, snaga motora 107kw, radna zapremina motora 1962 pre nekoliko meseci auto je trzao na 2000 cim predje 2000 ide normalno, kada je na leru skala se pomera kao da neko daje gas, znaci ne miruje nikako, sada je poceo da trza ne samo na 2000 nekad i pre a nekad i kasnije, a onda se desi u toku voznje da se skala zalepi na nekih 3000 ili malo vise i motor krene da uji kao da ce auto da poleti, tada moj suprug pritisne kvacilo ili doda vise gasa i on ako se ne ugasi, prokine dalje i posle nekog vremena isto se ponovi. U pocetku smo u toj situaciji gasili naglo auto i odmah palili i sve bude ok, ali sada kada to uradimo situacija se ubrzo opet ponovi. Ulje trosi normalno, nedavno je cini nam se mesao ulje i vodu i to smo otklonili sada je po tom pitanju sve u redu. Gore navedeno javlja se i na benzinu i na plinu. Volim ovu alfu mozda vise nego moj muz ali sigurno manje od mog brata jere i on ima istu alfu samo benzinca, ali toliko muke u poslednjih godinu dana da dolazimo na ideju da je prodamo a nekad bi je od besa gurnulu sa mosta u reku !!!! POMAZITE
-
Go
- Drug Član
Post
ako auto varira na ler gasu, glavi obrtaje itd......
a probali ste drugi protokomer, sigurno vuce negde fals-vazduh.
to znaci da treba proveriti da li ulazi neki dodatni vazduh posle protokomera,
puklo crevo...spala selna sa creva...........vakumi na usisnoj grani itd....
najbolje bi bilo da upalis auto i probas da poslusas da li negde susti neki vazduh (skoro 100% sam siguran da ces cuti)
posto isto auto radi i na plin i na gorivo, zajednicko im je usis vazduha i razvod paljenja tj svecice kablovi itd.....
znaci treba sve to pogledati............................
spominjali ste da neradi jedan cilindar............... znaci...........kabl..razvod i na kraju ..............kompresija na tom cilindru.
nadam se da sam pomogao
jos nekih podataka bi dosta pomoglo u resavanju problema
malo je zeznuto kod 164 sto nemaju bas sve komunikaciju za dijagnostiku
pa se dosta toga radi peske bez dijagnostike
SVE JE OVO PREDPOSTAVKA (U SERVISU BO TO MNOGO BOLJE ISLO)
...
pozz Dragan
a probali ste drugi protokomer, sigurno vuce negde fals-vazduh.
to znaci da treba proveriti da li ulazi neki dodatni vazduh posle protokomera,
puklo crevo...spala selna sa creva...........vakumi na usisnoj grani itd....
najbolje bi bilo da upalis auto i probas da poslusas da li negde susti neki vazduh (skoro 100% sam siguran da ces cuti)
posto isto auto radi i na plin i na gorivo, zajednicko im je usis vazduha i razvod paljenja tj svecice kablovi itd.....
znaci treba sve to pogledati............................
spominjali ste da neradi jedan cilindar............... znaci...........kabl..razvod i na kraju ..............kompresija na tom cilindru.
nadam se da sam pomogao
jos nekih podataka bi dosta pomoglo u resavanju problema
malo je zeznuto kod 164 sto nemaju bas sve komunikaciju za dijagnostiku
pa se dosta toga radi peske bez dijagnostike
SVE JE OVO PREDPOSTAVKA (U SERVISU BO TO MNOGO BOLJE ISLO)
...
pozz Dragan
-
Go
- Drug Član
Post
hvala na odgovoru probacemo sve sto si rekao cim mi se muz vrati sa posla sa alficom, javicemo sta se desava ono sto nisam navela je da imamo problem i sa podizacima stakala, cini mi se da treba mnogo brze da se zatvaraju, bar su se brze zatvarali na hondi prelude 87. godiste koju sam imala pre alfe, tako da sumnjamo da je rec o struji, sad jedno glupo laicko pitanje postoji li negde centralno mesto koje se odnosi na struju odakle se dalje napaja sve u automobilu. izvinjavam se ako je mnogo glupo pitanjce
-
Go
- Drug Član
Post
Evo da mozda pripomognem malo - moja Alfa se maltene potpuno isto ponasala. Sada je malo bolje mada jos uvek nije tip-top. Dakle da ne opisujem simptome - skoro potpuno isti uz par razlika tu i tamo.
Prva stvar koju su u servisu uradili je bilo da ociste dizne i provere creva za vazduh - ovo su ti vec preporucili. Znaci za ne poverovati kolika rupa je bila na crevu do protokomera - ziv sram me pojeo sto to nisam video
Zatim je na dijagnostici pokazala da ne valja neki evaporator ventil....
Desha je potrosio dosta vremena objasnjavajuci mi sta je jbni evaporator ventil, uglavnom i on je zamenjen.
Zamenjeni kablovi svecice.... Elem svaki korak je doveo do malog poboljsanja, ali i dalje nije idealno, trza kao luda s vremena na vreme.
Pre neki dan je ponovo nakacena na dijagnostiku koja je pokazala da ima problem sa strujom, tacnije ECU ostaje bez uzemljenja. Probali smo da dodatnim kablom uzemljimo motor i sasiju, ali nije pomoglo. Sad ostaje da je jedan dan ostavim kod elektricara da je nakaci na one njihove gadzete i da nadje koji kabl ne valja.
E i pade mi na pamet jos jedna stvar koja mi se desila pre nekog vremena - papucica gasa se zaglavljuje na 164-kama
Malo ulja na osovinu papucice bi trebalo da sredi stvar.
Pozdrav,
Vule
Prva stvar koju su u servisu uradili je bilo da ociste dizne i provere creva za vazduh - ovo su ti vec preporucili. Znaci za ne poverovati kolika rupa je bila na crevu do protokomera - ziv sram me pojeo sto to nisam video

Zatim je na dijagnostici pokazala da ne valja neki evaporator ventil....

Zamenjeni kablovi svecice.... Elem svaki korak je doveo do malog poboljsanja, ali i dalje nije idealno, trza kao luda s vremena na vreme.
Pre neki dan je ponovo nakacena na dijagnostiku koja je pokazala da ima problem sa strujom, tacnije ECU ostaje bez uzemljenja. Probali smo da dodatnim kablom uzemljimo motor i sasiju, ali nije pomoglo. Sad ostaje da je jedan dan ostavim kod elektricara da je nakaci na one njihove gadzete i da nadje koji kabl ne valja.
E i pade mi na pamet jos jedna stvar koja mi se desila pre nekog vremena - papucica gasa se zaglavljuje na 164-kama

Pozdrav,
Vule
-
Go
- Drug Član
Post
evaporator ventil.... je tj sta on radi.........
sva isparenja i pritisak u rezervoaru koji se stvori vremenom od buckanja i temperature komp kroz taj EVAP CANISTER DUTY PURGE vrati u usisnu granu na (takoreci dogorevanje) da nebi bezveze otislo u atmosferu... pametni konstruktori su smislili da se vrti u usisnu granu.
Usustini nema uticaja na rad motora, samo je bitno da grana nevuce fals-vasduh na njega.
Pozz Dragan
nepravim se pametan
nego cisto da objasnim
posto nevidim sta tu ima da se objasnjava jako dugo
VuleR napisao:Evo da mozda pripomognem malo - moja Alfa se maltene potpuno isto ponasala. Sada je malo bolje mada jos uvek nije tip-top. Dakle da ne opisujem simptome - skoro potpuno isti uz par razlika tu i tamo.
Prva stvar koju su u servisu uradili je bilo da ociste dizne i provere creva za vazduh - ovo su ti vec preporucili. Znaci za ne poverovati kolika rupa je bila na crevu do protokomera - ziv sram me pojeo sto to nisam video![]()
Zatim je na dijagnostici pokazala da ne valja neki evaporator ventil....Desha je potrosio dosta vremena objasnjavajuci mi sta je jbni evaporator ventil, uglavnom i on je zamenjen.
Zamenjeni kablovi svecice.... Elem svaki korak je doveo do malog poboljsanja, ali i dalje nije idealno, trza kao luda s vremena na vreme.
Pre neki dan je ponovo nakacena na dijagnostiku koja je pokazala da ima problem sa strujom, tacnije ECU ostaje bez uzemljenja. Probali smo da dodatnim kablom uzemljimo motor i sasiju, ali nije pomoglo. Sad ostaje da je jedan dan ostavim kod elektricara da je nakaci na one njihove gadzete i da nadje koji kabl ne valja.
E i pade mi na pamet jos jedna stvar koja mi se desila pre nekog vremena - papucica gasa se zaglavljuje na 164-kamaMalo ulja na osovinu papucice bi trebalo da sredi stvar.
Pozdrav,
Vule
evaporator ventil.... je tj sta on radi.........
sva isparenja i pritisak u rezervoaru koji se stvori vremenom od buckanja i temperature komp kroz taj EVAP CANISTER DUTY PURGE vrati u usisnu granu na (takoreci dogorevanje) da nebi bezveze otislo u atmosferu... pametni konstruktori su smislili da se vrti u usisnu granu.
Usustini nema uticaja na rad motora, samo je bitno da grana nevuce fals-vasduh na njega.
Pozz Dragan
nepravim se pametan

nego cisto da objasnim
posto nevidim sta tu ima da se objasnjava jako dugo
-
Go
- Drug Član
Post
sramota me je da priznam ali jos nismo stigli nista da uradimo, posao kod privatnika odnosi mnogo vremena, trenutno smo u strasno guzvi, a alfica se sama od sebe sad malo bolje ponasa, kao da zna da smo u frci, cim odradimo nesto nadam se krajem nedelje imacemo vise vremena tokom dana da pokusamo nesto da otklonimo, obavezno javljam rezultate !! Vasi saveti mnogo vrede i svakako da cu odgovoriti, mozda nekom nas slucaj pomogne ako ga resimo naravno. Pozdrav
- Viper
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Audi Q5 2.0 TDI Quattro
Kawasaki ER-6n
Yamaha Tmax 500 - Lokacija: Kac
- Lokacija: Kać
Post
Ccccc tako se ne odnosi premo jednoj alfi. 

"I lived with you for twenty years: how many deeds,events and men went by! Today, i remember them,each and every one.I have, for Alfa the tenderness of a first love.The pure affection of a child for his mother."
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
-
Go
- Drug Član
Post
resen problem-donekle
evo ovako, promenili kapu, ruke, kad ono pici struja kroz nekoliko kablova, promenimo i te kablove i nista drma alfa jos vise, onda promenimo i svecice koje su tako reci nove, i stavimo stare, kad ono presta cimanje, a te stare svecice su nam zadavale probleme kod paljenja, zato smo ih i skinuli, medjutim sada sa njima pali bez problema, znači prestala da drma, ali i dalje se nekad ugasi u voznji, a skala brzinomera i dalje varira kao luda, alfa sama sebi daje gas. Takodje smo utvrdili da senzor radilice ne radi, navodno ne daje napon koji se navodi u autodati, tako da smo i njega promenili pre neki dan. Danas treba da promenimo brdo nekih senzora, brat je nasao nekoliko pa cemo da vidimo sta se desava. E da, stavili smo i nove kleme na akumulator, tako da videcemo sta ce biti kad danas promenimo senzore i jos neke stvarcice sto smo nabavili.
Pozz
Pozz
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Ako radi neravnomerno na leru to moze da bude leptir gasa, step motor? mene je to zezalo na staroj 156 2.0 TS onoliko 


If everything seems under control, you're just not going fast enough.