Stranica 1 od 2

ajd sad...ko zna sta je...?

Poslato: Uto Jan 29, 2008 5:31 pm
od Gost
Naime,sad za vreme ovih hladnoca sve je bilo ok,startovanje pre svega,palila je bez problema,iz prve...i onda...ostavim je par dana (nije vozena) i kad posle da je upalim-nema sanse,jedva okrece...sta je moglo da se desi samo sto je stajala?

Poslato: Uto Jan 29, 2008 5:53 pm
od Gost
Akumulator?

Poku

Poslato: Uto Jan 29, 2008 6:06 pm
od Nigy
Verovatno se akumulator ispraznio.

Probaj preko kablova, ako normalno vergla, to je to.
Samo je pitanje zasto se ispraznio...

Poslato: Čet Jan 31, 2008 12:13 am
od Gost
nije akumulator,probao sam kablovima pa cak i stavljao drugi (provereno ispravan) i nista...ma nece ni jednom da okrene kako treba...sumnjam na anlaser,bendiks...sta mislite?

Poslato: Čet Jan 31, 2008 12:20 am
od kilson
Al Naser :lool:
Skidanje - remont, za proveru pre skidanja probaj da ga malo iskucash pa opet zaverglash. :)

Poslato: Čet Jan 31, 2008 12:28 am
od Gost
probao,i kucanjem i prespajanjem...nista

Poslato: Čet Jan 31, 2008 8:56 am
od Gost
Naj verovatnije biksna u Al Naseru , pa kada se ohladi i zgusne ulje ukosi se i sam sebe tesko okrece a ne ceo motor . Ustvari 1 : 50 da sam u pravu .

Poslato: Čet Jan 31, 2008 8:57 pm
od Gost
ne odbacujem kao mogucnost biksnu...ali menjao sam je pre dva meseca,nebi trebalo da je opet otisla.

Poslato: Čet Jan 31, 2008 9:45 pm
od dekideki
ako nije bendiks,
- istalacija, ona debela bakarna koja ide do akumulatora, njeni kontakti.
- masa, takodje debela, koja ide od akumulatora do sasije, njeni kontakti.
- masa, pletenica od motora do sasije, njeni kontakti.
- kleme, zameni ih za bakarne.

*izmeri struju kad sve iskljucis (parking mod) koju vuce Alfa u tom rezimu. uzmi unimer, prebaci ga na ampermetar u najveci opseg, skini klemu i stavi ga redno izmedju prikljucka akumulatora i kleme. treba da bude jaako mala vrednost (sto manja to bolja). a ako je nesto nenormalno tipa amper, dva ili nedoBog jos jace, ne valja. trazi i iskopcavaj sve sumnjive potrosace dok ne padne na normalu.
- cest slucaj: slijalica koja svetli u gepeku (njen prekidac koji je ukljucuje/iskljucuje). zna da iscrpi ceo akumulator za noc.

srecno

Poslato: Čet Jan 31, 2008 9:47 pm
od Gost
Nagazi na sirenu i za vreme dok sviras probaj da palis, reci nam da li menja zvuk ili umre skroz?

Poslato: Čet Jan 31, 2008 9:52 pm
od Nigy
BOOST je skroz u pravu. Ako struja dolazi do tog Nasera, a on nece da se okrece, napon padne sto se moze videti i po tome sto svetlo na satu malo zazmiri, a sa sirenom imas i zvucni indikator. :P

Poslato: Čet Jan 31, 2008 9:52 pm
od TOXON
Pukao ti je zupcanicic na anlaseru i zaglavio se pod zupcanik zamajca!

Poslato: Pet Feb 01, 2008 4:09 pm
od Gost
a cetkice na anlaseru? ili mozda cetkodrzac probija na masu? mozda i rotor? ili namotaji statora? caure (biksne)

neko je spomenuo bendix, bendix verovatno nije jer tada anlaser vrti na prazno ne okrece motor ;)

Poslato: Sub Feb 02, 2008 1:59 am
od Gost
pokusacu ovih dana sve navedeno pa javljam sta je i kako je....

Poslato: Pon Feb 04, 2008 1:33 pm
od Gost
evo ovako...skinuo sam ga i proverio i sve deluje u redu,ali kada ga povezem direktno na akumulator nece ni da mrdne...akumulator sam proverio tako sto sam prespojio + i - i varnici,plus sam izmerio i unimerom i daje 12v...pojma nemam?

Poslato: Uto Feb 05, 2008 8:39 pm
od Gost
kako mogu da ispitam da li okrece ali bez akumulatora?

Poslato: Ned Feb 10, 2008 8:19 pm
od Flavio
Jesi uradio sta?

Poslato: Ned Feb 10, 2008 9:35 pm
od sasa km
evo ovako...skinuo sam ga i proverio i sve deluje u redu,ali kada ga povezem direktno na akumulator nece ni da mrdne...akumulator sam proverio tako sto sam prespojio + i - i varnici,plus sam izmerio i unimerom i daje 12v...pojma nemam?


malo kasno ali mozda pomogne

1. kad skidas anlaser pobas ga direktno na akumulator - ako mali zupcanik ispadne i okrece u redu je - samo pipnes kontakte
2. akumulator i prazan daje 12 v - pobaj ga opterecenog na pr. dodas mu sijalicu 21W da svetli pa ga meris ako mu ne pada dasticno napon u redu je i on

ako nije 1. i 2. onda je nesto 3....????

Poslato: Ned Feb 10, 2008 9:39 pm
od miQzma
Imas problema sa dovodjenjem struje od akumulatora do uredjaja.Svi potrosaci rade,ali ne i najveci,jer ne moze da povuce dovoljno struje.
Proveri vodove od akumulatora ka uredjajima.Ako nece ni sa kablovima mozda su ti slabi kablovi pa ne propustaju dovoljno jaku struju.

Poslato: Sub Feb 16, 2008 8:29 pm
od Gost
evo sta sam uradio...rasturio sve do najsitnijeg delica,biksne su bile ok ali sam ih zamenio posto sam ga vec rasturio,cetkice bile malo okrnjene pa sam i njih zamenio,ispitao sve unimerom i sve pokazuje ok,sklopio i probao na akumulator-NECE.E sad,imam neki workshop manual u kome pise da se automat ispituje tako sto se plus sa akumulatora stavi na onaj veci sraf,a minus na samom telu automata,ja probao i nista se ne desava,mrtav.Tako da ovih dana menjam i automat posto nista drugo nije ostalo pa cu videti sta se desava.Sta vi mislite,dali je moguce da je to,ja sam skoro ubedjen da je do automata?

Poslato: Uto Feb 19, 2008 9:10 am
od Gost
Cekaj nije mi jasno , treba tri kontakta da spojis , plus na m8 , masu na kuciste pa plus dovedes istovremeno i na buksnu automata , tek tada treba i moze da proradi .

Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:18 am
od Gost
*izmeri struju kad sve iskljucis (parking mod) koju vuce Alfa u tom rezimu. uzmi unimer, prebaci ga na ampermetar u najveci opseg, skini klemu i stavi ga redno izmedju prikljucka akumulatora i kleme. treba da bude jaako mala vrednost (sto manja to bolja). a ako je nesto nenormalno tipa amper, dva ili nedoBog jos jace, ne valja. trazi i iskopcavaj sve sumnjive potrosace dok ne padne na normalu.
@dekideki je lepo napisao a ti si merio napon. Treba meriti jacinu struje.
znaci ne VOLTMETROM nego AMPERMETROM i vezano na red a ne na plus i minus klemu.
masa, pletenica od motora do sasije, njeni kontakti.
ako je pletenica trula (ja imao slucaj) pa je jedva drzala , mozes i kabal od aparata za el.zavarivanje , zalijes kalajem , izbusis rupe i pritegnes umesto pletenice

Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:15 pm
od Gost
gaston napisao:Cekaj nije mi jasno , treba tri kontakta da spojis , plus na m8 , masu na kuciste pa plus dovedes istovremeno i na buksnu automata , tek tada treba i moze da proradi .
Probacu ali to,mene jedino buni sto sam prvom prilikom kada sam menjao biksne posle zameneo probao anlaser tako sto sam plus akumulatora stavio na m8 a minus na kuciste i okrenuo je,znaci nije mi trebala treca.U medjuvremenu sam zamenio i automat i opet isto,ajd probacu sa tri kontakta pa javljam dal je to.

Poslato: Sre Feb 20, 2008 9:21 am
od Gost
Ne sme da okrene dok ne dobije + napon na automat , u suprotnom bi stalno okretao . Taj + privuce kotvu za kontakte i izbaci zupcanik koji se uzupci na zamajac , a po prestanku sve vrati i iskljuci motor Al Nasera .

Poslato: Sre Feb 20, 2008 3:35 pm
od Gost
Evo ljudi danas sam ga namontirao na auto,probao i upalio je iz prve,znaci problem RESEN.Izgleda da je ipak bio automat.

HVALA svima na pomoci i savetima.