ajd sad...ko zna sta je...?
-
Go
- Drug Član
Post
ajd sad...ko zna sta je...?
Naime,sad za vreme ovih hladnoca sve je bilo ok,startovanje pre svega,palila je bez problema,iz prve...i onda...ostavim je par dana (nije vozena) i kad posle da je upalim-nema sanse,jedva okrece...sta je moglo da se desi samo sto je stajala?
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
ako nije bendiks,
- istalacija, ona debela bakarna koja ide do akumulatora, njeni kontakti.
- masa, takodje debela, koja ide od akumulatora do sasije, njeni kontakti.
- masa, pletenica od motora do sasije, njeni kontakti.
- kleme, zameni ih za bakarne.
*izmeri struju kad sve iskljucis (parking mod) koju vuce Alfa u tom rezimu. uzmi unimer, prebaci ga na ampermetar u najveci opseg, skini klemu i stavi ga redno izmedju prikljucka akumulatora i kleme. treba da bude jaako mala vrednost (sto manja to bolja). a ako je nesto nenormalno tipa amper, dva ili nedoBog jos jace, ne valja. trazi i iskopcavaj sve sumnjive potrosace dok ne padne na normalu.
- cest slucaj: slijalica koja svetli u gepeku (njen prekidac koji je ukljucuje/iskljucuje). zna da iscrpi ceo akumulator za noc.
srecno
- istalacija, ona debela bakarna koja ide do akumulatora, njeni kontakti.
- masa, takodje debela, koja ide od akumulatora do sasije, njeni kontakti.
- masa, pletenica od motora do sasije, njeni kontakti.
- kleme, zameni ih za bakarne.
*izmeri struju kad sve iskljucis (parking mod) koju vuce Alfa u tom rezimu. uzmi unimer, prebaci ga na ampermetar u najveci opseg, skini klemu i stavi ga redno izmedju prikljucka akumulatora i kleme. treba da bude jaako mala vrednost (sto manja to bolja). a ako je nesto nenormalno tipa amper, dva ili nedoBog jos jace, ne valja. trazi i iskopcavaj sve sumnjive potrosace dok ne padne na normalu.
- cest slucaj: slijalica koja svetli u gepeku (njen prekidac koji je ukljucuje/iskljucuje). zna da iscrpi ceo akumulator za noc.
srecno
- sasa km
- Garaža: AR 155 1.7 TS 8V /94
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
- Lokacija: Kosovska Mitrovica
Post
evo ovako...skinuo sam ga i proverio i sve deluje u redu,ali kada ga povezem direktno na akumulator nece ni da mrdne...akumulator sam proverio tako sto sam prespojio + i - i varnici,plus sam izmerio i unimerom i daje 12v...pojma nemam?
malo kasno ali mozda pomogne
1. kad skidas anlaser pobas ga direktno na akumulator - ako mali zupcanik ispadne i okrece u redu je - samo pipnes kontakte
2. akumulator i prazan daje 12 v - pobaj ga opterecenog na pr. dodas mu sijalicu 21W da svetli pa ga meris ako mu ne pada dasticno napon u redu je i on
ako nije 1. i 2. onda je nesto 3....????
malo kasno ali mozda pomogne
1. kad skidas anlaser pobas ga direktno na akumulator - ako mali zupcanik ispadne i okrece u redu je - samo pipnes kontakte
2. akumulator i prazan daje 12 v - pobaj ga opterecenog na pr. dodas mu sijalicu 21W da svetli pa ga meris ako mu ne pada dasticno napon u redu je i on
ako nije 1. i 2. onda je nesto 3....????
- miQzma
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Mirijevo
- Lokacija: Mirijevo, Beograd
Post
Imas problema sa dovodjenjem struje od akumulatora do uredjaja.Svi potrosaci rade,ali ne i najveci,jer ne moze da povuce dovoljno struje.
Proveri vodove od akumulatora ka uredjajima.Ako nece ni sa kablovima mozda su ti slabi kablovi pa ne propustaju dovoljno jaku struju.
Proveri vodove od akumulatora ka uredjajima.Ako nece ni sa kablovima mozda su ti slabi kablovi pa ne propustaju dovoljno jaku struju.
Raven Club Serbia
-
Go
- Drug Član
Post
evo sta sam uradio...rasturio sve do najsitnijeg delica,biksne su bile ok ali sam ih zamenio posto sam ga vec rasturio,cetkice bile malo okrnjene pa sam i njih zamenio,ispitao sve unimerom i sve pokazuje ok,sklopio i probao na akumulator-NECE.E sad,imam neki workshop manual u kome pise da se automat ispituje tako sto se plus sa akumulatora stavi na onaj veci sraf,a minus na samom telu automata,ja probao i nista se ne desava,mrtav.Tako da ovih dana menjam i automat posto nista drugo nije ostalo pa cu videti sta se desava.Sta vi mislite,dali je moguce da je to,ja sam skoro ubedjen da je do automata?
-
Go
- Drug Član
Post
znaci ne VOLTMETROM nego AMPERMETROM i vezano na red a ne na plus i minus klemu.
@dekideki je lepo napisao a ti si merio napon. Treba meriti jacinu struje.*izmeri struju kad sve iskljucis (parking mod) koju vuce Alfa u tom rezimu. uzmi unimer, prebaci ga na ampermetar u najveci opseg, skini klemu i stavi ga redno izmedju prikljucka akumulatora i kleme. treba da bude jaako mala vrednost (sto manja to bolja). a ako je nesto nenormalno tipa amper, dva ili nedoBog jos jace, ne valja. trazi i iskopcavaj sve sumnjive potrosace dok ne padne na normalu.
znaci ne VOLTMETROM nego AMPERMETROM i vezano na red a ne na plus i minus klemu.
ako je pletenica trula (ja imao slucaj) pa je jedva drzala , mozes i kabal od aparata za el.zavarivanje , zalijes kalajem , izbusis rupe i pritegnes umesto pletenicemasa, pletenica od motora do sasije, njeni kontakti.
-
Go
- Drug Član
Post
Probacu ali to,mene jedino buni sto sam prvom prilikom kada sam menjao biksne posle zameneo probao anlaser tako sto sam plus akumulatora stavio na m8 a minus na kuciste i okrenuo je,znaci nije mi trebala treca.U medjuvremenu sam zamenio i automat i opet isto,ajd probacu sa tri kontakta pa javljam dal je to.gaston napisao:Cekaj nije mi jasno , treba tri kontakta da spojis , plus na m8 , masu na kuciste pa plus dovedes istovremeno i na buksnu automata , tek tada treba i moze da proradi .