Stranica 1 od 2

Zamena kaiseva

Poslato: Pet Sep 28, 2007 4:50 pm
od Markoni147
Trebao bih uraditi servis kaiseva (Alfa 147 2.0 T. Spark) uskoro pa me zanima nesto. Da li je moguce da je cena svih delova (zupcasti, duplo nazubljeni, klinasti, 2 spanera i roler) u Delti oko 32000 dinara, a u ABmotors-u u D. Tucovica ukupno 16650 dinara (naglasio sam da zelim originalne delove)????? Dakle razlika je DUPLA :evil: . Pozdrav

Poslato: Pet Sep 28, 2007 7:34 pm
od Gost
Moguce je zato sto su ovo drugo aftermarket delovi

...

Poslato: Sub Sep 29, 2007 12:31 am
od Markoni147
To bi znacilo da su delovi u Delti za prvu ugradnju? Dakle treba izbegavati .aftermarket. delove ili...? Hvala na odgovoru

Poslato: Sub Sep 29, 2007 8:40 am
od Gost
Ne treba izbegavati...vec kako ti volja.

Poslato: Sre Okt 10, 2007 12:43 pm
od kilson
Izaberi najbolje moguce aftermarket delove i miran si sledecih 60.000, a ako hocesh da rizikujesh i duzhe. :)

M-Power te mozhe fino posavetovati. ;)

...

Poslato: Sre Okt 10, 2007 8:11 pm
od Markoni147
Cekam platu :x , tako da ce uskoro biti zamenjen, racunam 300 EUR troskova za to... I verovatno jos nesto kada Desha pogleda trap... :(

Poslato: Čet Okt 11, 2007 7:53 pm
od speedfreak968
hmm... ja bih radije ishao na originalne delove... better safe than sorry... jedna zaista sjajna Alfa je stradala zestoko zbog .good year. kaisa... od tada uopshte ne razmishljam o .jeftinijim. varijantama kada su u pitanju vitalne stvari... Neko je lepo rekao - .nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari.... naravno, izbor je na tebi...

A shto se trapa tiche, na 100 i neshto hiljadarki km bilo bi logichno ochekivati neke intervencije... Zelim ti od sveg srca da ne budu bolne... Ako je Alfa vozena preko, mozda to i ne bude neki veci problem... javi kako si proshao... :plavi_voli:

...

Poslato: Čet Okt 11, 2007 9:42 pm
od Markoni147
Ma nisam lud da stavljam divlje delove, hocu originalne ali ne po Deltinim cenama jer su mnooooogo alavi. A trap mi je ok osim nekog nedefinisanog zvuka u prednjem desnom tocku, zvakanje je u pitanju. Rekao bih da je neki silen blok, ali nista dok Desha ne pogleda...

Poslato: Pet Okt 12, 2007 12:55 am
od Gost
Najbolje pred nabavku delova kontaktiraj M-powera,mislim da neces pogresiti i da ce te covek lepo posavetovati sta da kupis...
speedfreak968 napisao: jedna zaista sjajna Alfa je stradala zestoko zbog .good year. kaisa...
Neverovatno,svi kajsevi za koje znam da su pukli pre predvidjenog intervala zamene su bili good year...

Poslato: Pet Okt 12, 2007 9:20 am
od Gost
Ma taj GOOD YEAR ko zna sta je....i cena im je duplo jeftinija od nekog normalnog.

Poslato: Pet Okt 12, 2007 9:26 am
od dekideki
Vlada_nbgd napisao:Neverovatno,svi kajsevi za koje znam da su pukli pre predvidjenog intervala zamene su bili good year...
mora da je bio bad year kad su pravljeni :(

*ja na onu moju prvu 2.0 16V bio ugradio sva tri kaisa .Goodyear., kupio u Ricambi-ju u Zemunu. kleli mi se ljudi da su original, oni ih direktno uzimaju od uvoznika. sad - ziv nisam... neko mi je tada rekao da su .Gates. najkvalitetniji, ali nemam kontakt da ti dam, a i nisu imali onaj za balansiranje motora, dvostruko nazubljeni. nasli smo tada samo .Goodyear. i to komada jedan, i tako je moralo biti. interval za zamenu kaiseva (onaj deklarisan) je 75.000, mada svi majstori preporucuju zamenu posle 50.000, verovatno iz razloga navedenih u gornjem citatu...

Poslato: Pet Okt 12, 2007 9:28 am
od kilson
OFF: Deki, ti sada imash Gates zupchasti. ;)

Poslato: Pet Okt 12, 2007 9:46 am
od Gost
GATES se podrazumeva 1600din za 147 2.0

Poslato: Pet Okt 12, 2007 10:09 am
od dekideki
OFF: :applause:

nisam hteo da te ofiram, razotkrio si se sam ;)

ga tes ru les

Poslato: Pet Okt 12, 2007 1:56 pm
od Gost
@dekideki
E vidis ja sam bas u ricambiju dobio goodyear(kao neku nadoknadu) i breda spaner,kad sam otisao u servis na zamenu gazda mi je rekao ako ugradimo to sto si doneo vozi max 20000km i naravno nemas garanciju,ako ugradimo gates i skf spaner vozi 50000km i toliko ti je garancija,btw u tom servisu su i imali nekoliko slucajeva sa good year kajsevima koji su pucali izmedju 20-30000km,neki valjda kupljeni i u ricambiju.Btw ricambi uglavnom valja lose delove,makar ja imam takvo iskustvo...

Poslato: Pet Okt 12, 2007 2:08 pm
od dekideki
hebiga, ima smisla prica, sve vise se potvrdjuje los glas...

*a da ih mi malo uklonimo iz spiska preporucenih prodavnica? :oops: mislim, malo je kontradiktorno postalo da ih korisnici toliko kritikuju a mi ih jos uvek preporucujemo... :roll:

Poslato: Pet Okt 12, 2007 2:16 pm
od Gost
ja sam to vec negde rekao, siguran sam da u svakoj od beogradskih radnji postoje plagijati.. i to ubedjivanje prodavca ne treba da vam bude garant da je deo originalan... sto se tice recabija, nikad nisam kupovao nista od njih... a i koliko znam niko ih ne preporucuje :) vec ih samo pominje u spisku servisa i prodavnica...

Poslato: Sub Okt 13, 2007 7:50 am
od sasa bg
Majstor Vlada mi je pricao da je najgore prosao sa delovima iz Euro Auta, bukvalno je dolazilo do rastezanja kaiseva :shock: i glavljena spanera tokom prva dva dana voznje. Desilo se to 2 puta i odustao je od njih.

Gates kaisevi su odlicni. Dok sam vozio Audija, kleli su se VW majstori u njih. GoodYear ima ponekad sporan zbog plagijata. Dobra radnja ne prodaje plagijate, barem danas ima uvoznika delova i organizovane veleprodaje.

Poslato: Sub Okt 13, 2007 9:15 am
od Gost
Gates, Pirelli, Continental.
nikada nikakav problem sa zupcastim.
100.000km ili 5 godina minimum izdrze.
original.

te firme rade inace za prvu ugradnju.

osim samog kaisa izuzetno vazna ja pravilna ugradnja, najstrozije moguce prema fabrickom uputstvu. uvek sa merenjem zategnutosti na skali onog malog instrumenta.

na sluh se ne moze precizno odrediti zategnutost.
a to posebno vazi za dupli zupcasti, koga obicno pretegnu misleci da treba da bude nategnut. a treba da bude labav, prilicno labav.

kais+ merni instrument, siguran posao.

nevezano za marku vozila.

Poslato: Sub Okt 13, 2007 9:36 am
od Gost
Da dodam onda i Dayko i HUTCHINSON francuzi prva ugradnja i to je generalno to sto se tice proverenih kaiseva.

Poslato: Sub Okt 13, 2007 7:10 pm
od Gost
Ja imao sreću što je Deša primetio u kakvom je bednom stanju PK kaiš, Good Year, pa sam zamenio i njega i zupčasti. Kad sam video u kakvom je stanju posle manje od 30k, :shock: naježio sam se!

Poslato: Ned Okt 21, 2007 12:52 pm
od Ljuba
Set sa Zupcastim kaisem i spanerom u Delti kosta 8900 dinara, nisam se raspitao za duplo nazubljeni, spaner duplo nazubljeno i roler. Navedene delove bih uzeo originalne u Delti naravno, PK (klinasti) kais aftermarket ...

Poslato: Sub Okt 27, 2007 3:56 pm
od Ljuba
Zupcasti kais, spaner i roler 8900 dinara
Duplo nazubljeni i spaner 8450 dinara
Pk kais i spaner, nisam ni pitao, uzecu aftermarket...

Poslato: Sub Okt 27, 2007 4:58 pm
od Gost
Darth Nihilus napisao:Ja imao sreću što je Deša primetio u kakvom je bednom stanju PK kaiš, Good Year, pa sam zamenio i njega i zupčasti. Kad sam video u kakvom je stanju posle manje od 30k, :shock: naježio sam se!
Ma da vidiš moje posle 10!!! Pod hitno menjam od 1. kad legne plata... baš u bile dve 2.0 TS na generalnoj zbog pucanja kaiševa.. pokrivljeno sve što je moglo.... :shock: :( :(

eni vej danas sam kod Deše i sam to konstatovao..

Poslato: Uto Okt 30, 2007 11:01 am
od Manfred
Ajd da ne otvaram novu temu..

Jel zna neko kakvi su DAYCO zupcasti? (kupio bih u setu sa SKF spanerom i lezajem)