Stranica 1 od 1
Radilice 1.3 i 1.5 da li su iste?
Poslato: Čet Jul 06, 2006 8:20 am
od Gost
Krenuo sam da radim 1.5, ispostavilo se kao nemoguca misija. Vracam se na 1.3, gde mi je radilica zveknula ( tj. ne moze vise da se obradjuje ). Da li mogu da iskoristim radilicu od 1.5, tj. da li su iste?
Boxer je u pitanju, normalno...
Poslato: Čet Jul 06, 2006 10:40 am
od Gost
Katalog ka
Poslato: Čet Jul 06, 2006 10:48 am
od Gost
Extra! 10x a lot!!!
Poslato: Čet Jul 06, 2006 11:46 am
od Gost
Nema na
Poslato: Čet Jul 13, 2006 4:46 pm
od Gost
100 % su iste...
ja sam iz 1.5 motora stavio radilicu u 1.7 16 V
i
iz 1.3 motora u 1.7 8 V
i sve
Poslato: Pet Jul 14, 2006 8:08 am
od Gost
Riknula mi je na 1.3, a kupio sam od 1.5, na brzinu, tako da se kocka isplatila. Hvala jos jednom.
Poslato: Ned Jul 30, 2006 11:23 am
od Gost
ja sam iz 1.5 motora stavio radilicu u 1.7 16 V
ovo nije isto , moze ali nije isto , dobio si kraci hod i manu kompresiju ine 1.7 .
Kao sto ste zakljucili 1.3 i 1.5 su iste , cak su i klipnjace iste razlikuje se samo 80/84 precnik.
146 1.6 ima istou radilicu 1.7 ali drugacije klipove i klipnjace , malo je povecan hod u odnosu na 1.5 i dobije se 1604 ccm koliko si i ti u obrnutom procesu maksimalno dobio u bloku 1.7 sa tom radilicom , kombinacije su 1.2 , 1.3/1.5 ,1.6 i 1.7 znaci tri vraste radilica i tri vrste bloka.
Bezobrazluk
Poslato: Čet Feb 08, 2007 10:28 am
od Gost
Ajd nesto da vas pitam. Smisljam neki .bezobrazluk. od auta pa pravim
kombinacije sa boxer motorom. Gastone, kazes tri vrste bloka, da li je razlika samo u precniku cilindra ili jos nesto?
Konkretno, imam u vidu blok od 1.3 razbusen na precnik od 1.5. Jel' to onda isto kao i original blok 1.5? Da li je isti precnik klipa 1.5 i 1.7 16V?
Pretpostavljam da je tako, a da im radilice imaju razlicit hod. E sad, da li klipovi od 1.7 16V mogu da se ubace u kombinaciju blok 1.3 (razbusen kao za 1.5), radilica od 1.5 a klipovi i glave od 1.7 16V? Postoje li nekakve .prljave. bregaste za 1.7 16V - veci ugao otvaranje i izdizaj ventila? Kako tada stoji stvar sa stepenom kompresije (snizavanje bloka ili glave) da bi se izbeglo da se .sastave. klipovi i ventili?
Naravno uz ovo ide i .portovanje. glave, stanjivanje tela ventila, olaksavanje pecurki, obrada sedista i olaksavanje stepsni i plocica. Sve to
bi .hranio. aftermarket ECU.
Uopste, kako stoji stvar sa .turpijanjem. tih boksera?
Poslato: Čet Feb 08, 2007 12:56 pm
od Gost
Napad
Poslato: Pet Feb 09, 2007 12:16 pm
od Gost
A bre Mloshe, kakav ti je to sajt, non-stop me napada neki browser hijacker adware malware software... odatle.
Poslato: Sub Feb 17, 2007 12:26 am
od Gost
Na brzaka , ja prepravljam trenutno blok 1.7 u 1.6 , idem na kraci hod odnosno vrtilicu , nije isti precnok kod 1.7 i 1.5 , , sto se tice bregastih , bregaste od starog 1.5 sa centralnim dvogrlim i stelujucim casicama , duplim bregovima na cetiri karbona divljaju , uz uslov da ne spustas ler ispod 1200 , nose oznaku :10 S , mada mogu da se kombinuju i bregaste sa hidro podizacima koje bascis , skratis ventile 2 mm i stavis obicne casice . To ako se nadjemo da razmotrimo kombinacije oci u oci i na papiru.
Slikacu sutra glave od 1.5 koje su bile na 1.7 8 V , pukle su na sva cetiri klipa izmedju ventila .
Poslato: Ned Feb 18, 2007 6:52 pm
od Gost
imam 1.3 u delovima. fali jedan klip, karburatori i jos poneka sitnica. rasturen zbog lezaja na radilici. ako nekom nesto treba nek se javi na 22 787 33 ili pp.
ili da ga sklapam pa da vidimo sta sa njim.
ajd pozz svima