Krenuo sam da radim 1.5, ispostavilo se kao nemoguca misija. Vracam se na 1.3, gde mi je radilica zveknula ( tj. ne moze vise da se obradjuje ). Da li mogu da iskoristim radilicu od 1.5, tj. da li su iste?
Boxer je u pitanju, normalno...
Radilice 1.3 i 1.5 da li su iste?
-
Go
- Drug Član
Post
ja sam iz 1.5 motora stavio radilicu u 1.7 16 V
ovo nije isto , moze ali nije isto , dobio si kraci hod i manu kompresiju ine 1.7 .
Kao sto ste zakljucili 1.3 i 1.5 su iste , cak su i klipnjace iste razlikuje se samo 80/84 precnik.
146 1.6 ima istou radilicu 1.7 ali drugacije klipove i klipnjace , malo je povecan hod u odnosu na 1.5 i dobije se 1604 ccm koliko si i ti u obrnutom procesu maksimalno dobio u bloku 1.7 sa tom radilicom , kombinacije su 1.2 , 1.3/1.5 ,1.6 i 1.7 znaci tri vraste radilica i tri vrste bloka.
ovo nije isto , moze ali nije isto , dobio si kraci hod i manu kompresiju ine 1.7 .
Kao sto ste zakljucili 1.3 i 1.5 su iste , cak su i klipnjace iste razlikuje se samo 80/84 precnik.
146 1.6 ima istou radilicu 1.7 ali drugacije klipove i klipnjace , malo je povecan hod u odnosu na 1.5 i dobije se 1604 ccm koliko si i ti u obrnutom procesu maksimalno dobio u bloku 1.7 sa tom radilicom , kombinacije su 1.2 , 1.3/1.5 ,1.6 i 1.7 znaci tri vraste radilica i tri vrste bloka.
-
Go
- Drug Član
Post
Bezobrazluk
Ajd nesto da vas pitam. Smisljam neki .bezobrazluk. od auta pa pravim
kombinacije sa boxer motorom. Gastone, kazes tri vrste bloka, da li je razlika samo u precniku cilindra ili jos nesto?
Konkretno, imam u vidu blok od 1.3 razbusen na precnik od 1.5. Jel' to onda isto kao i original blok 1.5? Da li je isti precnik klipa 1.5 i 1.7 16V?
Pretpostavljam da je tako, a da im radilice imaju razlicit hod. E sad, da li klipovi od 1.7 16V mogu da se ubace u kombinaciju blok 1.3 (razbusen kao za 1.5), radilica od 1.5 a klipovi i glave od 1.7 16V? Postoje li nekakve .prljave. bregaste za 1.7 16V - veci ugao otvaranje i izdizaj ventila? Kako tada stoji stvar sa stepenom kompresije (snizavanje bloka ili glave) da bi se izbeglo da se .sastave. klipovi i ventili?
Naravno uz ovo ide i .portovanje. glave, stanjivanje tela ventila, olaksavanje pecurki, obrada sedista i olaksavanje stepsni i plocica. Sve to
bi .hranio. aftermarket ECU.
Uopste, kako stoji stvar sa .turpijanjem. tih boksera?
kombinacije sa boxer motorom. Gastone, kazes tri vrste bloka, da li je razlika samo u precniku cilindra ili jos nesto?
Konkretno, imam u vidu blok od 1.3 razbusen na precnik od 1.5. Jel' to onda isto kao i original blok 1.5? Da li je isti precnik klipa 1.5 i 1.7 16V?
Pretpostavljam da je tako, a da im radilice imaju razlicit hod. E sad, da li klipovi od 1.7 16V mogu da se ubace u kombinaciju blok 1.3 (razbusen kao za 1.5), radilica od 1.5 a klipovi i glave od 1.7 16V? Postoje li nekakve .prljave. bregaste za 1.7 16V - veci ugao otvaranje i izdizaj ventila? Kako tada stoji stvar sa stepenom kompresije (snizavanje bloka ili glave) da bi se izbeglo da se .sastave. klipovi i ventili?
Naravno uz ovo ide i .portovanje. glave, stanjivanje tela ventila, olaksavanje pecurki, obrada sedista i olaksavanje stepsni i plocica. Sve to
bi .hranio. aftermarket ECU.
Uopste, kako stoji stvar sa .turpijanjem. tih boksera?
-
Go
- Drug Član
Post
Na brzaka , ja prepravljam trenutno blok 1.7 u 1.6 , idem na kraci hod odnosno vrtilicu , nije isti precnok kod 1.7 i 1.5 , , sto se tice bregastih , bregaste od starog 1.5 sa centralnim dvogrlim i stelujucim casicama , duplim bregovima na cetiri karbona divljaju , uz uslov da ne spustas ler ispod 1200 , nose oznaku :10 S , mada mogu da se kombinuju i bregaste sa hidro podizacima koje bascis , skratis ventile 2 mm i stavis obicne casice . To ako se nadjemo da razmotrimo kombinacije oci u oci i na papiru.
Slikacu sutra glave od 1.5 koje su bile na 1.7 8 V , pukle su na sva cetiri klipa izmedju ventila .
Slikacu sutra glave od 1.5 koje su bile na 1.7 8 V , pukle su na sva cetiri klipa izmedju ventila .