poskakuje mi gas
-
Go
- Drug Član
Post
poskakuje mi gas
imam mali problem auto je alfa 145 2.0 155ks ovako kada vozim sve je ok ali kada npr polako koci i stajem na semafor izbacim iz brzine gas mi cas padne na 500 obrtaja pa popne na 1200-1500 pa ga smiri neki put se cak i ugasi????u cemu je problem kao da ga sam isturira ali kad skroz stanem on se smiri???
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
ako ti je TS motor, na kucistu leptira gasa je fiksiran crni cilndar sa dva srafa i idu 3 kabla u njega. Odsrafis to i ocistis (videces 2 kanala i cilindar koji se okrece unutra)...Mogu da ti posaljem sliku sutra da vidis...
- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Hm...
Meni se tako ponasala Skoda (sa karburatorom doduse) kada je pumpa goriva bila pri kraju pa nakon opterecenja kad ga izbacis na ler ne moze da baci dovoljno goriva..
Ili voda u corbi... ali onda i u toku voznje se primeti, a Alfa sa vodom radi ali na leru trese kao dres, obrtaji isto poskakuju ali se ne gasi...
Sad, vi ste ovde znatno iskusniji ali eto i mog iskustva... ne moze da skodi...
Meni se tako ponasala Skoda (sa karburatorom doduse) kada je pumpa goriva bila pri kraju pa nakon opterecenja kad ga izbacis na ler ne moze da baci dovoljno goriva..
Ili voda u corbi... ali onda i u toku voznje se primeti, a Alfa sa vodom radi ali na leru trese kao dres, obrtaji isto poskakuju ali se ne gasi...
Sad, vi ste ovde znatno iskusniji ali eto i mog iskustva... ne moze da skodi...

- imandic
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
E super, da ne moram da slikam 
Znači na slici ti je ventil označen brojevima: 14:15:23:24, teško mu je prići, verovatno ce ti trebati torax ključevi (oni u obliku zvezde)...Polako odšrafi, skini, očisti nekim sredstvom za odmašćivanje, možes posle i onim štapićima sa vatom da sve lepo uglancaš, sačekaj da se osuši i vrati nazad...U suštini ne možes nista da pokvariš ako budeš pažljiv...Mada sumnjam da je do zaprljanosti, bar kod mene ne vidim kako bi se toliko zaprljao da ne propušta vazduh kako treba...Jedino ako imaš unutra pola kila gareži
Takodje možeš da probaš ispravnost ventila kada ga skineš, trebalo bi da ima 3 pina u konektoru, srednji je masa, a levi i desni zakreću ventil levo i desno...Dovedi im 12v i vidi da li će se pomeriti (zarotirati cilindar) na levo i desno...Takodje proveri i osigurač koji se nalazi pored akumulatora, jer se meni desilo da je osigurač pregoreo i slično se ponašao auto..
Za ovo oko provere sa 12v nisam 100% siguran, tako je bar kod mene...Kada skines ventil pošalji sliku pa da vidimo...

Znači na slici ti je ventil označen brojevima: 14:15:23:24, teško mu je prići, verovatno ce ti trebati torax ključevi (oni u obliku zvezde)...Polako odšrafi, skini, očisti nekim sredstvom za odmašćivanje, možes posle i onim štapićima sa vatom da sve lepo uglancaš, sačekaj da se osuši i vrati nazad...U suštini ne možes nista da pokvariš ako budeš pažljiv...Mada sumnjam da je do zaprljanosti, bar kod mene ne vidim kako bi se toliko zaprljao da ne propušta vazduh kako treba...Jedino ako imaš unutra pola kila gareži

Takodje možeš da probaš ispravnost ventila kada ga skineš, trebalo bi da ima 3 pina u konektoru, srednji je masa, a levi i desni zakreću ventil levo i desno...Dovedi im 12v i vidi da li će se pomeriti (zarotirati cilindar) na levo i desno...Takodje proveri i osigurač koji se nalazi pored akumulatora, jer se meni desilo da je osigurač pregoreo i slično se ponašao auto..
Za ovo oko provere sa 12v nisam 100% siguran, tako je bar kod mene...Kada skines ventil pošalji sliku pa da vidimo...