E, znate vec za moje probleme sa autom, sta sve nisam radio...
Pre neki dan resim da proverim jos jedared sve (posle provere dijagnostikom, provere ozupcenja, provere osciloskopom,...) i skinem sve kablove, bobine, svecice,...
Ocistim sve lepo, proverim kablove, vratim sve (ali ne kako je bilo vec ispremestam bobine i kablove)...Upalim, i sve radi kako treba, nema vise stucanja i odslaska ugla predpaljenja u plus.
Znaci neka piiiip sa paljenjem, bem mu misa...
E sad jedno pitanje:
dignem kablove i bobine (sve komplet), bacim pogled unutra i rebus:
1. bobina (s' leva) = direktno vezana na veliku svecicu, a kablom na VELIKU broj 4
2. bobina = direktno vezana na veliku svecicu, kablom na VELIKU broj 3
3. bobina = direktno vezana na MALU svecicu, kablom na malu broj 2
4. bobina = direktno vezana na MALU svecicu, bablom na malu broj 1
koji je ovo fazon? Jel kod svih tako ili meni neki zalud u motoru?
Prve dve bobine pale velike svecice (po dve) a druge dve bobine pale male svecice? Ili ja negde gresim?
Evo i slike:

Pozdrav...