Cuje se kao servo pumpa, a ustvari je...
-
Go
- Drug Član
Post
Cuje se kao servo pumpa, a ustvari je...
Pozdrav dobri ljudi...evo ja sa danasnjeg skupa pa na forum.
Imam problem sa 145 1.4.TS. Kada mi je auto u mirovanju na leru, krenem da dodajem gas i dobijam zvuk kao da motam volan a servo pumpa je losa....uzgred budi receno, u voznji u visim stepenima prenosa narocito, cuje se da nesto peva kao da je lezaj u tocku, a majstor mi je gledao i kaze da je ok, a i nije lezaj jer se on cuje i kada ide na ler...a ovo se samo cuje kada dodajem gas u brzini....nadam se da sam uspeo da opisem zvuke od kojih cu da vrdnem =[ .
Dakle volan ne pipam pa smatram da nije servo pumpa...spanere i remenje sam menjao...e sada....naravno sam otisao kod majstora (Ricambi, sa kojima sam generalno zadovoljan) i krene prica: ne mogu da znam dok ne zamenis varijator, servo pumpu....bla bla bla....a kasnije mi covek kaze: pa to moze da bude alternator, lezaj na klinastom bla bla bla....srpski bezobrazluk je nenad..biva stvar....
Pomagajte
Imam problem sa 145 1.4.TS. Kada mi je auto u mirovanju na leru, krenem da dodajem gas i dobijam zvuk kao da motam volan a servo pumpa je losa....uzgred budi receno, u voznji u visim stepenima prenosa narocito, cuje se da nesto peva kao da je lezaj u tocku, a majstor mi je gledao i kaze da je ok, a i nije lezaj jer se on cuje i kada ide na ler...a ovo se samo cuje kada dodajem gas u brzini....nadam se da sam uspeo da opisem zvuke od kojih cu da vrdnem =[ .
Dakle volan ne pipam pa smatram da nije servo pumpa...spanere i remenje sam menjao...e sada....naravno sam otisao kod majstora (Ricambi, sa kojima sam generalno zadovoljan) i krene prica: ne mogu da znam dok ne zamenis varijator, servo pumpu....bla bla bla....a kasnije mi covek kaze: pa to moze da bude alternator, lezaj na klinastom bla bla bla....srpski bezobrazluk je nenad..biva stvar....
Pomagajte
-
Go
- Drug Član
Post
Slazem se ja sa tim skroz....sve sto sam hteo je da ne komplikujem....idem tamo gde uvek idem i to je to....medjutim....mada ne bih voleo da ovo zvuci kao neko pljuvanje po ovim majstorima....jednostavno to sto peva hocu da ne peva i kraj
killaz napisao:...Hm. A da chujesh i mishljenje drugog majstora?
Slazem se ja sa tim skroz....sve sto sam hteo je da ne komplikujem....idem tamo gde uvek idem i to je to....medjutim....mada ne bih voleo da ovo zvuci kao neko pljuvanje po ovim majstorima....jednostavno to sto peva hocu da ne peva i kraj
-
Go
- Drug Član
Post
Zvuci da imas 2 razlicita zvuka i pretpostavka (vrlo retko pretpostavlja) je da je zvuk koji opisujes i na koji ja pikiram :
Laksi oblik: Proveri nivo ulja u menjachu i izmeni ga novim.
Tezi oblik: nosi sa sobom raspakivanje menjacha u ranom stadijumu gde je moguce promeniti lezaj na pinjonu, spojnom segmentu sa vencom diferencijala.
Ako pomislis kako znaju da pevuse autobusi (posto su svi dotrajali sa menjachima i diferencijalima) samo u blazem obliku, zvuk koji opisujes i veza simptoma ukazuju na problematiku koju opisujem, da upravo kad je opterecenje najvece a to je u 4 i 5 brzini.
Ako se neresi na vreme nosi sa sobom havariju tipa gde samo kuciste lezaja moze da bude osteceno te i izmena lezaja nemoguca jer je kuciste istog ustvari kuciste menjacha.
Klasichno za prednju vuchu, koliko je presao ??
Laksi oblik: Proveri nivo ulja u menjachu i izmeni ga novim.
Tezi oblik: nosi sa sobom raspakivanje menjacha u ranom stadijumu gde je moguce promeniti lezaj na pinjonu, spojnom segmentu sa vencom diferencijala.
Ako pomislis kako znaju da pevuse autobusi (posto su svi dotrajali sa menjachima i diferencijalima) samo u blazem obliku, zvuk koji opisujes i veza simptoma ukazuju na problematiku koju opisujem, da upravo kad je opterecenje najvece a to je u 4 i 5 brzini.
Ako se neresi na vreme nosi sa sobom havariju tipa gde samo kuciste lezaja moze da bude osteceno te i izmena lezaja nemoguca jer je kuciste istog ustvari kuciste menjacha.
Klasichno za prednju vuchu, koliko je presao ??
-
Go
- Drug Član
Post
Ako prodjes samo sa zamenom ulja u menjachu budi vishe nego srecan.
Ovo sa zvukom serva : Da li ima veze da li je motor upaljen prvi put ujutru i da li je ulje za servo vruce. Dakle da li je radilo pa se zagrejalo.
Ovde se nadam da je neko uspeo da sipa pogresan tip ulja u servo za volan i da chujes cirkulaciju ulja kroz regulacione ventile na servu.
Ovo sa zvukom serva : Da li ima veze da li je motor upaljen prvi put ujutru i da li je ulje za servo vruce. Dakle da li je radilo pa se zagrejalo.
Ovde se nadam da je neko uspeo da sipa pogresan tip ulja u servo za volan i da chujes cirkulaciju ulja kroz regulacione ventile na servu.
-
Go
- Drug Član
Post
Za pocetak, nepoznata teritorija, nemam preporuke
ali, probaj sa zamenom ulja u menjachu i u servu i uzmi SAMO ULJE koje je propisano i za jedan i za drugi.
Pregledaj da li ulje u servu deluje .spaljeno..
Problem i kod jednog i kod drugog ukazuju na vecu kilometrazu obicno ili na ostru eksploataciju , pod uslovom da je bilo dovoljno ulja u menjachu .
Postoje izvesni keramiski aditivi koji resavaju problem do jednog nivoa ali nisam pristalica istih.

Pregledaj da li ulje u servu deluje .spaljeno..
Problem i kod jednog i kod drugog ukazuju na vecu kilometrazu obicno ili na ostru eksploataciju , pod uslovom da je bilo dovoljno ulja u menjachu .
Postoje izvesni keramiski aditivi koji resavaju problem do jednog nivoa ali nisam pristalica istih.
-
Go
- Drug Član
Post
Predpostavljam da mislis na aditive za menjac....sto se serva tice menjao sam ulje pre mesec dana.Nisu imali Tutel-u pa su mi dolili neko drugo.....mada iskreno ne znam fabricke preporuke ni za menjac ni za servoBOOST napisao: Postoje izvesni keramiski aditivi koji resavaju problem do jednog nivoa ali nisam pristalica istih.
-
Go
- Drug Član
Post
Ulje za servo je Dexron II
Za menjach je polusintetichko 75W/90
Sto se tice identifikacije zvuka oko serva, jednostavno je:
Ili dolazi do zvuka od strane pumpe ili odozdo sa letve volana.
Odakle, da se utvrditi za 2 minuta, samo treba izaci napolje
Pumpa kad crkava vishe klepece a kad je letva u pitanju sa overflow ventilima chuje se vishe kao shishtanje slichno motanju volana.
Za menjach je polusintetichko 75W/90
Sto se tice identifikacije zvuka oko serva, jednostavno je:
Ili dolazi do zvuka od strane pumpe ili odozdo sa letve volana.
Odakle, da se utvrditi za 2 minuta, samo treba izaci napolje

Pumpa kad crkava vishe klepece a kad je letva u pitanju sa overflow ventilima chuje se vishe kao shishtanje slichno motanju volana.