Stranica 1 od 2

Tvrdo kvacilo na 156-ici

Poslato: Uto Feb 14, 2006 1:51 am
od Gost
Da li mi neko moze reci da li je moguce nekako uciniti kvacilo mekse, ali da se ne mora kompletno promeniti. Jer to najvise smeta mojoj verenici :lool: , a meni i ne bas toliko. U servisu su mi rekli da je jedino moguce da bude mekse kvacilo ako se kompletno promeni jer je donekle pri kraju i zato je toliko tvrdo. Da li je tako? Da li je mozda neko menjao kvacilo, jer me interesuje koja je okvirna cena kompletne usluge (zamena i delovi)?

Poslato: Uto Feb 14, 2006 7:56 pm
od Gost
Kod mene na 145 je bilo dosta tvrdo posle zamene ulja od "majstora". Kada je kasnije sipano Castrol ulje, neko crveno, kvačilo je postalo duplo mek&še. Možda tako bude i kod tebe. Kod 145 je isto ulje za kočnice i kvačilo.

Poslato: Uto Feb 14, 2006 10:49 pm
od Gost
Najverovatnije cu to i da probam, jer pri redovnom servisu nisam promenio to ulje (po upustvu i kod 156 je isto ulje za kocnice i kvacilo), tako da sa zamenom samo mogu bolje proci :lool:

Inace sinoc sam malo listao po forumu i video sam par testova kako proveriti da li je kvacilo lose, tj. proklizalo. Prvi je da podignem rucnu i pokusam da krenem u trecoj i tada se auto treba ugasiti ako je kvacilo OK, i kod mene se tako i desilo. Drugi test je bio da u trecoj pri ~3000 obrtaja stisnem kvacilo, gas ne pustam i potom pustim kvacilo. Tada kada se pusti kvacilo auto treba da trzne sto se i meni desilo. Znaci po ovim testovima kvacilo bi trebalo biti ispravno :P

Poslato: Sre Feb 15, 2006 2:10 am
od Gost
Tesko da samo promena ulja moze da smanji otpor koji pruza kvacilo. Probaj kod nekog drugog ko vozi isti auto, pa ako je i kod njega isti otpor, onda je takva konstrukcija!!!!

Poslato: Sre Feb 15, 2006 2:25 am
od Gost
Ma ok su ti testovi sto si nasao na forumu,ali oni samo pokazuju da lamela ne proklizava,a nikako procenat potrosenosti kvacila.Btw i kod mene je bilo tvrdo kvacilo i zamenom seta se problem resio.Naravno probaj prvo sa zamenom ulja...

Poslato: Čet Feb 16, 2006 1:41 am
od Gost
Svestan sam ja da ovo kvacilo je daleko od novog, ali za sada mi nista ne smeta u voznji (slabije vuce, trza prilikom kretanja...) osim malo vise vezbanja misica leve nogu kad upadnem u gradsku guzvu :? . Malo sam se raspitivao oko zamene kvacila i cifra se krece oko ~400 eur, tako da mozda i nije toliko lose vezbati misice :lool:

Javi cu se posle promene ulja da kazem da li je bilo ikakve razlike. Ipak je iluzorno ocekivati bilo kakvu drasticnu razliku, ali i mala razlika bi mi znacila.

KVACILO

Poslato: Uto Feb 28, 2006 9:03 pm
od Gost
:mad: 320 E U SERVISU MONFALKONE,ORIGINAL VALEO SA ZAMENOM. MOGUCE JE I DA JE PROPALO CREVO OD CILINDRA DO CILINDRA,SAMI CILINDRI TAKODJE. ne bacaj pare na kvacilo dok se ne provere sekundarne jedinice koje sam pomenuo.

Poslato: Sub Maj 27, 2006 5:46 pm
od Gost
Danas sam zamenio ulje u menjacu i mogu da se pohvalim kako je sada kvacilo malo mekse. Naravno nije to nikakva znacajna razlika ali se ipak malo oseti. I isto tako ako ne gresim sada je isto malo lakse menjati brzine tj. rucica menjaca sada ima manji otpor.
Tako da ako neko ima slicnih problema i nije pre toga promenio ulje neka pokusa, za male pare moze da se dobije poboljsanje.

Poslato: Sub Maj 27, 2006 10:00 pm
od Gost
HA TVRDO AAA 90posto da ti je losa lamela tj pri kraju kod nje je kvacilo mekse od duse a onih 10 posto da je korpa
Tvrdo je zato sto je lepeza mnogo izasla napolje pa ti treba velik potisak da bi je ugurao. sto se tice remonta lamele ono se krece od 1000 din do 3000 din KEVLAR obloga ludilo ja je vozim na 75 sve trpi. sva cimanja i rastezanja i nemozes joj nicta

Poslato: Sub Maj 27, 2006 11:16 pm
od Gost
Ako je na 156-ici kvacilo meko ko dusa onda ja nisam seo u nijednu 156-icu koja ima ispravno kvacilo. Znam da kvacilo (kao sto ti kazes lamela najverovatnije) nije bas u sjanom stanju, ali kada ga uporedim sa kvacilima na drugim 156-icama onda mi se i ne zuri sa zamenom.
Ipak ova tema je malo zastarela starija, a ja sam je izvukao iz naftalina samo zato sto sam hteo moja pozitivna iskustva nakon promene ulja. Jos jednom napominjem da dobici nisu nista spektakularni ali se mogu osetiti.

Poslato: Ned Maj 28, 2006 2:27 am
od Gost
Cekaj malo, znaci ako trese pomalo kad kreces nije dobro kvacilo ili lamela?!

Poslato: Ned Maj 28, 2006 12:34 pm
od Gost
bojanTI napisao:Cekaj malo, znaci ako trese pomalo kad kreces nije dobro kvacilo ili lamela?!
ili kreces iz trece...

Poslato: Ned Maj 28, 2006 5:10 pm
od Gost
Svojevremeno, kada je moj drugar hteo da kupi jednu 155 kvacilo joj je bilo mnogo TVRDO !
Vlasnik je uporno tvrdio da je to tako fabricki, medjutim meni je odmah nesto bilo sumljivo a i jos neke stvari na tom autu :lool: ...
U svakom slucaju kakva su kvacila na 155 - 156,
nije valjda da su stvarno toliko tvrda jer sam pricu cuo jos od nekih ljudi :shock: :? ! ? ?

Poslato: Ned Maj 28, 2006 7:45 pm
od Gost
Ne, stavise, ne bih rekao da je kvacilo uopste nesto tvrdje nego sto je to normalno.

Poslato: Ned Maj 28, 2006 7:57 pm
od Gost
Ne dobih odgovor, znaci nesto jeste samo sta?! Kvacilo ili lamela?!

OK znam ako je lamela, menja se ona zajedno sa korpom to mi je sve jasno!

Ali opet sta znaci kvacilo, zar se ono ne sastoji od lamele, korpe i druk lezaja?! Sta to jos drugo postoji tamo sto moze da rikne?!
:?

Poslato: Ned Maj 28, 2006 11:08 pm
od Gost
Bojane, tebi ne valja lamela....

Ubaci u 3. brzinu, i sasvim LAGANO pustaj kvacilo bez da dodajes gas, znaci pokusaj da se ne ugasi auto. Ako uspes da se ne ugasi, a pustio si kvacilo do kraja, 100% je lamela u pitanju ;)

Poslato: Ned Maj 28, 2006 11:54 pm
od starac vujadin
Kvacilo kod 156 i sam menjac u su vrlo mekani, za moj ukus vise nego sto bi trebalo, ali sam se navikao.

Poslato: Pon Maj 29, 2006 8:26 am
od Gost
@bigy

seli smo u razlicite (alfine) modele i probali kvacilo, secas se da su bili priblizno iste tvrdoce, bojim se da od mekseg kvacila nema nista, rekao bi da ti je sve ispravno, ne mari za tim...

jedino resenje je da odes u teretanu i treniras levu nogu, bice mekse kvacilo hahaha
sala mala!

Poslato: Pon Maj 29, 2006 8:29 am
od Gost
starac vujadin napisao:Kvacilo kod 156 i sam menjac u su vrlo mekani, za moj ukus vise nego sto bi trebalo, ali sam se navikao.
I meni je kvacilo na 156 sve samo ne tvrdo....

Poslato: Pon Maj 29, 2006 8:58 am
od Gost
Ljudi da se razumemo, da li je tvrdo kvacilo ili ne je prilicno subjektivna kategorija i veoma zavisi od repera, tj. pocetne tacke. Ako kao primer uzmemo Fabiu onda je kvacilo na 156-ici sve sem normalno a da ne pricamo da je mekano.
S obzirom da me je to mucilo, bas kao sto kaze Milos, kada smo bili u Madjarskoj i sada na skupu sam uporedjivao svoje kvacilo sa drugima i sve je to slicno, tj. razlike su minimalne.

Po meni je kvacilo na 156-ici tvrdo ali jos jednom napominjem to je moje subjektivno misljenje, ali ono sto je bitno za mene je da je moje kvacilo isto kao na drugim 156-icama :lool: :cool

Poslato: Pon Maj 29, 2006 3:05 pm
od Gost
Probao sam, ubacio u trecu i krenuo polako bez problema! Znaci lamela!

Mada to i nije neki pouzdan test, sve zavisi od jacine motora, ali samim tim sto trza i trese dok krecem u prvoj znaci da mora da se menja!

Koliko to kosta i jel moze samo lamela da se zameni, ili reparira a da korpa ostane stara, jer koliko znam ide dve lamele na jednu korpu, a pozeljno je da ide 1:1?!

Poslato: Pon Maj 29, 2006 4:30 pm
od Player
Najverovatnije ti je otishla lamela tj. one opruge u srcu lamele... puknu ili oslabe jako pa trza kad krecesh normalno. Znam jer sam sahranio jedno 6 lamela u 3 godine na razlichitim autima :lool:

@bigfoot

Znam shta prichash... posle duzhe vozhnje po gradu ponekad mi dodje da plachem. Josh imam moronsku naviku da na semaforu uvek drzhim stisnuto kvachilo, ali u zadnje vreme me 156-ica lepo odvikava od toga ;)

Poslato: Pon Maj 29, 2006 6:51 pm
od Gost
Mozda ti je i kriva korpa, ako ti trza pri polasku, ali najverovatnije su ti otisli federi na lameli koji inace sluze da ublaze obrtni moment i da ne dodje do cimanja...

Poslato: Pon Maj 29, 2006 9:48 pm
od Gost
Retko kad se iskrivi korpa u vecini slucajeva zamajac
A sto se tice lamele nj mozes da nitujes ako joj je srce dobro i kao sto rekoh remont je od 1000 do 3000 u zavisnosti od obloge koju zelis.
Reper za tvrdocu kvacila je (STAVIS KOMARCA ILI MUVU NA PEDALU I ONA TREBA DA SIDJE DO KRAJA) iz licnog iskustva ako ti nesto zatreba imam sve polovno

Poslato: Pon Maj 29, 2006 10:09 pm
od Gost
75v6 napisao:sto se tice remonta lamele ono se krece od 1000 din do 3000 din KEVLAR obloga ludilo ja je vozim na 75 sve trpi. sva cimanja i rastezanja i nemozes joj nicta
A gde to ima? Sta se ugradjuje za 1000dinara a sta za 3000din? Ta Kevlar obloga koliko moze da traje i daju li ti oni neku garanciju? Sredjuju li federe na lameli ako su propali i da li je to ukljuceno u cenu? Ta sto si ti ugradio ima li bilo kakvih negativnih posledica na ostatak kvacila i menja li se osecaj na papucici kvacila? Da li je tvrdja ili meksa?