
Tvrdo kvacilo na 156-ici
-
Go
- Drug Član
Post
Tvrdo kvacilo na 156-ici
Da li mi neko moze reci da li je moguce nekako uciniti kvacilo mekse, ali da se ne mora kompletno promeniti. Jer to najvise smeta mojoj verenici
, a meni i ne bas toliko. U servisu su mi rekli da je jedino moguce da bude mekse kvacilo ako se kompletno promeni jer je donekle pri kraju i zato je toliko tvrdo. Da li je tako? Da li je mozda neko menjao kvacilo, jer me interesuje koja je okvirna cena kompletne usluge (zamena i delovi)?

-
Go
- Drug Član
Post
Najverovatnije cu to i da probam, jer pri redovnom servisu nisam promenio to ulje (po upustvu i kod 156 je isto ulje za kocnice i kvacilo), tako da sa zamenom samo mogu bolje proci
Inace sinoc sam malo listao po forumu i video sam par testova kako proveriti da li je kvacilo lose, tj. proklizalo. Prvi je da podignem rucnu i pokusam da krenem u trecoj i tada se auto treba ugasiti ako je kvacilo OK, i kod mene se tako i desilo. Drugi test je bio da u trecoj pri ~3000 obrtaja stisnem kvacilo, gas ne pustam i potom pustim kvacilo. Tada kada se pusti kvacilo auto treba da trzne sto se i meni desilo. Znaci po ovim testovima kvacilo bi trebalo biti ispravno

Inace sinoc sam malo listao po forumu i video sam par testova kako proveriti da li je kvacilo lose, tj. proklizalo. Prvi je da podignem rucnu i pokusam da krenem u trecoj i tada se auto treba ugasiti ako je kvacilo OK, i kod mene se tako i desilo. Drugi test je bio da u trecoj pri ~3000 obrtaja stisnem kvacilo, gas ne pustam i potom pustim kvacilo. Tada kada se pusti kvacilo auto treba da trzne sto se i meni desilo. Znaci po ovim testovima kvacilo bi trebalo biti ispravno

-
Go
- Drug Član
Post
Svestan sam ja da ovo kvacilo je daleko od novog, ali za sada mi nista ne smeta u voznji (slabije vuce, trza prilikom kretanja...) osim malo vise vezbanja misica leve nogu kad upadnem u gradsku guzvu
. Malo sam se raspitivao oko zamene kvacila i cifra se krece oko ~400 eur, tako da mozda i nije toliko lose vezbati misice
Javi cu se posle promene ulja da kazem da li je bilo ikakve razlike. Ipak je iluzorno ocekivati bilo kakvu drasticnu razliku, ali i mala razlika bi mi znacila.


Javi cu se posle promene ulja da kazem da li je bilo ikakve razlike. Ipak je iluzorno ocekivati bilo kakvu drasticnu razliku, ali i mala razlika bi mi znacila.
-
Go
- Drug Član
Post
Danas sam zamenio ulje u menjacu i mogu da se pohvalim kako je sada kvacilo malo mekse. Naravno nije to nikakva znacajna razlika ali se ipak malo oseti. I isto tako ako ne gresim sada je isto malo lakse menjati brzine tj. rucica menjaca sada ima manji otpor.
Tako da ako neko ima slicnih problema i nije pre toga promenio ulje neka pokusa, za male pare moze da se dobije poboljsanje.
Tako da ako neko ima slicnih problema i nije pre toga promenio ulje neka pokusa, za male pare moze da se dobije poboljsanje.
-
Go
- Drug Član
Post
HA TVRDO AAA 90posto da ti je losa lamela tj pri kraju kod nje je kvacilo mekse od duse a onih 10 posto da je korpa
Tvrdo je zato sto je lepeza mnogo izasla napolje pa ti treba velik potisak da bi je ugurao. sto se tice remonta lamele ono se krece od 1000 din do 3000 din KEVLAR obloga ludilo ja je vozim na 75 sve trpi. sva cimanja i rastezanja i nemozes joj nicta
Tvrdo je zato sto je lepeza mnogo izasla napolje pa ti treba velik potisak da bi je ugurao. sto se tice remonta lamele ono se krece od 1000 din do 3000 din KEVLAR obloga ludilo ja je vozim na 75 sve trpi. sva cimanja i rastezanja i nemozes joj nicta
-
Go
- Drug Član
Post
Ako je na 156-ici kvacilo meko ko dusa onda ja nisam seo u nijednu 156-icu koja ima ispravno kvacilo. Znam da kvacilo (kao sto ti kazes lamela najverovatnije) nije bas u sjanom stanju, ali kada ga uporedim sa kvacilima na drugim 156-icama onda mi se i ne zuri sa zamenom.
Ipak ova tema je malo zastarela starija, a ja sam je izvukao iz naftalina samo zato sto sam hteo moja pozitivna iskustva nakon promene ulja. Jos jednom napominjem da dobici nisu nista spektakularni ali se mogu osetiti.
Ipak ova tema je malo zastarela starija, a ja sam je izvukao iz naftalina samo zato sto sam hteo moja pozitivna iskustva nakon promene ulja. Jos jednom napominjem da dobici nisu nista spektakularni ali se mogu osetiti.
-
Go
- Drug Član
Post
Svojevremeno, kada je moj drugar hteo da kupi jednu 155 kvacilo joj je bilo mnogo TVRDO !
Vlasnik je uporno tvrdio da je to tako fabricki, medjutim meni je odmah nesto bilo sumljivo a i jos neke stvari na tom autu
...
U svakom slucaju kakva su kvacila na 155 - 156,
nije valjda da su stvarno toliko tvrda jer sam pricu cuo jos od nekih ljudi
! ? ?
Vlasnik je uporno tvrdio da je to tako fabricki, medjutim meni je odmah nesto bilo sumljivo a i jos neke stvari na tom autu

U svakom slucaju kakva su kvacila na 155 - 156,
nije valjda da su stvarno toliko tvrda jer sam pricu cuo jos od nekih ljudi


-
Go
- Drug Član
Post
Ne dobih odgovor, znaci nesto jeste samo sta?! Kvacilo ili lamela?!
OK znam ako je lamela, menja se ona zajedno sa korpom to mi je sve jasno!
Ali opet sta znaci kvacilo, zar se ono ne sastoji od lamele, korpe i druk lezaja?! Sta to jos drugo postoji tamo sto moze da rikne?!

OK znam ako je lamela, menja se ona zajedno sa korpom to mi je sve jasno!
Ali opet sta znaci kvacilo, zar se ono ne sastoji od lamele, korpe i druk lezaja?! Sta to jos drugo postoji tamo sto moze da rikne?!

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Kvacilo kod 156 i sam menjac u su vrlo mekani, za moj ukus vise nego sto bi trebalo, ali sam se navikao.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
@bigy
seli smo u razlicite (alfine) modele i probali kvacilo, secas se da su bili priblizno iste tvrdoce, bojim se da od mekseg kvacila nema nista, rekao bi da ti je sve ispravno, ne mari za tim...
jedino resenje je da odes u teretanu i treniras levu nogu, bice mekse kvacilo
sala mala!
seli smo u razlicite (alfine) modele i probali kvacilo, secas se da su bili priblizno iste tvrdoce, bojim se da od mekseg kvacila nema nista, rekao bi da ti je sve ispravno, ne mari za tim...
jedino resenje je da odes u teretanu i treniras levu nogu, bice mekse kvacilo

sala mala!
-
Go
- Drug Član
Post
Ljudi da se razumemo, da li je tvrdo kvacilo ili ne je prilicno subjektivna kategorija i veoma zavisi od repera, tj. pocetne tacke. Ako kao primer uzmemo Fabiu onda je kvacilo na 156-ici sve sem normalno a da ne pricamo da je mekano.
S obzirom da me je to mucilo, bas kao sto kaze Milos, kada smo bili u Madjarskoj i sada na skupu sam uporedjivao svoje kvacilo sa drugima i sve je to slicno, tj. razlike su minimalne.
Po meni je kvacilo na 156-ici tvrdo ali jos jednom napominjem to je moje subjektivno misljenje, ali ono sto je bitno za mene je da je moje kvacilo isto kao na drugim 156-icama
:cool
S obzirom da me je to mucilo, bas kao sto kaze Milos, kada smo bili u Madjarskoj i sada na skupu sam uporedjivao svoje kvacilo sa drugima i sve je to slicno, tj. razlike su minimalne.
Po meni je kvacilo na 156-ici tvrdo ali jos jednom napominjem to je moje subjektivno misljenje, ali ono sto je bitno za mene je da je moje kvacilo isto kao na drugim 156-icama

-
Go
- Drug Član
Post
Probao sam, ubacio u trecu i krenuo polako bez problema! Znaci lamela!
Mada to i nije neki pouzdan test, sve zavisi od jacine motora, ali samim tim sto trza i trese dok krecem u prvoj znaci da mora da se menja!
Koliko to kosta i jel moze samo lamela da se zameni, ili reparira a da korpa ostane stara, jer koliko znam ide dve lamele na jednu korpu, a pozeljno je da ide 1:1?!
Mada to i nije neki pouzdan test, sve zavisi od jacine motora, ali samim tim sto trza i trese dok krecem u prvoj znaci da mora da se menja!
Koliko to kosta i jel moze samo lamela da se zameni, ili reparira a da korpa ostane stara, jer koliko znam ide dve lamele na jednu korpu, a pozeljno je da ide 1:1?!
- Player
- Garaža: Gtv V6 TB
- Lokacija: Novi Sad
Post
Najverovatnije ti je otishla lamela tj. one opruge u srcu lamele... puknu ili oslabe jako pa trza kad krecesh normalno. Znam jer sam sahranio jedno 6 lamela u 3 godine na razlichitim autima
@bigfoot
Znam shta prichash... posle duzhe vozhnje po gradu ponekad mi dodje da plachem. Josh imam moronsku naviku da na semaforu uvek drzhim stisnuto kvachilo, ali u zadnje vreme me 156-ica lepo odvikava od toga

@bigfoot
Znam shta prichash... posle duzhe vozhnje po gradu ponekad mi dodje da plachem. Josh imam moronsku naviku da na semaforu uvek drzhim stisnuto kvachilo, ali u zadnje vreme me 156-ica lepo odvikava od toga

Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
TO BE LOSING !!!
-
Go
- Drug Član
Post
Retko kad se iskrivi korpa u vecini slucajeva zamajac
A sto se tice lamele nj mozes da nitujes ako joj je srce dobro i kao sto rekoh remont je od 1000 do 3000 u zavisnosti od obloge koju zelis.
Reper za tvrdocu kvacila je (STAVIS KOMARCA ILI MUVU NA PEDALU I ONA TREBA DA SIDJE DO KRAJA) iz licnog iskustva ako ti nesto zatreba imam sve polovno
A sto se tice lamele nj mozes da nitujes ako joj je srce dobro i kao sto rekoh remont je od 1000 do 3000 u zavisnosti od obloge koju zelis.
Reper za tvrdocu kvacila je (STAVIS KOMARCA ILI MUVU NA PEDALU I ONA TREBA DA SIDJE DO KRAJA) iz licnog iskustva ako ti nesto zatreba imam sve polovno
-
Go
- Drug Član
Post
A gde to ima? Sta se ugradjuje za 1000dinara a sta za 3000din? Ta Kevlar obloga koliko moze da traje i daju li ti oni neku garanciju? Sredjuju li federe na lameli ako su propali i da li je to ukljuceno u cenu? Ta sto si ti ugradio ima li bilo kakvih negativnih posledica na ostatak kvacila i menja li se osecaj na papucici kvacila? Da li je tvrdja ili meksa?75v6 napisao:sto se tice remonta lamele ono se krece od 1000 din do 3000 din KEVLAR obloga ludilo ja je vozim na 75 sve trpi. sva cimanja i rastezanja i nemozes joj nicta