kako palite auto, ne mislim na sibicu :)
-
Go
- Drug Član
Post
kako palite auto, ne mislim na sibicu :)
Kako palite auto sa TS motorom. Sa gasom, bez gasa? Jel dimi ko parna lokomotiva? Ovaj moj dimi belo samo bije, a što je najveći fazon ne troši ni ulje ni antifriz. Dal je moguće da se toliko kondenzata nakupi u auspuhu zbog kratkih gradskih vožnji. Ima u Auto dijagnostika delu foruma topik gde sam opisao probleme sa mojom mezimicom. Kad je hladna pali ko mina, a kad je zagrejana neće, mora malo duže da verglam. Rekoše mi da proverim pumpu za gorivo. Ajde majstori, gde se nalazi ventil za regulaciju pritiska, koliki pritisak treba da je na diznama i koliko košta pumpa? Jel mogu ja nju da razbucam i remontujem? Šta se kod njih kvari?
-
Go
- Drug Član
Post
Stex, TS palim bez gasa nakon sto sacekam da se ugasi lampica u obliku brizgaljke. Ne znam da li ona nesto signalizira ili signalizira da radi samo
ali tako radim od pocetka. Pali bez problema (pu pu) i to na triecem ili na cetvrtom okretu bez obzira bila vruca ili hladna. Sad kad je zahladnilo delic sekunde krene na 1000 rpm ali odmah digne na 1500. Tako poradi pola minuta ili minut (u zavisnosti od spoljne tempereture), vrati se na 1000rpm i onda krecem. Kad se lepo zagreje ler je na 900rpm.
Sto se pare iz auspuha tice nema je pri paljenju niti u toku zagrevanja na sauhu, motor radi izuzetno mirno (pu pu opet) tada ali se spolja oseca miris nesagorelog goriva (zboh sauha valjda). Para pocne da izlazi kako se auto u voznji zagreva (ili se to zadnji lonac zagreje) i jeste malo vise u odnosu na druge automobile. Sa druge strane nista vise u odnosu na neke visokoturazne motore, sa bm*-a npr.
I sam sam pre mesec, dva postao paranoican u vezi te pare (pojavila se sa zahladjenjem a ne secam se kako je bilo prosle zime) pa sam zamenio termostat i proverio lamda sondu i protokomer na dijagnostici (bili su OK). Nakon krace voznje, taman da dostigne radnu temperatutu motor, na kraju izduva ostane cista voda (stalno proveravam sadrzaj
i nema primesa ulja). Nakon iole duze voznje 7-8 km pare nema vise tako da mislim da je u pitanju kondenzat iz zadnjeg lonca.
Ne znam da li povecan sadrzaj nesagorelog goriva moze imati uticaja na kolicinu pare ali sumnjam da moja Alfa ima problem sa pravljanjem smese vazduh-gorivo jer je konstantno troma do 2000rpm, slabo tu reaguje na gas a i cesto osetim miris benzina.
Varijator je repariran (po drugi put izgleda
) i ne cuje se pri paljenju i zagrevanju vozila, ima jako blag diesel zvuk na leru (ali ne kao pri paljenju sa losim varijatorom) ali tek nakon zustrije voznje na visim obrtajima. Ne znam da li zapusene brizgaljke mogu da se manifestuju na taj nacin.
Nadam se da ti ovo malo pomaze.

Sto se pare iz auspuha tice nema je pri paljenju niti u toku zagrevanja na sauhu, motor radi izuzetno mirno (pu pu opet) tada ali se spolja oseca miris nesagorelog goriva (zboh sauha valjda). Para pocne da izlazi kako se auto u voznji zagreva (ili se to zadnji lonac zagreje) i jeste malo vise u odnosu na druge automobile. Sa druge strane nista vise u odnosu na neke visokoturazne motore, sa bm*-a npr.
I sam sam pre mesec, dva postao paranoican u vezi te pare (pojavila se sa zahladjenjem a ne secam se kako je bilo prosle zime) pa sam zamenio termostat i proverio lamda sondu i protokomer na dijagnostici (bili su OK). Nakon krace voznje, taman da dostigne radnu temperatutu motor, na kraju izduva ostane cista voda (stalno proveravam sadrzaj

Ne znam da li povecan sadrzaj nesagorelog goriva moze imati uticaja na kolicinu pare ali sumnjam da moja Alfa ima problem sa pravljanjem smese vazduh-gorivo jer je konstantno troma do 2000rpm, slabo tu reaguje na gas a i cesto osetim miris benzina.
Varijator je repariran (po drugi put izgleda

Nadam se da ti ovo malo pomaze.
-
Go
- Drug Član
Post
Ne vozim TS, vec boxera, al ajde da napisem:
Nikada ne palim sa gasom, nema potrebe za tim. Gas na leru se po palenju odmah poveca na potreban broj obrtaja, u zavisnosti od hladnoce, i u roku od 30 sec - 1 min se isto tako sam spusti na oko 950 rpm. Dima iz izduva u pocetku nema, dok kada se malo zagreje, i kada je hladno, pojavi se dim usled kondenzacije.
Nikada ne palim sa gasom, nema potrebe za tim. Gas na leru se po palenju odmah poveca na potreban broj obrtaja, u zavisnosti od hladnoce, i u roku od 30 sec - 1 min se isto tako sam spusti na oko 950 rpm. Dima iz izduva u pocetku nema, dok kada se malo zagreje, i kada je hladno, pojavi se dim usled kondenzacije.
-
Go
- Drug Član
Post
Koliko znam pali se bez gasa da bi mu regulator polozaja papucice dao info da gas nije stisnut .Ono crno na osovini leptira .Ne znam ni jedan TS 2.0 stariji model da pali iz cuga a i Miso mi je rekao da nije sreo , verovatno dok elektronika pokupi podatke .Ako imate kat malo kasnije dodje do isparenja kondezacije nego bez , kod mene odmah kad je hladno , kad se dobro zagreje izgubi se .
Regulator pritiska se nalazi ispod usisne grane , sastoji se iz dva dela akumulatora pritiska i regulatora koji i visak vraca u rezervoar .Na leru pritisak treba da je izmedju 2.3 i 2.7 bara a po dodavanju gasa ide do 3 .
Na pumpi treba da je 5 bara , ali ne pravi probleme dok ne padne ispod 4 .
Nego neobicno desava se da se pojavvljuje uljni slag u ekspanzionoj posudi , i to kod nas trojice , skidali smo moju glavu nosili na pregled , stavili novi dihtung , opet , pustili pritisak vazduha u sistem za hladjenje nista , pojacali pritisak na 7 bara i puko termostat .Ulje bistro ko med.Ne useceren naravno.
Regulator pritiska se nalazi ispod usisne grane , sastoji se iz dva dela akumulatora pritiska i regulatora koji i visak vraca u rezervoar .Na leru pritisak treba da je izmedju 2.3 i 2.7 bara a po dodavanju gasa ide do 3 .
Na pumpi treba da je 5 bara , ali ne pravi probleme dok ne padne ispod 4 .
Nego neobicno desava se da se pojavvljuje uljni slag u ekspanzionoj posudi , i to kod nas trojice , skidali smo moju glavu nosili na pregled , stavili novi dihtung , opet , pustili pritisak vazduha u sistem za hladjenje nista , pojacali pritisak na 7 bara i puko termostat .Ulje bistro ko med.Ne useceren naravno.