Sve o svemu
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Sve o svemu
S obzirom sta sve stize u Srbiju ne bi me cudilo da je i neki Bugatti svratio, ali ipak ne bih odbacio ni da je videla Audi R8 jer ima slicnosti u dizajnu sa Veyronom.
Acqua-Olio-Benzina
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Sada mi reče sestra da ga i ćale video na OMV kod mene...
Ima bre da idem sada da se smestim tamo i čekam... i onako troši 40 litara po gradu tako da će brzo da dođe ponovo
Ima bre da idem sada da se smestim tamo i čekam... i onako troši 40 litara po gradu tako da će brzo da dođe ponovo

- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
inace je u pitanju crvena 155, na italijanske table.sErGiO napisao:![]()
![]()
Deset meseci zatvora jer su zamenili dete za "alfa romeo"
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/179438 ... alfa-romeo

- Presretach
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 T.S
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Slogan za buduce turiste: Dodjite u Srbiju vasa kola su vec ovde.starac vujadin napisao:S obzirom sta sve stize u Srbiju ne bi me cudilo da je i neki Bugatti svratio, ali ipak ne bih odbacio ni da je videla Audi R8 jer ima slicnosti u dizajnu sa Veyronom.

Očistimo Srbiju! http://www.ocistimosrbiju.com
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Videh juče crvenu 159 TI sa tablama KG 100-000
Jaoooooooo,kakva je...pa nema lepšeg auta od nje za 5 godina!
Jaoooooooo,kakva je...pa nema lepšeg auta od nje za 5 godina!
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
- Alex156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5v6 (2002)
- Lokacija: Borca
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Bogdan156
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-jet
-
Sa
- Drug Član
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
-
Sa
- Drug Član
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Sve o svemu
Idi na propertis pa promeni program pregledanja , sigurno je na nekom za slike tipa ACDSee 
i onda otvara ovako 



-
Sa
- Drug Član
Post
Re: Sve o svemu
Jeste na programu za slike i babrao sam po programima ali ni jedan neće da ga otvori.
Kako ga ubacuješ u fontove na wordu?
Kako ga ubacuješ u fontove na wordu?
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
ne u wordu, fontove ubacujes u sistem.
ako imas vindovs, imas u control panel-u "fonts"
"file" (padajuci meni)
"install new font"
dalje ces se snaci
ako imas vindovs, imas u control panel-u "fonts"
"file" (padajuci meni)
"install new font"
dalje ces se snaci

- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Sve o svemu
A može i samo da ga iskopiraš u fontove u kontrol panelu
onda će da ga vidi i u wordu
onda će da ga vidi i u wordu


- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Cim nadjem slike ubaciciu ....
Re: Sve o svemu
Skoro sam je i ja slikao , jeste tu je kod salona , vidjao sam je i ranije relativno cesto po gradu to je od onog malog de filipisa , direktora Fiata srbija , a ova crvena je sa sajma , totalni full 3.2 Ti oprema , izgleda fatalno!!!Oni kao sredjuju onaj salon , valjda ce nesto biti od toga ...

Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
Post
Bas im je bilo dosadno
Ludi ameri
Bas im je bilo dosadno
Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: Sve o svemu
Karakterologija vozača na osnovu automobila
ALFA ROMEO - Kicoš
Nema uspeha kod žena jer svu raspoloživu pažnju posvećuje svom lepom,nežnom i zahtevnom automobilu. Tu su kozmetika, tepanje, večernji izlasci, cveće i večna vernost. Zauzvrat, on sa osmehom vozi trista. Odmah po ustajanju baca pogled na parking, pa ima produžene jutarnje erekcije. Najčešće vlasnik kafane, voli tenis i mali fudbal. Ima uspeha u kladionici (za razliku od vozača Fijata), pa mu nije žao da krilo plati dvesta evra, ali momentalno pozeleni pretvarajući se u ubilački gnevnog Halka kad vidi počinioca saobraćajnog nedela. Ubiće za polomljeni migavac, bez razmišljanja. Podvrste nema, ni leka.
MERCEDES - Ziceraš
Direktor društvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemačke i ostale, a nemački, na mečku i ostale. Pravda se trajnošću Mercedesa. Ponaša se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu životinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak, i ne razume vozače koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicošima. Podvrsta: vozači Mercedesa SLK i Mercedesa Meklaren SLR: to su pokršteni vozači BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.
BMW - Ludak
Dovoljno nenormalan da kilometar vožnje zarad kurčenja plati evro i po, u svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vrištanje mašine pri spuštanju njegove noge na gas-pedalu svedoči da voli bučan i brz seks, najčešće sa sekretaricom, posto je uglavnom direktor predstavništva ili drugi strani plaćenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportski auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obzira na cenu. Cilj opravdava sredstva. Nije važno učestvovati, samo pobediti. Na odredište stiže pre nego sto je krenuo. Ili nikad.
OPEL - Stipsa
Lekar, zanatlija ili sam. kom. ref. koji hoće da vozi nemački auto, ali po ceni korejskog. Mehaničar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da "tu pasuje semering od keca, crevo za vazduh može iz veš-mašine, a umesto bosh pumpe ide motor iz frižidera", i za tu egzibiciju spreman je da majstora časti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola čaše kisele. Auto je uvek relativno čist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kući peške sa volanom u ruci šutirajući točak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje opel, u kog se vremenom ugrađuju delovi iz prethodnog.
Sumnjiva podvrsta: vozač Opela Tigre. Ne zna se šta zapravo želi: Poršea ili Fiću.
CITROEN - Mornar
Živi za ljuljuškanje na zelenim talasima LHM ulja. Plovi putevima bez kontakta sa asfaltom, upravo kao goveče iz vica koje nimalo ne brine kravlje ludilo zbog toga sto je helikopter. Po zanimanju marketinški stručnjak, kreativni direktor, ili najčešće slobodni strelac. Loše se oblači, ne drži obećanja zbog rasejanosti. Voli komfor. Ne štedi novac, uživa u nepredviđenim izdacima, što njegovu porodicu čini konstantno nezadovoljnom. Poštuje vozača Pežoa 309 i 405 jer imaju isti motor kao i on. Kad ga ugleda, mehaničar se baca na telefon, zove ženu i pita je gde će na letovanje. Za njega to nije mornar nego šaran, koji je automobilom kupio i hiljade nepotrebnih cevčica. Obožava da se parkira na visoke bankine, da bi se pravio važan što njegov auto ima četiri visine. Podvrsta su vozaci Citroena XM, čiji je drumski libido kao kod bemveovaca i mečkara, pa na kub.
AUDI - Kocka
Čovek sa kockastim mislima, što najčešće kao posledicu ima kockastu glavu: jaku vilicu, tvrdu frizuru pod pravim uglom, koju ni kabriolet ne bi razbarušio. Takodje, reč je o ljudima sa kockastim telom. I oni koji ga nemaju nose konfekcijska odela u kojima izgledaju kockasto. I kravatu, vrlo često. To je pravnik, političar ili šef. Kupuje auto po pravilu službe da bude dovoljno velik, dovoljno jak, dovoljno skup, pod garancijom, isti kao komšijin. Ne lupa glavu oko cene delova i održavanja, jer popravku uvek plaća onaj koji ga je udario, što je vrlo lako jer parkira nasred ulice. Podvrsta je vozač Audija TT, sin gore navedenog.
FIAT - Kockar
Sva je prilika da je Punta dobio na nagradnoj igri. Nije mu toliko bitno kakav je automobil, koliko da dobije više nego što je uložio. Punto, Stilo, Brava i Bravo mogu da budu bingo, ali i ne moraju, što se vidi po ovlaćenim servisima čiji vlasnici ne znaju šta će sa parama. Za vozača Fijata nije toliko bitno stići od tačke A do tačke B, koliko da to bude rizično. Zapravo, vozač Fijata se često neobjašnjivo pojavi u tački C, i uopšte nije uznemiren zbog toga. Mehaničari ga vole zato što mu stalno crkava on board kompjuter jer ga udara kao poker aparat, sistemom manja-veća. Podvrsta je vozač Una i Pande. Hrani se konzervama i parkira između dva kontejnera.
VOLKSWAGEN - Penzos
"Prethodni vlasnik prešao je petsto hiljada, ja sam obrnuo cajger, a i moj unuk će, jer će ga dobiti čim položi vozački ispit. Ništa ne mora da dira, sve je kao iz fabrike", tvrdi ponosni vlasnik Folksvagena. Međutim, kad hvali performanse svog vozila, postavlja se pitanje zbog čega nije kupio traktor. Tvrda suspenzija preventivno deluje na kamenje u bubregu i žuči, pa je vlasnik najčešće u iznenađujuće dobroj kondiciji. Poput svog automobila, najčešće doživljava duboku starost. Već u srednjim godinama potpisuje peticiju da se počinioci saobraćajnih prekršaja streljaju bez suđenja, jer je poenta: nikad ne uložiti nijedan dinar u automobil. Podvrsta: vozač Bube. Pesnik koji se snalazi u domenu iracionalnog prosto ne postoji nijedan razuman razlog za vožnju ovog malog i izrazito bučnog oldtajmera.
TOYOTA , MAZDA - Hibrid
Malo bi sportski, malo da ne troši, malo veliki porodični auto. Malo je reći malo podvojena ličnost. Ali to se odmah vidi po karoseriji: nazad kockasta kao Volvo, napred folira da je Ferari, ne preza čak ni od električnog zatvaranja farova. Vozač je službenik policije, niži debeovac, niži košarkaš, psiholog pred razvodom i slično. Prepodne jede burek ili mesni narezak, uveče škampe ili lososa. Obožava porodičnu harmoniju i decu, ali je za ljubavnicu spreman da umre. Voli pozorište, ali ne propušta nijedan Cecin koncert. Racionalno procenjuje kvalitet vozila, ali je dovoljno lud i sklon eksperimentu da kupi automobil sa Vankelovim motorom, koji je japanska otkupljena ekskluziva. Izbegava brzu vožnju, ali nikad ne kasni. Moguca zamka: četvorotočkaš vlasniku tiho prenosi načela samurajskog kodeksa ponašanja bušido, pa se može desiti da u slučaju prekršaja izvrši tradicionalno samoubistvo.
PEUGEOT - Baja
Ili jesi, ili nisi lav. U Pežou jesi: nacrtano je na hladnjaku. Kao i na volanu, da bi se vozač s vremena na vreme prisetio kakav je baja do jaja. Samoljublja nikad previše. Zato je potreban besni dizajn, jak motor, elektronska kontrola stabilnosti za manijakalno uletanje u krivine, i skockani enterijer u kom ni itison nije bez veze. I svuda ti mali ljuti lavovi, što super utiče na samopouzdanje, i vrši latentan pritisak na gas papučicu. Naravno cipelom od minimum trista evra, jer vlasnik Pežoa nije dovoljno bogat da kupuje jeftine stvari. Mehaničari ga vole, kako zbog toga, tako i zbog činjenice da u Pežou ne pasuje nista bez lavića. Sve original, sve novo. Voli brzinu, ali i izazove, jer svaki novi model ima neku novotariju poput 2tronic menjača, kliznih vrata, ili bolesno kurčevite providne haube. Ovaj auto je nepodoban za seks, pa vlasnik uglavnom ima gajbu sa ogledalom na plafonu spavaće sobe.
DŽIPOVI - Kauboj
Pahero (pajero) u prevodu znači paor, što svakako ima dodirnih tačaka sa kaubojima (kravarima). Ipak ovde nije reč o tome: "Šleperi, avioni, kamioni, ko preživi pričaće" je filozofija koja karakteriše ovog najarčanog momka. Osim ako je riba, što se sve češće može videti, jer muževi lepotica imaju jednostavnu logiku: ako već ne mogu da sačuvaju auto, da spasu bar ono što se spasiti može, to jest ženu. Zato je ograde u dve tone čelika. U oba slučaja ne valja voziti ispred, niti iza džipa, jer je sklon nepredvidivim manevrima, kao što je polukružno okretanje preko duple pune na autoputu, ili parkiranje na raskrsnici. Bezbedna udaljenost od deset metara u ovom je slučaju dva kilometra. U stvari, kada normalan čovek ugleda vozača u džipu, najbolje je da mirno, bez panike, ode kući. Podvrsta je vozač Puha, koga nikad, ni pod kojim okolnostima, ni u šali, ne treba pitati za koga radi.
ALFA ROMEO - Kicoš
Nema uspeha kod žena jer svu raspoloživu pažnju posvećuje svom lepom,nežnom i zahtevnom automobilu. Tu su kozmetika, tepanje, večernji izlasci, cveće i večna vernost. Zauzvrat, on sa osmehom vozi trista. Odmah po ustajanju baca pogled na parking, pa ima produžene jutarnje erekcije. Najčešće vlasnik kafane, voli tenis i mali fudbal. Ima uspeha u kladionici (za razliku od vozača Fijata), pa mu nije žao da krilo plati dvesta evra, ali momentalno pozeleni pretvarajući se u ubilački gnevnog Halka kad vidi počinioca saobraćajnog nedela. Ubiće za polomljeni migavac, bez razmišljanja. Podvrste nema, ni leka.
MERCEDES - Ziceraš
Direktor društvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemačke i ostale, a nemački, na mečku i ostale. Pravda se trajnošću Mercedesa. Ponaša se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu životinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak, i ne razume vozače koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicošima. Podvrsta: vozači Mercedesa SLK i Mercedesa Meklaren SLR: to su pokršteni vozači BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.
BMW - Ludak
Dovoljno nenormalan da kilometar vožnje zarad kurčenja plati evro i po, u svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vrištanje mašine pri spuštanju njegove noge na gas-pedalu svedoči da voli bučan i brz seks, najčešće sa sekretaricom, posto je uglavnom direktor predstavništva ili drugi strani plaćenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportski auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obzira na cenu. Cilj opravdava sredstva. Nije važno učestvovati, samo pobediti. Na odredište stiže pre nego sto je krenuo. Ili nikad.
OPEL - Stipsa
Lekar, zanatlija ili sam. kom. ref. koji hoće da vozi nemački auto, ali po ceni korejskog. Mehaničar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da "tu pasuje semering od keca, crevo za vazduh može iz veš-mašine, a umesto bosh pumpe ide motor iz frižidera", i za tu egzibiciju spreman je da majstora časti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola čaše kisele. Auto je uvek relativno čist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kući peške sa volanom u ruci šutirajući točak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje opel, u kog se vremenom ugrađuju delovi iz prethodnog.
Sumnjiva podvrsta: vozač Opela Tigre. Ne zna se šta zapravo želi: Poršea ili Fiću.
CITROEN - Mornar
Živi za ljuljuškanje na zelenim talasima LHM ulja. Plovi putevima bez kontakta sa asfaltom, upravo kao goveče iz vica koje nimalo ne brine kravlje ludilo zbog toga sto je helikopter. Po zanimanju marketinški stručnjak, kreativni direktor, ili najčešće slobodni strelac. Loše se oblači, ne drži obećanja zbog rasejanosti. Voli komfor. Ne štedi novac, uživa u nepredviđenim izdacima, što njegovu porodicu čini konstantno nezadovoljnom. Poštuje vozača Pežoa 309 i 405 jer imaju isti motor kao i on. Kad ga ugleda, mehaničar se baca na telefon, zove ženu i pita je gde će na letovanje. Za njega to nije mornar nego šaran, koji je automobilom kupio i hiljade nepotrebnih cevčica. Obožava da se parkira na visoke bankine, da bi se pravio važan što njegov auto ima četiri visine. Podvrsta su vozaci Citroena XM, čiji je drumski libido kao kod bemveovaca i mečkara, pa na kub.
AUDI - Kocka
Čovek sa kockastim mislima, što najčešće kao posledicu ima kockastu glavu: jaku vilicu, tvrdu frizuru pod pravim uglom, koju ni kabriolet ne bi razbarušio. Takodje, reč je o ljudima sa kockastim telom. I oni koji ga nemaju nose konfekcijska odela u kojima izgledaju kockasto. I kravatu, vrlo često. To je pravnik, političar ili šef. Kupuje auto po pravilu službe da bude dovoljno velik, dovoljno jak, dovoljno skup, pod garancijom, isti kao komšijin. Ne lupa glavu oko cene delova i održavanja, jer popravku uvek plaća onaj koji ga je udario, što je vrlo lako jer parkira nasred ulice. Podvrsta je vozač Audija TT, sin gore navedenog.
FIAT - Kockar
Sva je prilika da je Punta dobio na nagradnoj igri. Nije mu toliko bitno kakav je automobil, koliko da dobije više nego što je uložio. Punto, Stilo, Brava i Bravo mogu da budu bingo, ali i ne moraju, što se vidi po ovlaćenim servisima čiji vlasnici ne znaju šta će sa parama. Za vozača Fijata nije toliko bitno stići od tačke A do tačke B, koliko da to bude rizično. Zapravo, vozač Fijata se često neobjašnjivo pojavi u tački C, i uopšte nije uznemiren zbog toga. Mehaničari ga vole zato što mu stalno crkava on board kompjuter jer ga udara kao poker aparat, sistemom manja-veća. Podvrsta je vozač Una i Pande. Hrani se konzervama i parkira između dva kontejnera.
VOLKSWAGEN - Penzos
"Prethodni vlasnik prešao je petsto hiljada, ja sam obrnuo cajger, a i moj unuk će, jer će ga dobiti čim položi vozački ispit. Ništa ne mora da dira, sve je kao iz fabrike", tvrdi ponosni vlasnik Folksvagena. Međutim, kad hvali performanse svog vozila, postavlja se pitanje zbog čega nije kupio traktor. Tvrda suspenzija preventivno deluje na kamenje u bubregu i žuči, pa je vlasnik najčešće u iznenađujuće dobroj kondiciji. Poput svog automobila, najčešće doživljava duboku starost. Već u srednjim godinama potpisuje peticiju da se počinioci saobraćajnih prekršaja streljaju bez suđenja, jer je poenta: nikad ne uložiti nijedan dinar u automobil. Podvrsta: vozač Bube. Pesnik koji se snalazi u domenu iracionalnog prosto ne postoji nijedan razuman razlog za vožnju ovog malog i izrazito bučnog oldtajmera.
TOYOTA , MAZDA - Hibrid
Malo bi sportski, malo da ne troši, malo veliki porodični auto. Malo je reći malo podvojena ličnost. Ali to se odmah vidi po karoseriji: nazad kockasta kao Volvo, napred folira da je Ferari, ne preza čak ni od električnog zatvaranja farova. Vozač je službenik policije, niži debeovac, niži košarkaš, psiholog pred razvodom i slično. Prepodne jede burek ili mesni narezak, uveče škampe ili lososa. Obožava porodičnu harmoniju i decu, ali je za ljubavnicu spreman da umre. Voli pozorište, ali ne propušta nijedan Cecin koncert. Racionalno procenjuje kvalitet vozila, ali je dovoljno lud i sklon eksperimentu da kupi automobil sa Vankelovim motorom, koji je japanska otkupljena ekskluziva. Izbegava brzu vožnju, ali nikad ne kasni. Moguca zamka: četvorotočkaš vlasniku tiho prenosi načela samurajskog kodeksa ponašanja bušido, pa se može desiti da u slučaju prekršaja izvrši tradicionalno samoubistvo.
PEUGEOT - Baja
Ili jesi, ili nisi lav. U Pežou jesi: nacrtano je na hladnjaku. Kao i na volanu, da bi se vozač s vremena na vreme prisetio kakav je baja do jaja. Samoljublja nikad previše. Zato je potreban besni dizajn, jak motor, elektronska kontrola stabilnosti za manijakalno uletanje u krivine, i skockani enterijer u kom ni itison nije bez veze. I svuda ti mali ljuti lavovi, što super utiče na samopouzdanje, i vrši latentan pritisak na gas papučicu. Naravno cipelom od minimum trista evra, jer vlasnik Pežoa nije dovoljno bogat da kupuje jeftine stvari. Mehaničari ga vole, kako zbog toga, tako i zbog činjenice da u Pežou ne pasuje nista bez lavića. Sve original, sve novo. Voli brzinu, ali i izazove, jer svaki novi model ima neku novotariju poput 2tronic menjača, kliznih vrata, ili bolesno kurčevite providne haube. Ovaj auto je nepodoban za seks, pa vlasnik uglavnom ima gajbu sa ogledalom na plafonu spavaće sobe.
DŽIPOVI - Kauboj
Pahero (pajero) u prevodu znači paor, što svakako ima dodirnih tačaka sa kaubojima (kravarima). Ipak ovde nije reč o tome: "Šleperi, avioni, kamioni, ko preživi pričaće" je filozofija koja karakteriše ovog najarčanog momka. Osim ako je riba, što se sve češće može videti, jer muževi lepotica imaju jednostavnu logiku: ako već ne mogu da sačuvaju auto, da spasu bar ono što se spasiti može, to jest ženu. Zato je ograde u dve tone čelika. U oba slučaja ne valja voziti ispred, niti iza džipa, jer je sklon nepredvidivim manevrima, kao što je polukružno okretanje preko duple pune na autoputu, ili parkiranje na raskrsnici. Bezbedna udaljenost od deset metara u ovom je slučaju dva kilometra. U stvari, kada normalan čovek ugleda vozača u džipu, najbolje je da mirno, bez panike, ode kući. Podvrsta je vozač Puha, koga nikad, ni pod kojim okolnostima, ni u šali, ne treba pitati za koga radi.
potpis
- Damjan156
- Garaža: AR 156 2.0TS 155ks +chip tuning, +K&N filter
Chevrolet Captiva LT 2.0D AWD 150ks - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Mique
- Contact:
- Garaža: Mercedes GL500 4Matic
Audi TT Quattro - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd - Žarkovo
Post
Re: Sve o svemu
Bas sam se nasmejao !!! Odlicno
Evo jedan klip sa ludim rumunskim ciganima




Evo jedan klip sa ludim rumunskim ciganima
Postoje 2 vrste telefona : Nokia i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
Postoje 2 vrste konzola : Sony i ostali
Postoje 2 vrste automobila : Alfa i ostali
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
Lotar Mateus je jedini znao sta je pravi auto



Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji