Stranica 34 od 42

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Avg 26, 2015 9:07 pm
od Ognjen_HN
Cim pritisnem dugme izgasi se sve....jedino da drzim dugme prije kontakta...pokusacu ujutro...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Avg 26, 2015 9:19 pm
od flojd
drzis dugme pre nego da das kontakt das kontakt i dalje drzis dugme i palis

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Avg 27, 2015 1:29 am
od Shanirani
Drzis dugme dok palis auto. Tako automatski pali na plin. To ja kad sma pitao, svi mi savetovali da to ne valja za motor.. Tako da probaj samo, pa ako te muka natera onda iskoristi.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Avg 27, 2015 9:04 am
od Fittipaldi
To je korisno znati u slučaju kvara benzinske pumpe ili nečega drugog u instalacijama, kao rezervno rešenje da se stigne do kuće ili do majstora. Nije dobro startovati motor tako. :|

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Avg 27, 2015 9:23 am
od Sule
Ili kad ostanes bez benzina. hahaha

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Avg 27, 2015 9:53 am
od Ognjen_HN
Jutros probao, uspio. Prije kontakta pritisnem dugme i palim auto tako, ali daje neka zvucna upozorenja i sve lampice trepte....morao sam da izgasim auto i da ga upalim na benzin...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Avg 27, 2015 11:22 pm
od alfa-u-srcu
Pazi, svakako da nije pozeljno startovati motor na taj nacin, tako i ja rezonujem.

Mada meni 147 upali na ovu gore foru bez problema kada zatreba.

Ali kad pogledam ljude kojima auto ide po 5 ili 6 godina samo na plin, dakle pale na plin, voze na plin, benzinska instalacija im nije ispravna godinama i ti motori i dan danas rade odlicno, onda se ipak covek zapita ko tu nije normalan :D

U svakom slucaju izbegavaj to, a opet je dobro da znas za tu foru ako zagusti.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Avg 28, 2015 10:15 am
od Fittipaldi
Čudna, ali istinita je ta priča o vožnji godinama samo na plin. Poznavao sam jednog lika koji je taksirao sa autom koji je imao Euro 3 motor sa plastičnom usisnom granom i Venturi plinski uređaj. Godinama je tako vozio samo na plin. Zimi ponese flašu vruće vode iz bojlera, polije isparivač i pali. :|

Poslato: Uto Sep 01, 2015 11:45 am
od Flavio
Nije tu nista cudno, TNG je gas koji na oko -15°C prelazi iz gasne u tecnu fazu. Paljenje na plin nije pozeljno jer je opterecenje za membrane u isparivacu, povecan je rizik od detonacije (kod Venturi sistema) isl..

Ognjene, sve ti je OK. Majstor ti je probio sigurnosnu ampulu na multiventilu, da bi mogao da tocis plina koliko cela boca zahvata. U tom slucaju jedino nije pametno da bocu napunis do kraja i onda auto ostavis ceo dan parkiran na Suncu. Cak i u takvoj situaciji, da bas dodje do necega, multiventil treba da odreaguje, ispusti visak plina iz boce i, automatski smanji pritisak u boci na uobicajenih max 8 do 10 At.

Tt

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Sep 01, 2015 2:29 pm
od Ognjen_HN
Flavio hvala na odgovoru :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Sep 04, 2015 7:14 pm
od Fittipaldi
Imam čudan problem sa plinskim uređajem na mojoj Alfi. Pošto je počelo da pišti upozorenje za servis, otišao sam kod majstora i on je zamenio ona dva filtera, zakačio komp, rekao da je sve u redu, ali od tada čujem da mi se u vožnji čuje neko caktanje. Prvo nisam to povezivao sa plinom, ali kako se to ponavljalo, obratio sam pažnju i ustanovio da zvuk potiče iz multiventila i da se elektromagnenti ventil nekontrolisano aktivira (takođe počeo je da brlja i pokazivač nivoa plina u boci). Majstor je pretrpan poslom, ne može brzo da mi uzme kola u rad, i ja odlučujem da skinem osigurač sa plusa, isljučim plin i da vozim na benzin. Tako nekoliko dana, ali danas mi ne dade đavo mira i setih se da je neko ovde pisao da posle skidanja akumulatora ili uparivanja kompjutera plina i motora treba na trenutak izvaditi taj osigurač (što je predhodni majstor uvek radio) i ja vratih isti za probu. Nakon toga prešao sam 20, 30 km na plin i nisam čuo elektromagnetni ventil. Ja ne verujem da se stvari popravljaju same od sebe ali bih voleo da konsultujem kolege i da čujem iskustvo drugih ako znaju za sličan problem. Da li skidanje na trenutak osigurača sa kabla koji vodi od kleme plus zaista može da sanira neku brljotinu u plinskom kompjteru? :|

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 1:05 pm
od Fittipaldi
Obzirom da se, nakon kratkotrajnog poboljšanja, problem pogoršao (motor je počeo da radi na tri cilindra na oba goriva) red je da napišem šta je uzrok, možda će koristiti nekom. Plinadžije seku žicu koja ide na konektor prve bobine da uzmu impuls za plinsku instalaciju. Kod mene je to isečeno pa je žica spojena uvrtanjem i umotana u izolir traku. Vremenom, od vibracija taj spoj je popustio tako da su se žice pomalo dodirivale a ponekad bile odspojene. Tako je dolazilo do gubljenja impulsa i plinski komp. je sam prebacivao na benzin. To se nije odmah videlo jer je sve bilo uredno umotano izolir trakom. :banghead:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 1:36 pm
od Klon
" Plinadžije seku žicu koja ide na konektor prve bobine da uzmu impuls za plinsku instalaciju. Kod mene je to isečeno pa je žica spojena uvrtanjem i umotana u izolir traku. "
drugi put nemoj kod pekara da ugradjujes plin, oni odlicno uvrcu perece al sa lemilicom i lemljenjem slabo stoje......

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 1:46 pm
od Fittipaldi
Mene zaista zanima šta je standard za tu operaciju. Šta majstori koji ugrađuju plin u automobile misle o tome? Zanima me i koliko je opasan špon koji ostaje u usisnoj grani prilikom bušenja iste prilikom ugradnje dizni, a koji neminovno završava u prostoru za sagorevanje u motoru? :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 2:04 pm
od Klon
neznam za plin, ali znam da na autu, upravo zbog extremnih uslova exploatacije, sve sto moze da se zalemi, se lemi, cak se i one fabricke spojke izbegavaju, i gde god moze mesto izolir trake stavlja se termo buzir ili ona samovulkanizirajuca traka...... dakle uvrtanj sa vibracijama ne daje dobar rezultata, izolr traka sa visokom temperaturom bas dobra kombinacija. Nesto mi se cini da u zadnjih 7-8 godina ima vise zapaljenih automobila nego nekad.... a mozda je samo vise automobila...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 3:33 pm
od mali radojica
ja sam ugrađivao sekvent pa posle otvarao motor. nema ni traga od špona. veći deo pri bušenje izađe napolje. ovo što upadne je toliko sitno da ne smeta ništa. veće su naslage od sagorevanja lošeg benzina i pomalo ulja.

tako je bilo kod mene.

a ovaj tvoj slučaj je čest. uglavnom malo ko to zalemi. prava stvar bi bilo leljenje i termobužir i nema brige.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 4:18 pm
od Zvrle
Ne samo zbog vibracija mora da se lemi nego i zato sto je jednosmerna struja takva da gde god spojevi nisu lemljeni vremenom spoj pocne da oksidira i vremenom izgubi kontakt. Nece to bas odmah da se desi ali vremenom oksidacija pocinje igurno.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 12, 2015 4:30 pm
od Sule
Pre par godina mi se desilo da komp nije hteo da prebaci na plin bas iz tog razloga je se raskacila zica.Plinadzija zalemio i stvar resena.

problem alfa 156 2.0,ts.

Poslato: Ned Sep 13, 2015 11:44 am
od nes03
pozdrav svima od skoro mi se pojavio problemcic na alfi 156,2.0,ts,plin,pa mozda moze neko da me uputi u problem da me nebi majstori samarali kada upalim auto na benzin na malim obrtajima kao da neprima gas kako treba pa i na plin kada prebaci isto se desava i u toku voznje upali mi se zuta lampica u obliku motora i pocne slabije da vuce cim se lampica sama ugasi auto hoce da poleti i tako cesto lampica treperi.kablovi i svecice su ok ako je neko imao slican ili isti problem neka me posavetuje.pozdrav svima............... :whistle:

Re: problem alfa 156 2.0,ts.

Poslato: Ned Sep 13, 2015 12:11 pm
od erdeljan
Pogledaj temu LPG u alfi, kolega Fitipaldi je imao nekih nevolja sa plinom skorije, mozda je isti problem

Re: problem alfa 156 2.0,ts.

Poslato: Ned Sep 13, 2015 12:13 pm
od nes03
ali meni se to desava i na benzinu ali pogledacu hvala...........

Re: problem alfa 156 2.0,ts.

Poslato: Ned Sep 13, 2015 4:09 pm
od Shanirani
Protokomer najverovatnije. Ili nema kontakt ili je gotov. Otidjes kod nekog da ti pogleda na dijagnostici greske.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Sep 14, 2015 3:53 pm
od Fittipaldi
Kada bobina umire ili gubi kontakt, isto trokira na oba goriva.

Sekvent ili obican

Poslato: Sre Nov 25, 2015 5:37 pm
od N98J
Koja je razlika izmedju sekvent i obicnog plina?
Kako da znam da li imam sekvent ili obican plin?
Hvala. :arflag

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Nov 26, 2015 2:38 pm
od Ognjen_HN
Drugari imam pitanje. Na 20€ plina alfa mi potrosi 10€ benzina, prilikom paljenja na benzin i voznje na isti dok se ne ugrije auto na 30 stepeni i prebaci na plin. To mi se ne isplati nikako, pa me interesuje da li steti mnogo da palim auto na plin, jer uglavnom vozim 5km do posla i nazad, i vozim uglavnom na benzin. Znam da membrane isparivaca trpe na hladan start na plinu i citao sam da kod odredjenih sekvent uredjaja se stavi npr 10 puta da mozes da upalis direktno na plin i to je to. Druga stvar, kad ga upalim direktno na plin pišti mi nesto , iz zvucnika gdje je dugme za b/g. I tako na svakih 2 min dok ne izgasim auto i upalim ga na benzin i sam prebaci na plin.....