Stranica 4 od 5
Poslato: Ned Jul 08, 2007 8:48 am
od Gost
08/07 Race 1 10:05
08/07 Race 2 16:35
ulicna staza u porto-u, thompson krece sa 10. pozicije i ima realne sanse da izbori dobru poziciju za drugu trku ako ga ne zakuca u zid.
trebalo bi da bude dobra trka ako nista drugo bar zbog cinjenice da je i jutros na warmup-u bilo razbijanja auta(namotirali su sikanu kao da nije dovoljno sto je ulicna trka)

Poslato: Pon Jul 30, 2007 5:22 pm
od speedfreak968
Poslato: Pon Jul 30, 2007 8:50 pm
od starac vujadin
Da, Thompson je jos jednom pokazao kvalitet. I vozio je posteno - mogao je u prvoj trci da kalkulise i da zavrsi na 8. mestu, ali nije i .naslagao. ih je sve do 3.
A voditelj stvarno smara sa upornim ponavljanjem kako je Alfa zastarela i nekonkurentna. Nista drugo da kaze o autu, koji btw i dalje ima 15ks vise od benzinskog SEAT- a za koga u samoj fabrici kazu da je dosao .do kraja svojih mogucnosti., te da prelaze na dizel koji je katastrofalno debitovao.
Poslato: Pon Jul 30, 2007 8:56 pm
od TOXON
Dizel ? ? ?
Poslato: Pon Jul 30, 2007 9:04 pm
od Gost
od besa vise ne znaju sta ce...

Poslato: Pon Jul 30, 2007 9:05 pm
od starac vujadin
Da, dvojica su vozila dizel Leon sa 280ks, dok benzinac ima 265ks.
A bio je Volvo S60 koji je isao na bioetanol.
Poslato: Uto Jul 31, 2007 12:47 am
od speedfreak968
he, he vec na pola trke tdi napravi froncle od guma... morace da im stave drvene tockove za sledecu trku

Poslato: Uto Okt 09, 2007 8:16 pm
od speedfreak968
I eto, dve trke do kraja Thompson na 4-om mestu, sa samo 12 bodova zaostatka u odnosu na vodeceg Priaulx-a... Dva 3. mesta u Monzi (umalo jedno drugo) je fenomenalan rezultat, narocito sa FULL balastom... shta rechi... 156 forever!
Poslato: Uto Okt 09, 2007 8:25 pm
od Nigy
Da, gledao sam u KG skoro celu drugu trku i zaista je odlicno vozio. Steta sto je dao gas tek dva kruga pred kraj - da je imao jos jedan, verovatno bi obisao drugoplasiranog. :cool
Poslato: Uto Okt 09, 2007 8:34 pm
od starac vujadin
Stvarno izvanredna voznja Thompsona. Postavio je najbrze krugove i to sa 60kg hendikepa, jedini se probijao i nizom prestizao rivale, cuvajuci vozilo u guzvi pred glupavim sikanama u Monzi bez pomoci klupskih drugova.
Ipak, poslednja trka u Makau uopste ne odgovara Alfi. Zbog kratkih ostrih krivina doci ce do izrazaja rwd kod BMW i obrtni moment kod TDI Seata. Posto je staza strahovito spora Alfina brzina i aerodinamika ce biti nebitna, a zbog uske staze Thompsonovo majstorstvo nece doci do izrazaja posto tu prakticno nema preticanja. Takodje, zbog ocajnih suvozaca iz Alfe nece imati ko da pomogne Thopmsonu da postigne dobru startnu poziciju, tako da sma pesimista za prvu trku, a ako zavrsi 7. ili 8. onda ce imati sansu za pobedu u drugoj sto ce ipak biti nedovoljno. Ipak, svaka cast i na ovom plasmanu, s obzirom na budzet i tim.
Poslato: Uto Okt 09, 2007 9:12 pm
od Gost
sto rece aleksa, tek sam treci dosao

Poslato: Sre Okt 10, 2007 10:38 am
od speedfreak968
da, nedostatak timske podrshke na stazi je nenadoknadiv gubitak, ali tim pre chovek (i Alfa) stvarno odushevljavaju... Bar josh jedan vozach pribliznog kalibra vishestruko bi povecao shanse za dobar plasman u Macau... ovako, bojim se da ce Alfa proci kao i proshle godine... Poshto i ove godine ima, fakticki, samo jednog vozacha, bez dobre startne pozicije i chuvara ledja, posebno na startu trke, bojim se da ce sve jako brzo da se zavrshi... Svejedno, kao Alfista PREZADOVOLJAN sam kako nam se Alfa pokazala u potpuno neravnopravnim uslovima... RESPECT!!!!

Poslato: Uto Nov 20, 2007 6:14 pm
od speedfreak968
Zar je moguce da niko ni rechi hvale za zaista veliki uspeh N Technology tima i Jamesa Thompsona? Dakle, stvarno... Kada treba drvlje i kamenje po Alfi odma' se navata 300 .alfista. koji strastveno opletu prstima po tastaturi
Daklem, kada se sve sabere i krajnje objektivno sagleda cela sezona trece mesto u timu sa praktichno samo jednim vozachem i najmanjim budzetom u potpuno neravnopravnoj konkurenciji, je OGROMAN uspeh i potvrda kvaliteta .zastarele. (kako onaj gownjivi komentator nikada ne propusti priliku da je nazaove) 156-ce, i naravno Thompsona... Da ne pominjem da je Thompson bio jedini vozach ove sezone sa 2 pobede za jedan trkachki vikend.... SVAKA CHAST!!! Bilo je zadovoljstvo gledati poslednju Alfinu sezonu u WTCC-u... Hvala lepo gospodo...
Poslato: Uto Nov 20, 2007 6:27 pm
od starac vujadin
U pravu si za kritiku nas forumasa...stvarno je ova sezona pokazala koliko je ovo (bio) dobar auto i koliko je Thompson dobar vozac jer je prakticno ni iz cega, sam, doveo sebe do pozicije da bude sampion...Uostalom, da je Prialux nekim slucajem odustao, on bi bio sampion.
Drago mi je da 156 nije otisla u penziju ponizena na dnu tablice, nego konkuretna kao i uvek...
Poslato: Uto Nov 20, 2007 7:48 pm
od Gost
Poslato: Sre Nov 21, 2007 9:44 am
od kilson
Poslednji mohikanac!
Uspeh vredan svakog respekta, i nije bitno da li je ravnopravno ili ne prema njoj, bitno je da je Ona bila ravnopravna! Fantastichno!
Poslato: Čet Nov 22, 2007 8:21 pm
od Gost
na zalost nisam odgledao zadnju trku, u svakom slucaju
fantastican rezultat i za alfu i za thompson-a i za celu ekipu, jos da je imao bolju podrsku u vidu drugog vozaca a ne onog pajsera

...propast
off najgore sto nam se desilo je da nasi komentarisu na eurosport-u motogp,wtcc,rally...uzas
off volem 69
Poslato: Uto Dec 04, 2007 7:29 pm
od speedfreak968
[size=18:770502475c]N.Technology se razilazi sa Alfa Romeo-om [/size]
Sunday, 02 December 2007
Nakon 18 godina duge saradnje sa Alfa Romeom i Fiatom, N.Technology kompanije će počevši od 2008. godine prekinuti saradanju sa Fiat grupacijom.
Direktor tima, Mauro Sipsz, je izjavio da je saradnja sa Fiatom i Alfa Romeom ovekovečena mnogim pobedama i šampionskim titulama, uključujući i šest vozačkih, tri konstruktorske i četiri timske šampionske titule tokom 10 godina razvoja Alfa Romeo 156, kao trkačkog automobila. N.Technology je i ove sezone pokazao da je Alfa 156 i dalje veoma konkurentan automobil, koji su N.Technology i James Thompson uspeli da plasiraju ispred brojnih automobila, koje u potpunosti podržavaju njihove fabrike. :cool
N.Technology je započeo pregovore sa drugim proizvođačima kako bi mogli da definišu svoje dalje angažovanje u auto sportu. Trkački automobili, koji su vlasništvu N.Technology tima su na prodaju i to su četiri Alfa Romeo 156 Super WTCC automobili, potpuno pripremljeni za sezonu 2008, po pojedinačnoj ceni od €160,000.00 što uključuje i set rezervnih delova, bez uračunatih troškova transporta i poreza.
Poslato: Sre Dec 05, 2007 11:04 pm
od Gost
Aaaauuu kakva gloopost...

Znaci definitivno nista...

Poslato: Uto Avg 05, 2008 6:40 pm
od Gost
Niko vise da prokomentarise WTCC, Honda nista, Seat na celu, hmmm... =]
Poslato: Uto Avg 05, 2008 6:43 pm
od starac vujadin
Pa nista...neko ne gleda jer nema Alfe, neko gleda i navija za BMW...jer voze jos na benzin

Poslato: Uto Avg 05, 2008 7:01 pm
od Gost
Hehe... Na kraju TDI stvarno ispade superioran, dzabe sve one price o benzinu kao trkackom gorivu, istorija, nasledje, tradicija, blablabla...
Eeee, prokleta komercijalizacija, sistemi vrednosti otisli dodjavola... =]
Poslato: Uto Avg 05, 2008 8:23 pm
od starac vujadin
Pa kad pravila nisu uskladjena kako treba...no, nema veze - nece dugo trajati .diesel race prica.. Iziveo je dizel svoje najbolje dane.
Poslato: Uto Avg 05, 2008 9:07 pm
od Gost
A lepo je ovima iz BMW-a Priaulx kukao josh od kraja proshle sezone, trazhio chovek diesela u E92 WTCC al' ga nisu slushali...
Gledao sam samo par trka, dalje nisam mogao da izdrzhim... Nije samo BMW u pitanju, oni se josh i drzhe nekako, ali tolika inferiornost benzinaca me jednostavno ubija u pojam. Dzaba BMW pegla kroz krivine i u svakoj na izlasku udje u rep Seatu, kad na svakom izlasku iz krivine TDI povuche ko lood sa hrpom Nm i dok benzinjara digne obrtaje Seat je vec u sledecoj krivini, pa onda Jovo nanovo

Jedina mogucnost gde benzinci mogu da se nose su staze sa manje kratkih pravaca, a vishe duzhih i sporijih krivina, kad zeldi puno vremena gubi klizhuci preko nosa zbog tezheg motora i loshijeg balansa, brzo shebu gume i onda su cao...

Poslato: Sre Avg 06, 2008 12:48 am
od Nigy
Nije stvar u gorivu, vec u turbini.
Da podsetim (po ko zna koji put) da su 1986. u F1 motori od 1.5l za kvalifikacije izvlacili 1500KS!!!
Da FIA tada nije proterala turbo motore, ne bismo imali pauzu od preko 20 godina u razvoju benzinskih motora sa turbinom...
