Stranica 30 od 42
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Nov 27, 2014 12:35 am
od draganche
uredjaj je 2011 ugradjen nov, dizne su promenjene kasnije, stavljene polovne. Ja sam proletos menjao anlaser, auto celi dan stajao otkačen od akumulatora i od tada na plin se nisam navozao...
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Dec 03, 2014 10:00 pm
od Dora
Nekako se resetovao, ne bi trebalo ali dešava se. To se rešava podešavanjem ali ostalo je problem u novcu... Moraš sam odlučiti da li ti se isplati ulagati u to pare...
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Dec 03, 2014 11:54 pm
od Ognjen_HN
Ognjen_HN napisao:Dora napisao:Kasnim ali možda nekom kasnije pomogne... Stag 200 je njesra zbog kućišta od plastike i nema prave džekove pa je prodor vlage sasvim lagan. Za 12 eevra više se dobija daleko savremeniji stag 4 plus koji je 20 u glavu za stag200. Ovaj novi smrad od lighta neću ni da komentarišem. Stag 300 - 6 je ECU za šest cilindara a i kablaža uz to naravno i skuplji je. Ako auto ima 4 cilindra ne vidim svrhu montaže za 6 cilindara.
brojka posle 300 označava za koliko je cilindara sprava.
Dora nikad nije kasno

jos nista nisam radio povodom plina tako da jos uvjek svaki savjet je dobro dosao
Da li si greskom upisao 12 evra vise ili je 120 e? i sta znaci ovo: koji je 20 u glavu za stag 200. i jos jedno podpitanje: da li moze biti oznaka ECU-a 300-4 (za 4 cilindra) ?
Dora molim te odgovori ako ti nije problem

Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Dec 04, 2014 10:00 pm
od Dora
Razlika je do 15- 20 evra maksimalno. Stag 4 ima neke opcije koje su bitne ako nešto zapne a koje stag 200 nema. Kućište staga 200 je ono baš sirotinsjko kao i priključak, tipa igrala se deca, ulazi vlaga a ne nešto više dok je stag 4 aluminijumsko kućište, dihtovano i standardni evropski džek sa kopčom i gumicom protiv vlage itd...
Ukratko stag 200 sucks, stag 4 rules...
Stag 300 je oznaka kontrolera kao STAG 4 a dodatni broj odredjuje za koliko je cilindara, 4, 6 ili 8 komada. Prema tome ide i kablaža. 8 i 6 mogu na manje ali je bacanje resursa, za 5 cilindara se koristi STAG 300-6..
Stag 4 ima samo za 4 cilindra, logično može i na 3 cilindra ali nema za 6 ili 8 cilindara.
Takodje ovaj novi sirotinski gofast je isto sucks...
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Dec 04, 2014 10:02 pm
od Ognjen_HN
Hvala za objasnjenje !

Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Dec 04, 2014 10:05 pm
od Dora
Ti si dobrodošao
Šala na gugletu

Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Dec 04, 2014 10:05 pm
od Ognjen_HN
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Dec 21, 2014 3:36 pm
od miljan
draganche napisao:uredjaj je 2011 ugradjen nov, dizne su promenjene kasnije, stavljene polovne. Ja sam proletos menjao anlaser, auto celi dan stajao otkačen od akumulatora i od tada na plin se nisam navozao...
Kasnim da ti pomognem....da neulazim dublje i kod mene se nesto slicno desavalo moras da obratis paznju na sledece: pre bilo koje intervencije ako trebas da skidas akumulator obavezno izvadi osigurac za plin i onda skidaj, isto tako ako nekog palis na kablove ili ti palis obavezno izvadi osigurac te radnje radi na benzin sve to utice da komp plina pobrljavi no nije strasno i meni se desavalo , mora majstor da ga "resetuje" i nasteluje prvo u mestu a onda i u voznji da ga podesi odnosno sedne sa tobom u auto i krug dva tri jer veliki uticaj ima i kvalitet plina.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Dec 21, 2014 3:37 pm
od miljan
Nadam se da sam pomogao a sto se tice majstora insistiraj na stelovanje u voznji. Pozdrav
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pon Dec 22, 2014 1:15 pm
od icemilos
miljan napisao:draganche napisao:uredjaj je 2011 ugradjen nov, dizne su promenjene kasnije, stavljene polovne. Ja sam proletos menjao anlaser, auto celi dan stajao otkačen od akumulatora i od tada na plin se nisam navozao...
Kasnim da ti pomognem....da neulazim dublje i kod mene se nesto slicno desavalo moras da obratis paznju na sledece: pre bilo koje intervencije ako trebas da skidas akumulator obavezno izvadi osigurac za plin i onda skidaj, isto tako ako nekog palis na kablove ili ti palis obavezno izvadi osigurac te radnje radi na benzin sve to utice da komp plina pobrljavi no nije strasno i meni se desavalo , mora majstor da ga "resetuje" i nasteluje prvo u mestu a onda i u voznji da ga podesi odnosno sedne sa tobom u auto i krug dva tri jer veliki uticaj ima i kvalitet plina.
Ljudi nemojte paliti aute prebacujući kablove. Kažeš lijepo, čiko ako ti nije teško izvadi moj akumulator stavi u svoj auto i pali! Ja ne nosim kablove za paljenje i nikada ne dozvoljavam da se baterije različitih napona (pitanje i koliko je onaj tamo ispravan U>10,8V, ili po ćeliji U>1,8V) tako olako spajaju kablom koji ima presjek...

Одг: LPG u Alfi
Poslato: Pon Dec 22, 2014 2:14 pm
od draganche
Resio sam probleme s plinom...skinuo sam ga

vozim na benzin i nema vise problema.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pon Dec 22, 2014 9:19 pm
od jonicalfa
pametno...
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sub Jan 31, 2015 1:16 pm
od veljko1
Sve znam, al ajd, ne znam nista, posto, jelte, vozim na benzin, veoma malo se vozam, kuca-poso varijanta, ba bih da ugradim gas, vec sam bio do majstora, tj, sin mu bio tu, u dvoristu parkirane alfe... Imam ja drugu dilemu. Posto sam odskoro vlasnik 156-ice, ne znam stanje elektricnih delova. Tj, posto sam vozio dizela i jos ford escort, ova alfa radi perfektno. Mene realno zanima, jel bi moglo da to lepo radi na gas, bez da moram odmah da kupujem svecice ili sta vec moze da rikne. znam da moze sve to da pocrkava, nevezano od gasa, al se bojim da ne ostanem bez para na pola avanture, a sad sve to lepo i radi i ide i nemam problema sa autom. Svi vi sto ste ugradjivali, dal ste morali menjati sve redom, il je to radilo bar par meseci, majku mu, pa onda sve po redu ako mora, al nemora

Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 4:51 am
od Ognjen_HN
I ja se razmisljam dugo vremena da ugradim plin, i za sad sam odustao, manje vise, benzin je u CG dosao na 1.07e i to je razlog, a i nadje se na crnjaka

Nego, ono sto sam se raspitao i saznao do sad je , da ti struja na autu mora biti dobra da bi to radilo kako treba, i naravno na benzin da radi kako treba. Najvise uticaja imaju kablovi, svjecice, bobine itd.....Nov uredjaj kad se ugradi ne bi trebalo da imas nikakakvih problema, kad se to sve nasteluje i mapira kako treba. Dora je tu za sve nedoumice, idi unazad u ovoj temi, i sigurno ces naci sve odgovore.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 10:08 am
od veljko1
Ma mene najvise interesuje kolika je verovatnoca, ako na benzin radi odlicno, da nakon ugradnje necu morati odmah da menjam , tj. da potrosim dodatnih 250-300€. Samo to mebrine, dal je u praksi to funkcionisalo izvestan period. Ranije sam za 50€ izmenjao sve svecice, kablove, kapu, ruku... Na staroj tojoti, ali sad je to vec delimicno i ozbiljna investicija, pogotovo sve na gomili.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 10:19 am
od zipa13
Struja mora da ti bude PERFEKTNA,da bi plin radio kako treba.Kablovi,bobine,svecice,komutatori,sve mora da bude TIP TOP.Inace ces imati stucanja,gusenja itd,sto se na benzinu inace ne oseca,jer je benzin vise tolerantan na te nedostatke.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 11:13 am
od veljko1
A sad pitanje od "milion dolara" . Kako znati jel to tip top, pre ugradnje gasa? Da li oni koji su ugradjivali gas u svoj auto, koji je na benzin radio odlicno, morali odmah nakon ugradnje da rade intervencije " na struji" ?
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 11:27 am
od Shanirani
Pa ne mozes ni da znas. Moras da odes do majstora nekog krstenog da ti to ispregleda. Ja imam npr problem sa lmbda sondom. Stalno mi upaljena check lampica. Isao par puta do tih likova da mi nasteluju to ali opet nista. Pre toga na benzinu nisam imao nikakvih problema.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 12:32 pm
od alfabg
Zato sto lambda sonda registruje drugaciji sastav u odnosu na benzin,i ja sam nekada imao isti slucaj na opelu.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 8:12 pm
od veljko1
Pa jel postoji resenje?
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 10:28 pm
od Ognjen_HN
Nemoj odmah da pretpostavljas da ti nesto nije uredu, i da cim stavis plin nece auto da radi i ide kako treba. Tako ga nikad neces staviti. Stavi ga, i u hodu rijesavaj probleme ako ih ima. Svjecice, i kablove mozes sam provjeriti i najskuplja stavka ti je eliminisana. Sto se lambde tice, dijagnostika, za sve ima nacin.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Feb 01, 2015 10:37 pm
od veljko1
Na koji nacin da proverim svecice i kablove, dal svetlucaju u mraku, a svecice da skinem i pogledam? Iskreno, nisam poodavno skidao svecice, a i ovo sa po dve svecice mi jos uvek neobicno. Koji su kljucevi za svecice? Pretpostavljam da su razliciti. Ladno, bre, napolju da cackam oko auta...
Ne bojim se ugradnje

. Bez ugradjenog gasa mi je apsurd voziti benzinca, a lakse mi je da znam sta da ocekujem od mogucih kvarova/ nedostataka, da se psihicki pripremim na vreme...
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pon Feb 02, 2015 5:58 pm
od Ognjen_HN
Dao si sam odgovor za svjecice i kablove. U mraku kablove provjeri da ne probijaju, svjecice skini i pogledaj boju i zazor. Ne sjecam se stvarno koji kljuc ide za svjecice, mislim 16 ali nisam siguran. Za svjecice ti treba 15 min. Opet ti kazem stavi gas i ne razmisljaj se mnogo
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Feb 03, 2015 11:27 pm
od veljko1
Pa jel ko ugradio gas, a da je kasnije morao da menja neke stvari, zbog tog gasa? ( ne mislim na delove trapa

)
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Feb 04, 2015 1:29 am
od Shanirani
Ja nisam nista ama bas nista menjao. Samo ta lambda sonda sto svetli sve je okej. Cak kad mi je otisla pumpa za gorivo bez problema sam palio i vozio na plin neko vreme dok nije stigla druga.