Stranica 29 od 42
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Okt 01, 2014 9:02 pm
od alfa-u-srcu
Ugradi taj stag i ne opterecuj se previse oko toga.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Okt 01, 2014 9:38 pm
od Ognjen_HN
To je rijeseno, ide stag 200

Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 6:42 pm
od draganche
Zbog okolnosti razmišljam o uklanjanju plinskog uređaja iz auta. Jel ima neko ideju i predlog,kako i čime da se zatvore rupe na usisnoj grani kad se uređaj izvadi?
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 8:08 pm
od Dora
Kasnim ali možda nekom kasnije pomogne... Stag 200 je njesra zbog kućišta od plastike i nema prave džekove pa je prodor vlage sasvim lagan. Za 12 eevra više se dobija daleko savremeniji stag 4 plus koji je 20 u glavu za stag200. Ovaj novi smrad od lighta neću ni da komentarišem. Stag 300 - 6 je ECU za šest cilindara a i kablaža uz to naravno i skuplji je. Ako auto ima 4 cilindra ne vidim svrhu montaže za 6 cilindara.
brojka posle 300 označava za koliko je cilindara sprava.
Ako se baš vadi gas a ne vidim razloga. Rupe se zapuše kratkim šrafom od 6mm koji se zalepi nekim lepokom ili diht masom, ono plavo za neodvrtanje šrafova i sl.. Bez obzira da li je plastika ili metal. Ne valja da šraf mnogo štrči u usisnu granu, daklem što kraće ali da je zavrnut.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 8:16 pm
od draganche
Uređaj mi ne radi, auto ide ali sa mnogo trzanja i cimanja, ler gas ili nema uopšte ili turira od 600 do 1600 obrtaja. Bio sam kod majstora i niko da ga našteluje. Uređaj nije atestiran, da bih to uradio treba da se izmeni boca i još neke stvari oko 150-200 evra, ako se ispostavi da komp ne valja onda i to,znači ceo drugi. Ja nemam tih para i bolje da to povadim voziću se kad mogu i koliko mogu,bar neću da se tresem kad me zaustave plavi.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 8:24 pm
od OMP
bolje povadi to nego da te boli glava i napravi neki veci problem
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 8:44 pm
od draganche
vozim na benzin već celo leto, auto stvarno lepo radi i ide, na plin se nisam navozio ništa. Kad saberem celu računicu nije velika razlika oko 300din/100km, nije baš ni malo na duže,ali nemam para za drugi uređaj,a neću da vozim u kolima ovaj koji je neispravan.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 9:13 pm
od Dora
Sumnjam da je komp u pitanju ali ako stvarno popravka i dorada iziskuje preveliek troškove onda vadi. Zapuši rupe kako sa predložio, potpritisak "vuče" šrafove unutra tako da je dovoljna neka diht masa i to će biti skroz ok.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 9:32 pm
od Ognjen_HN
Dora napisao:Kasnim ali možda nekom kasnije pomogne... Stag 200 je njesra zbog kućišta od plastike i nema prave džekove pa je prodor vlage sasvim lagan. Za 12 eevra više se dobija daleko savremeniji stag 4 plus koji je 20 u glavu za stag200. Ovaj novi smrad od lighta neću ni da komentarišem. Stag 300 - 6 je ECU za šest cilindara a i kablaža uz to naravno i skuplji je. Ako auto ima 4 cilindra ne vidim svrhu montaže za 6 cilindara.
brojka posle 300 označava za koliko je cilindara sprava.
Dora nikad nije kasno

jos nista nisam radio povodom plina tako da jos uvjek svaki savjet je dobro dosao
Da li si greskom upisao 12 evra vise ili je 120 e? i sta znaci ovo: koji je 20 u glavu za stag 200. i jos jedno podpitanje: da li moze biti oznaka ECU-a 300-4 (za 4 cilindra) ?
Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Nov 25, 2014 11:12 pm
od draganche
@ Dora, pisao sam ranije oko problema, posle autokalibracije sve radi 50-ak km,posle toga sve po starom. A majstori nezainteresovani. Majstor mi rekao da će mi trebati ventil na boci, dizne, creva i još sitnica oko 150evra plus atest. Plin ugrađen 2011 po izjavi, ne znam dal će moći sa tom izjavom. Atest boce ističe godinu ranije ako bih dobio atest na pet goina,ne znam kako će na to da gledaju. Sve u svemu nemam pojma šta ću.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 9:22 am
od alfamen
Ajde da i ja napisem koju rec o mom uredjaju, mozda nekom nesto i pomognem!
2008 sam ugradio uredjaj po imenu Voltran iz samo jednog razloga sto je bio jeftiniji od ostalih za nekih 200 eura.
Sve je otprilike dobro funkcionisalo jedno godinu dana a onda su krenuli problemi, trzanje, velika potrosnja, gusenje na vecim obrtajima itd, itd.
U to vreme kada je to pocelo nisam imao svest da sve mora da bude savrseno sto se tice rada na benzin pa tek onda mozes da ocekujes pravilan rad na plin.
Jos jedan problem je sto mi je majstor koji je ugradio plin u Smederevu pa mi bas i nije najblize da idem na kslibraciju a i kad sam otisao uvek je nesto falilo sa radom na benzin(malo prljave dizne, malo vuce fals na rebrastom ususnom crevu malo ovo, malo ono i eto ti problem).
Da pomenem i to da od 2010 tip koji mi je ugradio VOLTRAN nije se vise bavio tim poslom i da sam ostao bez majstora koji bi mogao da mi nasteluje plin.
Pre dve godine prvi put se poklopilo da mi je "rad na benzin" savrsen i da prvi put imam preduslove za stelovanje uredjaja a i pronasao sam coveka koji ima interfejs za voltran i koji se bavi ugradjivanjem a da mi je na 5km od kuce i da ima mozga u glavi!
Dosta dobro je funkcionisao ali tek 2013 je uspeo da mi nadje nove dizne i ugradili smo i bilo je neuporedivo bolje ali opet je nesto falilo!
Problem je bio i u tome sto delovi za reparaciju isparivaca ne postoje i sto mi je pritisak u uredjaju bio ipod normalnog te sam na njegov predlog pristao da ga skinemo i bacimo i umesto njega ugradimo TOMASETO isparivac uz minimalne prepravke!
Desilo se cudo da po prvi put nisam siguran da li mi auto radi na plin ili benzin, da auto ide kako i treba da ide i da sve funkcionise besprekorno!
Osmeh sa lica mi najzad ne silazi jer potrosnja od Bezaniske kose do Hotel Zire je 12.5 lit. plina a na normalnom putu (ne auto put) je 9.1 naravo normalne voznje bez kilavljenja i bez cepanja guma!
Malo je duze pisanije ali mislim da je od koristi!
Znaci sta treba uraditi da bi sve funkcionisalo:
1 Rad motora na benzin mora da bude savrsen a to znaci filteri, svecice, senzori, "falsevi" l. sonde itd moraju da budu tiptop sto se moze videti dijagnostikom (skoro sve)
2 Imati majstora koji ima mozga u glavi a ima ih, koji ce plinski uredjaj ugraditi kako Bog zapoveda a ne kako mu se cefne!
3 Redovno servisirati TNG uredjaj (dizne, crevca , isparivac, filteri itd) naravno kod istog majstora sa mozgom
Posle svega ovoga ako auto i dalje zajebava onda ga prodajte i uzmite dizela jer nesto sigurno nije uradjeno kako treba!

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 2:23 pm
od vojaalfa
Ko hoće da izbriše plin iz saobraćajne, samo da se zna administracija će da ga košta oko 10.000 din. + ruke.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 2:38 pm
od Shanirani
omg
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 4:44 pm
od draganche
To za brisanje iz saobraćajne sam već čuo da je cena tu negde, moj nije upisan, ne košta me ništa

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 8:29 pm
od OMP
ja cuo da je 6000 brisanje, drugar se skoro raspitivao kad hteo sebi da skine plin ali mu ispalo nesto da ga reatestira "na crno" pa se ipak odlucio na tu opciju
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 9:24 pm
od Shanirani
Pa dal da ga atestiram ili ne?.. Ja se nadam da ce nasa drzava da se opameti i da obori cenu plina kao u susednim zemljama.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 9:34 pm
od Dora
draganche napisao:@ Dora, pisao sam ranije oko problema, posle autokalibracije sve radi 50-ak km,posle toga sve po starom. A majstori nezainteresovani. Majstor mi rekao da će mi trebati ventil na boci, dizne, creva i još sitnica oko 150evra plus atest. Plin ugrađen 2011 po izjavi, ne znam dal će moći sa tom izjavom. Atest boce ističe godinu ranije ako bih dobio atest na pet goina,ne znam kako će na to da gledaju. Sve u svemu nemam pojma šta ću.
Sad da ne čitam temu unazad, nemam pojma koji ti je uredjaj ali i najgori može da se napravi da radi kako treba. Ventil verovatno nije odgovarajući pa se zato menja a dizne verovatno nisu dobre... Ostalo je standardno...
Što se tiče vaditi ili ne, u prednosti si za vadjenje jer ne košta ništa, nije upisano u saobraćajnu, sem malo za majstora a možeš i sam ako malo barataš ključevima. Izjava servisera ako nije dobro napravljena lako se napravi nova, taj koji ti sve to radi treba da ti da novu izjavu.
Ako se ne vadi nema milosti, i volim i nevolim. Kilometara puta dana puta meseci i za godinu dana je tolika ušteda. Plaćeno je toliko, isplati se za toliko. Prosta računica.
Ako voziš 5000 godišnje ne isplati se ni auto da imaš a ako voziš AX 50.000 i na njemu se isplati uložiti u gas...
Što se majstora i imanja izmedju ušiju, ima gi raznih ali je nažalost najčešće kriterijum za izbor majstora niža cena.
Vadjenje atestiranog (upisanog) uredjaja košta 11.000 plus majstor. Oni svoje pare uzimaju atestirao ili vadio svejedno.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 9:39 pm
od Shanirani
Od ugradje ima 14 meseci. Za taj period sam presao oko 20k km. Ali kako cene plina skacu ne znam dal se isplati atestirati ga. A da bi ga atestirao u servisu mi rekli da moram da promenim soferku jer je moja napukla, i da skinem xenone i stavim fabricke farove jer mi nece priznati auto. :/
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 10:09 pm
od Dora
Plin je u čabru a dokle će biti videćemo. Što se tiče šoferke i xenona nema veze sa plinom, da je država kako treba ne bi tehnički prešao imao neimao plin.
Sad ću da postavim jednu temu gde jejoš manja dobit ali je ima,naš mentalitet je takav da ako nema zarade 300 posto za dva meseca nije vredno truda

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 10:34 pm
od mimmy
Što rekao Dora-smrdibube atestirske

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 10:38 pm
od Dora
Pravilno se kaže atestatirci iliti atestatirske

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 11:17 pm
od draganche
imam stag 4, a multiventil (ako se tako zove) na boci uopšte nemam...sve u svemu tri godine star uredjaj zreo za komletan remont. Skidanje ću sam da odradim, alat mi nije nepoznat, ali još sam u dilemi pomalo...prelazim oko 10kkm godišnje...a trenutno nemam para za remont svega vozim ga unaokolo a ne koristim.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 11:32 pm
od Dora
Imaš MV naravno jer da ga nemaš bila bi rupa

Nema verovatno elektroventil na sebi a to sada ne može da prodje.
Taj ECU je dobar, uradili smo ih mnogo komada, uvrediće se kolege ali šta da radim, šabani puste autokalibraciju i predaju mušteriji auto, majstori to našteluju u vožnji... Šabani kažu dodjite posle 1000 kilometara da se došteluje, majstori to nameste tako da ne dolaziš do prvog servisa sem ako nešto ne crkne. Prvi servis je na 10 do 12K.
Ja bih voleo da Slovencima mogu reći dodjite posle 1000 km da doštelujemo pošto mogu odmah da se okrenu i krenu nazad kad stignu do kuće... Bilo bi malo smešno...
Dizne ne znam, treba ih čuti ili proveriti aparatom a to neide ovako preko pisma. Ako na njima piše Rail i ako imaju nalepnicu od 2012 godine onda su truba jer je te godine bil jako loša berba za te dizne, sve su pocrkale... Ako nemaju nalepnicu onda su divče što može da bude loše a ne mora da znači.
Kako god okreneš i ako ti ne trebaju dizne, ostatak zajedno sa atestom se opet približava 2 stoje evra pa ti vidi...
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Nov 26, 2014 11:42 pm
od draganche
tako je nemam elektroventil...dizne su dobre, tako je majstor rekao,piše rail ali ne znam proizvođača,ne mogu da se setim sad...problem je što mora ceo drugi jer je kod mene stavljen za 6 cilindara. Dva raila po tri spojena crevom,to valjda ne može na atest. Niko mi dosad nije štelovao u vožnji, samo na kompu i ništa 50km i sve po starom.kao da se sve vrati na početak.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Nov 27, 2014 12:00 am
od Dora
Da, takva kombinacija dizni na 4 cilindra sad ne prolazi atest... I dalje mi nije jasno zašto je neko stavio skup ECU ako ne treba kao i dizne koje su isto skuplje od 4 komada. Jedino da je bilo polovno...
Ako uradiš sve da prodješ atest i imaš problema dodji ako želiš kod nas i dobićeš besplatno podešavanje gasa

Ako ga baciš, nemoj daleko
