Stranica 27 od 42
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 1:16 pm
od miljan
Imas i u mojoj temi kako to sve izgleda stag3
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 1:25 pm
od Flavio
@alfamen, čovek se uči dok je živ

Tnx za info
Ipak, "prebacivanje na obrtajima" je kod Venturija (na I.E. motoru) normalna karakteristika, dok je to kod sekventa ipak, dodatna opcija, koliko sam skontao celu priču
Zašto si kod sebe tako podesio ? Šta dobijaš time ? (pitam, ne prozivam

)
@sErGiO tnx
@Ognjen, sa' će fotke

(idem da slikam

). I za točak

.
@Shanirani, sad ću i tebi da slikam
@miljan, meni je na 155 prekidac stajao u rupi, ispod radija. Gospodski, radi a (skoro da) ne vidi se
Generalno, benzina imajte uvek bar 1/4 rezervoara. Što zbog hladjenja pumpe, što zbog ostalog.
Ja lično baš i ne poštujem sledeće

ali ga drugima uvek savetujem (prepisao davno od Dore

):
"Vozi 3 rezervoara plina pa 1 benzina"
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 1:43 pm
od mali radojica
da li ima neko pravilo gde prekidač treba da se montira kako bi prošao atest ili može da ide bilo gde?
meni na 155 stoji sa desne strane volana, tamo gde je senzor za unutrašnju temperaturu (pošto imam klasičnu klimu).
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 2:43 pm
od Flavio
Msm da ne, ali bi to ipak morao da pitaš tamo gde bi radio atest.
Evo fotki
@Šanirani
@OgnjenHN
pa onda zaviješ "utakač", da ga tako nazovem
i onda to izgleda ovako
pa ti "čika sa pištoljem"

tanka TNG. Kad završi, odviješ, zaviješ i, vozi Miško

Normalno, utakač držiš negde u autu
I problem točka, ja sam zasad (zadnjih par meseci) rešio ovime
Kad idem negde na dalje (mada, ne idem često) onda ipak stavim u gepek ćopavac i opremu. Za "ne daj Bože"
Ti, pošto bakuta ima 504 Litre gepek (spram 380 u 156 Sedan ili, 360 u Wagončetu

), možeš i ćopavcu da nađeš stalno mesto u gepeku ... ili, idi i ti na moju varijantu "sprej+ćopče"
Što se tiče "krofne" t.j boce, stavi najveću koja ti staje tako da, kad preko nje staviš dasku (onu što si pravio) ista stoji kako liči, a ne da balansira na krofni (ako staviš preveliku)

.
Kod mene u 156 je krofna od 46 Lit. (46 je i upotrebljivo). U 155 sam imao bojler od 60 Lit (48 upotrebljivo). Bakuta je, u proseku, na putu jela oko 10 a u gradu oko 15/100 plina. To ti kažem da bi imao uvid da ti nije neophodan ogroman rezervoar ... kao što sam se ja tripovao svojevremeno, kad sam u 128 ugrađivao plin pa me gasadžija jedva odgovorio od ubacivanja
80 Lit ! bojlera
Koliko se sećam, i
@Tihomirčetu je bakuta (164 T.S.) trošila slično i, isto je imao Venturi-slavina sistem, kao i ja na 155.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 3:09 pm
od Ognjen_HN
Shanirani hvala za ideju za copavac, super je.
Flavio hvala za slike, bas takav prikljucak hocu kod cepa za benzin, prava stvar.... Sto se tice potrosnje u gradu racunam da ce mi ici do 12L plina(sad trosi 10-11 L benzina) a na otvoreno do 8 L plina (sad trosi oko 7 benzina).
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 3:47 pm
od miljan
I ja se razmisljam na prepravku za prikljucak neznam ni sam sto sam onda odbio a sad vidim da ima i lose strane sto stoji na dnu branika, a potrosnja ni trebala tako da bude sve opet zavisi od kvaliteta plina i rezima voznje.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 3:51 pm
od miljan
Flavio napisao:Ae kad sam već "u radnji"
Kod koga da idem za upoređivanje benzinske i plinske mape ?
Kod gasadžije ili kod auto-dijagnostičara ?
Ae i ja kad sam vec tu, sto da uporedjujes jel zbog stelovanja plina ili radoznalost. Treba da majstor ima program za plin i benzin ako nista drugo prvo na dijagnostiku za benzin pa posle plin.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 7:02 pm
od sErGiO
Ognjen_HN napisao:Shanirani hvala za ideju za copavac, super je.
Flavio hvala za slike, bas takav prikljucak hocu kod cepa za benzin, prava stvar.... Sto se tice potrosnje u gradu racunam da ce mi ici do 12L plina(sad trosi 10-11 L benzina) a na otvoreno do 8 L plina (sad trosi oko 7 benzina).
Meni je 164 sa sekventom trošila 12-13 litara plina po žestokim beogradskim gužvama a na Ibarskoj magistrali na putu za CG 8.1 litara sa 3 odraslih u kolima u krcatim gepekom.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 7:08 pm
od Shanirani
Ja ne znam dal sam uspeo da spustim potrosnju ispod 10-11.. uvek mi nekako ispada prosek 13-14.. mada protokomer mora da se menja..
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 7:27 pm
od Ognjen_HN
Mislim da je osnova za dobar rad auta na plin i normalnu potrosnju da dobro radi na benzin, tj da nema nikakvih trzaja, knedli, dobre svjecice, dobri kablovi, struja itd itd.... Sto se tice benzina stvarno sam zadovoljan kako pali, ide, radi, samo sto ta potrosnja hebe stvar.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 7:47 pm
od sErGiO
Shanirani ne moj da upoređuješ tvoj i moj 16V sa Ognjenovim 8V jer ovaj moderniji dosta više troši. Ja 156 sa sekventom ne mogu da spustim ispod 9, a na autoputu brzinom od 120-140 je oko 10 litara.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 7:52 pm
od Shanirani
i onda se zapita covek po oglasima sto pise potrosnja na otvorenom 5-6l TS motori

Одг: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 8:04 pm
od miljan
Meni je smesno sto uopste spominju u oglasima potrosnju od 5-6 l
Alfa Romeo 155 TS 1,8 8V
Одг: LPG u Alfi
Poslato: Pet Sep 19, 2014 8:06 pm
od miljan
Meni moja 155 ica potrosi plina sve sto joj sipam

:D
Alfa Romeo 155 TS 1,8 8V
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 4:04 pm
od zipa13
Ugradih i ja sekvent,Ac Stag,tomasseto,valtek,uobicajena konfiguracija

100km gradske u Bg-u,+ 130km auto put(120kmh)=27litra plina.Plin sipan na Lukoil-u.
S'obzirom da mi je benzin trosila na otvorenom 12-13l(ne znam iz kog razloga) ovim sam zadovoljan.Jedino imam problem sa trzanjem i cimanjem do 2000rpm,na malom gasu,cima i trza,i kad je hladan,obrtaji lete od 600-1000rpm,cim se zagreje stane.A na benzinu obrtaji zakucani na 900rpm uvek.Da nema to veze sa Fals vazduhom,mislim da mi negde vuce po malo?

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 7:06 pm
od Ognjen_HN
Upravo se i ja bojim ovog sto kolega zipa13 kaze, auto mu radio super na benzinu a na NOVO UGRADJENOM PLINU stuca i trza....nadam se da je rijesivo to bez prevelikog ulaganja....
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 8:01 pm
od Shanirani
Servis bi trebao da da garanciju i nista ne bi trebalo da trza i muca
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 8:32 pm
od Ognjen_HN
U to se ja nadam

Poslato: Sre Sep 24, 2014 8:33 pm
od 982026
Taj problem sa osciliranjem na hladn motoru sam imao i ja. Tice se samih dizni i spulni dizna! Moj majstor za plin ga je resio postavljanjem dizni (koje ne dolaze u celom setu) i zamenom spulni. Kako mi je on objasnio spulne od 3oma ne rade posao na nasim 8v motorima.
postovano baj huavej :-)
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 8:40 pm
od mali radojica
plin je daleko osetljiviji od benzina. ne znam šta si radio oko motora ali kreni redom, kontakti, čišćenje protokomera, step motora, klapne, promeni svećice ako su stare, ppregledaj creva...
nisam znao ovo za dizne.
ja kod mene imam problem koji zavisi od atmosferskih prilika ili solarnih oluja ili ne znam ni ja čega već. nekad je sve ok, nekad ler zeza, nekad se gasi na šaltanju... pojma nemam. i ide drugačije kad je napolju vrućina ili kad je kišno vreme i sl. najlepše ide predveče kad nije mnogo toplo.

Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 9:27 pm
od Shanirani
Mislim da ti je to protokomer. Ako na promeni vremena tj promeni pritiska vazduha auto pocinje da se ponasa cudno.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 9:43 pm
od Zvrle
Drugar je imao slican problem prosle godine, doduse ne sa Alfom, ima sekvent plin, poceo je da zeza kako je zahladnelo, tesko je palio( iako pali na benzin pa kasnije automatski prebacuje na plin), desavalo se da istrosi akumulator a auto nece da upali, kad nekako uspe da upali, radi lose, kada prebaci na plin, auto trza sve dok ne dostigne radnu temperaturu i onda radi super. Proveravao je kod plinadzije i sve je bilo ok a auto zeza, na kraju je kupio nove svecice (iako su na autu skoro menjane) i auto se preporodio.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Sep 24, 2014 10:57 pm
od Ognjen_HN
@982026, a koje spulne idu, ako ne idu od 3 oma ? Da unaprijed upozorim majstora

Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Sep 25, 2014 5:24 am
od zipa13
To za dizne i spulne nisam ni ja znao

Protokomer kao nov,step motor takodje,klapnu sam cistio pre mesec dana,blista,e problem imam sto mi negde vuce fals vazduh,u to sa siguran,a i svecice sam stavio pre 20000km,one kataloske NGK,koje kostaju 250din komad.Je l ima neko iskustva sa onim svecicama namenjenim za auto gas,kakve su one,da l njih da kupim,ili da opet uzmem ove.
Hvala na informacijama u pomoci drugari

Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Sep 25, 2014 6:35 am
od sErGiO
zipa13 napisao:Ugradih i ja sekvent,Ac Stag,tomasseto,valtek,uobicajena konfiguracija

100km gradske u Bg-u,+ 130km auto put(120kmh)=27litra plina.Plin sipan na Lukoil-u.
S'obzirom da mi je benzin trosila na otvorenom 12-13l(ne znam iz kog razloga) ovim sam zadovoljan.Jedino imam problem sa trzanjem i cimanjem do 2000rpm,na malom gasu,cima i trza,i kad je hladan,obrtaji lete od 600-1000rpm,cim se zagreje stane.A na benzinu obrtaji zakucani na 900rpm uvek.Da nema to veze sa Fals vazduhom,mislim da mi negde vuce po malo?

Identičan problem sam imao i ja na 164 i nakon zamene kablova sve je bilo ok. Kao što već rekoše kolege ovde, plin je daleko osetljiviji na lošu struju od benzina i oseća se svaka glupost. Teraj to kod nekoga ko ima znanje i alat da iskontroliše svu struju pa tek onda vataj plinadžiju za gušu
