e ljudi,dal sam ja sujeveran ali je petak 13.-i stvarno baksuz,pocepao sam zadnju desnu felnu na rupu koju sam udario ko zna koliko puta i danas je potrefim majstorski,ma istog momenta je ispustila a isao sam oko 60-ak km/h i naravno zvuk me je i zaustavio da vidim sta sam napravio
zadnje diskove sam zamenuo skinuo nove i stavio polovne obradjene zbog sumnjivog kocenja cak sam menjao i plocice stavio sam simex ili se tako nekako zovu,desava se da prvo kocenje bude sasvim normalno,drugo je vec prilicno zvucno cuje se ciukanje a trece mi okrece auto sto znaci da se pregrevaju i lepe se a kad vozam kroz grad sa cescim kocenjima cuje se drcanje,dal je moguce da su i ove plocice lose jer sam ih i menjao zbog toga
evo mene konacno , i zaboravih da je petak 13. a potrosio sam skoro 3/4 rezevoara izdrkavajuci se po gradu i na srecu nije se nista dogodilo, bilo je za misju erekciju par puta ali evo mene i moje male doma u jednom komadu.
@ tokyo razmisljao sam o tome ali to kosta. idem sad prvo na ovo sta ne kosta nista osim par kapi znoja, pa cemo na vagu i vidjet rezultat.
nafukavam frenda da uzme jednu prekrasnu TS pa da se zamjenimo za kutiju hladjenja, ja njemu klimu on meni vulgaris hladjenje i plati pivu, posteno? jos bacanje akumulatora u gepek, i nesto sitnica i mislim da ce oko 120 kila izac iz auta. 1140 - 120 = 1020 a ostalih 20 cu jos negdje izmislit i eto me na okruglo 1 tona.
sto se tice zadnjih kocnica meni su nakon marofa nekim cudom pocele gristi , vidim po rucnoj a i po naglim kocenjima da mi bloka zadnje kotace. a nista nisam dirao.
ako goran nema,pitaj ga gde bi mogao da nadjes,ima preporuka,navodno nisu bas nekog hvaliteta ali meni na 1.6 rade i nosac kardana i srednja guma vec skoro 6.meseci savrseno
Ne znam da li je bas za ovde, ali napisacu.
Radi se sredstvu za odrzavanje instrument table , koze, plastike, etc u
AR 75 :cooldude1:
Posto su sredstva za prskanje skupa i relativno kratko traju, perionice koriste vrlo jednostavnu smesu koja je izuzetno postojana i jeftina.
Dakle : uzeti ulje za kosu ( cicak ) i sampon za kosu, pomesati u jednakim odnosima, promuckati i koristiti. Ja probao i vec deseti dan ne gubi nista od sjaja niti se skuplja prasina. Bar kod mene. Zavisno od sampona , moze prilicno lepo da mirise.
ja samo obrisem maramicom, nekada i rabljenom, pa mi shmrklje ostanu na tabli.
evo danas sramote, na kvartu sam se izvrtio skoro ko budala. zavoj pod 90 i malo ga piknem u drugoj na 2000 okretaja a znam da je asfalt ko staklo, i naravno krene u drift a u susret dolazi golf 4 sa tatom i kcerkom. izravnam ga ali me prebaci u kontra stranu, opet izravanam i krene opet u drift ali je tako bio vec blizu golf a covjek se jadan uplasio pa je stao skroz. i sad reko ili cu ga opet probat izravnat ali postoji mogucnost da ocesem golfa ili cu stat ( nije bas siroka ulica ). i tako ja stao. ljepo se spustio sto nize u sic , lagano u prvo i i pa-pa. brzina je bila negdje 40kmh
dosao sam do zakljucka da sam pokvario balans auta jer mi se to desavalo bez gasa , sama inercija auta mi je bacala straznjicu ljevo desno i nikako da se ukopa u asfalt. definitvno moram olaksat prednji kraj i stvrdnut ju isto.
ne nego su ti sad prekratke brzine za tu tezinu mora biti za nijansu duze,pronasao sam neke podatke da od alfe75 TD,alfa gtv6 i giulietta imaju menjace sa kracim prenosom ali samo prve tri brzine su krace 4-5 su iste ali ima neki model gde su i 4-5 krace
I meni se to desilo pre neki dan da mi baca tako kad krenem da znosim pa ispravim i kao da auto izadje iz ravno teze i pocne sam da baca levo desno (naravno ja tek ucim da driftujem ako se uopste moze nazvati driftom to sta ja pokusavam da uradim)
iz razgovora sa starijim vozacima alfi i zadnjih vuca ne valja visoka guma onda hoce da se desava ona voznja u cik-cak jer visok balon se uvija i zabacuje auto,bolja je niza i tvrdja guma,ali tvrdja kao izuzetno letnja sara i po mogucnosti da je presla 30-40000 km da se lepo ugazila i potrosila onaj povrsinski sloj
Kada vam se desi takozvana metla ili kontra bacanje, u trenutku kada auto polazi na stranu na koju ne zelite ili u neutralnom trenutku znaci kada stoji prakticno ravno bukvalno se udari pedala kocnice i setnja zadnjeg kraja se zautavlja!
To je stara drifterska fora za smirivanje auta koji je poceo da metla!
evo probacu graficki predocit situaciju, prva slika je stvarni dogadjaj, a druga je idealan dogadjaj. linije predstavljaju putanju zadnjeg kraja, recimo jednog kotaca ili sl. i ja mislim da je mene bacalo upravo zbog male brzine kretanja, da nije bilo tog auta jednostavno bih ispeglao krivulju i onda nebi bilo toliko bocnih sila. a to inace radim tako da ubrzavam auto. ovaj puta sam se .ukakio. pa sam oduzeo gas i onda je pocela borba. smao sto me iznenadio jer kad oduzmem gas auto se ukopa i malo se strese i to je to.
Koliko sam shvatio kada krene zadnjica da ti 'brise' kao metla, zanci da si napravio osnovnu gresku: predugo je volan bio u kontri...
Tokyo???
@superfly - pricam uopsteno, o nama drift neiskusnima... =]
Posto nisam ljubitelj drifta (jos uvek ) to mi se desilo svega par puta, jednom namerno jer sam je gasom zanosio a dva tri puta jer je bilo ekstremno klizavo...
U svakom slucaju mnogo zaheban osecaj, ides 30ak na sat a auto siba gde mu volja... brrr...
Idem da probam ovu foru sa zabadanjem kocnice...
P.S. E, da, jer kocinicu samo zviznes ili je zadrzis pritisnutu?