Stranica 23 od 42
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Nov 15, 2013 8:29 pm
od Sule
Desava mi se nesto cudno oko plina i pocinjem da se nerviram lagano.
Pre nekog vremena zaglavi multi ventil i nece da puni (pokazuje da je pun), odem kod majstora on odglavi i kaze da je dotrajao i da ga nepunim do kraja je moze opet da zaglavi.Medjutim tad se javi problem, sipam 2000 hiljade i posle nekih 100km upali se rezerva i malo kasnije zapisti i prebaci na benzin.Onda auto pocne da trokira i nece da vuce preko tri hiljde obrtaja.Danas zamenjeno par svecica koje su bile losije i menjana mapa plina i stelovanje tako mi je barem preneo.Uzeo sam auto i za sad ne trokira ali me brine potrosnja.
Da li skala moze da laze(zbog loseg ventila) da padne ranije upali rezervu i da prebaci na benzin ili je odjednom poceo da trosi 15 litara.Puko sam danas pare a nisam siguran dal sam sve sredio.

Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Nov 15, 2013 8:35 pm
od dj_warped
dj_warped napisao:Da li ima neko dimenzije miksera za plin za alfu 145 1.4 TS.Potrosnja plina mi je oko 15-16l.Menjao sam membrane,svecice,kablove,filter vazduha ali i dalje potrosnja ne pada.Primetio sam kada je zagrejan motor na leru isturiram do 5k-6k obrtaja i pustim gas u aspuhu imam detonacije.Sumnjam da ima prebogatu smesu,a kada zavijem malo plin auto ne vuce kako treba.Sumnjam na mixer.
Sada sam merio moj mesac plina,precnik difuzora je 27mm, a nasao sam sad neki katalog BRC mesaca i u tom katalogu stoji da je za moj motor precnik difuzora 34mm,meni je isto BRC-ov mesac, da li bi bilo pametno da ovaj moj mesac prosirim kod strugara na 34mm.
Evo linka do kataloga ako nesto znaci
http://www.brc.it/public/Catalogo_2_BRC_2008.pdf
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sub Nov 16, 2013 8:32 pm
od OMP
Sule moguce da je i skala tj multi ventil a i to da je potrosnja skocila iz nekog razloga, moj ti je savet da ne menjas svecicu po svecicu nego zameni sve u kompetu samo tako ces biti siguran da nije do njih jbg jesu skupe ali bar si miran posle toga.
sto se tice mesaca za plin, ko je u mogucnosti neka ode do kaludjera u cacku, covek pravi namenske mesace za svaki auto posebno, ne stavlja univerzaln tj koristi neki tip ali ga preradi za svaki model auta posebno, meni je on na 155ici radio plin i ja sam bio prezadovoljan svime sem sto nije mogla ispod 14l u gradu da trosi a na otvorenom 8-9 ali jbg tako je kod venturi sistema to mi je oni i sam odmah rekao
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Nov 17, 2013 9:14 am
od Sule
Reseno pitanje "potrosnje".Plin je ladno cureo na nekom holenderu kod isparivaca pa je zamenjenena i jedna cevcica.Sad cu da vidim potrosnju.
Mada na leru je bas nestabilan obrtaji variraju od 600 do 1000 pa se smire nakog nekog vremena a kad prebacim na benzin miran nacisto.Sta moze biti dal da se vracam kod plinadzije

Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Dec 10, 2013 9:15 am
od Dragon
Malo sam se zaniteresovao za ponasanje bord kompjutera, odnosno njegovo racunanje potrosnje i kakve to ima veze sa plinom. Interesantno, ali ima.
http://www.lovatogas.co.rs/cesta-pitanj ... -tomasetto
http://www.forum.hr/showthread.php?t=429261
E sad, neko je od nekog copypasteovao, ali ajd sad...

Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Dec 10, 2013 12:21 pm
od alexa
Stara fora,jeste merodavan nacin.Ja sam znao za to.Cini mi se da se vec dosta puta i provlacilo po forumu.. Sad na otvoreno pa proveravaj..

Re: LPG u Alfi
Poslato: Uto Dec 10, 2013 9:26 pm
od Dragon
Ja ladno nisam znao...sad cu da obratim paznju.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sre Dec 11, 2013 6:21 am
od Shanirani
kako se ocitava to posto mi neki nemam da nam pise potrosnja na konzoli?

Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Dec 12, 2013 1:42 am
od Los
alfamen napisao:Danas u trenutcima dosade na poslu

iscita celu temu natenane ne bi li zakljucio sta uzeti i sta ugraditi u
ALFU 1.6TS 120 HP jer moj ICOM je umro al ajde sto je umro nego ne moze da se atestira pa i da se reparira pumpa.
Za 147 trazim resenje ali to nije sve......
Posle tri godine relativno dobre ustvari onako ne mogu vise da se j...avam sa ovim Voltranom i hocu da pocupam to napolje i da ugradim nesto sto valja i da ne razmisljam vise o lpg-u
I posle svega nisam uspeo da shvatim koji je uredjaj najbolji-najpovoljniji ili najoptimalniji za nase Alfice
Voleo bih kada bi Dora kao najveci autoritet za LPG nasao vremena i da nam napise koji uredjaj je najbolji za recimo 147 1.6 od 100 i 120 ks; 1.8; 2.0 , pa recimo 156 od 1.6 do 2.0 i 2.5, pa 166 sto mene posebno zanima 2.0; 2.5; 3.0; 3.2
Verujem da bi svi mi da imamo visak para vozili 3.2; 2.5 i to samo na benzin pa jos novo ako moze a ne gledali da se provucemo kroz iglene usi a da uzivamo.
E pa ja ne mogu da uzivam kao svaki normalan covek u evropi pa mi je preostalo da se prilagodim uzitku u Srbiji mojoj dragoj kakva takva, volim je.
Znaci Doro molim te ako ti nije tesko i nadjes slobodnog vremena napisi nam koji uredjaj je najadekvatniji za nase boksere, najbrojnije TS, V6 i molim te nemoj da obrazlazes u sitna creva razloge jer ko ti neveruje nemora ni da veruje neka ugradjuje po supama kao ja sto sam se zaje...ao. Moze i posebna tema !
Nisam Dora al da pomognem ak' mogu

Boca sa buvljaka a sve ostalo Landi Renzo

Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Dec 13, 2013 1:20 am
od Semi
Shanirani napisao:kako se ocitava to posto mi neki nemam da nam pise potrosnja na konzoli?

Pa, nikako

Mi smo uskraceni za tu informaciju o trenutnoj potrosnji.
A i bolje da ne gledam, posebno kad stisnem ovu moju

Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Dec 13, 2013 1:22 am
od Shanirani
fala bogu pa lazem ljude da prelazim vise km nego obicno

Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Dec 13, 2013 9:31 am
od mali radojica
ja sam bio juče na kontroli plina. program prikazuje vreme otvorenosti benzinskih dizni. kad se prebaci na plin vreme otvaranja treba da bude isto. ako je plinska smeša bogatija ili siromašnija ecu će pokušati to da kompenzujem promenom vremena otvorenosti benzinskih dizni. ako su vremena ista onda je sve ok.
toliko sam ja "ukačio" posmatrajući ono.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Dec 13, 2013 2:27 pm
od icemilos
Ima li ko ovo da pojasni, mislim da otvorenost plinskih i benz. dizni nije ista!
Re: LPG u Alfi
Poslato: Pet Dec 13, 2013 3:01 pm
od mali radojica
Možda sam bio nejasan, gleda se samo vreme otvorenosti benz dizni, ono ne sme biti različito. Znači vreme otvorenosti benz dizni mora biti isto i kada motor radi na benzin i kada radi na plin.
Ecu uvek daje signal za benz dizne, kada motor radi na plin taj signal se koristi za plinski sistem i otvaranje plinskih dizni ali ne u odnosu 1:1 jer plinska dizna mora duže da bude otvorena.
Одг: LPG u Alfi
Poslato: Pet Dec 13, 2013 3:02 pm
od Dragon
Ako ti je losa plinska mapa komp dobija podatak da smesa nije u redu i koriguje ubrizgavanje benzinskih dizni u plus ili minus. Kad prebacis na benzin podaci su dobri i on vrati ubrizgavanje pa otud se menja potrosnja po bordu. Kad je plinska mapa ok onda kom nastavlja da radi isto jer je smesa ok.
Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 11:24 am
od Dragon
Poceo je ponovo da kasni sa prebacivanjem na plin. Nakon menjanja senzora temperature na isparivacu, a to je bilo u septembru, prebacivao je super, relativno brzo. Zimus mu je trebalo oko 1,5 kilometar. Medjutim, sada opet krenuo da prebacije na nekih 60-tak stepeni, iako je temperatura prebacivanja namestena na 32. Sad mu treba više od dva kilometra na prvom jutarnjem paljenju.
Sta jos, osim senzora, može da utice na to? Pocelo je da se desava posle intervencije na motoru, da nije negde neki vazdusni cep?
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 11:26 am
od TheWickerMan
Meni je bio vazdušni čep, prebacivao iszo kao tebi na 60ak stepeni. Jesi proverio antifriz?
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 11:33 am
od Dragon
Ima ga dovoljno. Sta treba, da se ispusti vazduh?
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 11:38 am
od mali radojica
Meni je prebacivao na 85 stepeni kada sam sastavio motor ali tada je bilo zima pa se po grejanju videlo da je problem u vazdušnom čepu. Popustio sam šelne na T-račvi koja uzima vodu za grejanje isparivača i ispustio vazduh i rešen problem.
Isparivač je montiran nisko, ispod akumulatora otprilike.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 11:39 am
od Dragon
OK, hvala, moracu to da vidim.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 12:03 pm
od TheWickerMan
Pa da , ispusti se vazduh. Ima mala slavinica na hladnjaku, bar je tako kod mene.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Čet Mar 13, 2014 5:33 pm
od Nigy
Ako je vazduh u isparivacu, i on nije pravilno podesen, moguce da je jedino resenje skidanje gornjeg creva na njemu. A to mozes videti tako sto ces na dodir videti da se pri startovanju hladnog motora, donji deo isparivaca brze greje u odnosu na deo gde je senzor.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sub Apr 05, 2014 10:22 pm
od Dragon
Rešio sam prebacivanje. Izgleda da je bio vazdušni čep u isparivaču.
Nego...čuo sam da na Eko pumpi na Vidikovcu kradu...pre neki dan ostanem bez plina potpuno. Sipam za 1.000 dinara, nisam više imao kod sebe - to je oko 11 litara. Zapištalo je posle 61 kilometera, pa ispada da mi troši 18, a da ne računam i benzin...meni inače troši tog sra#a baš, baš, ali mnogo je, kume.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Sub Apr 05, 2014 10:44 pm
od Shanirani
ja sve sipam na eko pumpi u prokuplju.. i lagano predjem sa 35l oko 260km. jos sam primetio da bolje radi tj sagoreva nego na nisovoj. ko zna. svaka pumpa je sama za sebe.
Re: LPG u Alfi
Poslato: Ned Apr 06, 2014 10:52 am
od alfamen
Ja takodje u 90% slucajeva sipam na ECO Bezanija ili gore na kosi i jako sam zadovoljan sa potrosnjom.
U proslu nedelju bio sam u Bosni i sipao punu bocu . Sto se tice potrosnje manje vise je ok ali na leru nema sanse da radi ili se ugasi ili pumpa lergas. Sa eko plinom tih problema nema!