Stranica 22 od 42

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 16, 2013 9:00 pm
od Dragon
Ja sam posumnjao da je neki los kontakt u pitanju kada sam slucajno video da vraca na plin u trenutku kada pogodim neku rupu ili neravninu.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Jul 17, 2013 6:28 pm
od mali radojica
nakon sipanja plina 155 opet može da se vozi. i dalje je misterija zašto uređaj nije pištao kao i obično kad ostane bez plina već je brljavio ovako. nadam se da se neće ponoviti.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Jul 19, 2013 11:37 am
od alfamen
Danas u trenutcima dosade na poslu :whistle: iscita celu temu natenane ne bi li zakljucio sta uzeti i sta ugraditi u
ALFU 1.6TS 120 HP jer moj ICOM je umro al ajde sto je umro nego ne moze da se atestira pa i da se reparira pumpa.
Za 147 trazim resenje ali to nije sve......
Posle tri godine relativno dobre ustvari onako ne mogu vise da se j...avam sa ovim Voltranom i hocu da pocupam to napolje i da ugradim nesto sto valja i da ne razmisljam vise o lpg-u
I posle svega nisam uspeo da shvatim koji je uredjaj najbolji-najpovoljniji ili najoptimalniji za nase Alfice :scratch:
Voleo bih kada bi Dora kao najveci autoritet za LPG nasao vremena i da nam napise koji uredjaj je najbolji za recimo 147 1.6 od 100 i 120 ks; 1.8; 2.0 , pa recimo 156 od 1.6 do 2.0 i 2.5, pa 166 sto mene posebno zanima 2.0; 2.5; 3.0; 3.2
Verujem da bi svi mi da imamo visak para vozili 3.2; 2.5 i to samo na benzin pa jos novo ako moze a ne gledali da se provucemo kroz iglene usi a da uzivamo.
E pa ja ne mogu da uzivam kao svaki normalan covek u evropi pa mi je preostalo da se prilagodim uzitku u Srbiji mojoj dragoj kakva takva, volim je.
Znaci Doro molim te ako ti nije tesko i nadjes slobodnog vremena napisi nam koji uredjaj je najadekvatniji za nase boksere, najbrojnije TS, V6 i molim te nemoj da obrazlazes u sitna creva razloge jer ko ti neveruje nemora ni da veruje neka ugradjuje po supama kao ja sto sam se zaje...ao. Moze i posebna tema !

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Jul 19, 2013 12:45 pm
od sErGiO
Ukratko za tu 1.6 je najoptimalnija kombinacija AC Stag TNG ECU-a, Tomaseto isparivača i Valtek dizni a boca turkiše :D

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Jul 22, 2013 12:12 am
od filip75
stavio sam sekvent u Novom Sadu i apsolutno sam prezadovoljan. Minimalno je slabija vuca ali, minimalno. Usteda, vanvremenska. Kad sam napunio 33 litra bocu, i kad mi je rekao pumpadzija 2100 dinara, jaaako mocno sam se osecao.
Za one koji imaju vise iskustva sa plinom imam pitanje. Boca mi se nalazi u rezervnom tocku u 147. Posto je visa od ostatka gepeka, gde mogu da to da resim? Rekli su mi da opsijem ostatak gepeka sa nekim materijalom koji ce da bude sad na novoj visini, zajedno sa bocom. Gde to da uradim, gde da potrazim servis?


Hvala

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Jul 22, 2013 7:21 am
od sErGiO
Šta će ti servis za to. Uzmeš komad tankog stirodura i isečeš po meri tako da u sredini ostane rupa veličine boce i to staviš između poda i boce i rešena stvar.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Jul 22, 2013 7:33 am
od rekesidim
ja sam odradio kao sto sergio kaze,sa stirodurom od 2cm,cini mi se....

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Jul 22, 2013 9:18 am
od Dragon
Izvadio sam tvrdi poklopac rezervnog tocka. Kupio sam sundjer debljine oko 2 cm i prekrio sve. Sad nista ne lupka u gepeku, a odozgo ionako stoji rezervni tocak, torba sa alatom i ostalim stvarima. Mada je elegantnije ovo sa stirodurom.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Jul 23, 2013 7:43 am
od Dora
alfamen napisao: Voleo bih kada bi Dora kao najveci autoritet za LPG nasao vremena i da nam napise koji uredjaj je najbolji za recimo 147 1.6 od 100 i 120 ks; 1.8; 2.0 , pa recimo 156 od 1.6 do 2.0 i 2.5, pa 166 sto mene posebno zanima 2.0; 2.5; 3.0; 3.2
Ukratko posle probanja i ugradnje svega i svačega ostal ose na firmi AC sa Stag modelima xx.xxx. xxxl :)

U principu najbitnije je kako se ugradi, kompjuterska jedinica je ista ali se dodaje jači isparivač ili dizne ako ima potrebe zbog snage. 6 cilindara je naravno skuplje jer iam pola više nego 4 a pri tome je obično praćeno i većom snagom.

Nema puno filozofije koji uredjaj, ko neće da plati može da prodje dobro ali i loše. Oni što prodju dobro hvale svima pa kad neko ne prodje dobro onda mi doradjujemo :)

Bilo bi stvarno dugačko i većini nezanimljivo i nerazumljivo kad bih opisivao razlike izmedju proizvodjača. Naš favorit je AC Stag što ne znači da i drugi neće raditi na vašim autima što opet zavisi isključivo od stepena angažovanja majstora da to radi kako treba. Sat vremena košta i to je to...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Jul 24, 2013 8:35 am
od dulemcse
Ja sam baš pre nekoliko dana ugradio plin, 430 € u Nišu, ali sam stavio onu manju bocu - kapaciteta 33 l. Mislio sam da će poklopac moći da stane, ali ipak ne može. Mada nije viša od gepeka, kako ne bih morao da pravim prepravke sa stirodurom (zbog onih izbočina na poklopcu) morao sam da okrenem poklopac naopako, tako da je ostao u ravni sa bocom.
Inače, potrošnja po gradu, sa upaljenom klimom, je 11,3 l. Ja sam prezadovoljan!

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Jul 24, 2013 11:57 am
od alfamen
Dora napisao:
alfamen napisao: Voleo bih kada bi Dora kao najveci autoritet za LPG nasao vremena i da nam napise koji uredjaj je najbolji za recimo 147 1.6 od 100 i 120 ks; 1.8; 2.0 , pa recimo 156 od 1.6 do 2.0 i 2.5, pa 166 sto mene posebno zanima 2.0; 2.5; 3.0; 3.2
Ukratko posle probanja i ugradnje svega i svačega ostal ose na firmi AC sa Stag modelima xx.xxx. xxxl :)

U principu najbitnije je kako se ugradi, kompjuterska jedinica je ista ali se dodaje jači isparivač ili dizne ako ima potrebe zbog snage. 6 cilindara je naravno skuplje jer iam pola više nego 4 a pri tome je obično praćeno i većom snagom.

Nema puno filozofije koji uredjaj, ko neće da plati može da prodje dobro ali i loše. Oni što prodju dobro hvale svima pa kad neko ne prodje dobro onda mi doradjujemo :)

Bilo bi stvarno dugačko i većini nezanimljivo i nerazumljivo kad bih opisivao razlike izmedju proizvodjača. Naš favorit je AC Stag što ne znači da i drugi neće raditi na vašim autima što opet zavisi isključivo od stepena angažovanja majstora da to radi kako treba. Sat vremena košta i to je to...
Hvala na brzom odgovoru i usmerenju! ;)
Svoje dileme sam resio a nadam se i tudje! :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Jul 28, 2013 2:03 pm
od filip75
Hvala sErGiO :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Avg 01, 2013 5:31 pm
od djolers4
Pitanje za Doru:prekidac za plin se greje kao i dzek koji ulazi u njega,nekoliko puta za redom cakne samo za paljenje na plin(pokusa na milisekundu da prebaci na benzin ali odmah vrati na plin,sve ovo radi dok je na kontaktu).I danas mi se desilo par puta da cim se malo zagrejao prekidac se jednostavno ugasi,malo nategnem dzek i ponovo proradi.Prekidac je automatski BRC New Line(verovatno neki Bugarin ali radi vec 5-tu ).dzek je sa 4 zice,moze li da se stavi drugi prekidac i koji se preporucuje a da mogu da prebacim da direktno pali na plin?Hvala unapred
Prekidac i dzek
Slika
Slika
Slika
Slika
P.S Mogu li da se direktno vezu zice za paljenje na plin ako opet zeza prekidac(dok ne nadjem zamenu)?Ovo je samo za "prvu pomoc" da znam ako me zadesi ponovo

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Avg 04, 2013 2:12 pm
od Shanirani
Zna li neko gde se u Nisu moze ugraditi sekvent sto je Dora rekao?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Avg 04, 2013 5:59 pm
od alfa166 turbo
Pitanje za Doru, pali mi se greska jaka smesa na Alfi 166 3.2 v6 24v.
U Alfu je ugradjen Landirenzo sekvent sa dva isparivaca,bio u servisu prikacili na dijagnostiku malo pojacali smesu jer je bila malo siromasnija.
Nakon toga sam ugasio gresku ,koja se nazalost ponovo upalila posle jedno 100 km i recimo hladnog starta ,iako je nastelovan na 40 c i odredjeni broj obrtaja.
Ponovo odem u servis i ponovo nakace na dijagnostiku,i kazu da je sve kako treba da je mapa super i da retko vidjaju tako usaglasenu mapu
Sutra ponovo idem da gasim gresku pa cu videti sta se dalje desava ,tako da je pitanje za Doru sledece:
Ko moze da mi nasteluje uredjaj da vise ne pali gresku na cheku ako je mapa u pitanju,a ako nije sta bi moglo biti uzrok toga
Unapred zahvalan

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Avg 26, 2013 7:52 pm
od dulemcse
@ shanirani
Drugar, ja sam u Nisu ugradio kod jednog momka. Nije los. Ja sam stavio ovaj STAG 4. Ne znam kakva su misljenja drugih o STAG-u, ali mene za sada dobro sluzi.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Sep 09, 2013 12:19 pm
od Dragon
Uredjaj je poceo da prebacje na plin tek blizu 90 stepeni pa pretpostaljam da je senzor temperature rashladne tecnosti pobrljaviio. Posto sam u Sloveniji, bio sam u Ljubljani u nekom serisu i na dijagnostici ja kao OK. Sad bi trebalo da im ostaim auto preko noci, pa da vide kad je hladan.

Mene zanima jer moze da se proba sa zamenom senzora i da li taj senzor ima veze sa kompom Stag 200 ili raspsivačcm Tomasseto? Posto ovde znaju za Stag i imaju dijagnostiku, ali ga ne ugraduju.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sre Sep 25, 2013 10:56 am
od Dragon
Bio sam u pravu. Senzor temperature na isparivacu poludeo. Zamenjen i sad sve radi kako treba.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Sep 28, 2013 8:19 pm
od Shanirani
Evo ja drugari da se pohvalim. ugradio sam pre par dana plin u moju 156-2.0 TS . Servis se zove AGS-SERVIS Leskovac. Svi su prezadovoljni njema. Sto se mene tice, cekam da vidim kako ce se pokazati uredjaj pa cu da komentarisem.. Samo cu da kazem da su jako prijatni za razgovor i jako su profesionalni. Ugradjen je sekvent sistem AC Stag 4 sa Tomasetto reduktorom i Valtek injektorima gasa.
Plinska boca je umesto rezervnog tocka zapremine 42L.
Potrosnja u proseku oko 11L na 100km. osecaj u voznji mozda 5% slabije vuce nego na gasu, al dobro.. ja sam vise nego zadovoljan! :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Okt 21, 2013 5:39 pm
od Sule
Imam jedan problem sa plinom pa da potrazim pomoc pre odlaska kod majstora.
Sipao sam gorivo na jednoj pumpi u Austriji i obicno stane 40 litara i zacuje se ventil.Tad je stalo 50, nista se nije culo i ja prekinem, pogledam u bocu a skala preko maksimuma otosla nacisto u desno.Tad se nesto zaglavilo i non stop pokazuje da je pun sve lampice svetle,i ponovo proradi nakon nekog vremena.Pre neki dan opet zaglavi i ja nista vozio sipao plin on pokazuje da je pun.Sinoc pocne da pisti da je prazan ja na pumpu i nece da toci plin , stalo 50 dinara.
Zna li ko sta se desava.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Okt 21, 2013 6:32 pm
od TheWickerMan
Zaglavio multiventil, tako je i meni. Potroši plin i pravac plinadžija, rutinska stvar.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Okt 21, 2013 10:05 pm
od Sule
Hvala za odgovor,ujutru odoh kod majstora.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Nov 03, 2013 9:46 am
od Milos 156
Meni su za 156 2.0ts ovde u kragujevcu trazili 550e za sekvent sa atestom i garancijom od 2godine

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Nov 03, 2013 9:47 am
od Shanirani
Pa toliko je. 450evra ugradnja i 100 evra atest.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pet Nov 15, 2013 1:59 pm
od dj_warped
Da li ima neko dimenzije miksera za plin za alfu 145 1.4 TS.Potrosnja plina mi je oko 15-16l.Menjao sam membrane,svecice,kablove,filter vazduha ali i dalje potrosnja ne pada.Primetio sam kada je zagrejan motor na leru isturiram do 5k-6k obrtaja i pustim gas u aspuhu imam detonacije.Sumnjam da ima prebogatu smesu,a kada zavijem malo plin auto ne vuce kako treba.Sumnjam na mixer.