LPG u Alfi
-
Ka
- Drug Član
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LPG u Alfi
Onaj Prodekan? Što izjavi i osta živ da je sad sve konačno po zakonu jer do sada i niej bilo zakona. Naravno to njih nije sprečavalo da uzimaju 200.000+ iljada dnevno...

- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
Pitanje za plinadzije:kako proveriti elektroventil na isparivacu(lovato elektronac)?Da li vazi i dalje da spojim direktno zicu sa elek.ventila(+) na plus akumulatora i da probam da upalim(necu nista da s....m?)problem je sto kad se zagreje na radnu temperaturu,kad ga ugasim i probam da upalim samo vergla,a hladan pali bez problema.Senzor radilice(koji je jedan od mogucih uzroka)sam zamenio jesenas.Elektroventil na filteru gasa sam zamenio proslo leto(pravio je slicne probleme,kad auto stoji na suncu,nije bilo sanse da upali,neka opruga unutar njega se rasiri i nema propustanja gasa).E da,kad se auto ohladi,ispod 50`C upali uz malo vise verglanja.Hvala
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
Da sam sebi odgovorim na pitanje:elektro ventil na isparivacu je u problemu,kad sam mu doveo plus direktno sa akumulator-a,pali normalno kad je zagrejan,pri bilo kojoj temperaturi motora.E sad,koliko je opasno voziti sa direktno spojenim elek. ventilom,sta tu moze da podje naopako i kako ide sema vezivanja releja za taj elek.ventil,da mogu da kazem elektricaru sta i kako?Hvala unapred
P.S Ako sam dobro ukapirao,sada je ventil stalno otvoren,ali dok ne dam kontakt i ne cakne(otvori)elektroventil sa filterom(pre isparivaca),ne propusta plin(sto je dobro).Trebalo bi da sam ukopcao
P.S Ako sam dobro ukapirao,sada je ventil stalno otvoren,ali dok ne dam kontakt i ne cakne(otvori)elektroventil sa filterom(pre isparivaca),ne propusta plin(sto je dobro).Trebalo bi da sam ukopcao

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LPG u Alfi
Imaš problem sa bobinom, crkava i ostaje dovoljno struje da pobudi špulnu od elektroventila. Namesti da taj napon sa bobine samo okida rele koji će prespojiti potreban plus za rad celog uredjaja direktno sa akumulatora.
Isparivač sa elektroventilom uvek ima bajpas za prolaz plina i nije dobro da ima kontakt sem kad auto radi na plin.
Isparivač sa elektroventilom uvek ima bajpas za prolaz plina i nije dobro da ima kontakt sem kad auto radi na plin.
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
Ok, ali obe bobine su prakticno nove-jedna stara 2 meseca a druga 4 meseca.Ali mozda sam nasao glavni uzrok problema,relej za plin se jako greje kad se i auto zagreje na radnu temperaturu i pretpostavljam da kad se on ohladi sve funkcionise.Zamenicu i njega i uraditi kako ste mi savetovali.Znam da za hvala ne moze nista da se kupi
Hvala
P.S Jos ovo,posto imam problem da mi nesto vuce struju(ne preterano,ali verovatno za 5-6 dana bi ispraznio aku,ili skidam klemu ili aktiviram "smrt" prekidac.

P.S Jos ovo,posto imam problem da mi nesto vuce struju(ne preterano,ali verovatno za 5-6 dana bi ispraznio aku,ili skidam klemu ili aktiviram "smrt" prekidac.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LPG u Alfi
Koji je to rele za plin? Šta radi?
Logično objašnjenje da ako ventil radi na direktan plus sa akumulatora a ne radi preko instalicije je da dobija slab napon. 99% majstora će uzeti taj plus sa bobine a to znači da ima velik pad napona na bobini a to se naroćito manifestuje kad se pali auto jer se puno struje troši na anlaser pa ako bilo šta nije kako treba za bobinu ostane cvonjak. Ladan auto ima velike zazore, slabiju kompresiju i lakše vrti pa je otuda i manji pad napona nego kad je auto zagrejan i treba veća snaga za okretanej da bi upalio.
Ovo je samo objašnjnje moje prethodne poruke, možda uopšte nisu uzeli plus sa bobine nego ja eto lamentiram pomalo
Logično objašnjenje da ako ventil radi na direktan plus sa akumulatora a ne radi preko instalicije je da dobija slab napon. 99% majstora će uzeti taj plus sa bobine a to znači da ima velik pad napona na bobini a to se naroćito manifestuje kad se pali auto jer se puno struje troši na anlaser pa ako bilo šta nije kako treba za bobinu ostane cvonjak. Ladan auto ima velike zazore, slabiju kompresiju i lakše vrti pa je otuda i manji pad napona nego kad je auto zagrejan i treba veća snaga za okretanej da bi upalio.
Ovo je samo objašnjnje moje prethodne poruke, možda uopšte nisu uzeli plus sa bobine nego ja eto lamentiram pomalo

- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
E sad,sta radi.Mnogo pitas
Znam samo da je uzet signal sa bobine za nesto,i da mi je 90% struje novo,ostalih 10% je staro max. 7-8 meseci ili 8-10kkm.Novo-kablovi,bobine,1 komutator,senzor radilice,akumulator.Staro:svecice i 1 komutator.Cela instalacija(plinska) nije dirana,kako je ugradjena 2008.(Boda,Brestovac)i atestirana,pa tako i taj relej.
P.S Vezano za LPG,jel se znaju neke novosti oko ukidanja reatest-a za nas sa 10-o godisnjim atestima?

P.S Vezano za LPG,jel se znaju neke novosti oko ukidanja reatest-a za nas sa 10-o godisnjim atestima?
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: LPG u Alfi
sErGiO napisao:Ahhaha, pa ovi nas **bu kako stignu i kad stignu:
Preokret: Novi atest za gasni uređaj ipak nije obavezan
Živela Srbija
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LPG u Alfi
Mička im Paterina, ja sam registrovao auto pre neki dan, 6000 +1500 nova saobračajna...
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
@Dora
Sta treba promeniti za reatest,ugradjen gas 2008.godine,cilindricna boca(datum na njoj je 2/2008) sa multiventilom(bez elektroventila) jedan teleskop na koji se oslanja?Creva,multiventil sa elektroventilom-sta se menja jos?Boca pretpostavljam da ostaje samo se menja multiventil.....Hvala
Sta treba promeniti za reatest,ugradjen gas 2008.godine,cilindricna boca(datum na njoj je 2/2008) sa multiventilom(bez elektroventila) jedan teleskop na koji se oslanja?Creva,multiventil sa elektroventilom-sta se menja jos?Boca pretpostavljam da ostaje samo se menja multiventil.....Hvala
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LPG u Alfi
Ako ej ventil po prečniku odgovoarajući za bocu ne treba ga menjati, izvodi za odušak moraju ići u patos ito je to za nazad. Napred samo creva niskog pritiska moraju imati homologaciju, brojke i slova na njima da pišu.
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
Ventil jeste odgovarajuci za ovu bocu,cevi idu u patos,imaju ona crna rebrasta preko njih.Na crevima napred imaju neki brojevi i slova, ali pretpostavljam da su naravno nehomoligarana po novom
pa ce se menjati.Onda ovo i nece biti neka cifra,mozda me pokrpi 100 evrica za atest i prepravku.Hvala majstore 
P.S Zar ne trebaju i 2 teleskopa pozadi da drze bocu(jedan imam)?


P.S Zar ne trebaju i 2 teleskopa pozadi da drze bocu(jedan imam)?
- filip75
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 twin spark 77kw 105 hp
- Lokacija: Bgd
Post
Re: LPG u Alfi
Poz svima, ja sam potpuno nov korisnik alfe pa mi treba pomoc oko informacija vezanih za plin.
imam 147 1.6 105 hp koja je skockana 2001. U super je stanju motor. Ali trosi bas lepo benzin
Malo sam cunjao po internetu i vidim da je sekvent pravo resenje. Sad me zanimaju iskustva i preporuke. I naravno koja je cifra okvirna za kupovinu i u gradnju u Beogradu i blizini.
Hvala
imam 147 1.6 105 hp koja je skockana 2001. U super je stanju motor. Ali trosi bas lepo benzin

Malo sam cunjao po internetu i vidim da je sekvent pravo resenje. Sad me zanimaju iskustva i preporuke. I naravno koja je cifra okvirna za kupovinu i u gradnju u Beogradu i blizini.
Hvala

- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: LPG u Alfi
Cene razlicite, malo prosnjuraj po forumima - moja preporuka je AC Stag upravljacka jedinica + Tomasetto rasprsivac + Valtek dizne. Ta se kombinacija pokazala jako dobro.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: LPG u Alfi
Moja preporuka je AC Rašić - skuplja varijanta (~600€), ili AC Babić - jeftinija varijanta (~430€). Čuo sam dosta preporuka za Ranka iz Zemuna, ali nemam lično iskustvo.
Inače prva dva servisa ugrađuju isti uređaj (ovaj što je kolega Dragon naveo), a razlika u ceni...pa najbolje obiđi oba servisa i popričaj sa majstorima pa proceni sam.
Ja sam ugrađivao TNG i kod Rašića i kod Babića i bio sam zadvoljan u oba slučaja.
Inače prva dva servisa ugrađuju isti uređaj (ovaj što je kolega Dragon naveo), a razlika u ceni...pa najbolje obiđi oba servisa i popričaj sa majstorima pa proceni sam.
Ja sam ugrađivao TNG i kod Rašića i kod Babića i bio sam zadvoljan u oba slučaja.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: LPG u Alfi
Ja npr. imam veoma lose iskustvo sa AC Rasic - i sa ugradnjom, i sa garancijom, tako da ti niko ne moze garantovati da ce skuplje biti i bolje.
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: LPG u Alfi
Na svojoj Alfi 145 1.4 TS imam venturi Lovatto koji korektno služi. Pre izvesnog vremena primetio sam da mi se kutija prekidača Tamona IN3 u kabini zagreva sa donje strane (donja strana kutije je dosta toplija od ostale plastike, žice nisu zagrejane). Odmah sam kupio drugi prekidač, ali sam našao jedino Tamona PG2. Da li zbog ove pojave treba da menjam prekidač Tamona IN3? Ako treba, da li je to moguće izvesti prostim spajanjem prekidača Tamona PG2 sa postojećim konektorom bez promene rasporeda žica?
Unapred hvala.
Unapred hvala.

- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
Pitanje za Doru:probao sam malo da nastelujem plin na mom autu(155,1.8 8v,Lovato venturi)jer je poceo da trosi prosecno 15 litara
E sad,znam za ono stelovanje na 3000 obrtaja(to cu ujutru da nekog nahvatam da stiska pedalu),ali sam nesto na leru stelovao-zavrtao sam sraf za gas(za stelovanje protoka) sve dok nije poceo da se gusi,a onda sam odvrtao sve dok nije unormalio obrtaje i ostavio tako(3 kruga su odvijena na srafu-jel to nesto govori?)Nisam probao kako ide,ali pre toga je bilo odvrnuto 4ili 5 krugova a nije isao nista posebno,losije nego pre.Jel ovo stelovanje na leru kao ok ili ne?Ne valja ni odvrnuti previse,jel tako?Znam,previse pitanja
P.S kod majstora cu ici u ponedeljak svakako


P.S kod majstora cu ici u ponedeljak svakako
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: LPG u Alfi
Izvinjavam se, nisam pratio redovno a već je ponedeljak pa ako si bio kod majstora onda ništa ako nisi, napiši šta si još radio. Tako kako si štelovao ne treba da stiskaš gas jer će detonirati.
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Ex- Alfa 147 mjet 16v
Bianco 159SW 1.9 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: LPG u Alfi
Nisam jos bio,nema vremena za mene jos,za neki dan.pa samo sam nastelovao kako sam napisao,dostelovao sam onda malo i ler gas na isparivacu,bio je mnogo odvrnut,nasao sam mu neki optimum,radi na 850 obrtaja,maltene 99% mirno.E sad,osecam da sam ga "ustrojio",bas slabije vuce iznad 4 000 obrtaja,sraf za protok je na 3 puna kruga odvijen.Stiskao sam ga da probam kako ide,i potapao pun gas i nema nikakvih trzanja i detonacija.Najveci test kako ide mi je penjanje 5-om uz Bubanj potok prema Bg-u,i dalje izvlacim 120(izmerena tezina auta je 1400kg) uz celo brdo ali se motor vise dere nego pre na istim obrtajma,pretpostavljam da mu fali plina na tim obrtajima.Jel ima neki "univerzalni" odnos odvijenost stel srafa za neki optimalan odnos potrosnja-snaga ili sve zavisi od motora do motora?
P.S Za reatest sam zamenio i mesac,stavljen BRC-ov,odgovarajuceg promera i sada vise nemam knedlu na prvom gasu
P.S Za reatest sam zamenio i mesac,stavljen BRC-ov,odgovarajuceg promera i sada vise nemam knedlu na prvom gasu
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: LPG u Alfi
da pitam i ovde.
danas idem autoputem nos-bg, brzine 110-130km/h, sve normalno. platim putarinu i krećem sa naplatne rampe i vidim da ne mogu da ubrzama kako treba. podrhtava, malo secka nikad da se zaleti. pogledam u prekidač plina i on svetli (radi na benzin) onda opet sastavi na plin i opet odmah prebaci na benzin. isprobavao sam svašta i video da na konstantnom gasu radi na plin, čim dodam gas on se resetuje. do nekih 2000o/min ide ako lagano ubrzavam, kako dam gas oštrije opet se resetuje. posle je pištao kao da nema plina (treba da ima) pa je opet "radio".
danas idem autoputem nos-bg, brzine 110-130km/h, sve normalno. platim putarinu i krećem sa naplatne rampe i vidim da ne mogu da ubrzama kako treba. podrhtava, malo secka nikad da se zaleti. pogledam u prekidač plina i on svetli (radi na benzin) onda opet sastavi na plin i opet odmah prebaci na benzin. isprobavao sam svašta i video da na konstantnom gasu radi na plin, čim dodam gas on se resetuje. do nekih 2000o/min ide ako lagano ubrzavam, kako dam gas oštrije opet se resetuje. posle je pištao kao da nema plina (treba da ima) pa je opet "radio".
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: LPG u Alfi
Slican problem je bio kod mene, ali meni nije pistalo, niti podrhtavalo. Jednostavo je prebacivao na benzin sam od sebe i vracao nazad. Ispostavlio se da je jedna od zicica pokidana, pa je neko zavrnuo rukom i izolovao. Pretpostavljam neko od majstora dok je radio nesto drugo oko auta. To je tako funkcionisalo dok zice nisu oksidirale i izgubile dobar kontakt. Zalemljeno i otada je sve OK.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: LPG u Alfi
hvala!
samo da pojasnim, podrhtavanje je od rada na benzuinu koji je takođe problematičan.
samo da pojasnim, podrhtavanje je od rada na benzuinu koji je takođe problematičan.