

Sva 4 diska za 150e?darko qv napisao:Xmmm....Kod mene su fabricki diskovi koji su dosta potroseni.Kad sam uzeo auto,morao sam odmah nakon mozda 2 mjeseca da mijenjam plocice,i kupio 50 evrica platio neke italijanske....i evo 3 god.nemam kocnicu da valja.Pozadi su ate,koje su isto sranje i njih sam nove stavio.Prva dva kocenja je o.k (normalna voznja nista jako i brzo)..i posle toga uzas zivi,pedala je cudna,a auto 3x losije koci.A,primjetio sam da cim duze vozim imam taj efekat.Ovih dana mijenjam kocionu tecnost,jer to nisam nikad promjenio.Da vidimo sta ce biti....A,prednji diskovi su mi.....nocna mora....70e su neki za koje nisam nikad cuo,a Ferodo su oko 150e,i treba da ih narucim....Za moju 145.....I sta da covek radi>>???...150???Preskupo....
dejan555 napisao:Ljube,
Šta konkretno znači "donja tolerancija"![]()
(pretpostavljam u mm debljine diska ???)
Ovo drugo za pojedeni disk - pretpostavljam
da je obrada diska i skidanje te ivice pravo rešenje???
Nenenene kod mene su i napred i nazad obični diskovi. Možda su fabrički bili ugrađeni ventilirajući napred ali ja sam zatekao obične pa sam takve i uzeo. Očigledno da je neko nešto petljao kod meneTihomirce napisao:Ček malo kolega , ti misliš samo na zadnje diskovesErGiO napisao: Pa ne verujem da je 164 lakša od 147 + ima 25KS više pa nema ventilirajuće diskove.
164-ka napred samoventilirajući a pozadi običanili je kod tebe nešto menjano
![]()
Slikaću čim stignem. Nemam pojma da li je morao klip da se vraća ili ne, nisam bio prisutan kad su menjani diskovi i pločice. A nemam pojma ni koji je prečnik. Imao sam zapisane dimenzije negde ali sam bacio kad su ugrađeni noviTihomirce napisao:Napravi kakvu sličicu kad stigneš i koji je prečnih tih diskova koje si stavio na auto![]()
Samo još ovo da te pitam,
kad ste stavili nove diskove i nove pločice , jel klip morao da se vrati do kraja ili ne
malo kasnim u raspravu o kocnicama. ovo na slivi su TAROX diskovi.dusan147 napisao:Kad smo već kod diskova - negde sam pročitao (i izgleda mi logično) da samoventilirajući diskovi sa brazdama, otvorima, rupicama i sl. nisu pogodni za serijska vozila (ma šta ovo značilo)... Naime zbog pojave mikroprslina (izazvanih zamorom materijala zbog upotrebe) ovakvi diskovi imaju manju trajnost nego "klasični" samoventilirajući (dvoslojni kao ovi tvoji "Valeo")... Za trkačku namenu su OK - tu se svašta menja pred svaku ili posle nekoliko trka, ali za "svakodnevno" vozilo... Mada moram da priznam da su ovi sa brazdama ili rupicama baš "fancy"...
![]()