Stranica 3 od 7

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sre Apr 29, 2009 11:34 pm
od OMP
za cilindar na menjacu postoje 2 tipa to znam, jedan je valjda za 8v a drugi za 16v ili ima veze sa wide i narrow varijantom nisam siguran, ovaj kod nas je manji, kaci se pomocu 2 srafa za menjac, jedan je kljuc 10 a drugi 13, ne znam sto je tako, ima jednu cev koja se caki tj odvija sa ceone strane i to je to, drugi tip cilindra ne znam tacno kako izgleda :rolleyes:

sto se tice ovog na pedali, jeste hebeno da se kine i zameni, nije ga tesko otvoriti tj otkaciti od pedale i izvaditi polugu i gumice ali skinuti ga celog je jako nepristupacno, ali moze se desiti da kad zamenis onaj na menjacu da ti, nedaj boze, prosvira onaj na pedali, cuo sam za takve slucajeve ako je i on dotrajao jer ce onaj na menjacu imati veci pritisak, ali mislim da nece bii problema sigurno onaj na pedali nije toliko los jer kako sam cuo prvo stradaju ovi na menjacu :rolleyes: , ma ja sam poludeo dok nisam to sredio, jedva sam navatao druk itd. sve pise ovde u temi :banghead: i nadam se da ce ti koristiti ovo moje iskustvo za nedaj boze ;)

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Čet Apr 30, 2009 6:03 pm
od sasa km
cilindri za 1.7 TS 8V

SlikaSlika

@OMP tvoje iskustvo je doslo u pravi cas + @Flavio - u manuelu stoji da su cilindri povezani kombinacijom metalne cevi i gumenog creva, na pedali kod mene je postavljen iz kabine pa valjda kad se skinu matice izlazi u kabinu pa iz kabine moze da se skine crevo za dalje bez skidanje tocka i sl.

potpun izvestaj u subotu kad je dogovor sa majstorom za zamenu ;) nije isti majstor kao za auspuh :rotfl: :rotfl: :lol: :rotfl: :lol: uostalom videcemo

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 7:32 am
od Flavio
U kabini je prikljuceno crevo za napajanje,koje vodi od rezervoara ulja.Sa cela cilindra je izlazni prikljucak,na kome je cevka sa holenderom.Na to sam mislio :grin: .E sad,moze li prvo da se otpuste srafovi koji drze cilindar za karoseriju,pa drzaci cevi/creva pa da se cilindar povuce u kabinu i unutar kabine odvije holender cevi,ne bih znao :scratch: ... Ako moze tako,onda najverovatnije otpada sex sa tockom,dizalicom itd. :yahoo: .

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 11:27 am
od sasa km
Slika

trebalo bi da moze da se menja iz kabine ;) :thumbsup: ako nije skracivano crevo

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 12:06 pm
od OMP
meni je logicno da to i jeste zamisljeno da se menja iz kabine jer onako kako je Flavio rekao je jako zeznuto

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 3:45 pm
od Flavio
Obrati(te) paznju kako stoji sraf tj. glava :(


Slika

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 4:00 pm
od OMP
ako je sraf sa maticom a matica u kabini onda bi moglo ali kako posle vratiti sraf :scratch:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 6:29 pm
od sasa km
@ OMP :rotfl: :rotfl: sa dva prsta :rotfl: :rotfl:

potsetilo ma na vic - dug pa necu sada

- matica je u kabini

- ne bi me iznenadilo da je sraf vec navaren na mestu ili moze da se drzi kontra (italijani su to) za neke manje vazne sitnice resili lak pristup i zamena a ne za ovakav vazniji deo da kazem :wave: :wave:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pet Maj 01, 2009 7:04 pm
od OMP
pa ovo kazem u slucaju da sraf nije uvaren za skoljku nego ako ispadne kako ga vratiti, naravno ne verujem da je tako ali ipak :rolleyes:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sub Maj 02, 2009 10:39 pm
od sasa km
cilindar na menjacu je isti (gornji, donji, glavni.......) i uradjena zamena

- za drugi nisam hteo da pitam majstora jer menjaza se oooooootegla (4,5 h) pa proradili zivci i cekao sam samo da odem sto pre

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sub Maj 02, 2009 10:47 pm
od Flavio
Ne diraj nista dok radi.Cuvaj rezervu i uzivaj ;) .

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Ned Maj 03, 2009 1:13 am
od OMP
bas tako

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Ned Maj 03, 2009 1:13 pm
od sasa km
;) primljeno k`znanju ;)

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sre Nov 11, 2009 10:08 pm
od reli
Može da se promeni iz kabine menjao sam ja na svojoj 164. Ali je najbolje da se izvadi vozačevo sedište i onda se lepo legne na leđa i odvijaš polako pa ti onda siđe krv u glaavu. Onda se napravi pauza popije pivo ukupno oko 2h traje kompletno menjanje.

Ja sam možda malo više vremena potrošio zato što sam visok 194 pa se treba napakovati u autu. :beerchug:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Ned Jan 24, 2010 8:07 pm
od dekideki
dopuna informacije za cilindar:

kao sto vecina verovatno zna, to mi je prvi i jedini za sad kvar na sadasnjoj 155... (pu pu da ne cuje zlo). menjao sam ga pre manje od god. dana (novim, Meteli) i sve mi je lepo radilo do pre neki dan kad je pedala pocela opet da nisko hvata dok na kraju nisam vise mogao skoro uopste da ubacim u prvu. :( sam sam zasukao rukave i odradio posao za pola sata na parkingu. naravno - bez krunskog saveta gopodina
Crnog :buddy mogao bih da se slikam, bar sto se tice voznje taj dan...

elem, posao oko cilindra na 155 ide ovako:
1. uklonite akumulator (skinite kleme, odvijte maticu (kljuc 13) koji drzi akumulator za nosac)
2. uklonite nosac akumulatora (cetiri srafa, kljuc 13)
3. spric (npr. 20kubika) i providno plasticno crevce napunite svezim kocionim uljem
4. sisicu cilindra (kljuc 7) odvijte da izadje vazduh i malo ulja, tek da krene...
5. nabijte crevo sa spricom i sabijte ulje u cilindar, ulje ce sa sve vazduhom i starim uljem da izadje na posudu sa kocionim uljem, u kontra smeru, i usput ce napuniti donji master cilindar kod pedale sa svezim uljem
Slika
6. ponovite tacku 5 otprilike 3-4 puta (ici ce sve teze i teze, ne brinite), da ne bi vukli vazduh punite spric sa sve crevom, iz flase sa novim uljem
7. na kraju proverite nivo ulja, visak izvadite sa spricom.


:) imate pedalu kvacila.
*napomena: hvatace u pocetku visoko. posle 100-120km se podesi sama na pravu "visinu". ;)

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Ned Jan 24, 2010 8:37 pm
od Stefan Zailac
:clapping:

Ja sam se pet dana "ždr`o" posle zamene što imam vazduha u sistemu.

:wave:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pon Jan 25, 2010 1:59 am
od Flavio
Bravo Deki :clapping: :arflag !!


Nego,ovo za shpriczung :lol: tj. spric i crevce.Koliko se secam iz "Workshop manual 155" ista fora vazi kada se rasturaju kociona klesta.Prvo se kljesta spricem napune uljem pa se onda kace creva i ispusta vazduh.
Malo je off al kad smo vec kod spricanja i drukanja :grin: ...

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Pon Apr 19, 2010 1:11 pm
od alfamen
Da sam procitao ovu temu ranije..ali bez obzira SVAKA CAST :grin:

U subotu sam zamenio cilindar kvacila(na zvonu menjaca) i jos uvek mi nije to to. Ima vazduha, te nema vazduha......da popizdis! :banghead:

Inace za sve koji voze 166 da vam javim a mozda i znate ...cilindar kvacila je indentican kao na lanciji TEMA 2.5 tdi
Ja sam imao novi cilindar koji stoji jedno 10 g upakovan i konzerviran i kao ajde da vidim da li odgovara kad ono ama sve isto do detalja...

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sre Maj 26, 2010 9:22 am
od G0XY
Samo jedan savet svima da izbegavaju ako mogu METELI cilindre za kvačilo.
Meni je jedan trajao tačno pet dana,a kupio sam ga novog.
Sad nema pravila,može i duže da potraje,ali sa nekim majstorima što sam pričao,kažu da su jako lošeg kvaliteta.

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sre Maj 26, 2010 9:36 am
od dekideki
"ako mogu" je dobra ograda :)
onda daj nekog drugog proizvodjaca, sta si na kraju ti uzeo?
:wave:
(provereno je polovan ispravan uvek bolja zamena, nazalost. kvalitet prve ugradnje je ipak bio najveci)

*meni je nov meteli trajao 6 meseci. pardon, i danas je na kolima i radi bez greske. :) a sta se desilo posle 6 meseci? majstor koji mi je menjao cilindar nije dobro odradio ispustanje ulja, odnosno zamenu istog, i vazduh je na kraju poceo da pravi previse problema. odradio sam sve po PS-u i nisam se nikad vise bavio njime. setim ga se samo kad vidim ovu temu. :cool:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sre Maj 26, 2010 10:42 am
od G0XY
Ma moram da se ogradim, kada su napunili prodavnice sa tim kršem.
Ja sam ugradio LPR-ov cilindar,koji je nešto kvalitetniji od Metelija.
Meteli pri izradi cilindara koristi isti materijal za kućište cilindra i telo klipa,što je čista prevara.
Cilindar uvek mora biti od mekšeg materijala,jer je manje habanje odnosno manja verovatnoća od nastanka vertikalnih riseva...

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Sre Maj 26, 2010 8:45 pm
od OMP
kod mene je meteli i na autu je vise od godinu dana, ja sam cuo dosta pohvala na njihov racun e sad ko ce ga znati sta je tacno i ko moze da garantuje za te neke druge firme da su ok tako da je to relativna stvar

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Čet Maj 27, 2010 12:13 am
od Flavio
I LPR i Metelli su low budget koliko znam ali kad nema bolje :( stavljaj pa dok ide :blink: .

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Čet Maj 27, 2010 8:19 am
od G0XY
Ne volim što moram ovo da kažem,ali ništa bez originala iz Delte,pa koliko god da košta,vrlo je bitan i vitalan deo :glare:

Re: cilindar kvacila, pomoc!

Poslato: Ned Jun 27, 2010 2:08 pm
od dvib
Pozdrav svima!!
I meni se desio slican problem,parkirao sam alfu 156 1.6 ts poslije voznje i sve je bilo normalno ujutro kad sam krenuo da vozim osjetio sam da je propala papucica kvacila iz cista mira,nadrukao sam nekoliko puta ali nista.nisam mogo da vidim neko propustanje ili slicno,da li neko zna o cemu se radi???(vidio sam da se cilindar nalazi ispod zvona a na samom ulazu u cilindar se nalazi sisica slicna onoj za ozracivanje koja se neodvrce nego je jedno tijelo sa koljenom i nije suplja)
POMOOOOC!!!