Stranica 3 od 3

Poslato: Čet Okt 16, 2008 10:54 am
od Flavio
Zakaci manometar na crevo sto napaja rail za dizne pa proveri pritisak benzina.Treba da je izmedju 2,8 i 3,2 [At].Mozda glavi malo i .protokomer..Mozda vuce vrlo malo negde i falsh vazduh pa te zeza povremeno.Mene je zezalo to jedno vreme.Vukao falsh na spoju creva usisa i plinske klapne na .protokomeru..Kad si menjao filter benzina?
Za reset ECUa nema procedure,ucenja posle toga itd..Ovo je stari tip,skines kleme na 10-15 minuta,vratis i probas.

Jaoo :shock: sto lep volan!Hocu i ja jedan :mrgreen: .Posto je bio?
A felne neprijavljujes :lool: :) ?

Poslato: Čet Okt 16, 2008 11:23 am
od DushanSD
@Flavio, ala bi cucnuo taj volan kod tebe, ko guza na nosu :lool:
@sasa_gsi pa valjda posle 1000km sledi dotezanje glave i provera ventila ma da sta znam, odradi pre ako treba, nemoj da se zezas. Sto kaze @Flavio moguce da vuce negde fals vazduh ili da zahebava protokomer...

Poslato: Čet Okt 16, 2008 11:31 am
od Flavio
Vrlo moguce da se glava po defaultu NE steze,vec se samo vozi mekse prvih 200-300km ;) .
Ne znam tacno,treba proveriti ipak.Razumeo sam da Sasa hoce da je dotegne zbog curkanja ulja.


[size=]p.s.
@Dusan,neznam onu zelenu 155 sto si pitao tamo ;).[/size]

Poslato: Čet Okt 16, 2008 12:02 pm
od DushanSD
Ja znam da se kod svih automobila sa kojima sam do sada imao susreta posle generalne ili skidanja glave prvih 1000km auto ne gazi tj vozi se sto lakse i opustenije dok se ne razradi a onda se ispusti ulje, moze da se ispere motor sa onim sredstvom, od opiljaka i sl, sipa se novo ulje po mogucstvu najhvalitetnije koje mozes da nadjes za taj auto, zamenis i filter, dotegnes glavu tj proveris kilo kljucem, ja mislim da ide na istu meru kao tokom sklapanja, proverisi i ako treba prestelujes ventile jer on nema hidropodizace i teraj... @Flavio, hvala u svakom slucaju ;)

Poslato: Pet Okt 17, 2008 6:41 am
od reli
Nemoj da radi

Poslato: Sub Okt 18, 2008 4:13 pm
od Gost
Hvala reli na savetu, samo kad bi dobio neki tel Brengalije da se raspitam bilo bi odlicno. Znam da netreba da ganjam auto tih 140kmh je bilo tek 10-tak kilometara po autoputu pri preticanju ostalo je bilo u granicama normale 100-120.
Sto se tice trokiranja i paljenja to se nikada nedesava kada palim auto ujutru odnosno kad je hladan, preko dana zeza ponekad mada ne uvek. Znam da treba da sredim dizne (brizgaljke) i bice reseno za 10 tak dana, imam drugih obaveza a i malo sam se umorio od popravke auta, vazno je da se vozim.

Poslato: Sub Okt 18, 2008 7:08 pm
od Gost
DusanSD Kod skoro svih novih vozila se do neke snage doteze moment kljucem a onda 2-3puta se redom dotezu srafovi po 90'
Retko koja glava se naknadno doteze.

Poslato: Ned Okt 19, 2008 12:15 am
od DushanSD
:? . @b_samardzic hvala u svakom slucaju ;)