Stranica 3 od 3
Poslato: Uto Feb 27, 2007 3:13 pm
od Gost
CR treba obavezno da koristi eurodizel i to je tzv euro 4 dizel, a [size=18:6038d0f99c]ekodizel je euro 3 dizel koji ne moze da se koristi u novim dizelima[/size]. Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
Poz
Pa shta cje ovi u CG, da sipaju shpiritus i lozu, u kombinaciji sa D2

Poslato: Uto Feb 27, 2007 3:32 pm
od Gost
marek napisao:Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
Poz
Nije tacno. Ni jedan ni drugi se NE proizvodi kod nas, oba se uvoze, nijedna rafinerija u Srbiji nema tehnicke mogucnosti da proizvodi Eurodizel.
Razlika je u sadrzini sumpora, mrzi me da gledam podatke ako lupim ispravite me - Euro 3 eurodizel ima do 150ppm sumpora, Euro 4 do 50ppm.
Poslato: Uto Feb 27, 2007 4:22 pm
od Gost
Pogledaj u tabelama ovde, SVAVELHALT = NIVO SUMPORA
LAG = Zakon
Tipicno
Cifra se vrti na zakonskoj normi kod nas na max 10 ppm
Tipicno je manje od 3 ppm
U Svedskoj je KLASA 1 diesel manje od 1 ppm
Poslato: Uto Feb 27, 2007 4:36 pm
od Gost
Onda ce biti da je Ee3 Eud 50ppm, a Eu4 EuD ispod 10ppm, pozaboravljao sam vec kako koja norma ide...nije ni bitno, D2 ima i do 5000ppm.
Poslato: Uto Feb 27, 2007 4:47 pm
od Gost
Ovde kod mene je u zadnjih 10 godina sav diesel ispod 10ppm , zakon je to trazio kasnije.
Problemi sa pumpama i razvodom diesela na motorima u svedskoj su misaona imenica.
Poslato: Uto Feb 27, 2007 4:58 pm
od Sasha
Poslato: Uto Feb 27, 2007 5:03 pm
od Gost
Pa bas studiram jedan diesel.. SAAB 9-5 3.0 TiD V6
naravno studiram samo motor tj preradu istog za na benzin :p
Poslato: Uto Feb 27, 2007 5:16 pm
od Sasha
:freak: da nije malo prekomplikovano i skupo?
Poslato: Uto Feb 27, 2007 5:23 pm
od Gost
Kak za koga

Poslato: Uto Feb 27, 2007 5:31 pm
od Gost
206 napisao:marek napisao:Euro 3 dizel (ekodizel) se proizvodi kod nas a eurodizel (euro 4) se uvozi.
Poz
Nije tacno. Ni jedan ni drugi se NE proizvodi kod nas, oba se uvoze, nijedna rafinerija u Srbiji nema tehnicke mogucnosti da proizvodi Eurodizel.
Razlika je u sadrzini sumpora, mrzi me da gledam podatke ako lupim ispravite me - Euro 3 eurodizel ima do 150ppm sumpora, Euro 4 do 50ppm.
Tacno je da se razlikuju po nivou sumpora e sad cini mi se da sam to negde procitao da se euro 3 dizel proizvodi kod nas, a mislim da ako se euro dizel uvozi onda je to euro 4 dizel. Zasto onda u evropi nema euro 4 i euro3 dizel na istoj pumpi nego se zove samo euro dizel?
Poslato: Uto Feb 27, 2007 7:52 pm
od Gost
E4 se uvozi to je onaj do 50ppm
E3 se uvozio,sad ga kao nesto i prave on je 150-250ppm
3.0 tdi V6 kod saaba nije cr ako se dobro secam
Poslato: Uto Feb 27, 2007 8:09 pm
od Gost
Ne zove se TDi vec TiD i CR je NARAVNO. Kako si zamislio da SAAB ubaci nesto prvi put u motor a da nije zadnja tehnika?
I apsolutno nebitno, kad je u pitanju konverzija na benzin posto sve od diesela otpada...
Poslato: Uto Feb 27, 2007 9:07 pm
od Gost
A ostaje robustan blok, robustna radilica...?
Poslato: Uto Feb 27, 2007 9:25 pm
od Gost
Motor na dieselu daje max snagu na 4600rpm a ide lako do 5200rpm sto se geometrije tice, tako da, DA dovoljno je do 6K rpm posto je mariginal hardware ostavljen sa 60%. Nema potrebe 6 cilindara terati preko jer cec imaju 50% vishe radnih ciklusa od 4 cilindra.
Dakle ovo jos nije projekt vec studija, koja vrlo lako moze da postane stvarna, ako mi se svi komadici sloze

Taj motor je sa Trionicom (heh diesel i trionic

) ogranicen na 350Nm sve vreme da nebi bio naporan za vozaca i ugrozio mu sigurnost.
Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:29 am
od Gost
I je l' to najbolji common rail ikad napravljen?

Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:31 am
od Gost
Ne, to bi bio BMW

Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:33 am
od Gost
-100ks drugi put

Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:34 am
od Gost
Daaaaaj, pa ostade mi samo 400

Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:41 am
od Gost
Car napisao:I je l' to najbolji common rail ikad napravljen?

Nope, SAAB je krz GM narucio od ISUZU da naprave 66 stepeni V motor , diesel.
SAAB odradio glavu i motor menagment.
Problem:
Motor ima previse sportskog karaktera za diesela, hod je samo 82mm , vara narod i ide kao 9-5 Aero i tako ga i voze, malo malo pa u blokadu obrtaja.
Nimalo zdravo za diesel motor, te stradaju motori, chak su u Trionicu isprogramirali sink menjacha , redukcije, kad saltas motor cheka u korektnim obrtajima da samo uleti u sledecu brzinu.
Tehnicki vrlo vrlo atraktivno, nabija vozaca na adrenalin, a u srcu dizelka koja nemoze da podnese silovanja ovog rezima.
Dakle, greska...
Polovan motor kosta 5-6000? nov 11.
Sta mislis posto su 9-5 bez motora, mislim, 3,0 TiD sa skrljanim motorima

niko nece da ulozi na motor, a za ubaciti benzinca operacija izmene cele kablovske mreze

Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:44 am
od Gost
206 napisao:Daaaaaj, pa ostade mi samo 400

Ajd nek bude 462,3 , 201 po litri

Poslato: Sre Feb 28, 2007 1:56 am
od Gost
@Boost Da da, kapiram sad. Tehnicki gledano visok nivo, al' samo kad bi ostalo u domenu eksperimenta, jer je za neku realnu upotrebu to daleko od mogucnosti dizela..
Znaci to je ta prica, dizel + agresivna voznja = mnogo vibracija i prazan novcanik

Poslato: Sre Feb 28, 2007 2:04 am
od Gost
Prva opomena od 1300? je zamena zamajca tipa duple mase koja jasno pokazuje na interna kidanja i nemirnu radilicu, ali, ljudi koji puknu toliku lovu u ovakvog SAABa su ekonomski imuni na tu svotu. Vec po postavljanju novog i utegnutog zamajca pocinju havarije na motoru, pitanje je samo dana kad ce da zvekne.
Dakle, u mojim ocima prljava prevara zamazana elektronikom, vozis diesela a milsis da si trkac, e pa ima da kosta!
Kad bolje razmislim, i nek kosta

Poslato: Čet Mar 01, 2007 11:42 am
od Gost
EKV, sipaj taj ekodizel i vozi!
..povremeno dodaj Wurth aditiv za dizel da procisti
i podmaze cio sistem i ceraj!
..ili daj extreme-u da ti je produva i procisti s vremena na vrijeme

poz
Poslato: Sub Mar 03, 2007 10:07 pm
od Gost
NIS Jugopetrol

Poslato: Sub Mar 03, 2007 10:09 pm
od Gost
Sta ono izvode Madjari (MOL) sa reklamiranjem Euro 5 dizela?
Jos uvek nemaju svoj sajt kod nas pa ne mogu gledati karakteristike.