Flavio, brate, druže, nemoj davati savete sa ja mislim ili koliko se sećam tako da sprži sondu

Kod tih običnih što vi imate dve bele su za grejač sonde, crna je signal a siva je minus od signala.
Unimer staviš na crnu, zabodeš iglicu odnazad u džek a minus negde na motor bilo gde. Sondaje mnogo brža od toga što unuimer može da pokaže ili daleko brža od toga što Flavio kaže ali može da se vidi da li je preko ili ispod 0.5 volti. Opseg je 0 do 1 volt, ispod pola nema goriva preko pola ima viška goriva.
Ventile ne moraš podešavati ali možeš skinuti deklu i proveriti zazor bar da znaš.
Za falš vazduh oko dizni ili bilo gde možeš upotrebiti acetilen ako imaš od koga ili butan iz bočice za upaljač i na kraju i start sprej, prskaš bilo šta od toga oko sumnjivih mesta i vidiš da li se motor guši ili ne.
U nedostatku bolje metode za kablove a može se izmeriti otpor dobrim unimerom, može se upotrebiti prskalica za prozore ili tako nešto, otmi ženi i rasprši maglu iznad kablova, ako zatrokira biće ti jasno, ako budeš radio na tamnijem mestu biće ti još jasnije

Povadi svećice i pregledaj (ne moraš odmah kupovati nove) videćeš razliku u boji tamo gde ne radi dobro, mogao bi i da ih slikaš, dosta se vidi po svećicama kako su radile. Pre vraćanja, alkohol, pranje, čišćenje i podešavanje zazora. Iridijumske se ne diraju (zazor) koliki god da je...
Pregledaj keramiku, ako kabel preskače ostaje trag na keramici a i u kablu unutra na tom delu gde se utačinje na svećicu...