Pa, ne bas, sem BMW i nekog dojaja sredjenog Fiata 128...U principu vise je bio problem sto niko nije ta kola terao najbolje sto auto moze...nesto slicno kao kod Porsche 911, dok je Boban Atanackovic vozio NSU na svetskom nivou.
Alfe su ipak bile dosta jace od njih, pa su vise dobijale na snagu te trke...dve bregaste su dve bregaste
nisu im kortine i nsu-i nikad zadavali muke, kortine su bile 1600ccm i druga klasa a nsu-u uglavnom 1100ccm pa kasnije 1300 u grupi 2 ali su bili slabiji dosta od alfi, glavna konkurencija alfama su bili bmw-i i eskorti(pricam za evropsku scenu) a pocetkom i sredinom 70ih fiati 128 koji su bili napredniji i pouzdaniji modeli, alfa je tad bila na zalasku trkacke karijere, krajem 70ih su vec bile retke na evropskom takmicenju
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Hvala na odgovorima
Ovo gore nisam rekao na osnovu trka kod nas ili u regionu,vec (mozda nije relevantno-ali eto) na osnovu onih istorijskih trka koje se organizuju po Spa,Silverstone-u itd koje je prenosio Motors TV...
Na njima su NSU-i,a pogotovo Kortine bili bas nadmocniji od Giuliette/GTV-a...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
ma pusti te trke to nije merodavno, ionako polovina likova tu dodje da se vozika i sacuva auto, retko ko dobro cepa, alfe su objasnjavale kad je trebalo sad mogu i da voze sa pola gasa
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
ja vredno skupljam sve stare slike sa nasih trka gde god nadjem nesto a i cimam koga stignem, inace ima nas jos ljubitelja po netu koji cesto nalete na nesto zanimljivo pa eto i ovih slika cekamo da Laki okaci ceo moj tekst o alfama na trkama, ima tu dosta toga interesantnog
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Ne znam uopste kako sam dosao do ovoga, ali ova tema se prati na AO.
Prvo je neko postavio sliku kojom je starac vujadin otvorio temu, pa su se svi slozili kako je slika cool, onda su raspravljali odakle je slika, a na kraju postavise i link ka temi...
danas sasvim slucajno na fejsu naletim na coveka(italijana) od kog je Sead Alihodzic kupio svoju prvu Balduci alfu, kako je svet mali
covek se zove Alberto Pono i bio je mehanicar i vozac u alfi, a vozio je alfu koju su on i Santino Balduci zajedno spremali. serijski br. ili broj sasije 775 818.
1974 godine je tu alfu prodao Seadu zbog promene pravila u italijanskom sampionatu vise mu se nije isplatilo da je vozi tj prepravlja jer je morao da menja motor, menjac i doraduje jos neke delove.
inace Sead je bio balducijeva musterija kao i Regvart.
ova slika je sa 4 sat monce 1972 godine, u ovoj prvoj alfi je gosn. Pono a u onoj iza sto se malo vidi(istih boja, takodje balduzzi) je Drago Regvart, on je taj auto delio na toj trci sa italijanom Invernicijem.
Pono se ne seca puno detalja vezanih za alfu kad je Sead preuzeo, zna samo da je ta alfa imala neku havariju kad je on prodao tj da je spala sa slepera, prikolice ili cega vec i bila ostecena, kad sam mu poslao drugu Sejovu sliku alfe on se pitao zasto nema prednji kraj zute boje kao na ovoj gore slici, onda je objasnio da je mozda bas zbog pomenute havarije taj prednji kraj sredjivana i prefarban
ovo je Ponova alfa u Sejovim rukama
inace gosn Alberto Pono se posle trka poceo baviti ovim...
Pa nema rikverc nije mu potreban, ne mislim da nemaju svi sekvencijalni menjaci nego samo trkaci. Obratite paznju na trkama, kada izlete, uvek iz publika gura unazad.