Stranica 2 od 2

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 11:24 am
od Bojan90
MareKG napisao:Ne znam zašto praviti eksperimente sa uljima posebno na JTD/Mjet motorima kad je dokazano i jasno kao dan, po 500.000-600.000 km prelaze sa Seleniom WR bez ikakvih problema. Koliko je pametno svaki put sipati različito ulje u svoj motor, koristite svoj motor kao probač ulja? Ja to na mom autu nikad ne bih radio

Sto ne bi bilo pametno?!

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 2:47 pm
od moth3
Nisi alfista ako ne sipas seleniju.

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 3:23 pm
od popovicvl
Mdaaa komšija.

Pre svega ulja su SAE, znači mogu se i mešati 1/1 ako treba, a neće se mešati.

Drugo ko dosta prelazi, tj. ima bar dve promene ulja godišnje, onda je najpravilnije sipati 5W30 (0W40) zimi, a leti 5W40.

Trece neka ulja proizvođača MOL, Gasprom, LUK oil...su vrhunska, i ono što je najbitnije sveža i original.

Četvrto, i sa ovim uljima će jedan prosečan motor preći 500-600k samo ako se redovno menja 10-15k.

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 4:51 pm
od Djo83
5W30 (0W40) ne treba sipati ako nije fabrika preporucila, ovo kazem cisto da neko ko sa strane naleti na ovu temu ne pomisli da to ulje treba da sipa u recimo 147/156... Drugaru su u servisu nasuli u potpuno ispravnu Corolu Verso 1.6 ulje 5w30 i auto je trosio ulje jer je previse retko za tu generaciju motora (2002-2005 cini mi se), fabricki mu je preporuceno 10w40...

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 6:49 pm
od BobanR
Motorna ulja za NIS recimo, proizvodi i pakuje Prista Oil. Tako da sigurno nisu vrhunska ulja u drugoj ambalaži.
Vidim da će ovo da preraste u još jednu temu o uljima. Ja generalno volim takve teme, ali bi mogli da izbegnemo "moj majstor samo ovo sipa i kaže da je najbolje..." i slične floskule.
To što je ulje u metalnoj ambalaži nije nikakva garancija, obzirom da se falsifikuje sve što može da se proda. U jednom trenutku je samo Mobil 1 na našem tržištu bio garantovano original, uz par egzotičnih ulja koja se ne isplati falsifikovati.

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 7:11 pm
od alonso14
Kakva su Prista ulja? Pitam jer firma gde moj otac radi samo to sipa u sva vozila u mehanizaciju.. Pa rek'o, jel u pitanju kvalitet ili niska cena.. A po radnjama ih nisam vidjao.

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 7:36 pm
od BobanR
Mehanizacija je jedno, motorna ulja su drugo. Prista je bugarska firma, uglavnom posluju na tržištu istočne Evrope. Ukoliko bih imao pristup nekim od poznatijih brendova, definitivno bi ih izabrao ispred Priste, ali od no name brendova, ako bih bio primoran da biram, oni bi mi bili prvi pik. Odavno ih nema u maloprodaji, odnosno, nema manjih pakovanja kod nas, ali su zastupljeni u većim sistemima i u većim pakovanjima.
Jedno vreme su bili i vlasnici rafinerije Beograd, ili suvlasnici, nisam 100% siguran.

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Poslato: Sub Dec 31, 2016 7:51 pm
od popovicvl
NIS su osrednjeg kvaliteta, Gasprom druga priča, posebno 0W40. Za tu gradaciju mora da se ima sirovina, i nema mućkanja kao na slikama iz prvog posta. A i onaj ko mućka, nikao mu se ne isplati da lepi Gasprom nalepnicu ;)
Ulja velikih nafnih kompanija na njihove police na pumpama stiže direkt iz fabrike, bez preprodavca, bez mogućnosti da neko nešto podvali.

Slažem se da starija vozila treba da isprate nižu gradaciju 5-10W40.