Stranica 2 od 2

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pet Jun 24, 2016 9:48 pm
od G0XY
Odlicno,kada budeš sredio to crevo usisa u kompresorski deo turbine,mislim da ćeš imati još uglađeniji zvuk,pogotovo što još i blago gubiš pritisak na tom oštećenju ka intercooleru.Zbog toga postoji mogućnost da ti malo i zadimi kada potopiš gas.
Ništa strašno,nekima od nas je turbina duvala i direktno u atmosferu,sa kompletnim rasipanjem pritiska (kada spadne IC crevo :D )

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pet Jun 24, 2016 10:40 pm
od nikola016
Hahahah, e pa primetio sam da dimi kao luda sad, gledao sam u retrovizoru dok je neki auto sa ksenonima iza mene, kad je potopim dimcuga nazad :D :D :D gde ima dima ima i vatre :P ide bar 20% bolje sad, pored boost leak-a i dosta bolje vuce u niskim obrtajima, takodje pored boost leak-a, a stvarno dosta susti....kontam da bas gubi.

Evo nekih slika:

Rezultati za dizne > http://prntscr.com/bkneky

Rezultati za turbo > http://prntscr.com/bknfai

Pocepana guma sa usisa turbine > http://prntscr.com/bknfkf (trazim to, ujedno ako zna neko nekog ko ima ovo za 2.0 neka pusti PM)
_____________________
Zamenjeni delovi:

http://prntscr.com/bkng1v

http://prntscr.com/bkngr2

http://prntscr.com/bknhbq

Racun sa svim delovima/radovima > http://prntscr.com/bknkpw

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pet Jun 24, 2016 11:07 pm
od mladenke
Nemoj da ga gazis, gubis pritisak a da bi turbina nabila pritisak mora jos vise da se zavrti. Posto ti je gubi vazduh posle turbine, kad ti pokaze maksimum pritisak ustvari sama turbina bije preko maksimuma. :)

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pet Jun 24, 2016 11:11 pm
od mladenke
G0XY napisao:Odlicno,kada budeš sredio to crevo usisa u kompresorski deo turbine,mislim da ćeš imati još uglađeniji zvuk,pogotovo što još i blago gubiš pritisak na tom oštećenju ka intercooleru.Zbog toga postoji mogućnost da ti malo i zadimi kada potopiš gas.
Ništa strašno,nekima od nas je turbina duvala i direktno u atmosferu,sa kompletnim rasipanjem pritiska (kada spadne IC crevo :D )
namontiram ja 2256 i reko ajde da odem po cigarete taman da okrenem krug, kad ono auto ne ide kako bi trebao a zvuk sustanja toliki da se okrecu ljudi zamnom. Vratim se, uteram auto u dvoriste, izlazim i bacam pogled pored ograde, a ono crevo od turbine do interkulera naslonjeno na ogradu. :D

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pet Jun 24, 2016 11:12 pm
od nikola016
Znaci prvo da sredim ovu gumu i taj metalni deo, pa onda moze? Ja sam i planirao kad to zavrsim da je cipujem, sad ne znam da li cu to ove nedelje ili tamo za 2-3 nedelje kad opet dodjem u BG


Hahahha, meni se bas glasno cuje, a rekli su mi da je mala rupa u pitanju...mogu da zamislim tebi kako je to zvucalo :D

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sub Jun 25, 2016 11:01 am
od Djo83
sto ne zovnes one iz indjije da ti naprave po uzorku novo crevo?

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sub Jun 25, 2016 1:02 pm
od nikola016
Crevo je odlično, tj sva creva su, provereno kod koleta, problem je ona guma bas kod turbine, između creva u turbine, i dole onaj metalni deo između creva i turbine, slikacu ga danas

Re: Kodovi injektora

Poslato: Ned Jun 26, 2016 9:52 pm
od Super_genije
Eto prilike da stavis novo crijevo bez onog koljena za iberlauf, a iberlauf izvuces negdje sa strane. Dobices jos ugladjeniji rad i jos malo snage na nizim obrtajima, i sto je mozda najvaznije - nece se mastiti usis...

Osovina turbine je plava sto znaci da je pregrijana a to vjerovatno znaci i kriva. To bi moglo da objasni ostecenja na kompresorskom impeleru... Ili je to normalno?

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pon Jun 27, 2016 1:08 pm
od mladenke
Sav metal koji je poplaveo znaci da je pretrpeo ozbiljnu temperaturu a to nije normalno. :)

Re: Kodovi injektora

Poslato: Pon Jun 27, 2016 1:12 pm
od Djo83
kod mene je poplavio metal na down pipe-u, prosle godine uradjenom :) kapiram da je to do tog materijala od kojeg je napravljen?

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 5:30 pm
od nikola016
Ljudi pomagajte, ne znam sta da radim > http://image.prntscr.com/image/a4f683ea ... 763f0e.png ovo ***** je u tom kanalicu puklo ili sta vec, i gubi boost, sisti u zavisnosti koliko puni turbina, ne znam od kog je metala i ne znam kod koga da nosim da mi zavari ili sta vec....A sutra sam hteo da idem za Leskovac, razmisljao sam o tecnom metalu, ali opet moralo bi da se skine i ne znam da li bi on zavrsio posao....Dajte neki predlog kod koga da teram auto...Toma i Kole, dali su mi istu cenu 33k za taj nov deo + crevo interkulera + gluposti koje mi nisu potrebne, samo taj metalni deo mi treba, a na otpadima izgleda nema za 2.0 jtdm

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 6:06 pm
od G0XY
Zovi Branu i pitaj,u pitanju je kombinovano crevo turbina-intercooler,kao novo je u kompletu otrovno skupo.
viewtopic.php?f=111&t=61277

Slika

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 6:09 pm
od nikola016
Ko za baksuza danas me iskljucio Vip jer sam zaboravio da platim racun, jel ima on samo taj metalni deo? Pricao sam sa Gumetinom na fb, kaze da misli da mogu da ga zavare...
Poslao sam im mail, ako vide vide, ako ne sutra cu ih zvati...Hvala svakako :arflag :drink

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 6:11 pm
od G0XY
Ovo bi trebalo da je aluminijum i trebalo bi da je moguce zavariti.
Lav auto u Zarkovu,vrsi zavarivanje svih vrsta aluminijuma.Ne bi trebalo da je problem skinuti ga i odneti na zavarivanje.

http://www.lavauto.rs/kontakt.html

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 6:23 pm
od nikola016
Pa to ce u Novaspeed da urade...Kao dan-2 treba da bude auto kod njih...ja ne znam da li je to stvarno toliko komplikovano skinuti...

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 6:29 pm
od G0XY
Zavisi od Vuka sa Avale :D

Re: Kodovi injektora

Poslato: Uto Jun 28, 2016 10:55 pm
od Super_genije
A vala, vidi se crijevo odozgo, odozdo je jos pristupacnije. Ovo je tanko nesto, mislim da njje preko 1 mm tako da to moze da vari iole bolji aparat.. Ja imam kuci varstroj inverter od 180A i moze mislim do 2mm aluminijum da vari.. Nemoj da si lud da kupujes novo..

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sre Jun 29, 2016 7:54 am
od G0XY
Jel ta cevka već bila krpljena nečim ili se meni čini?

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sre Jun 29, 2016 7:57 am
od FantomX
Cevka ima neki cudan var :D

Meni jutros popustili srafovi na izduvnoj grani, od 1500rpm krecem da se cujem kao PK kais x 1000 hahaha hahaha hahaha

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sre Jun 29, 2016 12:12 pm
od nikola016
G0XY napisao:Jel ta cevka već bila krpljena nečim ili se meni čini?
Ocigledno je neki nazovi varioc nakon 5-6 piva vario ovo drugog objasnjenja nema hahaha

Mali update: zvao sam ove Lavauto, kazu da je od prohroma deo najverovatnije, i ne mogu da ga zavare nego me salju na institut za zavarivanje :|

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sre Jun 29, 2016 1:14 pm
od G0XY
Na osnovu čega su to zaključili?

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sre Jun 29, 2016 1:24 pm
od Pittatore
Imas Acu u Kaludjerici, kod tri tiganja kafane i Barbulja u uciteljskom naselju pa biraj gde ti zgodno da odes da zavaris.

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sre Jun 29, 2016 1:54 pm
od nikola016
Na osnovu slike i izgleda vara, kazu da na aluminijumu ne izgleda tako var..
Nasao sam gde cu da zavarim , samo mi je frka za skidanje ovoga...kod Tome je guzva i danas i sutra, a sutra hocu da odnesem to oko 12-1 tamo gde planiram da nosim..

edit: zvacu kod Koleta, ionako mi je usput

Re: Kodovi injektora

Poslato: Sub Jul 02, 2016 12:45 pm
od nikola016
Mali update: Resen problem pre 2 dana, nisam stigao da ubacim sliku i da vam javim, svi su bili zauzeti pa sam u Novoj Pazovi u servisu ,,Dule" skinuo deo, odneo na varenje i varioc je popunio kanal kompletno, nije samo u kanalu bila pukotina vec je pocela da se siri na gore, sve je to vrhunski zavareno > https://i.gyazo.com/d209d2642767ae3789d ... 8b4b8c.png posto sam bio umoran i zurio sam mrzelo me da cekam da obruse lepo i da ga ispoliraju, tako da sam rekao da provere samo da li ima neka pukotina ako nema da nosim da se ugradi , srecom nije je bilo tako da je ugradjena cev, i auto ide kao blesav, juce sam je navuko 200 na autoputu :D nema nikakvog gubitka snage i slicnog, lag je dosta dosta smanjen, bukvalno ne mora da se prelazi preko 2000 obrtaja po gradu, potrosnja je izuzetna sad, nakon reparacije turbine i kodiranja dizni, bukvalno po bg-u sa mojom voznjom, beogradskim guzvama i malo autoputa kroz beograd oko 7-7.5l po bordu, 7l mi je bio prosek na autoputu bg-le, sa voznjom 140-180, i jednim navlacenjem do 200, po leskovcu je pocela da mi pada potrosnja ispod 6.9, pored predjenih 260km na autoputu, tako da sve u svemu, 2-2.5l je niza potrosnja a ide bolje :)