
Moj novi daily driver
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Moj novi daily driver
Ovo postaje interesantan projekat... 

Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Nadam se! 
Uskoro ide u radionico, zato je vreme za tekocine... Motorno ulje i antifriz mi jos falita, imam pa Castrol 75W140 LSD za zadnji dif, Motul 75W90 za menjac (po Sky forumih svi predlagajo to ulje), i bremz ulje ATE Racing dot4 (koje bi naj zdrzalo 280°C)

Zunanji kais + senzor za pritisak ulja, temperaturo i stikalo za temperaturo

Jer bude kompletan auspuh novi, sam uzeo jos gumice. U originalu avto ima klimo, a nema filtra za kabino. Iskal po merah sta bi naj pasalo i nasel filter od Inifity, koji ce nadam se pasati

Povezovalne cevi za FMIC in blaaaaack

I jos razni spreji. Komplet podvozje ide u unterbodensuc

'talla

Uskoro ide u radionico, zato je vreme za tekocine... Motorno ulje i antifriz mi jos falita, imam pa Castrol 75W140 LSD za zadnji dif, Motul 75W90 za menjac (po Sky forumih svi predlagajo to ulje), i bremz ulje ATE Racing dot4 (koje bi naj zdrzalo 280°C)

Zunanji kais + senzor za pritisak ulja, temperaturo i stikalo za temperaturo

Jer bude kompletan auspuh novi, sam uzeo jos gumice. U originalu avto ima klimo, a nema filtra za kabino. Iskal po merah sta bi naj pasalo i nasel filter od Inifity, koji ce nadam se pasati

Povezovalne cevi za FMIC in blaaaaack

I jos razni spreji. Komplet podvozje ide u unterbodensuc

'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Konacno docekao fraj radionico 

9,5J zadaj i ide na milimeter med dvigalom. Sta bude sa 10,5J...

Dobio plocice. Za prvo silo bice. Naslednjo godino je plan komplet bremze upgrejtati sa EBC vrtanimi diskami i yellow stuff pads

Pa jos poslednji paket creva. Set silikonskih vakum creva za RB25DET, povezovalno crevo za izhod turboja (60mm - ostale so 63mm, neznam zasto) i filter ulja. Uskoro pozabio na filter nakon svih tih narocil

'talla


9,5J zadaj i ide na milimeter med dvigalom. Sta bude sa 10,5J...

Dobio plocice. Za prvo silo bice. Naslednjo godino je plan komplet bremze upgrejtati sa EBC vrtanimi diskami i yellow stuff pads

Pa jos poslednji paket creva. Set silikonskih vakum creva za RB25DET, povezovalno crevo za izhod turboja (60mm - ostale so 63mm, neznam zasto) i filter ulja. Uskoro pozabio na filter nakon svih tih narocil


'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Dobio D1 Spec 19 row oil cooler i zraven pokrove ventilckov za darilo 

i "crank collar". Original je nalezna povrsina koja poganja oljno pumpo samo 8mm, zato je toliko ribato Skyjev koji su navreti na 400hp+. Taj crank collar je zato, da bude sada nalezna povrsina 22mm


Danas bio produktivan dan

Massive FMIC

Prejsnji vlastnik mi nije lagao... I've got Yellow Jackets! Se vidi da so bile pred kratkim menjane, jer so ko nove. Ravnokar prisparao 400€...

Trenutno stanje. Izgubio voljo za danas, jer mi je netko pustio "darilo" u obliki potrganih šraufov za auspuh kolektor... Nece mi biti dugi cas

'talla


i "crank collar". Original je nalezna povrsina koja poganja oljno pumpo samo 8mm, zato je toliko ribato Skyjev koji su navreti na 400hp+. Taj crank collar je zato, da bude sada nalezna povrsina 22mm


Danas bio produktivan dan

Massive FMIC

Prejsnji vlastnik mi nije lagao... I've got Yellow Jackets! Se vidi da so bile pred kratkim menjane, jer so ko nove. Ravnokar prisparao 400€...

Trenutno stanje. Izgubio voljo za danas, jer mi je netko pustio "darilo" u obliki potrganih šraufov za auspuh kolektor... Nece mi biti dugi cas


'talla
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Novi dan, nova volja za sraufanje

Roko na srce, sada nisam imao namena uzet glavo dol. To bi drugi put kad bi sel na fazo 2. Ali jer so me "cekali" stirje potrgani sraufi za izpusni kolektor i jedan na izpusnem djelu turboja, drugace nije slo...

Fascinira me pa japaniz kvaliteta. Do sada jos jedne Alfe nisam vidjeo, da bi imala taksne lepe izlitke na glavi i sesalnom kolektoru

Port matching oupste nije potreban, jer je v originalu u nulo. Sta god bi radio, bi samo poslabsao...

Sesalni kolektor je iz dveh djelov i moram priznati, da je vrlo dobro napravljen. Nije cudno da do 600hp nema potrebe po veksoj loputi ili drugom kolektoru

Poleg toga da je sla glava dol, ide jos motor ven. To pa zaradi crank collarja. Sem mislil da se ga bo dalo kako drugacije gor napravit, a druge ni, kot glavno gred ven i zdrejat stari collar dol i novega gor spravit


I dokaz, zasto je drugi crank collar potreban. Nalezna povrsina gdje je gnana oljna pumpa po collarju, je na mojom motoru samo 4mm i ne 8mm kako pisejo po forumih...

Odmicne so stock. Sam imao nado, da je nekdo pred mano dal not kaksne bolj hude

Pa jos slika izpusne strani. Dva sraufa sta ze takoj falila, dva sam pa samo ven uzeo, bez da bi sta sraufal

I jos potrgan srauf na turboju

Stock T3 ball bearing ceramic turbo (66mm/48mm - 43mm/51mm)

Izpusni kolektor nije bas "direct fit". Zgornji sraufi na glavi so malo predugi i zato se dotikajo kolektora, tako da bude potrebno rezanje. Drugace pa lepo pase na rupe

'talla

Roko na srce, sada nisam imao namena uzet glavo dol. To bi drugi put kad bi sel na fazo 2. Ali jer so me "cekali" stirje potrgani sraufi za izpusni kolektor i jedan na izpusnem djelu turboja, drugace nije slo...

Fascinira me pa japaniz kvaliteta. Do sada jos jedne Alfe nisam vidjeo, da bi imala taksne lepe izlitke na glavi i sesalnom kolektoru

Port matching oupste nije potreban, jer je v originalu u nulo. Sta god bi radio, bi samo poslabsao...

Sesalni kolektor je iz dveh djelov i moram priznati, da je vrlo dobro napravljen. Nije cudno da do 600hp nema potrebe po veksoj loputi ili drugom kolektoru

Poleg toga da je sla glava dol, ide jos motor ven. To pa zaradi crank collarja. Sem mislil da se ga bo dalo kako drugacije gor napravit, a druge ni, kot glavno gred ven i zdrejat stari collar dol i novega gor spravit


I dokaz, zasto je drugi crank collar potreban. Nalezna povrsina gdje je gnana oljna pumpa po collarju, je na mojom motoru samo 4mm i ne 8mm kako pisejo po forumih...

Odmicne so stock. Sam imao nado, da je nekdo pred mano dal not kaksne bolj hude


Pa jos slika izpusne strani. Dva sraufa sta ze takoj falila, dva sam pa samo ven uzeo, bez da bi sta sraufal

I jos potrgan srauf na turboju

Stock T3 ball bearing ceramic turbo (66mm/48mm - 43mm/51mm)

Izpusni kolektor nije bas "direct fit". Zgornji sraufi na glavi so malo predugi i zato se dotikajo kolektora, tako da bude potrebno rezanje. Drugace pa lepo pase na rupe

'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Rabljen Blitz electronic boost controller bo zamenjao novi Greddy. Usput sam uzeo i blindo za BOV. Dugo studirao ako naj imam stock recirc dump valve ili Blitz supersound blow off. Blitz je pobjedio 

Motor zunaj

Spodnji del motora je u odlicnom stanju

Opet so me japaniz fascinirali
Mostovi za glavne lagere so iz fakkin masivnog gusa. Pa sedam jih je. Alfa jih ima samo cetiri, pa jos ti so iz aluminija. Nije cudno da taj motor zdrzi 500hp sa stock ojnicami i batami, za Alfin sestak je pa vise nego 350hp vec igranje na sreco...

Potrgan srauf na turboju je popravljen. Odlocio se, da bude imeo sada sveh sest herz sraufov i zategovalo se bude sa matico. Novi sraufi so rostfraj, tako da mora biti sada mir

Poceo i sa "cleananjem" motornog prostora. Nece biti showcar look, samo toliko malo da osvezim motorni prostor. Spot the difference L vs. R

'talla


Motor zunaj

Spodnji del motora je u odlicnom stanju

Opet so me japaniz fascinirali


Potrgan srauf na turboju je popravljen. Odlocio se, da bude imeo sada sveh sest herz sraufov i zategovalo se bude sa matico. Novi sraufi so rostfraj, tako da mora biti sada mir

Poceo i sa "cleananjem" motornog prostora. Nece biti showcar look, samo toliko malo da osvezim motorni prostor. Spot the difference L vs. R


'talla
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Istina je!
Pozabio narucit dihtungo kartera. Novega vise ne mozes naruciti, tako da sam morao naročit iz US of A po hitroj posti, jer so edini imali staro zalogo. Postnina + carina me je vise kostalo, kot bi tri dihtunge kupio...

Glavna gred pripravljena na crank collar

Zmontirano. Sada bice nalezna povrsina za gnanje oljne pumpe x4 nego prije. Ima da sada zdrzi revlimit!


Popravljeni so i gvinti u glavi za izpusni kolektor

Zdrejali so se jos nastavki za univerzalan filter za gorivo, jer mi originalni niso odgovarali

Cleananje zavrseno i na drugoj strani

'talla
Pozabio narucit dihtungo kartera. Novega vise ne mozes naruciti, tako da sam morao naročit iz US of A po hitroj posti, jer so edini imali staro zalogo. Postnina + carina me je vise kostalo, kot bi tri dihtunge kupio...

Glavna gred pripravljena na crank collar

Zmontirano. Sada bice nalezna povrsina za gnanje oljne pumpe x4 nego prije. Ima da sada zdrzi revlimit!


Popravljeni so i gvinti u glavi za izpusni kolektor

Zdrejali so se jos nastavki za univerzalan filter za gorivo, jer mi originalni niso odgovarali

Cleananje zavrseno i na drugoj strani

'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Taj tedan je bilo manje vremena za sraufanje, a svejedno se je nesto malega napravilo...
Diski so jos dobri, tako da se jih je samo malo zdrejalo

Blok se je finisirao

ARP sraufi - Istinsko kvalitetno napravleni. Niti malo mi nije zao da sam jih nabavio

Blok nazaj na svojom mjestu

Zamenjan polomljen srauf u zadnjom pestu i ob jednom nastelana rocna

Glava zbrusena

Obnovljen alnaser

Obnovljen alternator

Obnovljena servo pumpa (alu jermenica ne pase na servo pumpo - vjerovatno je za GTRa)

Dobio rostfraj cev za izhod turboja (bice svasana na stock cev - kad bude tako dalec bice slika)

Sa tezkim srcom morao naruciti oba zarometa, jer so polomljeni steleri na obeh mojih luceh. Tezko je najti dobro ohranjene luci za Skyja. Kad pa nadzes, je pa cena temu primerna. Sprsim se i narucim i sta dobim sa dvotjedensko zamudo? Levi zaromet polomljen na treh mestih. Sada moram iz mojega prebekslat sve stvari, da budem imao dva dobra zarometa. Sva se pa zmenila sa prodajalcom da mi nesto novaca da nazaj...

Nove letne gume Nexen N6000 215/40R17 - za burnoute bice dobre
Ob jednom so se jos felne zravnale

Najdeno mesto za hladnjak ulja. Mogu ga jos fiksno zasraufati i creva dati smanjsati, jer su daleko preduge

'talla
Diski so jos dobri, tako da se jih je samo malo zdrejalo

Blok se je finisirao

ARP sraufi - Istinsko kvalitetno napravleni. Niti malo mi nije zao da sam jih nabavio

Blok nazaj na svojom mjestu

Zamenjan polomljen srauf u zadnjom pestu i ob jednom nastelana rocna

Glava zbrusena

Obnovljen alnaser

Obnovljen alternator

Obnovljena servo pumpa (alu jermenica ne pase na servo pumpo - vjerovatno je za GTRa)

Dobio rostfraj cev za izhod turboja (bice svasana na stock cev - kad bude tako dalec bice slika)

Sa tezkim srcom morao naruciti oba zarometa, jer so polomljeni steleri na obeh mojih luceh. Tezko je najti dobro ohranjene luci za Skyja. Kad pa nadzes, je pa cena temu primerna. Sprsim se i narucim i sta dobim sa dvotjedensko zamudo? Levi zaromet polomljen na treh mestih. Sada moram iz mojega prebekslat sve stvari, da budem imao dva dobra zarometa. Sva se pa zmenila sa prodajalcom da mi nesto novaca da nazaj...

Nove letne gume Nexen N6000 215/40R17 - za burnoute bice dobre


Najdeno mesto za hladnjak ulja. Mogu ga jos fiksno zasraufati i creva dati smanjsati, jer su daleko preduge

'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Nesto se dogadza...
Hladnjak ulja fiksiran, creva na mero napravlene i sve prisraufano

Onda "popravek" za drugimi. To je rupa, kojo je nesto pred mano napravio za crevo za FMIC

Sada izgleda tako

Oil filter relocator na svojom mjestu. Sam pa morao zamenjati filter ulja. Originalan vise ne pase, jer je presirok i gvint nije isti ko u relocatoru

Filter goriva zmontiran. Jedna creva so vec zamenjana sa rostfraj

I kod kolektora vazduha

Kolektor i loputa spucana. Vzmeti za loputo namazani. Menjana sva tesnila i svi kabli uredzeni. Creva pod kolektorom zamenjana sa silikonskimi

Rostfraj auspuh kolektor i turbo isto zmontirana. Placa med kolektorom i pokrovom ventilov je vrlo malo

Vodna pumpa, oljna pumpa i alternator. BTW... oranzna tesnilna masa je original. Drzi ko beton. Za staro maso mi trebalo 4 sati da sam spucao sa kartera...

Onda se je jos napravilo... creva za vodo i mazanje turboja, zubcasti kais, creva za gorivo i jos nesto sitnosti

'talla
Hladnjak ulja fiksiran, creva na mero napravlene i sve prisraufano

Onda "popravek" za drugimi. To je rupa, kojo je nesto pred mano napravio za crevo za FMIC

Sada izgleda tako

Oil filter relocator na svojom mjestu. Sam pa morao zamenjati filter ulja. Originalan vise ne pase, jer je presirok i gvint nije isti ko u relocatoru

Filter goriva zmontiran. Jedna creva so vec zamenjana sa rostfraj

I kod kolektora vazduha

Kolektor i loputa spucana. Vzmeti za loputo namazani. Menjana sva tesnila i svi kabli uredzeni. Creva pod kolektorom zamenjana sa silikonskimi

Rostfraj auspuh kolektor i turbo isto zmontirana. Placa med kolektorom i pokrovom ventilov je vrlo malo


Vodna pumpa, oljna pumpa i alternator. BTW... oranzna tesnilna masa je original. Drzi ko beton. Za staro maso mi trebalo 4 sati da sam spucao sa kartera...

Onda se je jos napravilo... creva za vodo i mazanje turboja, zubcasti kais, creva za gorivo i jos nesto sitnosti

'talla
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Polako napreduje. Sada sam u toj fazi, gdje sve sta uzmem u ruke, svaki nosac, kabel ili konektor, moram prvo spucati, namazati in/ali preveriti gdje ide sa pomocjo prirocnika. U toj fazi se nakon jednog sata nista ne pozna...
Povio sem jos cev turboja, jer je vrlo blizu izpusnom kolektoru



...i vstopno cev za turbo. BTW... prva cev iz turboja je original, samo barvo sam ji odstranio, jer izgleda sada bolje tako nego u crnoj barvi. Nasvasalo se je na nju jos 90° koleno, da bude sve manje silikonskih creva

Trenutno stanje pa izgleda nekako tako


Ako bude sreca, bice taj vikend paljotka...
'talla
Povio sem jos cev turboja, jer je vrlo blizu izpusnom kolektoru



...i vstopno cev za turbo. BTW... prva cev iz turboja je original, samo barvo sam ji odstranio, jer izgleda sada bolje tako nego u crnoj barvi. Nasvasalo se je na nju jos 90° koleno, da bude sve manje silikonskih creva

Trenutno stanje pa izgleda nekako tako


Ako bude sreca, bice taj vikend paljotka...
'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Filter vazduha i LMM zmontirana

Pozabio pokazati sliko ECUja - faza 1 od RB-Rebuild UK

Danas bio odlocen da bude paljotka... Bila je! Ali nemam posnetka, zal. Kad bude auto zunaj budem snemao, jer mece ogenj nazaj i ne upam ga u radionici previse laufati. Za autojem je puno vnetljivih snova...


Sada pa porihtati komplet notranjost, oba zarometa, einluftat kuplungo i bremze, haubo gor, boost controller i stevce zvezati, i jos kojo sitnost tu i tam. Onda pa uskoro, uskoro bice berajt za tehnicnog.
'talla

Pozabio pokazati sliko ECUja - faza 1 od RB-Rebuild UK

Danas bio odlocen da bude paljotka... Bila je! Ali nemam posnetka, zal. Kad bude auto zunaj budem snemao, jer mece ogenj nazaj i ne upam ga u radionici previse laufati. Za autojem je puno vnetljivih snova...


Sada pa porihtati komplet notranjost, oba zarometa, einluftat kuplungo i bremze, haubo gor, boost controller i stevce zvezati, i jos kojo sitnost tu i tam. Onda pa uskoro, uskoro bice berajt za tehnicnog.
'talla
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Moj novi daily driver
Covjece pusti se slika, daj neki video ubrzanja 

NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 

- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Evo nesto obljubljenih slik bolje kvalitete...


Ja, moram jos poveksati rupo za salter zadnje meglenke


Blitz BOV sam zamenjao za stock DV. Imao sam blindo, a je svejedno avto crkoval na kriziscu. Pa se preglasan je bio. Svi so se obracali i me gledali...

... i jedan poskus 0-100km/h. Boost je nastavljen na 0,80bar. Moram jos spilit launch, da nece biti toliko wheelspina u prvov i onda jos jednom posnemati. Ja, i turbo timer nije jos fiksno mountani
[youtube]woxOtFSWG0A[/youtube]
And enjoying the fruits of my labour
[youtube]r4VUcvXsaHA[/youtube]
'talla


Ja, moram jos poveksati rupo za salter zadnje meglenke



Blitz BOV sam zamenjao za stock DV. Imao sam blindo, a je svejedno avto crkoval na kriziscu. Pa se preglasan je bio. Svi so se obracali i me gledali...

... i jedan poskus 0-100km/h. Boost je nastavljen na 0,80bar. Moram jos spilit launch, da nece biti toliko wheelspina u prvov i onda jos jednom posnemati. Ja, i turbo timer nije jos fiksno mountani

[youtube]woxOtFSWG0A[/youtube]
And enjoying the fruits of my labour

[youtube]r4VUcvXsaHA[/youtube]
'talla
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Moj novi daily driver
Jedino što mi bode oči na ovakvom stroju je štof na sedištima, izgleda kao na Renaultu espace (da bude zanimljivo). Točkovi su mu malo mali (stvar ukusa). Ono što je najvažnije je perfektno a to je moteur.
- peruccy
- Garaža: AR166 V6TB, Skyline R33, Forester EJ20T
- Lokacija: Slovenija
Post
Re: Moj novi daily driver
Felge pridejo drugacnije kad nasparam novac. Gledam jedne JDM 18x10. Sta se pa tice zicov... vrlo so neudobni. Proper agony range
Gledam od OMP bucket zic, za kojog ne trebam 4-tockovni pas. 300€ je po komadu i neznam ili bi uzeo, ili ne... Nije malo novaca...

- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Moj novi daily driver
Što se tiče sedala sve zavisi u kakvim uslovima ćeš voziti auto a imaš mnogo dobrih sedala od Alfe- alcantara za jeftine novce a udobna su i lepo izgledaju 
