Juče sam bio na Track Day-u. Sve u svemu, staza je odlična za početnika kao što sam ja, i na kraju sam se oslobodio malo i vozio dosta brže nego na početku (preko 5 sekundi brže, mada je to merio ortak iz ruke).
Ukupno je bilo 9 automobila: 7 ujutro i 2 poslepodne. Ovaj drugi iz poslepodnevnog termina je otišao posle sat vremena, a ja sam ostao još sat vremena i imao stazu samo za sebe — za početak, savršeno
Što se tiče curenja bilo čega iz automobila, sigurno će praviti problem: bio sam prisutan dok su diskutovali o tome kako da uklone nešto što izgleda na fleku od soka na asfaltu pored parkinga, uz samu ivicu. Očigledno im vlasnik prilično stoji nad glavom.
E sad, osoblje tamo je prilično ljubazno i spremno da izađe u susret. Međutim, za sve što nije izričito dozvoljeno moraju da se konsultuju sa vlasnikom. Mom ortaku se desilo da mu je na njegovom autu pukla guma u subotu uveče (oko 23č), i to tako da se ne može zakrpiti. U nedelju ujutru je pokušao da ih pozove, ali se niko nije javljao. Pošto ima pogon na sva četiri točka, pokušao je da nađe istu gumu u nedelju ujutro, ali nije uspeo. Na kraju je seo u kola sa mnom (ja sam mu ponudio da vozi moj auto).
Tamo su nam dozvolili da on vozi moj auto „na njihovu odgovornost“, i bili su ubeđeni da će moći da pomeri svoju vožnju za sledeći termin, ali kada su se čuli sa vlasnikom, on im je rekao da ne može: „to je kao kada zakasnite na avion“. Nismo hteli onim ljudima tamo da objašnjavamo šta se dešava kada zakasnite na avion (dovoljno je da kažete da ste bili sprečeni iz razloga više sile, i prebace vas na sledeći let), pošto su oni samo preneli glupost koju im je rekao vlasnik.
U svakom slučaju, ako neko nije spreman da baci 50€ (ako ne može da ide), ne preporučujem da se prijavljuje.
Na brifingu su nam ispričali kako je prepodne bilo izletanja na sve strane, da su nekoliko puta prekidali da pokupe šljunak sa staze, i ispričali nam priče kako su se ranije neki zaletali i uništili automobile — moj drugar više nije hteo ni da vozi moj auto (i njemu je bio prvi put na stazi, pa nije hteo da mi slupa kola

.
Ako ništa drugo, imali smo dva gopro-a, pa će biti i nekih snimaka. Jednom sam se okrenuo u najdužoj krivini („parabolici“), al' sam ostao na stazi — na jednom od snimaka (pored točka) se jasno vidi kako sam napravio grešku pred okretanje i kako nisam lepo odreagovao posle toga da nastavim da vozim (okrenuo volan amaterski na stranu gde bih želeo da idem, umesto obrnuto

). Ukupno sam vozio preko sat vremena (iz četiri izlaska na stazu). Tek u četvrtom izlasku sam se potpuno opustio i osim ranih kočenja, bio sam prilično zadovoljan svojom vožnjom.
No, utiske iz same vožnje ću preneti u virusu uz snimke kada ih smanjim i nakačim.