Stranica 2 od 2
Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Ned Jul 03, 2011 8:07 pm
od alfaholic
Evo gledam na National Geographic Megafactories - Maserati...
Opet mi je veoma nejasno kako pored sve ove vrhunske tehnologije, rigoroznih provera kvaliteta, svog tog planiranja, testiranja i razvoja, ovi automobili na nekom tamo testu uvek budu okarakterisani kao oni koji će se raspasti za nekoliko dana.
Šta je to što Porsche, koji važi za krajnje kvalitetno izrađen automobil, uvek dobiju odličnu ocenu, ne shvatam sada dok gledam ceo ovaj pažljivo planiran proces, šta oni to rade, da li im vanzemljaci pomažu, prosto ne razumem...
I sad... Ceo taj trud, uloženo vreme, novac, resursi, ljudi i ideje, da bi u jednom Top Gear-u Jeremy opljuvao Quattroporte da će se raspasti dan posle kupovine...
Na stranu šaljivi i subjektivni manir te emisije, ne treba to zaboraviti, ali to sa tim testovima se ponavlja redovno i svuda...
Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Ned Jul 03, 2011 10:18 pm
od interceptor
Pa zato što po pravilu u svetu se gleda sa pozicije da je jedino Ferari to što valja iz Italije a Nemačko je po difoltu najbolje...Jedino Jeremy vadi prosek jer je hronično zaljubljen u Alfe

Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Pon Jul 04, 2011 10:19 pm
od Alfanatic
Ja mislim da ovi novi Maseri generalno nisu opljuvani, a ako neko to i radi, onda je to zarad šale, stare "slave" ili po nekom uvreženom defaultu!
Gledao sam više puta emisiju (čak sam kačio i link, mislim da je negde na temi Top Gear) i svaki put ostanem zatečen i oduševljen rigoroznim kontrolama i testiranjima.
Nažalost nemam priliku da upoznam i popričam sa nekim srećnim vlasnikom, ali čini mi se da je u pitanju zaista jedan vrhunski proizvod, te da su u tom slučaju Italijani debelo nadmašili same sebe. Ne znam zaista u čemu je konkretno Porsche toliko kvalitetniji od Masera!? I ja bih to voleo da znam, te da mi nekio stručno objasni nakon svega viđenog, ali mislim da eventualne razlike zaista mogu biti samo simbolične i krajnje beznačajne, kako po pitanju samog procesa proizvodnje, tako i po pitanju osećaja i zadovoljstva vozača.
Ipak ono što sigurno i APSOLUTNO znam jeste da ne postoji Porsche automobil u koga bih radije seo nego u neki fenomenalni proizvod iz Maserati kuhinje! Drugim rečima, da kojim slučajem dolazim iz nekog drugog (finansijskog) sveta, pored neizostavnih Alfica jedino za čega bi se našlo mesta u povelikoj garaži dolazilo bi iz Ferrarija i Maseratija. Nekako mi srce najviše krvari za Quatroporteom i 458 Italia

Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Pon Jul 18, 2011 9:53 am
od Dragon
Pre neki dan je rodjak moje zene kupio Megana sedana 1.6 2007. Auto je nov kupljen ovde, ima pravih 80.000 km. Platio ga 7.500.
Na stranu sto mi je sedan odvratan, ali unutra je plastika blago receno uzasna. Na rukohvatu suvozacevih vrata potpuno oguljena neka silver farba, koja je valjda trebalo da imitira metal...
Ja sam tog decka odgovorio od kupovine Alfe jer znam kako se odnosi prema autu i da je za nekoliko godina uspeo potpuno da upropasti Vectru.
Ali, kakva Alfa moze da se kupi za 7.500....sad me bas dusa boli sto je dao tolike pare za bezveznog Megana...
Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Pon Jul 18, 2011 9:57 am
od Kaligula
Trebao si onda da ga nagovoriš da uzme nekog nemca

Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Pon Jul 18, 2011 10:03 am
od Dragon
Pazi, dosao on kod mene s nekom 156-com da vidim da kakav je auto, kao svidja mu se, razmislja da je uzme...
Autic nije bio los, uz malo doterivanja skroz solidan primerak. Ali rekao sam mu da zaboravi da parkiranje po ivicnjacima, drndanje preko lezecih policajaca, da mora da pazi na rupe, da Alfa ne trpi propuste u odrzavanju...posle cega je on shvatio da to nije auto za njega...jer gore navedeno je njegov stil voznje.
Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Pon Jul 18, 2011 10:09 am
od Kaligula
Ja sam u stanju da djiram po gradu pola sata da bih našao ravno mesto za parking!Bar je čovek u startu shvatio da alfa nije za njega i poslušao te,to je ok

Re: Priče o kvalitetu...
Poslato: Pon Jul 18, 2011 7:29 pm
od Diego
Sto se voli nije tesko, ja cak ispred zgrade ne parkiram posto nam je ivicnjak visok nego prosetam kojih desetinu metara.
Mada, s druge strane, nikad nisam razumeo ljude koji drndaju (svoje!) automobile po ivicnjacima, lezecim i rupama, a da pri tome ne vode racuna o brzini. Prva, pun gas, bam jedan tocak, bam drugi itd. Kad se spusta samo pritisnu gas i opet bam, bam... Koji auto moze da izdrzi takvu torturu a da ti pre ili kasnije neispostavi racun na cupriji... Eventualno sluzbeni
Ali dobro, ima nas raznih...
